Wij hebben ook geen spelcomputer. Alleen spelletjes voor op de pc en dat zijn voor 90% educatieve spelletjes waarmee ze leren lezen, schrijven en rekenen al spelenderwijs. Sinds de kerst hebben ze allebei een Game-boy, maar dan niet de nieuwst, gewoon een Advanced. En daar houden we het voorlopig bij. Vooral Myron is namelijk nogal verslaafd aan electronisch vermaak. Zijn vriend heeft echt alles, playstatio, Gamyboy-advanced, game-boy ds, tv op de camer (hij is dus nog net geen 8) en internet natuurlijk en die 'hopt' dus van het ene naar het andere... Maura en Myron mogen na het avondeten ieder een halv uur á driekwartier achter de computer en voor de rest schop ik ze ook naar buiten bij mooi weer of ze doen samen een spelletje. Ze lezen allebi ook heel veel en heel graag
Ik ben ook al voorzien van kleren voor de komende 2 jaar Na Meallán had ik namelijk alles weg gegeven, tja, en nu moest alles er natuurlijk weer komen... Maar ik heb van de schoonzus van een vriendin twee zakken vol maat 50 t/m 62 gekregen en van mijn schonzus 62 t/m 74, dus ben van alles voorzien. Ja, en wat Meallán nu te klein wordt bewaar ik natuurlijk weer voor 'bummetje'.
Gaaf, hub is gek van mickey en pluto enzo. Heb je foto's van d'r kamertje, kan ik misschien nog een paar ideeen van je pikken.
ik verzamel trouwens helemaal niks.. Houd niet van frutsels, hier dus, voor de meeste, een kaal huis. oh wacht; ik heb wel heel veel kunst; schilderijen en sculptures..maar valt voor mij niet onder sparen..
Ik ben gek op frutsels. Maar meestal beland dat in een kast en dan denk ik waarom heb ik dat gekocht en verdwijnt het in de prullenbak.
Ik ben gek op frutsels. Maar meestal beland dat in een kast en dan denk ik waarom heb ik dat gekocht en verdwijnt het in de prullenbak. [/quote:15fnnls9] daarom.. niks voor mij
zo we gaan weer even.. naar de bouwmarkt. Heb een super gaaf schilderij. Plaat van 1 bij 1, met 9 kleinere van 30 bij 30 erop.. weegt veel, en heb geen idee hoe we het op moeten hangen.. hij hing al eerder op, in ons oude huis, toen hadden we gaten in de plaat gemaakt, maar dat is eigenlijk niet zo mooi. dus gaan opzoek naar iets anders...
Zo daar was Lexi de kucherd weer... Ben bij de huisartsenpost geweest maar omdat ik geen koorts (meer) had kon ik geen antibiotica meer krijgen. Wel zei de doc dat ik meer paracetamol mocht dan ik aldoor had gedacht, en hij raadde ook nog een hoestsiroop aan die ik mocht. En stomen en zoutoplossing snuiven. Dus de paracetamol en de hoestsiroop heb ik al achter de kiezen, evenals een sinaasappel, en nu lig ik op de bank te dutten. Dinsdag zou ik met school mee moeten met een kano-excursie maar daar ga ik me voor afmelden, mogen ze me best ergens anders indelen maar ik ga niet in de regen de hele dag op de tocht zitten want dan lig ik straks als de lessen weer echt beginnen met een longontsteking in het ziekenhuis. Nee bedankt! Hoop alleen wel dat ze daar niet over gaan zeuren, maar dan verwijs ik ze wel naar de doc. Ow voor de mensen die ook McLeod fan zijn: mijn zusje en ik zijn een forum gestart (hele tijd geleden alweer) waar we met andere fans kunnen kletsen. Dus wanneer je daar interesse in hebt, pb me dan even en dan stuur ik je de link.
Van harte gefeliciteerd meis! En welkom bij de juli-mama's! Heb je toegevoegd aan ons lijstje... zie link in mijn onderschrift. Weet je al of het een jongen of een meisje is? Of wil je het niet weten? Of niet vertellen?
Heb een mailtje gestuurd naar de organisator, of ze me kan ruilen met iemand die een 'binnenprogramma' regelt, omdat ik me liever niet ziekmeldt. Dat zou namelijk de andere optie zijn. Dus morgen even bij haar langs om te kijken of ze wat kan regelen. Maar ik ga echt niet bij het kanoën zitten! Inderdaad gaan Bocco en ik voor!
hahahahaha ja je hebt altijd baas boven baas . Maar scheelt toch wel een hoop nieuwe kleertjes kopen. Ik heb mijn meiden kleertjes ook weggegeven toen ik wist dat dit een jongetje is. Dat gaf weer een hoop ruimte! Tweety leuk dat je erbij bent gekomen, welkom!
Duurt alleen wat lang eer dat je er een paar bij elkaar hebt....Heb er 9 jaar over gedaan om 4 te sparen