Ja de zolder is toch echt wel een eindje lopen inderdaad! Ik ben dan ook blij dat ik niet (zoals jij) ook nog een waslijn buiten heb, anders had ik ook nog terug naar beneden gemoeten met alle zooi. Wij hebben een vrij lege zolder waar de waslijnen hangen en de wasmachine staat - en intussen staat ook het logeerbed er - dus de was gaat gewoon binnen aan de lijn en kan daar lekker blijven hangen totdat ik weer fut heb om naar zolder te klimmen. En waarom heb ik in vredesnaam net driekwart zak chips opgegeten? STOM STOM STOM!
Ja wel lekker maar ik kan tegenwoordig zo weinig eten dat ik dus nu al spijt heb van deze hap, zit ik vanavond weer zo vol dat ik buikpijn heb van het eten...
Zo ik kom ook effe lekker 'rude'binnenvallen. Grappig, de meningen zijn/ lijken nogal verdeelt wat betreft het aantal posts hier..In feite komt het er dus op neer, dat je gewoon moet doen wat je zelf prettig vindt want er zijn altijd wel mensen die t wel of niet leuk vinden wat je doet.. Beetje rekening houden met de rest en verder lekker blijven posten en kleppen en samenvattingen/lijstjes/apk's /update's en whatever blijven maken en invullen..Als jij je er maar prettig bij voelt toch? Ik ga effe eten nu..Wil effe zeggen dat jullie hele coole meiden zijn
ik ga ff lekker in bad liggen....... heb volgens mij puntje van me tong afgebeten, bloedde nogal en nu zit er rare bobbel op! tot morgen twinny
Aaaawww ja dat kan ZO'N pijn doen! En bloeden ook, in je tong en wangen schijnt nogal veel bloed te zitten... Moet je wel hard gebeten hebben zeker?
Tantan ik ben wel erg benieuwd hoe jouw pretecho deze keer is geweest! Kirby en Peeetje en Marloes ik mis jullie wel hier hoor Twinny is dat nou heel anders als je met een vrouw samen leeft? Ik heb vaak zoiets van dat mannen van een andere planeet komen. Over dat zeilje. Ik mocht de laatste keer geen zeiltje meer in het wiegje leggen. Daar waren ze van teruggekomen. Zou idd goed kunnen dat dat is vanwege een lekkende kruik. Hier gaat alles goed. Mijn buik is nu zo groot als toen ik moest bevallen van mijn 2 meiden. En nu moet ik nog 8 1/2 week Vandaag weer veel zooi uitgezocht. Niet normaal meer wat ik in totaal allemaal heb weggedaan en weggegooid, wat kan een mens een zooi hebben. Pffff! Morgen moederdag, maar ik ga niet zo lang, ik wil nog die kast schilderen en als het even meezit ook nog de babykamer. groetjes Gwen
Lexi: Moest je dat nou hier melden bij de juli-mama's? Van die zak chips bedoel ik! Ik heb ook zoooo'n trek in chips..... Jij hebt me op het idee gebracht! Mag ik nu ook een zak open maken en dan gewoon jou de schuld ervan geven als ie straks (bijna) leeg is? Dat voelt wat lekker, is het niet mijn schuld tenminste.... Maar voordat ik ga snoepen ga ik eerst nog even door met poetsen. Weet niet wat ik heb de laatste dagen, maar mijn mannetje heeft late dienst en als ie weg is blijf ik maar poetsen en boenen. (Was ook wel tijd trouwens, vooral de vloer hier, vreselijk!) En voor de meiden die zich afvragen of ik wel rustig aan doe; Ik doe mijn best om het rustig aan te doen, daarom ga ik zo nu en dan ook even zitten en bijkomen (zoals nu). Groetjes de poetsmiep!
Auwtsjjjj, die tong, dat is echt vervelend ja! Nu zit je er ook steeds aan te voelen zeker? Met je tanden enzo.... En ik ben het ook eens met Niva: Jullie zijn allemaal toppertjes! Groetjes (poets)miep.
Dag dames! Ik ben helemaal heppie de peppie! De pretecho was geweldig! Ukkie lag er helemaal goed voor en we hebben zelfs een CD-ROm en DVD er gratis bij gekregen omdat het de vorige keer niet zo heel goed ging! Hij heeft heel veel foto's op de CD gezet, die moet ik nog even op de PC zetten, dus sorry jullie moeten even wachten op de foto's . Hij heeft ook het hoofdje opgemeten, schrik niet, die kwam overeen met 34 weken ! Dus dat loopt 2 weken en 4 dagen voor. Ik vroeg meteen of het geen waterhoofdje was (muts die ik ben), maar hij zei dat het gewoon een groot kindje was. Hij heeft ook het voetje opgemeten, puur voor de lol en die was 6,5 cm, hihihi echt grappig! Hij liet zelfs een slagader zien in de hersentjes die je zag en hoorde kloppen! Ukkie was gedraaid sinds vorige week, hij lag nu met zijn hoofdje naar beneden (lag hij al), maar nu met zijn ruggetje links ipv rechts. En hij trapte er flink op los tijdens de echo. Hij lag op een gegeven moment met zijn vinger in zijn oog, daar hebben we met zijn 3-en hard om moeten lachen. Daarna zijn we even naar de Ikea gegaan maar daar hadden we al snel spijt van, wat een drukte en zeer langzaam lopende mensen voor mijn voeten (wij zijn beide snelle stappers als we gaan winkelen). Maar we hebben gevonden wat we zochten, daarna langs de Mac want we hadden geen zin meer om te koken (tja, heel slecht maar heeeeeeeeeel lekker!). Zometeen plof ik op de bank en kom er niet meer vanaf... Ik had vandaag zoveel last van mijn rechterbekken en schaambeen dat ik net amper de auto uit kon komen... Kirby Gewoon lekker kletsen hier! Ik kan heel goed snappen dat jij een Petra wel afleiding kunnen gebruiken van het platliggen. Het enige wat ik jammer vond is dat er zo snel over de wat serieuzere berichtjes heen werden gelezen doordat er zoveel berichtjes waren. Maar ik vond die samenvatting een uitkomst van jou! Dus please, kom gewoon weer lekker kletsen (geldt ook voor Petra). Niva Ik ben het ook met je eens. Ik vind jullie ook allemaal cool omdat je hier lekker je ei kwijt kan zonder dat je steeds opmerkingen krijgt als het even wat minder gaat, zoals Tja het hoort erbij, of jij wilde zwanger worden of je moet het maar voor lief nemen. Jullie weten dat zwanger zijn niet altijd 9 maanden lang een roze wolk hoeft te zijn! Over Tygo We merken dat hij wat rustiger is buiten en wat beter luistert naar ons. We zijn vandaag niet echt veel vriendjes en vriendinnetjes tegengekomen dus daar kunnen we niet veel over zeggen. Wel merk ik dat die vieze piemel-spetters minder geworden zijn. Liefs, Tanya
Ik heb net even aan het rekenen geslagen, ik heb al 254 spuiten Fragmin gezet de afgelopen tijd ! Da's best veel, maar ja het is nodig hè? Liefs, Tanya
kirby jij vroeg toch wat een moorkop was? Iemand had al uitleg gegeven maar ik heb even een plaatje erbij gezocht: Liefs, Tanya
He (poets)Miep, stuur eens wat van die poetshormonen deze kant op! Ik zit nog steeds met smart te wachten op die nesteldrang maar die komt nog maar niet, en poetsen is nu niet echt mijn favoriete bezigheid... Liefs, Tanya
Tanya: Wat super dat de echo zo goed gelukt is! Ik kan me voorstellen dat jullie helemaal happy zijn! En om het te vieren naar de Mac moet kunnen hoor. Je bent toch een echte juli-mama, hihi! Jij wil wat poetshormonen? Ok, ik wil eerst nog even de trap stofzuigen en het vloerkleed. En als ik dan nog wat poetshormonen over heb stuur ik ze die kant op. Ik hoop dat de wind de goede kant op is... Groetjes Miep
Tan fijn dat de echo zo goed is gegaan. Twin, balen van die tong zeg das niet zo leuk. Nou moet je de frietjes laten staan, zout en wondjes gaan niet samen.
Ga je gang hoor Miep met die zak chips! Je woont toch diagonaal aan de andere kant van het land dus kan mij het schelen of je mij de schuld geeft EET ZE!
Zoooo, ik ben tevreden voor vandaag. Genoeg schoon gemaakt, was echt wel nodig hoor! Pfffff.... Tanya: Ik heb nog wat poetshormonen over, ze komen nu die kant op, vanguh! Dankje Lexi, dat geeft mij niet zo'n schuldgevoel tenminste. Groetjes Miep
Ehm, het is een zuidwestenwind dus dat gaat niet lukken, het moet naar het zuiden hè? In een enveloppie misschien? Liefs, Tanya
Maak je geen zorgen, heb het in een envelop gedaan en aan de pootjes van een postduif vast gemaakt....