Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    De onderste link in m'n onderschrift gaat naar de (voorlopige) samenvatting van vandaag...

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    En nu ga ik een boterham eten... of meerdere :D

3. Amle

Amle Niet meer actief

Goed idee: Kirby maakt weer een lijstje! ;)
    Misschien kun je het toevoegen aan de lijst die al in je onderschrift staat?
    Mijn e-mailadres is: elmasmid@hotmail.com

Liefs Elma

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha tanya, daar is het al te laat voor.
    het schijnt nu dus dat hij heeeeeeel dicht bij mij woont. gewoon ENG dichtbij.... ik denk dat straks ineens de computer uitvalt hahaha is ook een truc

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ga nu voor de 3de keer de oven aanzetten
    dit forum is goed voor de lijn hahaha door dat geklets kom ik niet aan eten toe!

6. Niet meer actief

Eet smakelijk! Ik ga nu de hond uitlaten want anders komt het er ook niet van. Hij heeft gisteren zijn chemische castratie gehad en ben heel erg benieuwd of het gaat werken. Zullen we pas minstens van het weekend weten.

Liefs, Tanya

7. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Zo, nu dat iedereen even eten is, kan ik rustig een berichtje schrijven.

Vanmorgen hadden wij geen stroom. Om half 9 ging die eraf en is denk ik tegen 12 uur weer aangegaan. Ik heb boodschappen gehaald met m'n pa en heb lekker een gebakkie gehaald en bij mijn pa op zitten eten. Hier in huis werd het steeds kouder. Ben daar nog even op internet gaan kijken, maar ik wist mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer. :( Maar kon wel lekker alles even lezen.

Ik heb met m'n pa ook even de sieraden van mijn moeder bekeken. De mooiste dingetjes heb ikzelf meegenomen. Mijn moeder had een mooie gouden armband met een kreeft eraan. Haar sterrebeeld. Als IEtje een meisje wordt, dan vind ik dit wel iets voor haar later. Mooi aandenken van oma.

Tanya, leuk die gepimpte tas. Is weer eens wat anders.
    Ben benieuwd of het iets geholpen heeft bij Tygo.

Elma, hopelijk is dat andere huisje wel gemeubileerd. Anders eens op marktplaats kijken, wat er gratis aangeboden wordt. Wie weet zit er wel wat bij.

Kim, wat doen jullie met al die taarten? Zelf opeten? Tjee, vandaar dat jullie lopen te klagen over plofkoppen. ;)

Kar, als zitten voor jouw zo pijn doet, is zo'n grote skippybal niks voor je? Werkt bij mij echt heel goed.

Melanie, hebben je kids nog een beetje geslapen?
    Jij had een lijstje gemaakt van jouw dagen. Ik snap niet hoe je dat vol houdt. Als ik er naar kijk, dan krijg ik het al spaans benauwd. :confused:

Dat het forum snel is heb ik niet zo'n last van. Maar goed, ik ben dus ook hele dagen thuis. Snapt idd wel als je terug komt van je werk en je moet tig blz doorspitten (en dan heb je nog niks gelezen) dat, dat erg frustrerend is.

De eerste regenspetters zijn hier alweer gevallen. Tijd voor mijn middagdutje. :D

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    nog 1 ding hoor hihi

marloes wat ben je stil?
    hebbie geen tijd vandaag

(zucht peetje maakt zich zo snel zorgen he..
    zeg het maar..zeikwijf ben ik he hihi)

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    dat zal wat worden als iedereen dadelijk verlof heeft dan he :rolleyes: ;)

10. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    ach, dat overleven we ook wel.

Heb je m'n pbtje gehad?

11. peeetje

peeetje Fanatiek lid

Jan 3, 2006
    2,805
    0
    0
    rotterdam
    jep ;)

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Myron kwam nog één keer naar benenden met de mededeling dat ik graag het graf van Lucas wil bezoeken, maar verder heb ik ze er niet meer over gehoord....dus hopen maar dat het hiermee gedaan is.

En mijn dagen, tja, ik heb gewoon ADHD (alle dagen heel druk)...Maar des te meer verheug ik me altijd op de vakanties.....ff rust....

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo, ik ben weer bijgelezen. Heb nagekeken en cijfers ingevoerd. Lig nu op de bank met laptoppie op schoot. Kat ook weer binnen en is toch maar op de stoel gaan liggen omdat ik echt geen zin meer had om nog op te staan en hem eruit te laten.

Ik blijf wel hoor, maar als er geleuterd wordt en je zoveel pagina's leuter moet doorspitten en daardoor dan ook de nuttige berichten mist dan is dat wat zonde he?
    Oh en praat gerust over taart ;) heb ik geen last van want toch niet zo'n trek in eten de laatste tijd, van eten zit ik tegenwoordig gauw vol en door die verrotte verkoudheid heb ik helemaal nergens trek in.

@Kim: ik block mijn contacten altijd waar ik niet mee wil praten, dan zien zij niet dat je online bent. Als ik bijvoorbeeld even geen zin heb in mijn vader dan block ik hem tijdelijk, tot ik weer tegen zijn geleuter kan ;)

@Tanya: gave tas zeg!

Verder weet ik het even niet meer, ben wel weer errug moe geworden van het nakijken, hoesten en zitten. Blij dat ik even lig. Is er nog wat op de tv?

14. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ophra, Dr Phil, The A-team.... helemaal niks dus.

Ben maar met de strijk begonnen. :(

15. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat kan ik me dan wel voorstellen. ;)

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik was werken, langer dan verwacht en heb nu even bijgelezen

17. Niet meer actief

Ik zag dat Sonya hier online is. Sonya hoe is het met jou en Chedella?

Liefs, Tanya

18. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde.
    Ik ben eigenlijk veel te druk met andere dingen op het moment en dan denk ik: Nu ga ik even lekker op het forum kijken en dan zijn er weer 30-50 pagina's verder.
    Eigenlijk heel goed van jullie, maar ik voel me schuldig als ik belangrijke dingen mis en daar dan geen aandacht aan besteed. Goed idee dat Kirby begonnen is met een samenvatting!

Ik zal m gelijk gaat doorlezen nu!

19. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

zo na wat spannende weken ben ik er weer.. hallo juli dames...als eerste heeeeel erg bedankt voor alle steun en reacties en met name voor mijn lieve vriendinnetje neera...je bent een kanjer...

ik ben zoals jullie weten 1 mei bevallen van een dochter
    CHEDELLA DESTENY.
    1250 GRAM.
    WEL EEN KLEINTJE KWAM MAAR MET EEN APGAR SCORE VAN EEN 9 EN EEN 9 KWAM ZE OP DE WERELD.

het heele bevallingsverhaal zal ik nog wel vermelden.
    op dit moment gaat het goed met chedella....ze heeft al geen zuurstof meer en de voedingen gaan goed..
    ze mag 2 keer per dag haar couveuse uit voor te buidelen..heerlijk zo bij papa en mama.
    gisteren al voor de eerste keer aan de borst gelegd maar ze is nog veel te zwak om te drinken dus krijgt ze sondevoeding.
    verder zal het een spannende tijd worden dus verblijven wij in het ronald mc donald huis om zo dicht en veel mogelijk bij haar te zijn.
    ik houd jullie op de hoogte..
    ik mis jullie allemaal en vooral mijn buik...erg leeg zo en raar dat ons wondertje al op de wereld is...
    voor iedereen geniet nog van jullie zwangerschapstijd..
    dikke knuffel sonya en chedellaxxxxxx

20. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Fijn dat het ondanks alles zo goed gaat met jullie!
    Het is een sterk meisje zo te horen!

Van harte gefeliciteerd natuurlijk! Je bent de eerste juli-mama.
    Alleen nog even je banner aanpassen.

Geniet van die kleine en laat af en toe even weten hoe het gaat met jullie!

Share This Page