Goh wat grappig he dat we zoveel overeenkomsten hebben hier op het forum. Dan weet je gelijk ook dat het niet raar is. Ik heb ook heel veel en hele nare dromen. Echt de gekste dingen. Pijn in mijn bekken heb ik ook maar dan aan de linkerkant. Pijn in me doos, alsof er al wat uit wil kruipen en dan af en toe een vreselijke steek dat je een halve meter de lucht inspringt. Lijkt wel of ie er een scherp potlood doorheen steekt . En pijn in mijn oor....dat heb ik ook als ik te lang op mijn ene zij lig. Ook hier wel meer dan 5 keer mijn bed uit in 1 nacht en als ik opsta doet het ook pijn of als ik van mijn ene zij naar de andere rol. Ledematen die je duidelijk kan voelen en dat je dan van die uitsteeksels heb in je buik. En toch heb ik er nog wel lol in.....als de buik weg is zal ik het allemaal weer missen !
schimmelinfectie moet je medicijnen voor krijgen toch ff naar de ha gaan. ik heb totaal geen last van de spataderen ze zitten gelukkig ook niet op de benen kan ik tenminste korte broek of rokken dragen
Bij deze! =; Nog ff volhouden vandaag joh, daarna kan je lekker je eigen dag indelen en een tukkie doen als je daar zin in hebt..!
marloes, schrikken zeg! doe jij maar eens rustig aan! niva, ruzie met je mannetje is nooit leuk. mar vind wel dat jij beetje gelijk hebt. als jij het hele huis aan kant wil maken dan doe je dat toch? ach mannen.... die snappen er niks van! hahaha zanoni, wat een gave ringen zeg! ik vind ze helemaal geweldig. ik heb ook zo'n goude ring met een steen in het midden lijkt erg veel op die van jou. geniet van de voorpret meid! peeetje, wat een geweldig nieuwd dat die kleine vent het goed doet en zelfs al is ingedaald! volgens mij ben jij dan de eerste! tanya, alvast heeeeeeel veel plezier bij je herkansing vd pretecho! ben benieuwd of die kleine deze keer wel meewerkt hahaha sonya, GEWELDIG dat je kleine meid het zo goed doet. ik kom over een paar uurtjes toevallig ook bij het ronald mc donald huis.... heb zin om ff binnen te wippen hahaha SORRY dat ik niet op iedereen heb gereageerd. wlde eigenijk helemaal niks schrijven maar dat kon ik niet maken en moest toch ff op een paar reageren. de rest komt misschien vanmiddag nog als ik leon van de computer kan schoppen. ben ook al 3 hele dagen niet geweest op het forum maar jullie hebben me niet gemist voel me nml niet zo lekker. ben weer zo misselijk met gevolg overgeven enmijn buik werkt ook niet mee. en ik ben zooooooooo moe! dat heb ik de hele zwangerschap eigenlijk nog helemaal niet gehad. dus leon gaat straks denk ik weer aan de bel trekken want die ziet ook dat ik weer eens streng toezicht nodig heb hahaha ik ga nu snel huis opruimen voor zover mogelijk en dan naar een vriendin die alweer 35 weken zwanger is... die zal wel een flnke toeter hebben. om 15.55 weer naar de gyn en dan krijg ik de uitslagen vd kweek. hopelijk hebben ze nu niks gevonden en anders horen we het wel weer. ik kan in elk geval die aap weer zien . ben vanochtend even op de weegschaal gaan staan en zit nu op totaal 11 kilo. dat vind ik niet zo veel want dacht nu al wel op de 15 te zitten. ben dus de laatste weken niet meer zo heel erg veel aangekomen hahaha ondertussen hebben de poezenhier echt een klap vd molen gekregen want ze zitten de godsganse dag voor de kinderkamer aan de deur te krabben. achter mij aan te lopen en om aandacht te vragen, en als ze daar klaar mee zijn vliegen ze elkaar in de haren. niet normaal. lijt wel of ze elkaar niet meer mogen ofzo. dikke x en HOPELIJK tot vanmiddag
Denk inderdaad typisch zo'n geval van: Nog niet aanschaffen en tzt kijken of je het misschien een keer nodig hebt. Ook als je al 1 kruik hebt, zal het echt wel goed zijn NO WORRIES!
Ze zeggen dat yoghurt eten helpt tegen schimmelinfecties. Kweet niet of het waar is hoor. Maar als je op http://www.omaweetraad.com kijkt en dan bij gezondheid/lichaamverzorging/schimmelinfecties, daar staat weer een tampon met yoghurt inbrengen. Is trouwens een hele goed site, met heel veel adviezen voor vlekken, tuintips enzo. Nee dat slaapzakje heb je juist NIET nodig, omdat ze nog niet zo heel veel bewegen in de slaap als ze pas geboren zijn. Over die kruiken, tegen ons zeiden ze 2 kruiken, 1 voor het bedje en 1 voor de kleertjes. Ook al is het zomer straks. Maar je hebt best kans dat je ze maar heel even nodig hebt, totdat de beeb zichzelf op temperatuur kan houden. Aangezien ik gekke Henkie niet ben en niet 2 kruiken ga kopen, mag ik ze lenen van de buurvrouw. Die heeft 2 jaar geleden een kleine gekregen en nu mag ik haar kruiken lenen. Scheelt mij toch weer geld voor iets wat ik weinig ga gebruiken. Zo legde de kraamverzorgster het toen aan mij uit. Evenals voetenzakken voor de maxi cosi. Die heb je in de zomer ook niet nodig. Als ze toegedekt moeten worden kon dat in de zomer ook prima met een dekentje of lakentje. Dus die hebben we ook niet gekocht. Twinny Wauw, 56 uur! Ik had ook aangegeven dat ik niet altijd "even stabiel" ben maar ze schreef toch 44 uur op. De vk die de nacontroles doet zou het definitieve aantal uren vaststellen. Wel heeft ze op het indicatieformulier het vakje "Geestelijk onwelbevinden" al aangekruist. Liefs, Tanya
als je yoghurt aanbrengt wordt je zuurtegraad weer verlaagt ook is het goed om met schimmelinfectie wel lactacyd te gebruiken eventueel tijdelijk ook de inwendige maar je kunt bij ha tabletten krijgen die je mag gebruiken
volgens mij krijg je bij een schimmelinfectie van die vaginale tabletten. heb het nog nooit gehad maar die zwangere miep waar ik vanmiddag heen ga heeft het al 2x gehad en krijgt dus van die tabletten. maar volgens mij moet je er wel iets aan laten doen!
Hallo! Zanoni: laatste werkdag... Fijn maar ook raar, denk ik? Hopelijk zijn ze lief voor je daar. Witgoud is natuurlijk ook veel 'echter' dan titanium, zeker voor trouwringen. En je trouwpak klinkt erg leuk! Ben benieuwd..! Twinny: Tuurlijk mag je mee doen met de wedstrijd! En ja, statistisch gezien moet Sterrekind toch eerst bevallen.. Fijn dat je zoveel kraamzorg krijgt. Ik ben benieuwd hoe het bij mij zit. Hopelijk toch wel die 44 uur. Ik ga ook stagiaires goed vinden; heb er over nagedacht en ach, een paar extra handen kan nooit kwaad. Alleen als zij meer aandacht gaat krijgen dan ik trek ik wel aan de bel natuurlijk. Kim: had net vannacht aan je gedacht, hoe het met je ging. Dus ik miste je wel hoor! Doe maar weer even rustig aan. Dat overgeven is wel een teken. Hopelijk is de kweek duidelijk deze keer. Wat een gedoe.. Tanya: bij jou gaat het ook niet lekker he, lichamelijk? En dan ook nog zo'n grote lobbes uitlaten elke dag. Hou je die pijn in je bekken wel in de gaten? Niet te lang mee doorlopen hoor. Gwen: nog van harte! Kaartje: wat heerlijk dat je zoveel energie hebt. Ik wou dat ik dat nog had! Adine: Bert Visscher was erg grappig. We moesten er alleen voor naar Den Bosch, Alex' broer had gratis kaartjes. En 2 uur autorijden, 2 uur zitten, weer 2 uur autorijden was een beetje teveel voor mij en mijn zere bil.. Dus dat gevoel overheerste een beetje. Wist echt niet meer hoe ik moest zitten na de pauze. Maar het was echt super! Verder weinig nieuws hier. Ik ga vanmiddag even naar de verjaardag van een vriendin die ook op 5 juli is uitgerekend. En daarvoor even kadootje kopen en de kruidvat doos ophalen. Trouwens nog wel iets naars: gisteren kwam de buurvrouw vertellen dat haar kat was doodgereden! In een wijk waar je 30 km per uur mag, om half 4 's middags! Hoe hard rijd je dan, dat je een kat niet kan ontwijken op klaarlichte dag?! Het was het beste vriendje van mijn kat. Echt zo sneu.. Hij was nog maar 1 jaar oud.
Hallo dames Ik las dat wanneer je borstvoeding wilt geven je alsnog een startersset flesjes moet hebben, kan iemand mij vertellen waarvoor dat is? Stel dat de borstvoeding niet lukt, dan heb ik toch altijd voor nood al een flesje want ik heb er 1 gekocht. Dan kun je altijd later nog meer flesjes halen toch? Vissie: Mooi dat ook jouw controles weer goed waren. En maar 4,5 kilo aangekomen, dat is echt toppie joppie! Elma: Fijne avond bij de trouwerij van je collega! Beebie: Jij ook weer apk goedgekeurd, heel mooi! Tanya: Leuk hoor, morgen de pretecho! Wat zal je uk al groot zijn, past vast niet meer op het beeldscherm. Veel plezier morgen! Kaartje: Pffff, jij ook nog maar 5 werkdagen tot aan je verlof. Ik ben zoooo jaloers op jullie! Nee hoor, ik gun het jullie. Ik heb er zelf voor gekozen om tot 4 weken van te voren door te werken. Kim: Tsja, de laatste loodjes wegen toch echt het zwaarst zo te zien. Lastig als je zo moe en misselijk bent. Maarrrrr, jij bent al wel bijna 32 weken, dus het is logisch dat je je niet topfit voelt denk ik. Maar doe het a.u.b. rustig aan! Wij hebben ook maar 1 kruik hoor, moet genoeg zijn in Juli. En we hebben wel 1 slaapzakje gekocht, konden we niet laten liggen. Nou ja, mijn vriend niet, die vond deze zo schattig. En kwamen we bij de kassa, 3 euro! Nou das geen geld toch, er lagen nog meer slaapzakjes en die waren 8 euro. Troffen wij het even! (Ik heb trouwens ergens gelezen dat je vanaf anderhalf tot 2 maand pas een slaapzakje nodig hebt.) Ik ben gisteren even aan het rommelen geweest in de babykamer, heb nu de wasmachine aangezet met lakentjes, washandjes, doekjes etc. Weet iemand waarom je alle kleertjes van ukkie van te voren moet wassen? Doe ik toch ook niet als ik nieuwe kleren heb gekocht...... Groetjes Miep
Leuke site inderdaad! Die yoghurt , gek idee eigenlijk (m'n ontbijt!) - het klinkt wel logisch over die zuurtegraad moet ik zeggen... Ik ga vanmiddag inderdaad maar die tabletten halen die ha nu heeft laten klaarleggen - en maar hopen dat het snel over is (en niet na zulke nachtelijke avonturen als Kieteltje! )
Heerlijk ik kan een beetje bij houden wat er getypt is @Kar: Een vreemd verhaal dat je de helft minder krijgt van de belastingdienst... shit zeg! Wij hebben ons belastinggeld inmiddels ook binnen en dat is bij ons allebei precies zoals we berekend hadden. Iemand vroeg wanneer we de aangifte verstuurd hadden? Wij 28 januari. @flesjes: Ik wil in principe ook borstvoeding gaan geven maar kreeg wel de tip alvast een starterssetje flesjes te halen. Heb nu die van Avent gekocht. @Marloes: Dat is schrikken om te vallen, gelukkig hebben ze je goed gecontroleerd en is alles goed! @Zanoni: Echt heel gave ringen! En geniet van je laatste uurtjes werken! @Jody: Guido Weijers is echt helemaal te gek. Leuk dat je daar naar toe gaat. @Kieteltje: Dat tandarts probleem herken ik ook... erg vervelend. Ik heb alleen het probleem dat ik van nature bijna tot geen glazuur op m'n tanden heb. Ik mag juist niet teveel poetsen etc. omdat ik dan het glazuur nog meer aantast.. de omgekeerde wereld dus. De tandarts wordt rijk van mij aangezien ik om de 3 a 4 maanden naar de tandarts moet. @Kim: Rustig aan meid, als je je niet zo lekker voelt... Maar goed volgens mij valt je dat niet mee aangezien ik je drukke planning van vandaag zie . @Mezelf: Voel me goed en fit! Het flauwvallen wordt minder dus verwacht dat mijn bloeddruk in de stijgende lijn zit. Zat de afgelopen dagen wel heel even in de stress omdat we ineens misschien niet mijn tante als kraamverzorgster konden krijgen terwijl dit meteen in het begin was afgesproken. De manager van haar wilde ineens de prioriteit 1 code ervan afhalen omdat ik in de vakantieperiode ga bevallen. Dit was regelrechte onzin omdat mijn tante in haar vakantie bij ons komt.. ze geeft dus zelfs haar vakantie (mocht ik rond de uitgerekende datum bevallen) ervoor op! Maar goed het is inmiddels helemaal geregelt en de manager heeft zelfs haar excuses aangeboden. Wat niet nodig was geweest maar wel erg netjes.
1 flesje is genoeg hoor, ik kan wel aanraden om een klein proefverpakking voeding te halen voor noodgevallen dat je altijd kan voeden die is op zich maar goed voor een 4 flesjes voeding maar erg handig om te hebben.
@Miep: De kleertjes etc. moet je van te voren wassen omdat je kindje eventueel een allergische reactie kan geven op het stijfsel en andere stoffen die er dan nog in kunnen zitten. En daarbij.. wie weet wie er allemaal aangezeten heeft voordat je de kleertjes kocht.. Ik heb het inmiddels gedaan en ben blij dat ik er vanaf ben, wat een werk.
hahaha, ik hoop dat ik een eind die richting ook werkelijk op kom. hopelijk red ik de 37 week en niet zoals met Eva al bij 36 week blijf steken
Helemaal vergeten: Tanya: heeeeel veel plezier morgen bij de echo! Hopelijk werkt 'ie mee nu en krijg je mooie foto's. Je zult nu wel veel meer kunnen herkennen, qua gezichtje enzo. Op wie hij/zij lijkt..!
Hee wacht eens, ik zie mijn banner op 32 weken staan. Maar dat was ik gisteren al! Ik ben nu 32 en 1 dag.
Nou ik ga mijn berichten-aantal ook opvoeren: Elma: ik wilde ook nog zeggen dat ik het zo fijn vind voor jullie dat jullie een huisje krijgen! Was ik helemaal vergeten. Ik kan me zo goed voorstellen hoe opgelucht je moet zijn! Eindelijk aan de slag straks.. Maar je moet het zware werk door de mannen laten doen he?! Ik vraag me ook af waar Kirby, Koeky, Peetje etc. zijn... Zouden we ze echt verjaagd hebben?! Ik hoop het toch niet. Voel me een beetje schuldig nu.