Goedemorgen deze morgen, prettig weekend allemaal! Het komt hier in omgeving den haag echt met bakken uit hemel! Ook wel lekker om verplicht binnen in huis te rommelen.. En Zanoni, hoe voelt dat nou, verlof? Misschien pas beter te zeggen als je maandag ineens niet meer naar je werk hoeft...En lekker met andere dingen bezig bent zoals je ondertrouw! Veel plezier alvast
Morgen dames, Wel alles al bijgelezen maar reageren doe ik een andere keer. Ik moet zo werken. Vissie, zou jij Kirby kunnen sms-en hoe het met haar gaat. Ik vind het echt raar dat ze er niet meer is.
Sterrekind, je hoeft je geen zorgen te maken... alles is wel ok hoor met mij... slaap alleen heel slecht... Eergisternacht de ganse nacht opgezeten met weeën en net toen ik aan m'n mannetje zei dat we naar het ziekenhuis zouden moeten gaan, begon het beter te gaan. Gelukkig maar... Je bent wel een lieverd hoor!
Oeeeehhhhh LEXI WIL OOK MET VERLOF! Maar nog kleine 4 weken en dan schei ik er ook mee uit (6 juni laatste werkdag), dus dat is te overleven, toch? Klinkt wel heerlijk om niet meer te hoeven
Ook ikke even snel want ik ben keikapot van even naar de stad en markt en ik ga me zo opladen voor de pretecho. Lexi Jij was toch diegene die katoenen luiers ging gebruiken maar nergens een lijstje daarvoor kon vinden? Nu liep ik vanmorgen bij de V&D en viel mijn oog op een uitzetlijst. En daar stond het volgende op: Bij gebruik van katoenen luiers * 18 hydrofiel luiers * 12 oogjes luiers * 1 pakje strikslips * 1 pakje babyveiligheidspelden Hopenlijk heb je hier wat aan. Liefs, Tanya
Tantan, hoe gaat het nu met je hond? Merk je er al iets van? Veel plezier van vandaag met de herkansing van de pretecho! Lexi, hoe gaat het nu met je, ben je nu al helemaal genezen van je verkoudheid? Hoe gaat het nu op het werk? We moeten trouwens niet alleen blij zijn dat we niet moeten bevallen als een giraf, we mogen ook heel blij zijn dat we niet zolang zwanger moeten zijn, die beesten zijn 14-15 maanden zwanger van hun babygirafje! Jody, wij gaan ook een kleurige (katoenen) fleece in de wandelwagen leggen hoor We hebben ook de Lodger Bunker Hoop dat alles in orde komt op je werk! En ohja, ik eet ook een heel pak minder hoor! Ukkie duwt veel te veel op mn maag en de laatste dagen ben ik ook vaak weer misselijk Niva, balen dat ze van woningbouw al het behang van de babykamer beschadigd hebben zeg! En nu nog eens het plafond ook pff Ben je nog steeds vaak duizelig of is het al beter nu? Leuk dat jij en je mannetje nog eens die oude liefdebrieven hebben bovengehaald Sterrekind, mooie fotos hoor! Vind het wel echt lelijk wat je vriendin doet! Zou het er toch eens met haar over hebben! Lief trouwens dat je bezorgd was om mij... Koekensopie, blij dat je de juiste verf hebt gevonden! Kar, ik ben ook heel benieuwd hoor naar mn kleine meisje voel ook goed alle delen van ons meisje, haar hoofdje zit links net onder mn ribben, haar poep zit rechts naast mn navel, haar voetjes zitten dan naar beneden toe. Balen trouwens dat je toch maar 500 terugkrijgt van de belastingen! Loop je een mooie som mis! Heb je er al voor gebeld? Ik heb trouwens ook al flesjes gekocht ondanks het feit dat ik borstvoeding ga geven je hebt toch altijd een paar flesjes nodig voor als je bvb zou moeten afkolven of thee of water aan je kleintje moet geven. Heb zon startersset van Avent, dat zijn twee grote en twee kleine flesjes dacht ik. Elma, wat fijn dat jullie huizenprobleem is opgelost! Nu kun je je eindelijk bezighouden met de babykamer enz Moet een hele opluchting zijn! TomenJerry, gelukkig is de buikpijn die je deze week had overgegaan wel heel vervelend van die spataders! Loltsje, fijn dat jullie weer een stukje van de tuin hebben kunnen afwerken vind dat het altijd een fijn gevoel geeft als je zoiets hebt gedaan Ik heb ook geen kolfapparaat gekocht, ik kan het apparaat huren bij het ziekenfonds voor 5, ik moet wel een pakketje toebehoren (voor de hygiëne) aankopen en dat komt op zon 25. De kleren van ukkie moet je op voorhand wassen omdat er resten kunnen aanwezig zijn van verf of chemische stoffen en ukkie kan daar niet zo goed tegen als wij zou niet fijn zijn als de kleine onmiddellijk gek wordt van de jeuk hé Peetje, fijn dat alles goed was bij de gyn! Koekensopie, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wel een beetje laat maar ach beter laat dan nooit? Marloes, fijn dat alles ok is na je val! Doe je voorzichtig? Zanoni, ik heb ook het gevoel dat mn meisje er al uit wil ze duwt verschrikkelijk op mn schaambot heel onaangenaam gevoel! Gefeliciteerd met je zwangerschapsverlof! Mooie trouwringen! Twinny, waarom raadde de kraamintake de aerosleep af? Wil die namelijk ook voor mn meisje! Kaartje, volgens mij moet een schimmelinfectie altijd behandeld worden, zeker tijdens de zwangerschap, huis-tuin-keukenmiddeltjes zou ik omwille van de zwangerschap en de delicate plaats ook niet uitproberen. Je moet ook opletten dat je er niet te lang mee rondloopt want als het overslaat op je vliezen, dan kunnen die breken! Ik heb ook altijd wel een nieuw gaatje als ik naar de tandarts ga nouja, niks aan te doen zeker? Kimmie, voel je je al wat beter? Melanie, hoe gaat het nu met je rug! Adine, fijn dat alles ok is met Evelieveling! Koeky, groot gelijk dat je wat minder gaat werken tot je meer weet van de fysio! Doe maar lekker rustig! Wat zijn moorkoppen? Zo, ik ben bijgelezen denk dat ik op iedereen gereageerd heb. Heeeeel erg sorry als je over het hoofd heb gezien hoor! Niet mijn bedoeling! Wat het chatten en het vele gekwebbel betreft: nou, ik moet eerlijk zeggen dat ik me sinds die opmerkingen minder thuis voel hier Heb het gevoel dat ik nu constant moet opletten dat ik niet teveel berichtjes post ik vind een middenweg ook wel moeilijk want als je eenmaal aan het kwebbelen bent, nuja, dan denk je niet aan een berichtje meer of minder Ik begrijp ergens wel het standpunt van degene die niet zoveel kunnen bijlezen, maar Peetje en ik hebben het bvb allebei moeilijk met het feit dat we zoveel moeten rusten, bij mij is het zelfs 24u/24u liggen (behalve dan om mij te wassen, te eten en naar het toilet te gaan) en voor ons is dit dan een zeer welgekomen afleiding. Ik zal jullie blijven op de hoogte houden en ik blijf reageren op jullie berichtjes (zou jullie ook teveel missen anders maar echt kwebbelen of zo ga ik hier niet meer doen Liefs Kirby
Hey Tanya, bedankt voor deze tip zeg! Ja daar heb ik zeker wel wat aan! Was net bij de Hema en daar zag ik dat ze die strikslips en allerlei andere dingen verkopen, dus dat gaat helemaal goed komen samen met die lijst van jou! Nu nog billetjes om ze omheen te doen he?
@Kirby: Volgens mij is zo'n forum en zeker dit onderwerp: Juli 2007 mama's JUIST bedoeld om veel te kwebbelen etc. Dus dat moet je vooral blijven doen... Dat is eerlijk gezegd ook juist waar ik van geniet. Ik vind het heerlijk om al dat gekwebbel te lezen. Wanneer iemand specifieke vragen over onderwerpen heeft dan zijn daar toch in feite de aparte topics voor?! Ik zeg eerlijk dat ik het vaak ook niet kan volgen maar ik vind dit helemaal geen probleem. Ik ben alleen soms jaloers op degene die overal nog zo mooi op kunnen reageren. Ik kan dat niet, onthoud het niet. Dus alsjeblieft ga gezellig hier door met kwebbelen! En Peetje ook!
Ja gelukkig, voel me al stukken beter! Nog beetje snotterig en hoesten, maar mijn hoofd is gelukkig alweer helder Toevallig zit ik net op de tv (bbc2) een programma te kijken waar diezelfde giraf-baby in voor komt. Echt zoooo cute is ze! Ook lieve leeuwenwelpjes overigens. Nou ja, alle babydieren zijn schattig he? Maar 14-15 maanden, moet er inderdaad niet aan denken! Zit nu op de helft daarvan en vind dat al lang genoeg! Laat je niet kisten, Kirby, met dat kwebbelen! Misschien moet je gewoon msn installeren op je pc, dan kan je de hele dag kwebbelen, doe ik ook als ik daar de tijd voor heb. En dat gaat trouwens ook een stuk sneller als je wilt kletsen! Kan me zeker voorstellen dat je als je de hele dag op je gat moet liggen je wel wat afleiding kan gebruiken, maar wie weet (met zoveel andere juli-mama's) is het hier voor dat echte kwebbelen niet de juiste plek? Ben wel blij dat je ons op de hoogte blijft houden, want we zijn daar altijd benieuwd naar he. Ik ben zelf best veel online en kan ook best snel lezen, maar zelfs voor mij was het af en toe niet bij te houden, en het zou toch zonde zijn als de minder snellen onder ons dan niet meer weten hoe het met jou (of Peetje) is omdat er zoveel geleuter omheen staat? Na ja, we zien het wel, ik ga even op de bank liggen en tv kijken. Lees jullie laterz!
Kirby: Moorkoppen zijn gebakjes. Bossche bol, misschien heb je daar wel eens van gehoord? Het is een rond gebakje met binnenin heeeel veel slagroom en aan de bovenkant een heerlijke dikke laag chocola! Slurp! Ik persoonlijk vind het ook helemaal niet erg dat er 20 pagina's per dag worden getypt, alleen is het voor mij dan niet altijd haalbaar om alles te lezen. Maar goed, dat lijkt me dan ook wel logisch en dan is het toch perfect dat Kirby aanbiedt om een samenvatting te maken elke dag. Ik hou er wel van om ieders kwebbelverhaal te lezen. Wat ik wel minder boeiend vond is dat er steeds berichtjes werden gepost over het aantal pagina's dat de juli-mama's hebben volgetypt. Dat we meer dan de april mama's moeten halen etc. etc. Dat ging wel es wat te lang door. Maar wat mij betreft: kwebbel maar lekker door iedereen! Ik vind het hier nu wel eens TE rustig moet ik zeggen.... Groetjes Miep
Pfff, vind je dat ook altijd zo'n grote klim? Ik ben bekaf als ik de zolder heb bereikt.... En dan ook nog es een wasmand vol was mee.... En de laatste dagen loop ik nogal eens naar zolder, want ik ben (zoals jullie wel hebben gelezen) met ukkies spulletjes en beddegoed aan het wassen. En buiten kan de was nu niet hangen met dit weer. Ik moet de kleertjes nog wassen, ik zie er nu al naar uit om al die kleine dingetjes op de waslijn te hangen. Wat zal dat mooi staan. Ik wacht nog even met wassen daarvan tot het weer mooi weer is en ik die kleertjes buiten kan hangen, dan kan ik er de hele dag naar kijken.... Groetjes Miep
hoi meiden KLaartje: volgens mij moet je voor een schimmelinfectie echt wel medicijnen halen bij de HA Kim: dan heb je er vast overheen gelezen, maar we misten inene een hele groep hoor. Vervelend dat je je weer zo rot voelt, hopelijk gaat vlug wat beter..... Tanya: hahaha, zie het al voor me, een tampon met joghurt! En ze had het al over eventueel meer uren bij de na-indicatie.....tjee, ben ook wel heel erg gestoord, hihi... Geestelijk onwelbevinden vind ik trouwens mooier dat bij ons: psychiatrische aandoening! Hoe was je pretecho? KAr: wat naar van die kat, kom het helaas te vaak tegen! En ik heb stagiaire geweigerd, omdat ik het geen prettig idee vond nog meer mensen in huis...... Miep: die startset heb je ook nodig wanneer je naast de borst moet kolven. Het kan zijn dat je in het begin niet genoeg voeding aanmaakt etc. Je krijgt ook van die borstvoedingstartpakketten en daar zitten ook flesjes bij. DE kleertjes moet je volgens mij wassen om alle chemische overbodige troep eruit te krijgen. Een baby huidje is nu eenmaal veel gevoeliger, dan de onze. Mooi buikje hoor! En je bent blond, had je als brunette ingeschat! Adine: fijn dat je ons ff over evelien inlicht, goed wat van haar te horen. Landa: kan em voorstellen dat je ervan schrok met je tante, je hebt je er tenslotte helemaal op ingesteld. Fijn dat nu geregeld is. Niva: fijn dan de ruzie is bijgelegd en grappig dat er zoveel die vergeet droom hebben. Gwen: tja....mannen! Beebie: bij keizersnee krijg je het dubbele aantal uren en daar trekken ze dan de ziekenhuisuren vanaf, maak me de niet te veel zorgen... Koeky: tjee, waarom moet je nog zo lang wachten! Hadden ze toch wel eerder een gaatje kunnen vrijmaken! Kirby:hopelijk gaat het weer goed met jou en de kleine...en jammer dat je je minder thuis voelt, denk echt niet dat dat de bedoeling was... De kraamzorg raadde de aerosleep af omdat het toch kunststof zou bevatten en eigenlijk totaal overbodige luxe was.. Trouwens meiden, dat zeiltje is niet alleen eng voor wanneer uk er met het gezichtje op zou draaien... Wat denk je wat er gebeurd als zo'n hete kruik onverhoeds gaat lekker en dat water niet kan intrekken! IS jullie mini ook zo druk? Gister dacht ik dat ik geen minuut rust zou krijgen, kon gewoon nog niet meer zitten hih..... Verder alles oke hier, geniet nu ff van de rust van het alleen thuis zijn.... twinny
Kunnen de buren ook meegenieten. Ga ik ook doen. Wachten tot mooi weer. Onze droog molen staat op het keukendak, dus iedereen kan lekker meegenieten.
Haha Twinny, grappig om te lezen dat je dacht dat ik een brunette was. Hihihi. Nee dus, ben blond.... Ja dat is inderdaad zo, stel dat de kruik gaat lekken.... Ach ik hoor het ook allemaal wel van de kraamzorg enzo toch, hoe het hoort.