Pfff, tis vreselijk wat er gebeurd is. Maakt niet uit dat je je hart hier even lucht hoor. Ik zou het ook ontzettend erg vinden. En ik kan goed begrijpen dat je de vergadering afgezegd hebt. Sterkte meid! Groetjes Miep
Prima vakantie gehad, genoten van het mooie weer (net zoals iedereen!). Weinig gedaan @Melanie: sterkte vandaag (ik moet eerlijk zeggen dat het me ontgaan is, wat er gebeurt is, maar kan uit je verhaal opmaken dat het ernstig is!). Liefs Elma
Melanie, Niets om voor te schamen hoor. Gooi er hier maar alles uit wat je kwijt wil. Vind het goed van je dat je voor je kinderen kiest en de vergadering heb afgezegd. Die zullen straks wel hun mama nodig hebben als ze uit school komen. Is ook heftig hoor wat er bij jullie gebeurd is. Heel veel sterkte ermee
Ik ben idd wel een migrainepatient, maar heb er al een tijd geen last van gehad. Ben net bij de vk geweest. Bloeddruk was te hoog. 130/90. Moet om 12.00 uur terug komen met urine en dan meet ze nog een keer mijn bloeddruk. Ze heeft ook gelijk mijn ijzergehalte gemeten en die was 7.3. Dat was goed zij ze. IEtje deed het keurig. Had ik ook niet anders verwacht, want hij had gisteren zijn ADHD-dagje
Adine, Zou de zwangerschap dan die migraineaanvallen op wekken? Of ben je zelf te veel aan het stressen? Gelukkig was met IE alles goed en hoop dat je bloeddruk dadelijk beter is en je urine schoon. Wat is het probleem als het niet zo is? Groetjes Monique
Goedemorgen, Nou met mij gaat het wat beter, ik heb er de kracht weer voor. Zit nu aan de floradix. Alleen is Pepijn nu ziek, hij heeft vanacht alles onder gespuugd, hij heeft uit nood in het ledikantje geslapen. Melanie, echt erg van dat jongetje. Ik moest er gister heel erg aan denken, wat er vandaag op school voor hem gedaan zou worden. Ik zal woensdag de tafel wel zien. Pepijn kent het jongetje niet dus ik ga hem er ook niks over vertellen. Ik moet het hier weer even bij laten want mijn zieke mannetje heeft mij nodig. Oh ja, wel een nieuwe foto geplaatst.
Ja wou ik ook net zeggen Monique.... Je bent me voor. Sterrekind: wat een prachtige foto, maar dat komt omdat je een hele mooie buik hebt en een hele lieve zoon!
@Sterrekind: mooie en lieve foto! @Adine: fijn dat alles met IE wel goed gaat, hoop dat straks je bloeddruk weer wat lager is. Hoe is het verder met iedereen? Heb ik nog schokkende dingen gemist? Ff een update over mezelf: 1 mei APK bij de VK gehad, dit was allemaal prima. De bloeddruk 119/65 en ijzergehalte was 6,5, ook goed genoeg. Over 3 weken weer terug komen. Jammer genoeg kon ze me geen echte tips geven voor mijn benauwdheid, gewoon diep ademhalen. Moet zeggen dat ik hier nu behoorlijk moe van wordt. Steeds een gevoel van te weinig lucht... hopen dat het niet erger wordt. Slapen gaat nog redelijk, maar wordt steeds lastiger. Lig steeds langer te woelen voordat ik de slaap vat! Ook begin ik nu last van mijn onderrug te krijgen... gelukkig nog maar 5 weken werken en dan 7 maanden vrij! Ben echt aan het aftellen.. Huisje nieuws: het 1e huis (particuliere huur) viel me vies tegen. Klein en heel erg oud (schimmel in badkamer en een trap waar ik mezelf niet van af zie lopen met een baby op de arm!). Gelukkig kregen we zaterdag bericht van de woningbouw dat we ook van hun een woning aangeboden krijgen. Deze kunnen we komende woensdag bekijken: hopen dat dit beter is en dat we snel kunnen beginnen met verhuizen. Ik wil de babykamer klaar hebben! Ik kan nu helemaal niets; alles zit nog in dozen en tassen Tot zover mijn 'ikke' verhaaltje. Liefs Elma
Elma, inderdaad nu maar hopen dat dit huis beter is. Ik kan me voorstellen dat je nu ook wel eens zekerheid wilt en het kamertje van ukkie klaar wilt hebben zo langzamerhand. Straks moet alles in de laatste paar weken nog..... moet er niet aan denken.
Goeiemorgen! Adine, fijn dat alles goed is met IEtje, hoop dat je bloeddruk morgen beter is! Bah, migraine! Bij mij is het het omgekeerde, heb er normaal veel last van, maar niet als ik zwanger ben. Lex, voel je je al wat beter worden? Lma, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en welkom terug Hopelijk heb je snel zekerheid ivm jullie huisje! Kan me voorstellen dat je alles zo snel mogelijk in orde wil hebben voor beeb nu! Melanie, wens je veel sterkte voor vandaag! Het is natuurlijk verschrikkelijk wat er gebeurd is, hoop dat je kinderen het na vandaag een beetje kunnen laten gaan! Maar is natuurlijk ook niet makkelijk voor hen. En hier kan je altijd terecht hoor als je je hart wilt luchten! Sterrekind, mooi buikje hoor! En zon schattig zoontje Peetje, alles goed met je?
Elma, welkom back! Leuke vakantie gehad? Ik hoop ook dat jullie snel een huisje vinden en dat je lekker kan beginnen! Wil je niet opjagen, maar je kan anders beter niet verder lezen. Want de 1e juli baby is deze week geboren (bij Sonya) Hoop dat het andere huisje beter bevalt.
Sterrekind; mooie foto's heb je geplaatst. Zelf vind ik die foto van pepijn met bellen blazen erg mooi. Je lijkt wel beroepsfotografe Goed gelukt zeg!
Net als je kinderen, moet jij het ook ergens kwijt kunnen. Hopelijk kunnen de kinderen, in de tekeningen en verhalen, alle emoties kwijt.
Lexi: Super dat hrt kaartje helemaal naar wens is. Gaaf he..maakt het weer echter. Sterrekind: onwijs mooie foto van jouw dikke buik en pepijn. Adine: hopelijk is de bloeddruk beter nu en vinden ze geen eiwitten in je urine.. duim duim Elma: duimen ook voor jou/jullie. Dat het 2e huisje maar een beter tijdelijk onderkomen mag zijn. ben klaar voor vandaag met lesgeven. Had maar 3 uur. om 15.00 uur nog vergadering en oefenen van een examen, dat de lln deze week zullen moeten gaan maken.