Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste
    Woerden
    Jammie!

2. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden

3. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Hmm doe maar heel voorzichtig. Dat kan je er nu niet bij hebben ;)

Over die verf. Ik ben vanmiddag bij de Gamma geweest. Daar hadden ze het niet. Ik denk dat je schoolbordkrijt bedoeld ivm groen en zwart. Ik wist tot voor kort ook niet wat krijtverf is....maar dat is voor een bracante uitstraling van je oude kast ;)

4. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden

Over die verf. Ik ben vanmiddag bij de Gamma geweest. Daar hadden ze het niet. Ik denk dat je schoolbordkrijt bedoeld ivm groen en zwart. Ik wist tot voor kort ook niet wat krijtverf is....maar dat is voor een brocante uitstraling van je oude kast ;)

5. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden

Over die verf. Ik ben vanmiddag bij de Gamma geweest. Daar hadden ze het niet. Ik denk dat je schoolbordkrijt bedoeld ivm groen en zwart. Ik wist tot voor kort ook niet wat krijtverf is....maar dat is voor een brocante uitstraling van je oude kast ;)

6. Koekensopie

Koekensopie Actief lid

31 jan 2007
    228
    0
    0
    Woerden
    Oeps foutje....Ja ik weet dat ik nog maar weinig berichten op mijn naam heb staan, maar dit is nou ook weer overdreven.....sorry! :oops:

7. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Tanya, hopelijk helpt het.

Wietse, is niet leuk dat alles zo opgezet is. Sterkte ermee.

Sterrekind, wat een fabriek zeg. Welk ziekenhuis loop je?

Melanie, doe je voorzichtig?

Koeky, Hebben jullie een Bas v/d Heijden in de buurt? Daar hebben ze leuke Pooh spulletjes nu. Ook hele leuke schilderijtjes.

8. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Volgens mij niet. Maar zal eens kijken waar ie zit.

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hallo meiden.

ff snel hoor. Moet zo naar mijn werk. We hebben gisteren allemaal babyspullen gekocht. Boxkleed, campingbedje (Leenbakker 25 euro). Pampers, shampoo, babyfoon etc. Dus vanavond ga ik lekker in het kamertje bezig, alles wat klaar zetten. En dan wil ik vanavond denk ik ook nog even naar de Hema om te shoppen, 15% korting is nooit weg toch.

Sonya: Gefeliciteerd met jullie sterke dochtertje! Wat een ukkie moet het zijn. En foto's ben ik ook heel benieuwd naar!

Groetjes Miep

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo lieverds, ik ben ook weer wakker. Gisteren zat ik dus echt even niet lekker in mijn vel, merkte dat ik niet eens Sonya verwelkomd had!

Dus bij deze: WELKOM TERUG Sonya en ik hoop dat jullie meid zo sterk blijft als ze nu al lijkt te zijn!

Verder was ik gisteren ALLES dus echt zat: m'n verkoudheid, m'n werk, m'n 'eetproblemen' (dat ik haast niks kan eten en alweer vol zit), en zelfs m'n bollie. Nou dan weet je het wel! Ik wilde zo graag weer heel even, een weekje of zelfs maar een paar dagen, weer normaal zijn, zonder bollie en zonder alle dingen die daarbij horen. Maar ja, dat kan niet he?

Maar over mijn werk: mijn vriend heeft een brief gemaakt naar aanleiding van mijn vage beoordeling (wat een lieverd is hij toch) en die ga ik na herlezen en bespreken met het sectiehoofd bij de rector dumpen. En dan maar eens kijken wat er gebeurt. Misschien een nieuw gesprek met mensen die mij wél recentelijk hebben geobserveerd?

Ga ik douchen en me aankleden!

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    nieuwe buikfoto in mijn album.

Ga voor nu weer ff liggen heb vanacht continu op de plee gezeten zo'n buikpijn dacht dat het begonnen was maar dat was het gelukkig niet. maar jee wat kan een mens beroerd wezen. groetjes en een fijne dag iedereen

12. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    @tomenjerry: Mooie buik hoor! Ik moet ook snel weer een foto laten maken, want het is alweer eventjes geleden.

@Lexi: Heel goed dat je actie onderneemt en dat je vriend je zo steunt. Zo houd je het tenminste in eigen hand en laat dan de school maar weer reageren.
    Soms heb je idd van die dagen dat niets wil en alles te veel is, maar gelukkig komen er ook weer betere dagen. Denk daar maar aan. Sterkte.

@Miep: Goed om weer van je te horen meis! Lekker inkopen gedaan! Heb je nog wat leuks bij de hema gekocht?
    Wat gaan jullie eigenlijk in de wandelwagen leggen (qua dekentje)? Ik wilde een leuke fleurige fleece doen, maar de kraamverzorgster raadde dat af. Dus ideeen?

@Koekensopie: Ik dacht eerst ook dat je het over schoolbordenverf had, die kan je idd overal krijgen en in elke gewenste kleur laten mengen. Maar krijtverf, nee sorry, daar kan ik je niet mee helpen.

@Melanie: Doe je wel voorzichtig met je rug. Je hebt er maar 1! Anders even langs de fysio? Succes!

@Adine: Je reageert heel lief op iedereen, maar hoe is het met jou?

Ik moet zo naar P&O vanwege mijn verlof, maar heb geen idee wat ze van me willen. Heb al de verklaring gegeven. Wat verder nog? Vorige week een hele fijne brief gehad waarin ze me even hielpen herinneren aan het feit dat mijn contract afloopt met de aanvulling dat ik er erg rekening mee moet houden dat ze in het nieuwe schooljaar geen uren meer beschikbaar hebben voor me. Het is een vrij standdaard brief, maar leuk om te lezen is het zeker niet :cry: . Hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht. Ik kan mijn kind toch niet alles geven en zelf leven van 1 salaris :( ?

13. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Zo ik ben bijgelezen!
    @Miep: lastig dat je (ook) zo moe bent, ik snap hoe je je voelt. En extra vervelend dat het beneden zo opgezet is! Ik hoop dat het niets ernstigs is.
    @Sterrekind: we hopen vanmiddag te horen hoe en wat met de huurwoning. Een vakantiewoning huren is geen optie, omdat het voor een groot deel in het hoogseizoen is; ze kunnen het dus wel kwijt voor betere/hogere bedragen! We zullen deze week dus weer af moeten wachten!
    @Sonya: natuurlijk nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Goed om weer van je te horen, en te horen dat het goed gaat met de kleine. Heel veel succes verder en geniet er van!
    @TomenJerry: mooie buik heb je hoor!
    @Jody: succes bij P&O! en over dat fleece-dekentje in de wandelwagen: ik heb dat ook, geen dekbedje ofzo. Wel hebben we een wikkeldeken die we erin kunnen leggen, maar verder ook niets!

Hier verder weer weinig te melden.
    Gisteren zijn de kleren die ik bij H&M heb besteld binnengekomen (zie album!). Ik houd alles, het zit allemaal heerlijk, ondanks dat het geen zwangerschapskleding is! Hopen dat ik het niet teveel uitrek en dus na de zwangerschap ook nog aan kan! Bedankt voor de tip Landa!

Fijne dag allemaal!

Liefs Elma

14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Goedemorgen meiden,

Ik heb net 2 uur zitten bijlezen (en in een deuk gelegen) maar ben een hoop alweer vergeten (en een hoop is niet meer relevant)

Sonya, Fijn om te horen dat je kleine meid zo'n vechtertje is en dat alles (naar omstandigheden) goed gaat! Nogmaals van Harte meid! (ben benieuwd naar de foto's!)

Lexi, ik hoop dat de brief toch nog een andere reactie los maakt bij de rector en dat je een nieuw gesprek krijgt!

TomenJerry, Mooie buik zeg! Je ziet echt een groot verschil met je laatste buik foto!

Jody, Succes bij P&O en ik hoop dat er toch uren beschikbaar zijn voor jou in het nieuwe schooljaar!

Melanie, ik vind het knap hoe jij er mee omgegaan bent met je kids, want het is niet niks natuurlijk wat er gebeurd is. Gaat alles nu weer zijn gangetje of zie je toch nog een nasleep?

Hier gaat alles zijn gangetje, Vanmiddag naar het ZH voor de APK en straks gaan we even lekker winkelen (oa shoppen voor trouwringen :) )
    Gister heb ik op mijn werk al een bon gekregen en een bloemetje (voor het geval dat ik dus niet terug mag komen, een afscheidsbloemetje dus) Lekker motiverend.... NOT.
    Maar goed morgen en vrijdag nog werken en dan lekker met verlof! En dan zijn alleen mijn mannetje en de kleine nog belangrijk!

Zo nu ga ik eens een lekker broodje met aardbeien met suiker maken, begin toch wel honger te krijgen :)

Even over het onnozel geklets wat wij hier uitvoeren. Is het niet mogelijk om gewoon nog een topic te openen hier waarbij staat JULI MAMA'S 2007 CHAT Zodat alleen de serieuze dingen hier komen te staan en dat dus niet iedereen al die quotes moet doorspitten. (Ik heb er zelf niet veel last van maar ik ben dan ook een van de veroorzakers hiervan :oops: )
    Ik weet ook niet of dit van de MODJES mag maar het is een idee, ook ik zit nl nooit op MSN of Hyves. MSN heb ik wel maar heb geen zin om iedereen te moeten blokkeren maar hb ook geen zin in het gezwets van iedereen.
    Het is maar een idee, dus misschien vinden jullie het iets en misschien ook niet. Ik hoor het wel.

xx

15. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mogge,

Jody, jij kan ook lekker met zwangerschapsverlof. NOT. Als je niet zwanger was geweest, denk je dat er dan wel uren voor je waren?
    Met mij gaat alles weer zijn gangetje. Straks naar de fysio voor mijn rug. Ik hoop dat die migraine aanvallen wegblijven.

Zanoni, jij bent echt aan je laatste dagen bezig. Voelt zeker wel heel erg goed.:D Leuk, vanmiddag trouwringen kopen. Weet je al wat je wilt?

Lexi, ben heel benieuwd wat ze met je brief gaan doen. En die Off-day's, heeft volgens mij iedereen wel. Dan zit ook echt alles in de weg. :evil:

O ja, waarom geen fleecedekentje? Hier zat trouwens een dekbedje bij de kinderwagen. Wel met een hele saaie hoes, maar daar maken we wel weer iets leuks voor.

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Zanoni, spannend hoor de ringen uitzoeken.

17. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Hey meiden,

Even snel ik moet namelijk naar yoga.

fleecedekentje is syntetisch, soms zie je katoenen fleecedekentjes b.v. bij de Hema.
    In mijn album staat een foto van het kamertje met zo'n dekentje over het ledikantje.
    Die ga ik voor de wandelwagen gebruiken.

Doei, tot vanmiddag!

18. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    We hebben wel een idee ja qua ringen maar goed, we zien het straks wel :D

19. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ben benieuwd.

20. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Adine: zal wel emotioneel zijn geweest dat uitzoeken van de spulletjes....

Kimmie: misschien een carriereswitch voor na de bevalling? Hoe is het verder met jou en je blaas.......gaat het nu eindelijk wat beterder allemaal?

Tanya: mooie tas hoor, heb je gaaf gedaan. Bij onze hond hielp de chemische castratie inderdaad na een dag of 4. Ben benieuwd of het het juiste resultaat geeft bij jullie.....

Meiden met APK keuringen: fijn dat alles weer oke was. Bij mij wordt nooit eiwitten en suiker enzo gecontroleerd, is dat bij jullie standaard?

Lma: hoop dat het vlug goedkomt met de vervangende woonruimte....

Lexi: succes met alles, waar je naast zwanger zijn mee bezig bent...

Sonya: fijn om weer ff wat van jullie te horen. Geniet maar lekker van jullie kleine meid en ik ben benieuwd naar de fotootjes hoor.....

Kar: vond je niet streng, was zelf ook aan het overwegen niet meer op het forum te komen, want hield het niet bij......

Zo, nu weet ik niets meer! Moet dadelijk gaan strijken. Gister alle spulletjes van minimuts gestreken en samen de kamer ingeruimd. MOrgen komt de kraamzorg intake, vind het best wel spannend hoor.....
    Vandaag ook nog ff de stad in, ff langs de Hema en zo......
    Verder gaat het hier wel oke. Gesprek met de gyno heeft in iedergeval voor wat rust gezorgd. Ben wel heel nerveus over haar bespreking met mijn behandelaar, maar kan het toch niet beinvloeden! Mini ligt nog altijd met bolletje naar boven, ben benieuwd waneer het zich gaat draaien!

Twinny

Deel Deze Pagina