Let je wel goed op, het zou sonde zijn dat de katten er met deze zeldzame poetshormoontjes vandoor zouden gaan. (Een poetsaanval is bij mij zeer zeldzaam namelijk.) Hmmm, ik heb nu meteen weer een schuldgevoel, omdat ik eigenlijk wat teveel heb gedaan, ben doodmoe en heb last van mijn rug. Gelukkig voel ik het getrappel van ukkie nog.... Groetjes Miep
Hey Tantan, super dat die kleine er zo mooi voorlag! Ik ben benieuwd naar je foto's. Miep mag ik de volgende keer de resterende zeldzame poetshormoontjes? Ik slaap trouwens op de zolder . Dat word steeds vermoeiender, vooral als je tig keer je bed 's nachts uitmoet om te sassen. Ik heb een appeltaart in de oven staan. Ben benieuwd hoe die straks smaakt, want de laatste keer dat ik dat gemaakt heb was ik 10 of zo en dan hielp ik mee.
Ohhh Koekensopie, jij bent ook een echte juli-mama dus! Een appeltaart, heeeeeerlijk! Mag ik een klein stukje? Dan krijg jij de volgende keer het restant poetshormonen van mij. Slijm slijm slijm... Groetjes Miep
Ik heb geen idee waar Woerden ligt... Maar niet in de buurt van Friesland geloof ik... Maar toch wil ik een stukje van je taart!
Hahahahaha. Woerden ligt tussen Gouda en Utrecht. Misschien is de taart helemaal niet te eten. Hij is nu aan het afkoelen. Is die postduif van je al terug? Stuur hem dan ff deze kant op is wel zo makkelijk. Moet je hem wel ff een plakbandje om zijn snavel doen, want anders zie je hem nooit meer terug.
En die arme vogel maar vliegen! Mag-ie blij wezen dat-ie niet helemaal naar mij hoeft, want als je van Friesland naar Woerden hebt gereisd tel er dan nog maar anderhalf uur bij op als je naar Zeeland door wil rijden! En hoe snel vliegt een duif? Arm beessie!
Hihihi.... die duif is nog wel ff onderweg denk ik.... Maar eh, heb je zelf al een stukje taart geproefd? Of is ie morgen pas afgekoeld? Tsjee, ik heb zo'n zin in wat lekkers... Denk toch echt dat ik een zak chips pak en Lexi de schuld geef.... hihihi, grapje hoor Lexi... Groetjes Miep
Ja ik heb hem net geproefd, maar heb ze weleens lekkerder gegeten. Mijn vriend zei dat ik er de volgende keer wat drank bij moet doen. Misschien smaakt ie afgekoeld beter. Maar voor een eerste keer vind ik het best wel goed gelukt Wat voor chips?
Zelfgebakken taart en cake smaakt altijd beter als ie inderdaad afgekoeld is, en zelfs is het zo dat ie de volgende dag pas het lekkerst is! Maar ja, dan moet je geduld hebben, kan je dat? Enne eet maar raak met die chips hoor, geef mij maar de schuld, kan het schelen?!
Meiden, ik ga nog even verder chippies eten en dan ook op bed. Morgenochtend op visite i.v.m. moederdag... verplichte bezoekjes ook altijd. Morgenavond is de moeder van mijn mannetje aan de beurt, daar heb ik meer zin in, we gaan te wokken! Groetjes en trusten alvast! Miep en minimiep
Hallo, Niemand meer wakker? Hier alles prima in orde! Buik begint nu echt te groeien. Ik draag nu alleen maar meer mijn zwangerschapsbroeken. Hoe is dat bij jou Marloes, heb je nog steeds je eigen kleren aan? Wat zijn velen van jullie al ver met het regelen van alles. Pff, flesjes, bedjes die worden opgemaakt etc. Nou ja, het kamertje is bij ons ook bijna klaar. Dus dan kunnen we die zaken ook gaan regelen. Ik heb deze week gordijnen besteld, die komen ook over 3 weken. Zo komt op het gemakje alles wel in orde! Wat die dromen betreft, dat heb ik ook hoor! Vanacht weer gedroomd dat ik een zoontje had gekregen, maar dat ik niemand had gebeld dat hij geboren was, en ik had helemaal geen voeding in huis, toestanden alom! Koetchie Koetchie, ook hier niet aanwezig en soms denk ik wel eens... ojee, zou ik toch niet te weinig koetchie koetchie hebben? Maar dat zijn de onzekerheden die er ongetwijfeld bij horen. Maar ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Kirby, lekker blijven kletsen hoor! Ik heb ook wel eens zulke opmerkingen gemaakt, maar dat is meer om me te verontschuldigen dat ik dan niet overal op kan reageren omdat ik het gewoon niet gelezen krijg. Maar ik val gewoon weer in en dan komt het vanzelf goed. Dus vat het niet op als, "stoppen met dat geklets" maar meer in de zin van "sorry dat ik niet op iedereen reageer/dat ik niet alles heb gelezen". Nou ik ga zo ook maar eens een tukkie doen!
Goeije mogge! We zijn eindelijk helemaal verhuisd, huis is een lekkere zooi, babykamer is opgepikt bij vriendin van mij en wordt deze week in elkaar gezet.
AAAAAARRRRGGGGGGHHHHH! Sorry dames dat ik zo kom binnenvallen, maar ik ben me toch even sjaggie! Vanaf 7 uur al wakker (en dat voor een zondag...). Om 7 uur opstaan vond ik toch iets te vroeg ( ik heb het vannacht half 2 zien worden, dus het was een erg kort nachtje), dus draaien, draaien nog eens draaien en hopen dat ik weer in slaap zou vallen. Ik had weer last van een pijnlijk oor (door erop te liggen), pijnlijke heupen van het steeds op de zij liggen, mijn benen begonnen te wiebelen en te krampen, ukkie was ook wakker geworden en probeerde er via de zijkant uit te komen, lukte niet, dan maar via mijn ribben . En door al dat gedraai en gewoel werd ik al snel misselijk dus ben er toch maar uitgegaan. Ik heb Marc maar lekker laten liggen, die ga ik om een uur of 10 wel even een ontbijtje brengen (ondanks dat het moederdag is en ik dus ontbijt hoor te krijgen ). Ach nu kan ik lekker achter de PC zitten zonder steeds te moeten horen van zit je nu alweer achter de computer? Ik moet gewoon aan gisteren denken, aan de pretecho dan wordt ik vanzelf weer vrolijk. Oja, wilde ik gisteren ook nog vertellen. We zaten in de auto op de terugweg te bespreken over hoe groot ukkie was (zelfs de echoscopist zei dat het een flinkerd was) en ook over dat het hoofdje al zo groot was. En toen zei Marc ineens tja dat wordt een totaalruptuurtje ! Nou ik kwam niet meer bij, gewoon op de manier hoe hij dat zei... He, effe mijn hart luchten hier lucht toch wel op, ben nu iets minder sjaggie nu. Liefs, Tanya
Jekkia Fijn dat je verhuist bent! (nog zo'n vroege vogel hihihi). Nu kan je 'fijn' alles gaan uitpakken en als toetje de kinderkamer inrichten! Gisteren hebben we een muziekmobiel gekocht via marktplaats, hij kost normaal 35,- en nu hebben we hem voor 12,50 , koopje toch? Dit is hem: We hebben ook nog een bod gedaan op een babygym en een boxspiraal van Playgro, maar nog niets op gehoord. Liefs, Tanya