Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Waar maken jullie die sites? De meeste kosten geld, of niet?

Heb ook veel minder trek dan voorheen. Alleen die haringen gaan er wel in..!

Wij hebben gisteren trouwens de familie uitgenodigd voor kerst, dan gaan we het de rest pas vertellen. Mijn ouders weten het al.
    En zo schattig (vind ik), mijn vriend heeft het nu ook op zijn werk verteld en iedereen was zo blij. Hij werkt er net 5 maanden - hij is voor mij vanuit Brabant naar Assen verhuisd - en hij straalde helemaal toen hij het me vertelde. Zo lief! En trots!

2. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Wat leuk Evelieveling! Kan natuurlijk ook ja, gewoon een weblog maken..

Wanneer denken jullie het op je werk te gaan vertellen? (Als jullie werken tenminste)

Ik pas na de echo denk ik. Heeft voor mijn werk niet zoveel gevolgen, maar ik denk dat mijn baas wel even moet slikken.

3. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    En nu stop ik met het vervuilen van dit topic.... Maar eens aan de slag.

4. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha nou mijn website staat bij het knopje website.

maarre ik wil het volhouden tot de beoordelingsgesprekken in december. dan ben ik al 12 weken geweest.

5. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou Vaarwel.

Ik ga naar de tandarts.

6. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    succes!

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Succes bij de tandarts! Ik bel morgen ook voor een afspraak, het is immer belangrijk dat je je tanden goed verzorgt tijdens de zwangerschap!

Liefs

Kirby

8. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

O wat vind ik dit heerlijk, al die herkenbare dingen!

Ik ook heel onzeker en kan er soms om janken, hihi...........
    Vandaag bijna nergens last van tot nu toe. Alleen vage misselijkheid en gevoelige borsten, metname als ik er net aan gevoeld heb!

Kou herken ik heel erg, voornamelijk koude voeten!
    Heb ook meer dorst, maar minder honger en bijna geen zin in zoet. Zoet smaakt allemaal..... weet niet, te zoet!

Fijn om te lezen waar jullie allemaal last van hebben en ik niet de enige ben, hihi......

Mijn laatste ongi was 27 sept. maar mijn gemiddelde cyclus 32 dagen, vandaar dat ik nog niet zo ver ben denk ik.....

Wij gaan 30november naar de gynaecoloog voor de eerste echo, vind nu al spannend....
    Heb nog niet echt een koopdrang, moet het denk ik eerst gewoon eens door laten dringen. Heb wel een superlieve knuffel van mijn broer, schoonzus en nichies gekregen.......

Kimkivits: heel veel succes strakkies bij je schoonouders. Het zal wel loslopen meid. Die van mij was ook beetje een probleem, maar samen met mijn vriendin voel ik me super sterk!

Twinny

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Nog ff een tip:

Het is een Belgische site, maar jullie kunnen er ook terecht om je in te schrijven op de nieuwsbrief, is echt heel interessant en elke week krijg je dan een mailtje met tips enz en info over hoe groot het vruchtje is en wat er zich aan het ontwikkelen is.

Dit is de link: http://www.kindengezin.be/KG/Tools/zwanger.jsp

Het is een site van de Belgische overheid dus je hoeft niet bang te zijn voor misbruik van je emailadres of zo.

Liefs

Kirby

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Twinny,

Twinny,

Jij hield toch ook je temp bij? Wel, neem gewoon de dag die net 14 dagen voor je eisprong viel en dan weet je vanaf wanneer je juist moet beginnen tellen.

Heb het ff nagekeken voor je en je ei was op 13 oktober, dus 14 dagen terugkeren is 29 september, je bent dus eigenlijk al twee dagen verder dan je banner aangeeft, 4 weken en 5 dagen dus :) Uitgerekend voor 6/07/2006. :) Mooi meegenomen die twee dagen :)

Liefs

Kirby

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi kirby

Waarom moet ik die dag dan nemen? Ach, dagje meer of minder, ze zullen het straks op de echo wel zien, hihi.........

Vandaag voel ik raar genoeg nog helemaal niets geks in mijn buik......ppfff ga ik me daar weer zorgen over maken! Lang leve het vrouw zijn, hihi..........

Twinny

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hoe komt het dat jullie allemaal al meteen een echo krijgen?

13. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    ik niet hoor kimmetje en de andere veelal omdat er miskramen in het verleden zijn geweest of de fertiliteitsarts dat standaard wil ivm meerling zwangerschappen.....

gaat het een beetje met de zenuwen bij jou?

Twinny

14. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Nou ik moet m'n verstandkies laten trekken ahhhh. Waarom ik gelijk al een echo weet ik eigenlijk niet.

15. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hey twinny lieverd!

nou ik wil ook zo graag een echo snik snik (hahaha) als ik die gehad heb en alles is goed weet ik zeker dat ik s nachts beter zal slapen. wil gewoon zeker weten of alles goed zit. maar jullie meiden snappen mij vast wel!

nou de zenuwen... ik heb nog NIKS kunnen eten vandaag. dat is niet echt goed denk ik... maar ik kan niks binnenhouden :(

als ik er aan dnek krijg ik al hartkloppingen. ben zo blij als het voorbij is!

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    nog ff doorbijten meid. Waar ben je zo bang voor? Hoeft niet te vertellen hoor als je niet wilt......

Hoe laat gaan jullie, ga ik extra aan jullie denken

twinny

17. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ach lieverd,

Niet zo nerveus zijn, komt allemaal goed. Ik voel het aan me water. ;)

18. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja we moeten wel...
    als ik naar de VK ga dan moet ik een lijst hebben met voorkomende ziekten etc. en omdat wij van mijn kant allemaal astma hebben en ziekte van Crohn, en van hun kant hoge bloeddruk en suiker is het beklangrijk dat we een mooi overzichtje hebben.

dus we moeten het wel vertellen. hoeft niet nu meteen maar wel binnen nu en 3 weken. maar leon wil het zo graag aan zijn vader vertellen. ik weet ook zeker dat hij het SUPER vind maar zijn moeder en schoonzus is een tweede verhaal...

ben bang dat we scheve gezichten krijgen. voel me al niet op me gemak in dat huis. ben 2 weken geleden pas weer voor de 1ste keer geweest na ruim een jaar.

maar goed stress is niet goed voor de baby dus wil dit zo snel mogelijk achter de rug hebben. kunnen leon en ik ons helemaal op onszelf spitsen hahaha.

maar ik moet zo echt iets eten anders val ik van me stokkie dnek ik. maar heb al erg last van misselijkheid dus ben steeds bang dat ik op me werk moet spugen en ze het dan merken.

19. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Termijnecho...
    Dan kunnen ze zien hoe ver je al bent.

20. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ik weet precies wat je bedoeld Kim ik heb precies hetzelfde.

Maar je voelt je een stuk beter als je het gehad hebt hoor, neem het maar van mij aan. Ik ben nu ook een stuk minder misselijk, nu ik het gehad heb.

Ahhh ik kan niet meer typen ook ik schrijf steeds woorden achterstevoren.

Deel Deze Pagina