Adine, ga je dat met beeb ook doen? Zo vanaf de geboorte met de wekker naast z'n wiegje, nu moet je ff mooi slapen, als de wekker gaat, krijg je eten
Ik denkt het wel. Maar die haan is nog vroeger dan Romy hoor, dus eigenlijk heb je daar niks aan. Zal zo het nachthok even dichtdoen. Scheelt morgenochtend weer een half uur.
Met jou kan ik praten. Die van ons gaat ook binnen een week zindelijk zijn, zichzelf kunnen aankleden en genoeg hebben aan 3x per dag eten. Slapen netjes van 19.00 tot 8.00 's morgens
dames.. ik loop ff met mannetje mee joy uitlaten. hihihi hij is echt geirriteerd, was vergeten dat ie ook nog op de pc moest zijn. hihihi.. gelukkig gaat hij meestal pas om 02.30 naar bed dus heb ie nog ff tijd hihi tot morgen en weltrusten en thnxs voor het lachen!
Welterusten Peet! Hah Adine, hier nog zo'n softiemoeder Maar ach, als m'n meid ook maar 'n beetje op ik als beeb lijkt, dan wordt het een heerlijke beeb Ik sliep al heel snel de nachten door, m'n mams moest me soms wakker maken om te eten...
Ik was volgens mij ook niet echt lastig en hubbie al helemaal niet. Onze gezamelijke hobby is ook slapen. Hopelijk houdt de beeb daar ook van.
Ik heb geen idee wat voor mams ik ga worden. Ik denk nou van best wel een strenge. Wat ik ooit zie bij ons in de winkel, dan denk ik, dat gebeurd mij dus echt nooit.
Woeha, zit Hart van Nederland te kijken. Is er in de klas een schildpad overleden, heel veel verdriet. Met zijn allen hebben ze hem begraven. En wat denk je, hij is er weer! Was hij gewoon in winterslaap
Dat heb ik dus ook. Zal mij dus echt niet overkomen, maar ja. Dat denk ik nu he. Straks zit je dag en nacht in dat gejengel en ben je het ook weleens zat.