Ik zit ook vaak te dromen van hoe ze er uit zal zien... ben zo benieuwd Wil haar echt in m'n armen houden en aankijken! Denk dat ik haar de eerste dagen na de bevalling gewoon niet meer loslaat Nog zo'n 33 daagjes...
Ik had toch gewaarschuwd dat ik ook melig was. Moet nou dus piesen van jouw opmerking over dat blik gooien, woeha. Maar ik ben ook zo nieuwsgierig naar wat wij gemaakt hebben.
ow nee normaal ook alleen links(bij mijn zere rib) maar vandaag hij is echt rondjes van de zaak aan het geven! mijn man denkt aan zo`n looprad kennen jullie die.. volgens mij heeft ie dat van binnen gebouwd!
hij drukt echt zijn rug nu naar de buitenkant joh! oeff.. kan gewoon niet praten erdoor maar gelukkig wel tikken!
hahaha nou... scheelt niet veel je ziet echt van die witte plekjes op mijn huid komen en bulten.. rechts is nu ook platter hahaha een halve rad dus.. hoe noem je zo`n skate ding half pijp?
Lijkt me zo leuk om te zien. Als die van mij bezig is ga ik ook altijd met tummie bloot zitten, maar dan houdt het op. Zit hier nou ook alweer half uurtje met blote buik, maar niets nada noppes niets. En let op zodra ik alles weer bedek , begint die kleine weer! Voelen kan ik het dan wel, maar zien echt maar heel, heel af en toe
Hier niet hoor... m'n mannetje en ik zitten soms echt heel gefascineerd te kijken naar m'n dansende buik!
hij/zij denk aaah koude buikie naar benee met dat shirt hihi zo was romy ook, toen ze geboren werd gillen als d`r broek ofzo uit moest. wou echt niet bloot liggen!
Hoe voel/weet jij trouwens wat wat is. Ik kan daar compleet geen wijs uit. Voel wel dat de linkerkant van mijn baarmoeder niet gebruikt wordt, daar kom ik niets tegen. Maar boven navel en rechts ervan voel ik wel wat "harde dingen" , maar geen idee wat nou wat is.
bij mij is het beneden hard.. aan de zijkanten zacht.. dus ik denk, mijn beeb ligt recht met hoofdje naar beneden.. maar zo ligt hij eigenlijk altijd
als je met 2 vingers tikt op je buik hoor je ook het verschil van leeg of vol.. rond 33 weken begon ik bij romy haar kontje te herkennen en duidelijk een voetje die je ook kon pakken.