Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Dag meisjes!

Kijk, dat kan ik tenminste bijlezen, 5 pagina's! ;) ;) :)

allereerst: SONYA! :) Wat geweldig om te horen dat het zo goed gaat met jou en Chedella! Je zult wel apetrots zijn op zo'n sterk, mooi meisje. Fijn dat jullie haar een paar keer per dag mogen vasthouden. En een lege buik, ja, dat zal vreemd zijn. Had ik gisteren ook over liggen nadenken toen hij zo aan het schoppen was. Ben benieuwd naar foto's..

TomenJerry: wat naar dat je zo moe bent.. En rustig aan doen is er met een peuter natuurlijk niet bij. Geldt voor Gwen trouwens ook. Kop op meiden..! Laatste loodjes.

Lexi: heel goed, die brief. En duimen dat het helpt. Zou toch te gek zijn dat ze jou niet meer terug willen straks?! Volgens mij ben je hartstikke goed in je werk. En gedreven en enthousiast.

Jody: wat een lullige brieven zijn dat he?! Ik hoop dat ze uren voor je blijven houden. Dat je gewoon werk hebt en houdt. Maar anders komt het ook vast goed, dat weet ik zeker. Ben benieuwd naar je buik!

Zanoni: die bon en dat bloemetje, is dat toevallig niet voor je huwelijk? Of voor het feit dat je met verlof gaat? Anders is het wel erg voorbarig zeg..

Twinny: Ben benieuwd naar je kamertje, is het mooi geworden?! Zo wordt het wel erg echt allemaal he? Minimuts draait zich vast nog wel. (En anders heb je extra indicatie voor een keizersnee! ;) )

Kieteltje: alles goed met jou? Tijdje niet gezien?
    Peetje: ook bij jou alles goed?

Vroeg ik me nog af: 'doen' jullie iets op je werk op je laatste dag voor je verlof? Trakteren ofzo? Ik weet eigenlijk niet hoe het bij ons gaat. Er worden in de wetenschap weinig tot geen vrouwen zwanger. :( En nu ik in de ziektewet zit vind ik het helemaal raar om iets te doen. Maar ja, dan ben ik dus wel zomaar 6 maanden of langer weg. En dat is ook vreemd. Toch?

Ik ga zo de auto wassen en ook van binnen helemaal schoonmaken. Hondeharen overal. Ik heb er zo'n hekel aan. Maar hij is echt TE vies. Durf geen mensen mee te nemen nu.

Dus tot later!

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Lexxuz, leuk om een foto van je te zien :d je ziet er toch heel anders uit dan ik me had voorgesteld, dus wel heel grappig dat zo'n beeld dan helemaal niet klopt. (ik had eigenlijk een beetje de verwachting dat je half buitenlandse zou zijn, beetje spaans ofzo )

Ik ben compleet wazig trouwens. Ik zou vanalles reageren, maar ben dus ook alles 'vergeten"Of eigenlijk..niet echt vergeten..er zit gewoon alelen maar een groot zwart gat.
    Belde net met de cursusleidster (haar antwoordapparaat) om effe te melden dat ik vanavond wél zou komen enzo..Zit ik iets van 3 minuten vol te zwetsen..gééééééén idee waar ik het over had, en af en toe zat ik ook gewoon weg te spacen. Raar hoor, zal nog steeds wel die lage HB zijn denk ik.

Hebben we eindelijk het babykamertje behangen e.d. Komen ze van de woningbouw het hele raam en skelet en kozijnen e.d. eruit slopen en renoveren..Godverdegodverdegodver....Die mannen zijn ook niet voorzichtig dus t behang is al lekker beschadigd..Ik baal me rot, ben er echt zó kwaad om.
    pasgeleden hebben we ook de overloop/hal helemaal gedaan..nou daar komt dus binnenkort effe leuk een nieuwe zoldertrap + luik in.
    Leuk natuurlijk, mits we niet net het hele plafond hebben gewit en opgeknapt. Zo zonde van je geld, je tijd en alle energie die je erin gestoken hebt..Bah!
    Daar komt nog es bij dat ze hier al om half 8 s ochtends staan en ik ben zó godsgruwelijk moe de hele dag, maar moet wel om half 8 naast mijn bed staan omdat die knakkers hier dan rondlopen te slopen en te fluiten etc.
    Kan wel janken..k*tzooi!

Gister nieuw tapijt uitgezocht voor beebiekamer..is toch lekker eenvoudig en basic gebleven..terwijl ik eigenlijk knaloranje of donkerbruin wilde...maja da's ook zo bepalend voor zo'n klein kamertje he?
    Moesten wel een nieuw tapijt laten leggen want de stucadoor die twee weken geleden alle afgebrokkelde muren heeft gesmeerd en gewit daar heeft het hele vloerkleed mee gewit...

Dat heeft toch geen zin zo allemaal? ik blijf me ziek kopen aan verf en nieuw behang en vloerbedekking etc//De woningbouw zegt gewoon: Tja da's een risico, dat gebeurd nou eenmaal bij 'renoveren"

Lekker dan!

Zo effe de tuin in..t zonnetje schijnt, de lucht is blauw..(jaja vul maar aan....)

3. Amle

Amle Niet meer actief

Ik trakteer waarschijnlijk alleen mijn directe collega's.
    Ik ben er wel 7 maanden tussenuit. Voor de rest neem ik niet echt afscheid, gedag zeggen wie ik tegenkom. En ik ga natuurlijk nog wel eens langs met de kleine.

4. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    oh vergeten..ik kan natuurlijk niet tuinieren als ik zo dizzy ben..

Ik blijf nog maar effe zitten hier.

vanavond weer naar die stupid zwangerschapscursus..Blegh! Vanavond hebben we partnerles..wiewwwwwwwwwww leuk leuk (NOT) :))
    Maar ook daar ben ik over twee weekjes vanaf.

morgen intake van kraamzorg. Er waren er al een paar die het hadden gehad las ik..Gaat het ergens over? Is het erg als vriendje er niet bij is?

Wel jammer, we hadden morgen 'lady's day' op mijn werk..Samen met alle andere meiden hadden we een dagje gepland om te shoppen een rondvaart te doen en lunchen en s avonds nog ergens wat te eten..maar ik ben dus echt te moe en wazig om daar mee te gaan.
    Maaaar de lieverds..Nu hebben ze besloten om te gaan eten s avonds in mijn dorp, zodat ik ook kan komen..da's wel lief he?

5. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ik ga niet trakteren ofzo, dat mag mn vent doen als de beep er is (beschuit met muisjes hihi) Laatst vroeg ik tijdens de vergadering wie mijn vervanging gaat doen qua mentortaken..zegt mn hoofd: Hoezo, zoveel hoef je toch niet voor hun te regelen?..nah jah, vonk zo'n stomme opmerking! daarmee zeg je eigenlijk: je bent heel erg vervangbaar zonder vervanger, het werk wat je doet is overbodig!
    Dus ja als ik toch zo overbodig ben, ga ik niet trakteren ook! :)
    Ik ga wel net zoals LMA zegt met de kleine langskomen enzo..

6. kieteltje

kieteltje Niet meer actief

Ja hoor, op zich gaat alles prima hier (zie onder)... Ook leuk om weer iets van jou te lezen! Fijn dat het wat beter met je gaat nu je niet meer werkt. Trakteren doe ik niet, de collega's waarmee ik goed op kan schieten zal ik persoonlijk gedag zeggen maar verder hoef ik geen poespas.... En inderdaad, in de wetenschap wordt er vrijwel nooit iemand zwanger (alleen af en toe een 'vrouw van').

(En je bent niet streng hoor, iedereen moet zich thuis kunnen voelen op het forum en dat je dit schreef betekent ook dat je het jammer zou vinden als je het zou missen. Ik was ook lang bezig met bijlezen, vind het altijd wel grappig om te lezen eigenlijk, veel gezwets hoef je natuurlijk niet op te reageren. Maar soms is het inderdaad wel heel erg veel. Hoewel het meestal daarna weer een tijdje rustiger is (zoals vandaag).)

Nog steeds geen zin in werken en geen idee wat ik in februari wil gaan doen als ik klaar ben. Ik ga er binnenkort eens een hele dag voor zitten om banen- en carrieresites door te spitten.

Ik had trouwens ook wat irritatie 'beneden', en ook opgezet zoals tomenjerry. Mijn HA zei dat het kwam door het daarheen gestuwde bloed (begint ook vaak als ik opsta uit bed) dat door de baby niet makkelijk meer terug kan stromen. Niks aan te doen dus, maar kan ook geen kwaad. Omdat ie wel vermoedde dat ik een schimmelinfectie had, kreeg ik van die pillen mee die je moet inbrengen. Ik kreeg me daar toch een jeuk en brandend gevoel van.... Ik werd helemaal gek! Behoorlijke stress midden in de nacht met mijn suffe kop onder de douche :( Na veel spoelen werd het gelukkig minder. Maar die kuur (van 3 pillen) ga ik dus absoluut niet afmaken. Er bleek ook in de bijsluiter te staan dat er een allergische reactie op kon treden, maar daar had de HA niets over gezegd...

Nog even wat reacties:

Sonya, super om wat van je te horen en geweldig dat je je kleintje regelmatig vast kunt houden en zelfs al aan de borst hebt gehad.... Onvoorstelbaar hoor, dat je in dezelfde periode uitgerekend was en nu al een week moeder bent!

Twinny, mooi dat je de stap gezet hebt en daardoor wat rust kreeg. Als de gyn je goed begreep, dan komt dat gesprek ook vast wel goed! En de intake is volgens mij niet zo spannend, ze bepalen vooral het aantal uren. Wij hebben nog 0,0 kamertje (maar we hebben nu wel iets moois gezien op internet en die gaan we vrijdagavond in de winkel bekijken!), dus ik was al bang dat we op onze kop zouden krijgen als ze bij ons komen, maar volgens mij kijken ze daar niet eens naar... Ik heb trouwens ineens een ander kraamzorgbureau toegewezen gekregen, 'vanwege de drukte'. Had geen idee dat dat zomaar kon...

Kim: heerlijke taarten bak jij, volgens mij. Krijg er steeds zin in als ik die foto's zie! Wij waren trouwens zaterdag in Eindhoven, en hebben steeds (voor de grap) rondgekeken of we jou en/of Leon misschien zagen... ;) :D

niva, vervelend dat je steeds zo wazig bent... Doe je wel genoeg rustig aan?! En waardeloos van die werklui. Als ze jouw inrichting beschadigen, dan moeten ze dat toch gewoon vergoeden? Kom op zeg. Een afdekzeil tegen de witte verf op de grond is toch geen grote moeite lijkt me zo, dus nalatigheid van hun!

Lma: sterkte met het huurhuis.... Hopelijk vind je een goede oplossing.

Sterrekind: had ik al gezegd wat een mooi kamertje jij hebt?! Super ziet het er uit... En Pepijn is een schatje :) Hoe was yoga?

Jody: vervelend hoor, die onzekere toekomst. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!

Tanya: hoe is het nu met Tygo?

Adine: is de hoofdpijn weggebleven?

7. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Ik ben al even niet meer echt op het forum geweest en sorry maar ik ga geen poging doen alles gedetailleerd terug te lezen. Jeeee wat wordt er veel geschreven, ik volg het echt niet meer :( .

@Niva: Ik heb de kraamzorg intake een tijdje geleden gehad. Ik persoonlijk vond het prettig dat manlief erbij was. Al stelt de hele intake eigenlijk niet veel voor hoor. Maar ik heb het idee dat m'n mannetje dingen beter in zich opneemt wanneer iemand anders het tegen hem zegt :p .
    De intake gaat vooral over: wat je in huis moet hebben, wat je moet doen als de bevalling begonnen is, wat de kraamzorg doet en hoeveel uur je krijgt. Wij zitten wel in de luxe positie dat wij mijn tante als kraamverzorgster krijgen. Ben daar zo ontzettend blij mee, is echt een topmens :D

ps Wat een gedoe bij jou in huis nu.. zou er helemaal gek van worden!

@Sonya: Welkom terug en fijn om te lezen dat de kleine meid zo'n kanjer is!

Hier gaat verder alles goed, niks te klagen.

8. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ja, wat dat betreft is het niet helemaal super. Ik denk niet dat het aan mijn zwangerschap ligt, maar ben wel een beetje benauwd voor hoe ze het uiteindelijk allemaal gaan rondbreien. Maar ik moet zeggen dat ik me er niet zo heel druk over maak. Vorig jaar liep het ook al zo soepel (not), en toen heb ik me er heel druk over gemaakt. Maar nu heb ik veeeel belangrijkere dingen aan mijn hoofd ;) . Op mijn kraambed hoor ik wat er volgend jaar gaat gebeuren. Ik ga eerst lekker genieten van die kleine en dan zie ik wel weer. Ze kunnen me wat!
    Ik hoorde van P&O dat ik ook recht heb op vakantiecompensatie (mocht ik vanaf aug weer aangenomen worden). Nu ben ik bang dat ze dat juist gaan gebruiken om me niet aan te nemen (hebben ze daar ook geen rekening mee te houden). Ik heb in elk geval verlof tot 21 september en als de wonderen de wereld nog niet uit zijn en ze nemen me weer aan per aug dan krijg ik nog 7 weken erbij. Die vrouw van P&O opperde nog wel een leuke optie. Die 7 weken niet achter het verlof aanplakken, maar bijvoorbeeld een contract voor 4 dagen en maar 3 dagen hoeven werken. ook interessant. Gaan jullie voor me duimen? Kan ik wel gebruiken!

Over het fleece dekentje; dat is idd vaak synthetisch en dus niet ademend. Maar die katoenen van de HEMA mogen dus wel, begrijp ik?

Heb net een hele leuke witte linnenbroek en super gaaf tuniekje gekocht. Natuurlijk ook gelijk even nieuwe schoentjes voor erbij gekocht (sandaaltje met sleehak) en nog wat klein spul. Ik ben weer goed geslaagd! Laat die zon maar komen. Ik moet zeggen dat ik niet verwacht had er zo leuk bij te lopen tijdens de zwangerschap. Ik zal snel een foto maken (belooft ze al een paar weken :( ), dan kunnen jullie zeggen wat je er van vind!
    Oja, ik heb ook een zwembadje gekocht. Mochten we een hittegolf krijgen dan ben ik voorbereid! Was maar 10 euro bij de kruitvat. Dat is het proberen waard dacht ik.

Tja, over trakteren: Nog niet echt over nagedacht. Misschien iets kleins bij de koffie 's middags?

@Niva: Jeetje, je verwacht toch niet dat je zo'n overlast gaat hebben van een renovatie? Ik vind dat ze best hun uiterste best mogen doen om geen schade aan te richten. Is toch van de zotte? Is daar geen regel voor. Ik vind het maar raar dat je uiteindelijk zelf nog aan de slag moet omdat zij de boel lopen te mollen.
    Da's niet goed als je zo duizelig bent. Doe je wel rustig aan? Veel plezier met je lady's day!

Over de intake van de kraamzorg: Viel mij een beetje tegen. Ze noteerde wat gegevens en stelde wat vragen (bijv. vind je het erg als er een stagiere meekomt). Verder had ze veel papieren voor ons. Ik had verwacht dat ze alles zou na lopen. Zo van heb je dit en dat en is alles goed geregeld. Maar niets hoor. Ze heeft het kamertje niet eens gezien. Nou zei ze wel dat ze bij sommige gezinnen de hele lijst punt voor punt afloopt (geen gevaarlijke stopcontacten of apparaten die met 2 draadje aangesloten zitten), maar ze zag gelijk al dat wij het wel in orde hebben.
    Verder werd bepaald hoeveel uur je krijgt en dat zou bij ons 'gewoon'' 40 zijn (als de bevalling voorspoedig verloopt). Dan mag je nog vragen stellen, maar die hadden wij eigenlijk niet. Het was niets wat ik niet alleen had afgekunt, dus als je vent er niet bij kan zijn, geen probleem hoor (denk ik).

@Twinny en Kar: Leuk om weer wat van jullie te horen! Lekker er bij blijven hoor! Ik vond het ook allemaal te snel gaan, maar zo is weer beter!

@Zanoni: Jeetje, nog 2 daagjes en dan al verlof. Heerlijk meid. Geniet ervan!

@Lma: Lekker he, nieuwe kleren! Gelukkig is er veel in de mode wat wij met onze buiken ook gewoon aankunnen. Een goede tijd om zwanger te zijn!

Zo, dat was weer een heel verhaal. Ga nu even lunch maken.
    Hebben jullie ook dat je minder eet nu omdat je sneller vol zit?

9. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Jody: Minder eten? hahahaha..<= ligt dubbel. Mijn vent zei gister nog dat ik nog meer eet dan de bouwvakkers met zijn allen zouden doen als ze hier zouden eten haha. (dat valt best mee..)

Dank je voor je uitgbreide antwoord. Wij hebben wel nog zo'n "aan twee draadjes hangend stopcontact"haha, die gebruiken we nooit en vriendje heeft zoiets van 'ach zolang ie blijft hangen hangt ie, toch? " Lol Maar ik zal hem vanavond vragen dat ding vast te zetten.

Landa en kieteltje ook bedankt voor jullie reactie. Hihi kieteltje, je schreef dat je je eens in cariere en banen sites zou gaan verdiepen..Ik las bananensites :| Zat me al verbaasd af te vragen wat je je dara nou in moest verdiepen :d

Landa: Ik herken dat wel, dat je denkt dat je vent dingen beter onthoudt en opslaat enzo, drom sleur ik die van mij ook nog elke keer trouw mee naar de vlosk. Hihi, hij moet er ook maar wat voor over hebben hoor (och, de arme lieverd..hij werkt zich kapot om alles voor elkaar te krijgen)

Gister hebben we oude liefdesbrieven van elkaar aan elkaar voorgelezen..Dat was echt super! Cool hoor om weer eens te horen en merken hoe gek je ook alweer precies op elkaar bent :d Aanrader dus meiden! (wij hadden nl eerst een relatie op afstand: Rotterdam- Friesland..dus schreven we veel, en aangezien vriendje ook een 'schrijver'is en ik ook kwamen daar de mooiste liefdesverklaringen uit..)

10. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    P.s. zanoni..hebben jullie al ringen gevonden?

11. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Niva, ik neem nu en paar dagen floradix en ik moet zeggen ik ben nu niet zo wazig meer.
    Misschien ook iets voor jou.
    Morgen de uitslag van mijn HB.

Heel erg ego maar ik moet wat kwijt.
    Zoals jullie wel weten heb ik als hobby fotografie en wil daar als de kleine er is meer werk van maken en en stukje betaald.
    Nu ben ik bezig om mijn portfolio op mijn site aan te vullen met zwangerschapsfoto's.
    Dus afgelopen zondag en shoot gehad met en vriendin, nu lees ik net dit op een andere site:

Vanmiddag zijn vrienden hier geweest, en we (= de dames) hebben lekker lopen kloten met mijn camera terwijl de mannen zich tegoed deden aan de wijn...

En tussen ons geklooi zaten best wel wat leuke plaatjes!

En deze zijn nog onbewerkt, van de overige plaatjes moet nog een flink stukje aan gesjopt worden, maar wie weet wat ik er mee kan!

Ik ben zo kwaad, ik heb die foto's gewoon met mijn camera gemaakt en voor mij is het geen gekooi, er zitten hele mooie foto's tussen maar het wordt afgedaan als niks.
    Ik vind het heel erg ondankbaar.

Daarvoor had ze dit al eens geplaatst:

Gisteren belde mijn vriendin me op of ik het leuk vond om ro rond de 35ste week een dikke-buiken-foto-sessie te doen met haar! Zooo leuk! Ze is beginnend fotograaf en wil haar portfolio graag uitbreiden, dus ik werk graag mee! Ze heet al wat werk op haar site gezet, www.sterstijl.nl Niet alle foto's zijn mijn smaak, maar ik vind er een paar hele mooie bij zitten, dus alle vertrouwen!
    Als ze niet alles mooi vind kan ze dat ook tegen mij zeggen, nu staat deze reactie als 5de bij google, als je Sterstijl googled, lekkere reclame.

Sorry, voor mijn hele verhaal maar ik moest het even kwijt.

12. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Hmm...

Kan me heeeel goed voorstellen dat je dat rot vindt sterre. Vriendje en ik fotograferen ook veel en vaak en graag..máár mijn moeder, zus én broertje ook (laatste is zelfs fotografie opleiding gaan volgen nadat ie door ons aangestoken was) Daar wordt dus ook af en toe heel 'flutterig' op onze foto's gereageerd..Omdat de anderen een duur spiegelreflexding hebben en wij alles met ens digitaal cameraatje doen..maar we hebben dan ook een heel andere stijl, toch blijkt niet iedereen in te zien hoe het voelt als je zelf ergens je gevoel en passie insteekt en het serieus bedoelt en zij reageren er nogal "laconiek'op.

Helemaal in jouw geval, aangezien je vriendin zo een beetje over doet komen als een gezellig meidenmiddagje met toevallig een leuke fotocamera erbij, waar nóg toevalliger ook nog verbazingwekkend genoeg leuke foto's tussen zaten..Tssssss, dat was je bedoeling toch?
    In plaats van dat ze heel trots roept dat je er erg mooie tussen had zitten! (ik wil niet stoken in een goed huwelijk hoor hihi, maar ik begrijp je heel goed)

Ook die tweede reactie is niet erg leuk, daar zit je niet op te wachten wat reclame betreft..maar je zult het uiteindelijk toch meer van de mond-op-mond reclame moeten hebben denk ik hoor, mensen zoeken niet snel via google of een fotografe wel of niet goed is.

Probeer eens wat mooie foto's ergens op te hangen bij een fysiotherapieprakttijk of bij de huisarts ofzo..zo krijg je iig beetje naamsbekendheid in je regio.

Succes (oh en for what it's worth..Ik vind de foto's in je album érg mooi en er zeer professioneel uitzien)

13. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Zo, ben weer terug van de lunch.
    Ik kan echt maar 1 bordje op en dan zit ik alweer propvol. Eigenlijk niet zo erg (kom je ook minder aan ;) ), maar wel even wennen.

Eindelijk heb ik een paar nieuwe foto's geschoten. In je eentje gaat dat toch echt minder makkelijk, maar goed er is wat op te zien.
    Hoe vinden jullie mijn buik(je)?

14. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

:) :) bedankt voor alle reacties...echt fijn...net een gesprek gehad met de kinderarts..ze zijn heel erg positief over haar want ze doet het erg goed en is erg sterk...ze kunnen niets negatiefs vinden en alle uitslagen zijn prima...de voedingen zijn verhoogd en ze begint nu weer langzaam in gewicht aan te komen.verder kan ze al heel goe haar ogen open maken en contact zoeken. echt een wonder en dan te bedenken dat ik nog tot 20 juli te gaan had....
    we blijven in ons achterhoofd houden dat het ook wel eens minder kan gaan met haar met de doktoren hebben er nog geen aanleiding voor..

dus we houden volle moed en elke dag is weer een dag.....

fotos komen denk ik morgen...papa is er mee bezig!
    tot snel xxxxxxxxx

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Fijn dat alles goed gaat! Ik blijf voor jullie duimen hoor meis!

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

We wachten geduldig op de foto's. Gelukkig gaat alles goed met Chedella. En hoe gaat het met jullie?

17. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Wat fijn om te horen sonya! super! doe maar lekker rustig aan en geniet van jullie kleine meisje..die foto's zijn wel erg nieuwsgierig maar we hebben de tijd :) (hihi)

Jody wat een prachtig buikje heb je..en die outfit staat je ook geweldig, ziet er erg goed uit!

18. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Sonya, fijn om te lezen dat het goed met Chedella gaat.

Jody, mooi buikje hoor. Leuke kleren trouwens.

Sterrekind, ik zou haar geen vriendin meer noemen. Dit is niet erg aardig van haar.

Kieteltje, tot nu toe geen hoofdpijn meer of andere rare dingen.

Twinny, Het zijn idd klusjes waar je niet op zit te wachten. Maar helaas, ze moeten toch gedaan worden.

Niva, doe je kalm aan met je duizeligheid.

19. Jacquelien

Jacquelien Actief lid

9 jul 2006
    173
    0
    16
    Werk op een woongroep voor mensen met een verstand
    Friesland
    Hallo,

@sonya; nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter! En fijn dat alles zo goed met haar gaat!

@Jody; mooie buik hoor, de kleren vielen mij ook meteen op erg leuk!

@intake; heb dit al gehad viel me toch wat tegen. Bij bepaalde beslissingen bv borstvoeding wou ze me overhalen om dit te gaan geven omdat het gezonder is e.d. . Ik weet het zelf ook wel maar heb gekozen voor flesvoeding. Ik begon hierdoor erg aan mezelf te twijfelen.

Gr Jacquelien

20. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Niet twijfelen Jaquelien. Jij moet toch zelf weten wat je doet? Laat je vooral niet beinvloeden door je omgeving.

Deel Deze Pagina