hey sonya..ik ben zo maar dan ook zo blij te lezen dat alles goed met jullie gaat! doe lekker rustig aan meid Ik denk aan jullie!
Sonya, fijn dat je er bent. Gelukkig dat het met je dochter de goede kant op gaat. Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je al foto's van je kleine meisje?
hallo...ja we hebben al fotos ik ga proberen ze deze week op de pc tezetten...we verblijven namelijk in een ronald mc donald huis en ik zit daar even op de pc...ik zal kijken of mijn pa het van de week zal doen oke...veel groetjes
Sonya, ook van mij nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. Fijn om te horen dat alles zo goed gaat. Een score van 9/9 is toch echt super! Kan me voorstellen dat je je buik mist, ik moet ook altijd de eerste paar dagen weer vreselijk aan wennen dat er geen getrappel meer te voelen is.
Dat lijkt me ook raar ja, dat er niks meer beweegt in je buik. Maar ja, dan de beeb er maar even op leggen he
Als het gaat helpen dan zouden we het pas aankomend weekend een beetje kunnen merken. De dierenarts zei dat het pas effect heeft na 5 dagen, dus ben heel benieuwd... Liefs, Tanya
Hoi Sonya, Fijn om jezelf even te horen. Nogmaals van harte met jullie meis en wat een vechtertje is het! Veel sterkte nog in de komende tijd. Groetjes Monique
hoihoi hier ben ik weer even, weinig puf om te computeren dus vergeef me asjeblieft probeer af en toe te volgen maar jullie gaan zo snel dat het niet bij te houden is. Allereerst Sonya Gefeliciteerd meid en geniet met volle teugen voor je het weten zijn ze 1,5 geweest en lopen ze en weet ik wat nog meer. Ik heb vandaag apk gehad bloeddruk was prima suiker was prima en geen eiwitten in de urine. ook mijn hb gehalte was prima 7. en mijn gewicht staat op 80 ben nu 15 kilo aangekomen. mijn vermoeden van vorige week was juist het was namelijk zo dat baby zowat door mijn buikwand heen ging zoerg aan het afzetten je kon zelfs een hele babyvorm erin zien, maar uk heeft zich dus al omgedraaid en is klaar om in te dalen begint onderin ook al goed te drukken. Donderdag naar ha toe heb van onderen namelijk alles echt gigantisch opgezet 3 x zo dik als normaal en enigzins ook bultjes dus hopelijk niks ernstig. nou tot later. knuff Wietske
Hoi hoi Wietske, ben jij ook al zo moe? Fijn dat de APK goed was, is toch wel prettig dat het nu goed ligt. Donderdag naar de huisarts, ik zou ook niet weten wat het is....hopelijk kan je het makkelijk verhelpen. Net heb ik ff op bed gelegen, zelfs geslapen. Ik heb gisteravond een heeele oude meidenkast gekocht met mooi handwerk, van marktplaats. Maar nu was ik van plan om het in krijtverf te verven. Mijn vriendin wist een zaak in Woerden waar ze dat verkopen. Ik dus ernaartoe vanmiddag....zijn ze aan het verbouwen, staat helemaal leeg . Nu heb ik op internet gegoogled en wel wat gevonden, maar ik kom er echt niet uit. De prijzen verschillen ontzettend en de hoeveelheid die je moet afnemen. Het liefst wil ik ook een zacht roze kleurtje...., ik heb er 1tje gevonden en die pot kost wel ruim 37 euries, wat een geld he? Toen ik dus net sliep bleef ik erover dromen......heel irri. Ik droom zowieso zo raar en veel de laatste nachten.
Sonya, super dat het zo goed gaat. Wonen jullie ver weg van het ziekenhuis? Tomenjerry, lekker dat de apk goed was. Wel raar dat je bultjes hebt, allergische reactie? Lma, hebben jullie kans dat er nog een huisje aangeboden wordt? En is het huren van een vakantiehuisje geen optie? Nou de apk was weer een afknapper, erin en eruit. Of ik nou ingeleid word en hoe ze het allemaal willen gaan doen kon ze niks over zeggen, dat gaan ze maandag in een vergeadering bespreken. Wel wordt het na 38 weken zei ze. Wel moest ik bloedprikken voor mijn HB, krijg overmorgen de uitslag. En mijn bloeddruk was 110/60. Over 2 1/2 week terug komen.
Koekensopie, bij een goeie verfspeciaalzaak kan je goed slagen hoor voor de verf die jij zoekt. O ja, kindje lag al met het hoofdje beneden maar was nog niet aan het indalen. En bij V&D 4 hele grote koffiekoeken gehaald, heerlijk!
Sterrekind, balen dat je nu nog geen zekerheid hebt over de inleiding... gelukkig was alles voor de rest ok!
Koekensopie, gewone krijtverf kun je ook bij gamma en praxis vinden, ik dacht zwart en groen. En anders maak je toch de kast roze en alleen de deuren of zo in krijtverf?
Heb vanmiddag bij het opruimen van het speelgoed een rare beweging gemaakt en nu heb ik onzettend last van mijn onderrug. Echt zo'n gevoel van "nog-een-foute-beweging-en-het-is-een-spit"....Heel irritant...Mijn rug is sowieso al niet meer zo best sinds ik van Myron zwanger was en hem vervolgens ook nog 8 maanden in een draagzak meegeschouwt heb..