Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nee ik kijk niet op tegen de bevalling. Ik heb zoiets van: Ik weet niet hoe het is om te bevallen dus waar moet ik dan tegen op kijken..... Ik zie het wel allemaal.... (en voel het wel)

Marloes trusten meid!

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Marloes, durf je nu naar bed te gaan? nog maar 8 pagina's tot aan de 900, hoor ;)

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    En inderdaad, wat Lexi zegt: Er zijn ons al zooooveel vrouwen voorgegaan.... Dan moet het ons ook wel lukken toch.

4. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Ben ook niet bang voor de bevalling, alleen dat de verloskundige niet op tijd komt....Vorige keer was ook al op het nippertje en dat terwijl ik meteen bij de eerste wee had gebeld..

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Voor de liefhebbers: Undercover in Nederland op SBS6. Is er nu voor.

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dames, ik ga jullie verlaten voor vandaag. Heb het gevoel dat ik zowat de hele dag op deze site heb gezeten.....
    Ik ga nog eventjes tv. kijken en daarna mijn wieg opzoeken.

Trusten allemaal!
    Groetjes Miep en minimiep.

7. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Bang voor de bevalling? Ja meer dan de eerste keer. Vooral scheuringsgevaar: toen ben ik doordat het zo snel ging redelijk diep ingescheurd. Inmiddels heb ik daar van 3 keer hechtweefsel. Helaas was het in mijn geval nl niet zo dat alles klaar was na de bevalling (nog 2 keer een cyste op de plek van de hechting). Nu is het weefsel 'stugger' zoals ze het noemen. En toen vond ik het al niet het fijnste gevoel (ik voelde dat als ik zou persen, ik zou scheuren en dit gebeurde dus ook).

Dus inderdaad zijn vele vrouwen me voorgegaan en weet ik dat ik er niet dood aan zal gaan, maar dat het pijnlijk wordt is niet iets waar ik naar uitkijk!

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Slaap lekker meiden!

Auw, Pienie, ik hoop dat het allemaal wat vlotter gaat deze bevalling!

9. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Goedemorgen dames...

Hé ben ik de eerste vandaag? Dat is bijzonder. Ik heb 20 minuutjes over en dacht laat ik nog even bijlezen... Maar vergeef me als ik iets over het hoofd zie met dat geklets van jullie...

Zaterdagmiddag ben ik nog naar Miss Etam geweest en heb die ene broek (Monique!) in het zwart, en hij zit héérlijk! Daarnaast ook nog een witte gekocht. Dus alsnog bedankt voor de tip!

Vanmiddag de 4 boeken met kaarten maar eens terugbrengen naar de drukker. Er zit er 1 in die we erg leuk vinden... Maar we gaan er nog even over denken...

Fijne dag iedereen!

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik ben ook al wakker, maar dat is op zich niet vreemd met al dat gehoest. Heb mijn paracetamolletjes en hoestdrank al op, er staat een glas jus naast me, en daarna ontbijten. Wel lekker want mijn vriend hoeft ook niet vroeg op vanwege een afspraak bij de bank. Zitten dus nu relaxed een beetje wakker te worden.

Wij hebben ons ontwerp voor ons kaartje gisteren binnen gekregen. Zoals jullie misschien nog weten had mijn vader het bijna perfecte plaatje gevonden op internet, en die vrouw heeft vervolgens het ontwerp aan onze wensen aangepast. Helemaal geweldig en op maat voor ons nu, dus dan nog het eens worden over de namen en we kunnen het kaartje naar de drukker brengen!

11. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge dames,

Straks alles even teruglezen.

Gisteren een rotdag gehad en weer een migraineaanval gehad. Moet zo naar de vk, kijken wat die er van zegt.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    goedemorgen dames,

dacht kom even lezen, maar valt reuze mee. Heb nu 1 leerling.. heel fijn.
    Hij is lekker aan het oefenen

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    pff nu al de 2e keer in de week dan...

had je dat voor de zwangerschap ook al?

14. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Goedemorgen dames,

@Vissie, fijn dat je geslaagd ben! veel plezier met je broeken

@Lexi, dus toch nog geen hoestvrije nacht?
    Fijn dat het kaartje mooi is geworden, kan je dat weer van je lijstje afstrepen

@Adine, hoofdpijn bah bah, vind ik het ergste (heb liever buikpijn)
    En dan schijnt migraine echt helemaal erg te zijn.
    succes bij VK

Wat een ander zicht buiten zeg toen ik vanmorgen de gordijnen open deed.
    Laatste weken altijd zonnetje en nou somber en regen.
    Als het niet te lang duurt ook weer wel even lekker.
    Ben vandaag en morgen ook nog lekker vrij, weet eigenlijk nog niet wat ik ga doen, lekker he!

Groetjes Monique

15. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik ben er weer, na een heerlijk weekje vakantie!
    Jammer dat het weer nu minder is geworden, hopen dat dat in mijn/ons verlof weer beter wordt!

Ik moet nog teruglezen vanaf blz. 725 ofzo, dus ik heb nog ff totaal geen reacties! Ik denk ook niet dat ik meer ga reageren op stukjes van vorige week; ook zo spuit11.

Fijne dag allemaal en vanaf nu 'klep' ik weer vrolijk mee!

Liefs Elma

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hey Elma!
    Hoe was je vakantie? Leuk gehad?

17. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    goedemorgen

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Adine: Wat rot zeg dat je een migraine aanval had.... Heb je er anders wel medicijnen voor? (Mijn schoonmoeder heeft hele sterke medicijnen die bijna altijd helpen, op gisteren na.... Ze zag er niet uit....)

Lexi: Mooi dat jullie tevreden zijn over het kaartje.

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ah Zanoni, ben je ook weer wakker?

20. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Morgen allemaal,
    voor mij een heftig begin vandaag. Op school staat een herdenkingstafel voor Lucas...Tranen sprongen meteen weer in mijn ogen. In de klassen zal veel gepraat worden en de kinderen mogen knutselen en schrijven voor hem.
    Mijn vergadering voor vanavond heb ik afgezegd, wil liever bij mijn kids zijn als ze uit school/ nso komen. Misschien willen ze praten of huilen of troost zoeken. Lijkt me niet handig als Mario dan alleen is.
    Ik hoop dit echt NOOOOOOIT meer mee te moeten maken.

Sorry, dat ik jullie er steeds weer me belast, maar ik moet het gewoon kwijt. Hopelijk is deze week snel voorbij...

Share This Page