niet normaal he.. 1 ding snap ik niet, bij romy was ik zo ziek en kwam zoveel aan en nu vreet ik bij het leven en de kilo`s vallen wel mee. hmmzz heb ik volgens mij al een keer gezegt he
Peeetje, ik ga je ook verlaten.... Ik kan maar beter op bed gaan anders duik ik straks weer de kast in. Heb de hele dag namelijk al zin in chips en wil eigenlijk voorkomen dat ik nu ook nog een halve zak leegeet..... Ik ga op bed hoor! Trusten meid!
Zooooo jullie kletsen me wat af, is echt niet bij te houden, ik ben net bijgelezen. Ff snel een vraagje! Peetje hoe regel je zo'n kraamhotel?
Hier hebben ze 2 weken school en dan nog één week vrij, de ATV-week, die wij in het voortgezet onderwijs niet hebben. Maar gelukkig vangt de NSO die dagen op.
Lap, dat is nu al de tweede keer vandaag dat ik een error krijg, m'n berichtje opnieuw typ en dat het er dan uiteindelijk toch op staat.
Ik neem elke dag het volgende: - Omnibionta prenatal: multivitamine - foliumzuur - Befact forte: vitamine B-complex - Bio-fer: ijzerpilletjes - mijn zakje Duphalac moet van m'n gyn!
He Jekkia, ook al zo vroeg wakker? Hier nog zo eentje, kan ik eindelijk uislapen, ben ik om 8.00 klaar wakker. Dus Peetje, ben je weer te laat om als eerste te posten Even bijgelezen. @Kim, jij zit een beetje in de soort kaartjes waarin wij ook aan het zoeken zijn, die zijn zo mooi. Deze kaartjes zitten ook volop in de boeken die ik bij de drukker heb gehaald, dus succes daarmee. @ Peetje, dat jij het over poepen durft te hebben terwijl onze belg hier rondhing. ( als mijn informatie klopt betekend dat daar heel iets anders ) Fijne dag allemaal Groetjes Monique
Ik heb er al een heel aantal dingen besteld. Matras, wandelwagen, hemelkleding, en een hele hoop kleine dingen. Het duurt 2 weken voordat je alles in huis hebt maar de service is goed vind ik. Ik heb alleen nog niets hoeven terug te sturen dus dat weet ik niet. Er staat wel bij dat je het gewoon gratis via een Kiala punt kunt laten terug sturen zonder enig probleem.