Hallo, Sterrekind: die foto's op je site zijn echt super! Prachtig hoor. En die in je album ook. Je hebt echt heel erg veel talent. Laat je maar niets door 'vriendinnen' wijs maken. Ik snap ook niet dat ze denkt dat jij dat niet zou lezen ofzo. Lexi: heb je foto gezien... Ik snap niet waar jij het idee vandaan haalt dat je 'dik' bent - je bent echt prachtig! En wat een super buik! Jody: ik vind jouw buik ook super mooi. En je kleding (op alle foto's in je album) is ook zo leuk. Ik wou dat ik zulke leuke kleren had.. Draag eigenlijk alleen spijkerbroeken en shirts. Saai... En bepaald niet sexy. Jacquelien: Ik ben het eens met Adine, luister naar jezelf. Het is jouw beslissing! Gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt. Niva: wat naar dat je je zo wazig voelt. Je VK weet er toch wel van, dat je zo wiebelig bent? Kieteltje: Kijken naar banen kan nooit kwaad. Is je proefschrift in februari ook af, of moet je dat nog in je 'vrije tijd' afmaken dan? Ik had het zo gehad met mijn werk voor ik thuis bleef, dat ik nu ook elk weekend de krant door kijk. Maar hier in het noorden is weinig werk. Helaas.. Nou, de auto wassen als je hoogzwanger bent is geen aanbeveling.. Jeetje, heb de hele middag pijn (nu nog) en kan me bijna niet meer bewegen! En de auto is nog niet eens mooi geworden ook. Vlekkerig - ik had namelijk geen zeem om hem mee af te nemen. Zoals blijkbaar moet. Maar van binnen is hij weer hondehaar-vrij. Ben niet naar de HEMA geweest, had er geen puf voor na dat auto-avontuur. Jullie nog leuke dingen gehaald? (Zijn Koeky, Peetje, Kirby en Marloes nou helemaal van het forum verdwenen? Alleen nog maar msn? )
Even snel een update, lees morgen de 2 pagina's bij. Ben erg moe nu.. De ringen zijn besteld Apk keuring gehad. Bloeddruk was 120/65 ik was maar 0.5 kilo aangekomen \/ (totaal nu 7,7 kilo) Alleen zat er een klein beetje eiwit in mijn urine. Ik moet nu 24 uur urine opsparen. Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren als het boven de marge zit Ik had al op internet gekeken maar dat had ik beter niet kunnen doen. Zit nu met allemaal doom senario's in mijn hoofd. Ik hoop dat het allemaal mee lijkt vallen, maar dat hoor ik nog. Ukkie lag nog steeds met het hoofdje naar beneden.
Zanoni, maak je niet ongerust! Als je bloeddruk zo mooi laag is, is het geen zwangerschapsvergiftiging denk ik. En je gaat binnenkort met verlof, en rust is het beste wat er is! Fijn dat jullie ringen hebben! Ben benieuwd.. Krijgen we een foto te zien van jullie trouwdag? (Ben best een beetje jaloers.. )
Ik vind dat je haar er best op mag aanspreken. Niet echt een leuke reactie en zeker niet omdat je het ook kan googlen! Snap dat je er van baalt. Wat is het trouwens rustig vandaag Ik kan voor deze ene keer een keertje bijhouden wat er getypt is nadat ik een paar uur niet gekeken heb. Haha.
Ik vind dat je haar er best op mag aanspreken. Niet echt een leuke reactie en zeker niet omdat je het ook kan googlen! Snap dat je er van baalt. Wat is het trouwens rustig vandaag Ik kan voor deze ene keer een keertje bijhouden wat er getypt is nadat ik een paar uur niet gekeken heb. Haha.
Hahaha Landa, zo kom je wel aan je 1000 berichtjes.. Ik vind de pagina vandaag ook erg traag met berichten plaatsen.
Ik kwam maar niet in het schermpje terecht waar je normaal gesproken altijd kan zien dat je bericht geplaatst is.... Nou het stond er dus wel op
Tanya, wij hadden onze hond ook laten helpen omdat hij zo dominant was, helaas hielp het bij hem niet. Wel waren we van de piemel-spetters af. Koekensopie, heb je al krijtverf gevonden?. Met latex zou ik het ook niet doe dan moet je het overlakken met blanke lak en dat vergeeld toch altijd iets. Wel kan je zijdeglans verf nemen en dat verdunnen met terpentine en dat eerst kwasten en dan poetsen met en doek of wit schilderen en dan terugschuren. Melanie, gaat het met je rug? Adine, ik loop in het Boven het IJ ziekenhuis in Amsterdam. Ik moet haar ook geen vriendin noemen. Miep, lekker wezen shoppen? Lexi, heb je het al besproken op je werk? Tomenjerry, mooie bolle buik! En heb je nog buikpijn? Jody, ik zal voor je duimen. En die katoenen fleecedekentjes mogen wel. Mooie bolle buik. Zanoni, wat lekker dat jij nog maar 1 dag hoeft te werken. En heb je een foto van de ringen? Twinny, als minimuts lekker zo blijft liggen wordt het gewoon een keizersnede maar het zou wel lekker zijn als je groen licht krijgt. Kar, ik ga niet trakteren, ik denk niet dat ik een verlofcadeautje krijg er wordt bij ons weinig van dat soort dingen gedaan. Haal je auto voortaan gewoon door de wasstraat, muts. Niva, kan je niet bij de woningbouw een schadevergoeding claimen, ik zou gewoon heel boos bellen. Wel bedankt voor de tip om fotos ergens op te hangen. Landa, leuk dat jullie jouw tante als kraamhulp krijgen. Ja, Landa, je reactie is duidelijk, duidelijk, duidelijk . Sonya, super dat het zo goed gaat, ik ben wel benieuwd naar de fotos. Krijg je nu eigenlijk extra verlof? Kirby, wat ben je stil? Kieteltje, hoe gaat het met jou?
Dank je wel. De rest ook trouwens! Ik was er zelf ook heel happy mee! Ik had echt verwacht lelijker zwanger te zijn, maar tot nu toe valt het me 100% mee. Ik vond het al zo'n goed voornemen van je om de auto te gaan schoonmaken. Ik zal daar niet zo snel aan beginnen en vond het daarom ook erg moedig van je. Helaas was het toch iets te veel van het goede. Heel verstandig dat je de HEMA even hebt laten schieten. Goed je rust nemen hoor!
Hahaha, ja het was ook eens maar nooooooit weer! Volgende keer weer de wasstraat. Vinden jullie het ook zo'n raar gevoel als je van die 'harde' stukjes aan je baby kunt herkennen?! Ik denk het ruggetje of een knietje ofzo te voelen maar gisteren schrok ik er echt van: het is gewoon een ECHTE baby! Je kunt goed voelen dat ze steeds sterker en groter worden vind ik. Ben zooo benieuwd naar hem!
@ Kar: je schreef dat je alle kleding in mijn album leuk vind. Hahaha, heb net eens terug gekeken, maar ik sta vaak met mijn sportkleding aan op de foto. Dat is voor mij werkkleding. Wel lief van je hoor!
Ja, hier precies hetzelfde. Soms is ie echt aan het donderjagen in mijn buik. Dan schut die echt alle kanten op en zie je allerlei uitstulpingen langskomen. Ik vind het heel fijn dat ik hem nog zo leker dicht bij me heb, maar ben ook wel heeel benieuwd naar hoe hij er uit ziet. Papa begint ook al ongeduldig te worden
Ja ik moet er ook nog niet aan denken dat ik een lege buik heb - ik kon me dat gevoel van Sonya zo goed voorstellen. Sowieso denk ik dat je zo'n kindje in je buik erg mist, ook al heb je hem dan in je armen. Het is toch wel speciaal. Mijn bil begint weer zeer te doen dus ik ga hangen op de bank. Tot morgen!
Ik heb net een berichtje gehad van Ana. Ze heeft het erg druk gehad met haar werk maar dat is volgende week over. Nu moet ze alleen nog 200 doorspitten en dan is ze weer terug. Ik moest jullie de groetjes doen en ze hoop vanaf volgende week weer op het forum te zijn.
Nog even welterusten zeggen voor ik ga slapen. Heb het nog niet op mijn werk besproken, moest het van mijn vriend eerst lezen en herlezen en dan kijken of ik nog met het sectiehoofd kon praten, dat ga ik morgen dus maar eens doen. Daarna zie ik wel verder. Pff malle kat zit hier steeds beetje te sputteren en spetteren, alsof hij een haarbal heeft of een grasje gegeten dat scheef zit. Nu maar hopen dat we als we wakker worden geen kots tegenkomen want hij heeft wel net brokken op... Enne... waar zijn de kletstantes nou eigenlijk heen? O en Kar: bedankt voor het complimentje! Maar volgens mij ben ik wel afgevallen sinds bocco onderweg is hoor! Slanker geworden dan toch in elk geval, al is het dan onbewust. Slaap lekker allemaal!
De bon en bloemetje was echt ivm het misschien niet meer terug mogen komen. Mijn teamleider vertelde het ook in de vergadering die we hadden en waar dat bloemetje dus werd uitgereikt. Ze hebben ook geregeld dat op mijn laatste werkdag (vrijdag dus) er koffie thee en gebak staat namens mij ivm het verlopige en misschien wel definitieve afscheid. Dus ik doe verder niks meer geven.
Sterrekind, alles is goed met mij hoor Gisteren voor het eerst naar Samen Bevallen geweest (beetje erg laat begonnen, de meesten waren al rond de 31 weken). En vanochtend geloof ik al 5x op de verkeerde manier gebukt. Beetje meer op gaan letten, denk ik! Oh ja, zo voor het eerst naar mijn nieuwe tandarts. Ben erg benieuwd. En hoe is het met jou, op de zogenaamde vriendin na? Hoe lang werk jij nog door? (Of had je dat al verteld...?) Is Pepijn zijn ongeluk al vergeten?