gips? : meiden ik ga dvd kijken met mannetje en lekker hopelijk na 2, heerlijk inslaap dommelen. weltrust en tot morgen...
Grappig he dat het eigenlijk bij vreemden is dat je dit zo verteld. Maar ik heb het al eens eerder geschreven: door hetzelfde mee te maken in dezelfde periode, heb je meteen een soort van band ofzo.
ja achteraf dacht ik shit wat vertel ik nu allemaal hahaha je gooit het hier allemaal zo makkelijk eruit he
gelukkig schrijven we heel veel, dus op het einde heb je zoiets van.. Ja wel gelezen, maar wie schreef het ook al weer...
zijn moeder is gevallen tijdens de zwangerschap en daardoor zijn z'n voeten bekneld en in een verkeerde positie gaan staan.. dwars zeg maar. Met gips is het recht gezet
Als je het wilt deleten dan zal ik hetzelfde doen met de quote. Persoonlijk vind ik het niet iets om je voor je te schamen! Echt niet! Zo heeft iedereen vast wel iets waar ze zich voor schamen o.i.d.
ja meteen en ze hebben hem gewogen met gips. toen woog hij 5 pond en mocht hij mee naar huis.. dus het was een ukkie.. en ik een reus
Ik vind het wel interessant om te lezen wat er allemaal kan gebeuren en scheuren tijdens een bevalling. Nu lees ik dat van Peeetje, maar geloof me, overmorgen weet ik niet meer van wie ik het gelezen heb, alleen maar dát ik het gelezen heb. Je hoeft je heus niet te schamen hoor Peeetje! DVD kijkse!
Ik ga afsluiten hier. Morgen weer om half 8 werken. Voetbal is alweer even afgelopen he. Zal hem ook wat aandacht geven. Trusten meiden en tot een volgende keer. Ik bereid me erop voor dat ik morgenavond weer 40 pagina's kan bijlezen!
Nou, leuke verhalen over scheuren en knippen e.d.... Peetje, je hoeft je idd niet te schamen hoor! We hebben allemaal wel iets Chantal, slaap lekker!
Ik ben ook niet bang... ga er van uit dat als vrouwen dat al zolang doen het met mij ook wel goed komt. Als ik maar ongegeneerd mag vloeken als ik daar zin in heb Nu even Bones afkijken en dan pitten ladies