Marilyn is toch ook een juli-mama? Hebben we al heeeeel lang niks meer van gehoord. Ik keek bij de buiken foto's en toen zag ik haar foto, dus dacht ineens die hebben we lang niet meer gehoord hier.....
stond ik ook net te doen , van hubbie mocht ik niks doen vandaag, maar dit is easy ik heb zo`n maaier die je met 1 hand kan besturen en geen kracht voor te geven.
Eum, vrijen... sex hebben... dus idd iets helemaal anders Tanya, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Zo... ben weer bijgelezen, ging trouwens sneller dan ik dacht Ga nu boterkoeken eten... Tot straks meiden!
hahahahahabetekent het sex.. poepsex hahaha gadver! thuis noemen we het ook wel faxxen of als je moet plassen gemeentepils aanvullen,
Nog 1 iets voor ik ga eten: Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ik ben 31 weken zwanger vandaag! Ben er zo blij mee... de gyn had nooit gedacht dat ik ons meisje zolang in m'n buik zou kunnen houden, maar 'k heb het toch maar lekker gedaan!
Ohh, haha, das inderdaad helemaal een andere betekenis.... hihihi, grappig. Boterkoek eten? Ik wil ook! Hier zit ik dan met mijn bruine boterhammetje met hagelslag....
gelukkig maar! joepie! je zal net zien onze ukkies,kirby worden net van die eigenwijssies als mijn romy... als ze er uit mogen blijven ze zitten! wedden hihihi!
Haha ja ikke ben wel McLeod's fan, hoewel ik het nu een beetje saai vindt. Maar komt vast wel weer goed straks, dan wordt het vast wel weer leuk. Mijn holtes zitten al dagen vol, maar nu krijg ik er zelfs pijn van aan mijn kaken. Gelukkig (zoals Peetje al zei) geven sommigen wel antibiotica, en de vrouw achter de balie zei ook meteen dat er wel antibiotica was die ik mocht. Dus laten we het hopen, want ik trek het qua weerstand niet om het alleen te bevechten... Maar goed, afspraak om half twee dus dan zien we verder
Maar ze mag er nog niet uit hoor! Ze moet nog een paar weekjes geduld hebben, net als haar mama Die overigens helemaal gek aan het worden is! Ik wil die kleine kunnen vasthoude, knuffelen, verzorgen enz... hoe meer ik er aan denk hoe gekker ik word
hihihi hubby loopt te zuchten.. ik ben hem aan het overhalen en smeken om een nintendo WII te kopen, kennen jullie die? lijkt me zo leuk ook voor romy. maar hij word gek van alle spelcomputers!
Ben jaloers op de meiden die al verder zijn dan mij.... Als ik dat zie 30 weken, 31 weken, denk ik: en ik ben nog maar 29 weken..... Lexi: Ben je nu al bij de dokterswacht geweest dan? Of heb je gebeld? Hoe nu verder dan?
romy dreigde al snel te komen met 36 wkn en 4 dgn kreeg ik groen licht en toen wou ze niet meer. week 37 inleiding na inleiding en nog blijven zitten he
Peetje, wij hebben een Xbox 360, maar ik ken wel de Nintendo Wii, zou wel plezant zijn voor Romy, ze hebben echt allerlei spelletjes daarvoor!
Nee zegt me niks... Maar ben ook niet zo spelletjes achtig. Helemaal niet nu de zomer voor de deur staat... als het mooi weer is wil ik naar buiten. En straks helemaal! Met ukkie te wandelen! Jaaaa