Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    vond je het niet genoeg? :confused:
    ik was zo moe dat ik er missleijk van werd..(en van de wafels)

ik weet niet wat mijn hubbie heeft maar hij staat nu al in de tuin om te vegen, kannonnen ik ben niet eens aangekleed hahahaha

arm mannetje :oops:

2. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Als je mannetje zich verveelt mag hij hier nog wel even langs komen hoor ;) :)

3. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    neeee... hihihi ik laat hem even lekker zijn gang gaan,
    dat scheelt voor mij van de week :) .
    anders kan ik toch niet rustig doen en morgen is het mooie weer afgelopen dan kan ik binnen een beetje keutelen.

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ben wel van plan om ze ook echt op te eten ja. Hahaha. Ik vind fruit heerlijk, maar het is zo'n werk om het klaar te maken..... Een koekje kun je zo uit de kast pakken he. ;)

5. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    gaan we weer over, op eten :(:
    hihihi nog niet hoor na 12 uur doet peetje mee ;)

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jeetje Peeetje, wat is jouw mannetje ijverig zeg! Ik wil ook zo eentje!

Die van mij ligt op bed.... knor knor knor.... Maarrrrr die zit in de nachtdienst hoor, dus die mag nog lekker een paar uren doorknorren.

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dan pas? Ik heb ontbeten met koekjes. Ja ik ben echt slecht he.... Maar straks maak ik lekker een fruitsalade klaar voor mezelf. Met kiwi, banaan, sinaasappel en meloen. Sta ik ff een kwartiertje te snijden maar dan is het daarna ook echt genieten!

8. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Dat vind ik ook een nadeel van fruit.. Dat schoonmaken... (en ik ben nogal een pietje precies dus alle velletjes eraf enzo.)

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    dan mag het he...
    normaal is de mijne ook niet zo actief hoor,
    ik sta zelf ook met een mond vol tanden.
    en dat zonder te vragen he of ie wat wil doen!

10. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Nijmegen
    Zit nu aan een bruine boterham met gebakken ei

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam

hmm lekker ja...
    :rolleyes:

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nog 4 dagen dan ben ik ook hoogzwanger! Dan kan ik daar lekker misbruik van maken.... Haha, nee hoor, daar trapt mijn mannetje toch niet in.

Wil je wat drinken pakken voor me? Kan je toch zelf wel doen? Ja maar ik ben hoogzwanger! Nou en, daarom kan je je benen en armen toch wel gewoon gebruiken!
    zo zal dat gaan bij ons.....

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    ik ga me even opfrissen hihi
    kan dat echt niet iedereen in eenhyper bui en ik zit hier nog :oops:

14. Kaartje

Kaartje Actief lid

Dec 5, 2006
    195
    0
    0
    Mogguh dames! Ik dacht ik lees in het weekend ff snel bij want dat is het rustiger :) NOT!

Peetje gefeliciteerd met de tien jaar, was toch dit weekend?
    Je bent echt crea bea met foto's joh, leuk is dat..

Tanja. jij en je mannetje zijn allebei vreselijk crea hee, super die lamp!

Kirby wat een leuke foto's van jullie samen en wat een scheetepoepige beestjes heb je! Ik smelt helemaal...

Lexi, nog een MacLeod's daughters fan? :D
    Dat je holtes ineens zo vol zitten joh, wat zat er in de boontjes van gister? ;)

Marloes dat bij de visboer :D hihi was vast niet leuk maar ik moest er stiekum om lachen, is herkenbaar - laatst zij iemand tegen me "nou, als je jou niet kent qua postuur, zou het eigenlijk net zo goed een drank-buik kunnen zijn" PARDON :(:

Kim moeilijk hoor die kaartjes, ik weet het helemaal niet meer!
    Hoe is het trouwens met Steven en kon mams nog op vakantie gaan?

Zanoni nog een weekje werken! En dan allemaal leuke dingen!

Loltsje met die hooikoorts, ik kon er nooit over mee praten maar sinds een maand ofzo heb ik toch echt een nieuw fenomeen ontdekt: Zwangerschapshooikoorts! Ivm verminderde weerstand zal wel, maar ik hoop wel dat het nog weggaat.. :(

Fijne zondag allemaal dames, ik ga vandaag ook eens even lekker tutten in huis, doei!
    Liefs, Kaar

15. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

Tjee, kom ik 1 dagje niet, moet ik 69 pagina's bij lezen! Heb me beeprkt tot de laatste 20, hihi!

Zo Kirby, jij eet veel, maar als ik je fotootjes zie, is dat verder geen enkel probleem! Mooie buik hoor....

Marloes: wat een lieve leerlingen heb jij....

Kimmie: die taart ziet er heerlijk uit. Vond net nog een pak browniemix in de la, misschien ga ik die dadelijk wel maken! Leuke kaartjes trouwens, ik vind de tweede het leukst!

Peetje: ik drink elke dag een glas activia en een glas roosvicee Laxo en moet zeggen dat het best wel helpt! Er is niets zo vervelend als niet naar de wc kunnen!

Marloes: ik slik nog altijd de vitamines van VSM Puur Mama........ach kwaad kan het zeker niet!

Loltsje: heb geen flauwidee hoe ze dat berekenen. Mijn intake vindt donderdag plaats, ben trouwens benieuwd hoe het zit met een keizersnee en kraamzorg........

Lexi: van harte beterschap meid........

ik heb de badspullen bij Babywalz gekocht en werd keurig geleverd. Je moet van te voren betalen, dat wel en bij terugzending moet je geloof ik zelf de verzendkosten betalen.
    Wij kregen 3 kratten met boeken mee en mochten ze een week houden. Koste niks, maar was wel erg veel keus, hihi. Gelukkig zijn we eruit gekomen. De kaart was niet zo duur en we wilde er 85 bestellen. Hebben er toen maar 100 gepakt, want dat koste slechts 1,50euro meer, hihi!
    Ik heb de kruidvatdoos van de week opgehaald. Kreeg een email van het kruidvat en moest de bon uitprinten. Er zit niet echt veel in hoor. Een pakje proefluiers, een speen, een opbergdoos etc.... maar tis in iedergeval altijd leuk om iets te krijgen, toch!

Gister heerlijk in de tuin gewerkt. Denk zet nog vlug de plantjes erin, voordat het gaat regenen volgende week! Was toch wel vermoeiend hoor met zo'n dikke buik, maar het resultaat is bevredigend!
    San staat nu eindelijk ook op, hoor ik, dus ik denk dat we maar eens gaan ontbijten!

Ppfff, ik merk dat ik steeds minder op kan, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat mini steeds met het hoofd tegen me maag aan ligt te duwen, hihi!

Fijne zondag
    Twinny

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Jeeeetje wat hebben jullie veel geklept, ik ga ff bij lezen. :)

17. Niet meer actief

Mogge dames,

Even snel want ga zo hubbie een ontbijt op bed brengen. De basis voor kraamzorg is 40 uur, wil je bv gaan geven krijg je er 4 uur bij. Heb je al een kindje rondlopen krijg je er weer bij. Het aantal uren wordt op 3 momenten bekeken, namelijk bij de intake, vlak na de bevalling (door de vk die de nacontroles doet) en tegen het einde van de kraamzorg. Dat is was ze tegen mij zeiden. Ik ben nu op pagina 860 gebleven, dus ik weet niet of iemand dit al beantwoord heeft, zo wel, sorry dan. Ik ga straks weer bijlezen.

Liefs, Tanya

18. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    even snel hoor

IK HEB GEPOEPT! hahahahaha joeppie :rolleyes:

zware bevalling van een strontjong lol hahah ;) :) ;) :)

19. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    kaartje ja dit weekend 10 jaar maar we doen er niks aan want de 22ste ben ik 5 jaar getrouwd.
    dan doen we lekker wat, als ik instaat bent dan pff

20. Niet meer actief

Bij een keizersnede krijg je het maximale aantal uren (80 uur) maardaar gaan wel de uren vanaf dat je al in het ziekenhuis hebt gelegen na de operatie (zeg 4 dagen in het zk, dan heb je nog recht op 6 dagen van 8 uur, tenminste zo was het bij mijn vriendin)

Liefs, Tanya

Share This Page