Ik ging er ook niet vanuit dat je de kleertjes niet zou wassen hoor @Lma: Ik heb de Kruidvatdoos een paar weken geleden op kunnen halen. Ik moet eerlijk zeggen dat hij me erg tegen viel. Je krijgt een mailtje dat je moet uitprinten en dan kun je hem ophalen. @Miep: Schitterend buikje! @Koeky: Sterkte met je bekken. Lijkt me echt vreselijk om daar pijn te hebben.
Ik krijg ook geen e-mails hoor, maar ik weet zeker dat ik 'de doos' heb aangevraagd, want laatst probeerde ik het nog eens en toen herkende de computer mijn gegevens! We wachten wel weer (on)geduldig af Schitterend buikje trouwens Miep! Ik zal dit weekend ook weer ff foto's maken, heb het idee of wordt ik met de dag dikker!
Hier idem dito, geen emails gehad en ook nog geen doos. Ik geloof dat Adine hem ook al wel gehad had. Liefs, Tanya
Hoi meiden, heb ff snel de berichtjes van de afgelopen week doorgelezen. Elma, mooi dat het met je huisje gelukt is...Zo zie maar, vorige week hadden we het er nog over en nu heb je al goed bericht. Marloes, wat zul jij geschrokken zijn. Gelukkig zit je uk goed beschermd. Hier gaat verder alles goed. Mijn rug is weer beter....Vond deze week wel ontzettend tegenvallen. Het vroege opstaan weer om te gaan werken is echt niet aan mij besteed. Had dat ook nog 2 lange dagen met themamiddag en vergadering... Woensdag nog een etentje gehad met mijn collega's van de vaksectie. Nieuws van de dag bleek te zijn dat mijn collega onverwacht en ongepland zwanger is van haar 4e kind. Het is allemaal nog erg geheim, want ze is al bijna 45 en heeft bovendien erg last van haar schildklier. Zelf heeft ze ook heel lang erover na moeten denken of ze het kindje wel wil. Haar oudste is al 16 en not amused over het feit dat er nog een aankomt. De andere twee zijn al 8 en 10. Nu laat ze het van de vruchtwaterpunctie afhangen of ze wel of niet doorzetten. Verder komen Maandag eindelijk de stucadoors...Hoera! Mario kan dan met hemelvaart al schilderen en laminaat leggen. Begint nu echt op te schieten. Ben het zo langzamerhand wel zat op die matras op de grond te liggen.... Zo, ik ga nog even mijn toneeltekst oefenen. We hebben vanavond repetitie (kan ik dus weer niet gaan volleyballen )! 6,7 en 8 juni is de voorstelling al... Groetjes en tot gauw maar weer...
Heb me gewoon weer aangemeld op hun site en toen kreeg ik de melding dat ik de doos al had aangevraagd, dus dat zit wel goed. Gewoon afwachten. Ik heb voor de zekerheid mijn vriend ook aangemeld hihi. En kreeg meteen een mail dat hij (eh zij, want ik heb er een meisjesnaam van gemaakt) de aanvraag moest bevestigen. Toen stond er dat hij (eh zij dus) op 6 Juni een mail zou ontvangen en dan de doos kan ophalen. Dus we moeten gewoon nog ff geduld hebben. Ben ik nu heeeel slecht dat ik mijn vriend ook heb aangemeld? Wel een beetje stout he eigenlijk. Groetjes Miep
Jeetje, lijkt me een moeilijke beslissing voor je collega. Aan de ene kant zou ik er erg blij mee zijn, gewoon het idee dat het je nog een keer wordt toevertrouwd om weer mama te worden. Dat is toch schitterend! Maar goed, leeftijd speelt ook een rol he. Eindelijk zit er schot in de zaak zo te lezen. Laat de stucadoors hun gang maar gaan! Des te eerder ben je van die stress af. Ennuh, hoe kom jij 's ochtends je bed uit, eh van je matras af? Lijkt me niet echt makkelijk. En helemaal niet toen je vorige week last van je rug had.... Groetjes Miep
Hey meiden, Mijn werk zit er weer op voor deze dag/week. Fijn weekend allemaal en maandag ben ik er weer! Liefs Elma
De matras ligt naast Meallán's bed, en er is maar één manier: Aan de spijlen van Meallán's bedje optrekken.....
Zo verder updates lezen maar voor degenen met de tv aan: check oprah winfrey, gaat over babygeluiden en wat ze betekenen!
Yep, ik heb hem idd al binnen. Gelukkig geen reklametroep. Wel een paat leuke spulletjes. Niet echt veel, maar gratis is gratis he.
Kreeg net een briefje van Eveline ofwel, mevr Flamand tegenwoordig. Jullie moeten allemaal de groeten hebben en ze hoopt hier gauw weer eens te zijn. Alles gaat heel goed met haar.Niet moe, geen harde buiken, geen last van maagzuur. Alleen pijnlijke ribben en af en toe een bloedneus. Pindaatje groeit lekker en ligt 2 weken voor op schema. Met haar moeder gaat het ook goed.
Koekensopie, zou het kunnen dat je gisteren zomaar jarig bent geweest en ik het gemist heb? Mocht dat zo zijn, dan dus bij deze alsnog van mij: Hartelijk gefeliciteerd!!
Zeg, ik hoor hier zo vaak mensen die het hebben over beebs die zoveel weken en/of dagen voor liggen op de groei of ontwikkeling. Maar mijn VK zegt daar nooit wat over, hoe weten jullie dat dan?
OK ik ga dus vanavond de Oprah Winfrey show (laten) opnemen, want de herhaling schijnt om kwart over twaalf te komen. Wel interessant: gaat over baby's van 0-3 maanden die bepaalde geluidjes maken voor ze echt gaan huilen en wat die geluidjes dus betekenen. Een Australische vrouw (Priscilla Dunstan) heeft dat onderzocht bij hopen baby's, als je er meer over wil weten dan kan je deze site eens bekijken: http://www.dunstanbaby.com/
He dames, Ik val gewoon vandaag weer even in. @Marloes, dat zal schrikken geweeest zijn zeg! gelukkig is alles oke met je kleintje @Zanoni, kan ik al zeggen prettig zwangerschapsverlof? en mooie ringen hoor! @Lexi, dat koechie koechie gevoel heb ik ook nog helemaal niet. Die vrouw van dat intake, vondt juist prettig dat ik zo nuchter was. Volgens haar proberen ze juist helemaal gek te maken met dit moet je hebben en dat moet je kopen, hier een lijstje en daar een lijstje. Niet doen zegt zij! Je koopt anders echt teveel. En je zal toch wel ergens iets moeten vinden van katoenen luiers? @Gwen, nog van harte gefeliciteerd @Twinny, fijn dat jullie gesprek ook zo goed is verlopen @Tanya, ik hoop dat ukkie morgen mee wil werken, veel plezier! @Kim, he gets meis, ben je weer zo beroerd. Hopelijk was de uitslag van je kweek oke @Koeky, fijn dat er iets aan gedaan wordt, maar ligt het aan mij of is 21 mei nogal ver weg, als je nou zo'n pijn heb? Als ik echt last heb van mijn BI dan kan ik niet zo lang wachten @Miep, mooi buikje hoor! @Apk, gelukkig lees ik de laatste dagen alleen maar goede APK verslagen! Joepie voor ons allemaal! Hier alles lekker eigenlijk, als ik maar rustig aan doe. Ukkie is wel een feestje aan het bouwen binnenin en heeft me ribben ontdekt. Nog 1 morgentje werken en dan is het zondag moederdag. Raar idee, dat we dat volgend jaar dus "officieel" zelf mogen gaan doen. Prettig weekend allemaal, Groetjes Monique