Hallo meiden, Jullie zijn niet meer bij te houden =D> . Als ik morgen meer tijd heb zal ik even terug lezen. Vandaag weer bij de VK geweest. 4 buisjes bloed afgestaan en als dartbord gediend. Ik moest een prik tegen evt antistoffen, maar die werd mijn bil in gegooid, geloof ik . Dat was even schrikken, maar verder deed het geen pijn gelukkig. Toen we daarna in de wachtkamer zaten werd ik helemaal naar. Ik hoorde slecht, zag alleen maar zwart, begon te zweten en te gapen en werd misselijk. Ging dus bijna van mijn stokkie. Natuurlijk mijn vriend gewaarschuwd en even een glaasje water laten halen. Duurde even voordat het weer wegtrok, maar nu gaat alles weer goed. Was wel even raar, normaal reageer ik niet zo op bloedprikken, dus ik denk dat het de spuit was. Maar goed, verder was alles goed met de kleine en idd over 2 weken mogen we alweer. Mijn bloeddruk was trouwens 90/65. Beetje te laag, maar dat zal wel met de flauwte te maken hebben gehad (alleen was de bloeddruk de oorzaak of het gevolg?). Vanmiddag kwam de kraamverpleegkundige voor de intake. Ik vond het maar tegenvallen. Hebben jullie daar al ervaring mee? Verder alles goed met jullie hoop ik! Liefs!
Jody, fijn dat alles ok was bij de vk Alleen een beetje naar dat je daar zo ziek werd! Gelukkig ging het nog snel over! Heb je nog een exacte datum wanneer je weer terug moet? Dan kan ik het aanpassen in ons lijstje Ik heb geen ervaring met de kraamzorg meis! Sorry!
Voor de lekkerbekken onder ons, ik zit hier iets heeeeel onverstandigs maar wel heeeeel typisch juli-mama te kijken: op de belg (één) koken met Nigella Lawson, ze maakt chocolade cake...
Hey Kar, lief dat je aan me denkt, maar ik hbe nog nooit van mijn leven hooikoorts gehad dus denk niet dat dat het is. Maar ga zo inderdaad maar even slapen, ben nu echt gaar. Niet gaan nakijken maar wel wat tekstjes vertaald voor een concert dat mijn koor in juni geeft. Veel te lang rechtop gezeten aan de tafel...
Hi meiden, bedankt voor jullie steun. Ik ga de kinderen zo ophalen van de nso. Tussen de middag heb ik ze bij wijze van uitzondering ook opgehaald. Normaal doet de buurvrouw dat, maar zij zit in een verbouwing en bovendien wilde ik er zijn voor het geval dat. Maura kwam ook meteen uit school vertellen dat haar tekening achter de foto van Lucas hangt. Dus ik was blij dat ik er voor haar was. Ter afleiding ben ik met ze (HEEEEEEEEEEEEL FOUT) bij de Mac gaan eten.... Zelf heb ik me op een nieuwe bolliebroek getrakteerd. Mijn oude kan ik niet meer aan. Dat is een spijkerbroek met een rekstofbuikstuk, maar het spijkergedeelte snijdt dus in mijn buik als ik zit, niet echt lekker....Dus dan weten jullie hoe dik ik wel niet ben....... Elma, heeft iemand je uberhaupt al verteld dat Sonya al bevallen is? Lexi, lekker dat je binnen kunt zitten... Niet alleen omdat je verkouden bent, maar ook al ben je kiplekker en niet zwanger...kanoeen met dit weer? Moet er niet aan denken Groetjes, Melanie
Melanie, je kinderen vonden dit vast niet fout. Het leidt wel een beetje hun aandacht af. Jody, gelukkig alles nu weer in orde. Vervelend dat je bent flauwgevallen. Echt zo'n kip en het eiverhaal. Wij hebben in januari al ons intakegesprek gehad. Onze kraamzorg heeft een eigen winkeltje en daar was het. We zijn er anderhalf uur binnen geweest. Bij ons dus een gezellig gesprek. Van de ziekteverzekering krijg je dus standaard 40 uur kraamzorg. De kraamzorg heeft uitgemaakt dat ik (als alles volgens het boekje gaat) 48 kraamzorg krijgt. Ik heb me vanmiddag ook maar als een echte juli-mama gedragen. Vond nog zo'n zakje popcorn, die je in de magnetron moet doen. Was heel lekker en heel snel op. Heb nu dorst.
Hallooooo... ik ben er ff hoor.. ik had afkick verschijnselen! vanmorgen kwam ik me bed uit 7.00 en wou de pc aan zetten. NIKS! dus moest wachten tot mannetje thuis kwam. wat heb ik me verveeld joh ik miste me forumpje hahaha kirby echt alles gaat lekker hoor meid! adine gelukkig was alles goed en de rest is me even ontschoten. mannetje moet weer even erbij omdat de pc nog niet lekker gaat. owja weet je wat een voordeel was aan geen pc? ik heb gestreken hahahaha.... mischien tot zo!
Peetje, blij dat we weer iets van je gehoord hebben! Was maar raar hoor zonder jou hier op het forumpje Begon al aardig ongerust te worden...
nee gelukkig niks aan het handje.. wel een beetje teveel gedaan. ben er nog eventjes mannetje is aan het eten en dan zal hij er helaas bij moeten of ik moet hem kunnen over halen hahaha hoezo verslaafd!
of een pijnlijke doos! hahahaha ja belachelijk gewoon.. iedereen heeft hem al en ik niet.. maar gelukkig konden andere hem ook voor een vriendin of kennis aanvragen. zonder mijn gegeven in te vullen gne gne mijn wraak zal zoet zijn!