hahahahahah owww hou op hoor...zwakke blaas! pff mannetje zit al.. zit je er weer met je snile daar! hij zit maar te wachten dat ie er achter mag hahaha
zit ondertussen trouwens hollands next topmodel te kijken.. zijn ook een stel domme dozen hoor. zouden ze daarop uitgekozen worden"?
Als ik werk dan is dat voor mij ook handig hoor Kirby, dus graag! Maar hubbie is overwerken en zit hier nou alleen en dan vind ik het hier toch ook wel leuk om te kletsen. Snap heel goed hoe dat voor de anderen is, want normaal heb ik dat zelf ook. Maar heb liever dat ze dan toch even laten horen,dat ze er waren en even kort vertellen dan dat ze weg gaan
owjee heb ik nou wat gedaan dat ik peter blijf genoemd worden nee petra maar dat hadden jullie wel door he klinkt lekker ook met een buiterlandse achternaam he hahaha
Peter, als ik hier weer eens zit te smilen achter m'n laptop, dan gaat m'n mannetje meteen van: "Wat is er nu weer zo grappig, is het daar dan zo leuk op het forum?" Jah du-uh
Dat heb ik ook opstaan. Maar zoals je merkt is het goed te doen om dit en de tv bij te houden. Dus inderdaad niet bijster interessant. Vooral, die ik weet niet hoe ze heet, maar die zo dom praat, verschrikkelijk...( ik zie het nou Kim)
Loeki is de ergste! Nu misschien wat minder omdat Annika er is, maar toen ze nog zwanger was, schreef ze af en toe wel 300 berichten per dag! Weet echt niet hoe je dat doet
Ik vind het hier in elk geval plezant en de tijd gaat wel een stuk sneller voorbij! Anders zit ik toch maar de ganse dag naar de tv te gapen en dat was ik echt wel beu!
misschien kunnen ze beter een chat openen... ook in groepen juli-aug-okt.. etc... maar dan kun je niks terug lezen