eigenlijk vandaag(elke maandag)maar stuiterbal is zo bezig ow mijn god.. het doet gewoon zeer.. volgens mij is ie voor mij gevoel wel 10 cm gegroeit vandaag. Ik hou het staand nog geen eens uit door hem laat staan met auto.. Hij is zijn eigen circus aan het bouwen daarbinnen oeff pfff... maar inprecipe woon je niet ver hoor marloes. Ik laat hubby me ook wel eens heen en weer rijden naar waalwijk en daar woon jij voor nog toch?
meid doe lekker rustig aan he.. niet lekker nee.. probeer een warm bad of douche daar zakken de oefenweeen meestal wel van af..(tijdelijk helaas) ik ken het ja.. dus doe lekker rustig he meid!
ja...waalwijk is een 15-20 min rijden.. ik zit echt op klein half uur van jou... dus kraamvisite zul je krijgen!
hihi kom je naar het kraam hotel dan zorg ik dat de kamer ernaast vrij is.. kan je gelijk gaan puffen hahahaha trouwens meiden.. ik blijf het een leuk idee vinden om een foto te maken met dadelijk al onze beebies! sooo cute 8)
jaaaaaaaaa! een vriendin heeft dat gedaan met haar haar forumfriends.. zag er zo leuk uit... zwijmel!
ik geef het op... anders word het een peetje pagina.. kan niet uitstaan hahahaha dacht leuk te zijn.... niet dus.......... sorry dames!
ik geef het op... anders word het een peetje pagina.. kan niet uitstaan hahahaha dacht leuk te zijn.... niet dus.......... sorry dames![/quote:1v022dz3] nou gelukt dus...
haha... ik had niet anders verwacht.. nou over een week of 5-6 kun je het opnieuw proberen als we de 1000 gaan halen.. dan zijn er al weer nieuwe mama's...
ik ga gewoon voor de 1000ste pagina marloes hahhahahha ik heb hubby al gezegt je bekijk het maar.. ik blijf hier zitten en ga niet meer weg!