Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Loltsje Ik denk dat je duif verdwaald is, heb niets gezien hierzo.

Koekensopie Ze zeggen dat appeltaart inderdaad het lekkerst is de dag nadat je hem gebakken hebt. Ik hoop dat hij vandaag wel smaakt!

Koetchie koetchie gevoel Heb ik ook nog niet echt. Ik hoor wel eens dat aanstaande moeders hele gesprekken houden met hun kind in de buik, maar zelfs dat doe ik niet. Ik praat er wel tegen hoor, maar niet echt hele gesprekken. Wel merk ik ik dat ik vaak mijn buik streel/aai.

Gisteren ook weer buikfoto's gemaakt (moet ik nog bewerken) en een heel leuk filmpje van onze rode kater die mijn buik kopjes geeft, zal ik er ook op zetten straks.

Ik zit in het luchtledige te praten, jullie liggen vast nog allemaal op bed. En jullie hebben groot gelijk!

Liefs, Tanya

2. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik ben ook al wakker Tanya, kon ook niet meer slapen van de kiespijn. Morgen maar eerst de tandarts bellen.

Tanya, wat leuk dat de echo nu gelukt is. Heb je kunnen zien wat het wordt?

Jekkia, heerlijk dat je verhuisd bent. Kan je lekker gaan inrichten. Had je genoeg hulp?

Was de appeltaart lekker, Gwen?

3. Niet meer actief

Nee dat hebben we niet gezien, maar we willen het ook niet weten ;) . Bij de vorige is wel een foto gemaakt van het geslacht maar die krijgen we pas als we een geboortekaartje opsturen. We mochten de envelop met de foto ook menemen naar huis, maar we vertrouwen onszelf niet. Ik ben er nu van overtuigd dat het een jongetje is, Marc een meisje. Ik vroeg gisteren aan de echoscopist of hij ook een lieve leuke foto wilde maken van de voetjes. Hij weet dus al wat het is qua geslacht. Hij zei ja dat wil ik wel maar dan zet ik wel de beeldschermen heel even uit omdat de voetjes vaak in het kruis liggen en jullie dus zo makkelijk kunnen zien wat het voor geslacht heeft. Dus daarom denk ik een jongetje want dat zie je veel makkelijker dan als het een meisje zou zijn. Ach, nog 6 1/2 week geduld en dan zullen we het weten.

Liefs, Tanya

4. Niet meer actief

Oeh balen, kiespijn! Kan je vandaag al niet meer terecht bij de tandarts of is het wel de hele dag uit te houden?

Liefs, Tanya

5. Niet meer actief

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jekkia: Inderdaad mooi dat jullie verhuisd zijn! Weer 1 zorg minder, al moet je vast nog heel veel doen in het huis.

Tanya: Bah bah bah, wakker worden om 7 uur op een zondagochtend en niet meer kunnen slapen. Grrrrrr... ik zou ook pissig zijn. Die foto van die muziekmobiel kan ik niet zien.... misschien kun je hem in je album plaatsen ofzo?
    Oh die rotduif.... heeft ie zeker een vriendinnetje getroffen onderweg....

Adine: jij ook al vroeg wakker op deze mooie zondagochtend.... Wat is dat toch, wij zijn toch ook al een beetje moeders en horen toch heerlijk uit te slapen..... Bah, kiespijn is wel heel vervelend ja... Hopelijk wordt de pijn straks iets minder...

Wij gaan nu naar mijn moeder.
    Tot vanmiddag ofzo dames!

Groetjes Miep

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wat een grappig filmpje Tanya. Erg lief en aandoenlijk om Toby zo te zien!

8. Niet meer actief

Ehm ja mijn fout. Ik heb alles in submappen geplaatst op photobucket waardoor de link natuurlijk ook veranderd is. Komt ie nog een keer:
    Veel plezier bij je moeder!

Liefs, Tanya

9. Niet meer actief

Oké, ik heb mijn ochtend nuttig besteed. Ik heb de echo-foto's van gisteren en een nieuwe buikfoto in mijn album geplaatst! Ikheb meerdere echo-foto's in 1 foto geplaatst want er waren zoveel leuke foto's. Veel plezier! Ik ga nu Marc zijn ontbijt op bed brengen...

Liefs, Tanya

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

tantan: leuk filmpje met Toby zeg.

Ik herken dat wel met mijn katten, die gaan ook tegen de buik liggen en geven daar ook kopjes.
    Volgens mij merkt de kleine dat wel want ze geeft ze wel eens een schop als ze dat doen :D

mooie foto's van de echo trouwens en wat heb jij al een flinke buik zeg! Gaat opeens hard met de buiken. :D

11. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik mag niet naar een andere tandarts. Er is bij mij al zoveel verbouwd, dat heel de anatomie van mijn kaak veranderd is en dat weet een andere tandarts niet. Maar het is nog wel uit te houden hoor. Ik heb alleen geen zin om lang te wachten, want ik slaap toch al niet zo jofel en als daar die kiespijn ook nog bijkomt. :(

12. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Je hebt er weer mooie foto's bij, Tanya. Lijk zeg. Als tie nu met een blauw oog geboren komt, weet je tenminste hoe dat komt. ;)

Filmpje met Toby is ook leuk. :)

13. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden,
    fijne moederdag allemaal....Ergens zijn we toch allemaal al (een beetje) moeder, of niet?
    Kreeg ontbijt op bed, of eigenlijk matras..maar heb er toch maar voor gekozen om op te staan. De kids hadden mooie dingen geknutselt met foto's van ze en potjes met zonnebloemen erin.
    Verder gaan we vandaag niet zoveel doen..Mario gaat straks een filmpje halen en dan houden we thuisbioscoop.
    Gisteren was ik al de hele dag met mijn drie musketiers de hort op. Open dag van de Marechaussee op Schiphol. Was erg leuk...Kids zijn op een Segway gereden, klimmuur opgeklommen, demonstraties van aanhoudingen gezien enz. Maura wil nu bij de Mountainbike-Marechaussee..
    Verder geen nieuws, dus alles zit goed en zo te lezen bij jullie ook..

Groetjes, Melanie

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Tanya: Superfoto's! Van de echo en van je buik! Helemaal toppie! En die muziekmobiel is ook erg leuk.

Melanie: Leuk dat jij ontbijt op je matras hebt gekregen. Jij bent natuurlijk ook al echt moeder. Je hebt gelijk, een rustig dagje is ook altijd lekker.

Ik ga nu even douchen, mannetje is net op de motor weggereden.... Ik wil ook! Maar doe ik niet, misschien in september ofzo nog even en anders volgend jaar maar weer hoor.

Groetjes Miep

15. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    @Vissie, geniet van je zwangerschapsbroeken ;)
    Als je eenmaal bent omgeschakeld wil/kan je ook niet meer terug.
    Maar betekend dus ook dat je nou een "echte" buik heb gekregen, leuk hoor

@Jekkia, veel plezier in jullie nieuwe huisje

@Tanya, fijn is dat he als je zo vroeg wakker bent, ken het probleem.
    Maar kijk dan idd maar naar de foto's van gisteren ;)
    Super dat jullie kleintje nou wel zo goed wilde meewerken en je mag trots zijn op de foto's ( ook die van je buik)

@Adine, succes met je tandpijn

@MelanieM, voor jou ook een fijne moederdag, die bij jou is al wel voor het "echie".

Wie was diegene die taart had gebakken?
    Stuur maar stukje naar mij, want heb vandaag een feestje.
    Hoor officieel bij de hoogzwangeren
    Jippie, jippie jee

Groetjes Monique

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Monique: Gefeliciteerd met je 'hoogzwangerheid'! Is toch wel een topprestatie!

Groetjes Miep

17. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

Jun 28, 2006
    2,209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    koekensopie, wat grappig dat je buik nu al groter is als bij je meiden! ben wel benieuwd naar hoe het eruit ziet hoor! en geef mij ook een stukkie taart ;)

kirby, meid gewoon lekker kleppen. ik begrijp als je de hele dag thuis bent en veel moet rusten echt wel dat je lekker wil kleppen met die meiden. en je idee over een samenvatting vind ik SUPER. wel leuk dat je mijn taart er op had gezet :)

tanya, wat een PRACHTIGE foto's van je kindje! zo mooi! en wat een verschil et de vorig ekeer zeg. je kan nu heel goed het gezichtje zien en wat een knapperd is het! en een x lekker maccen kan geen kwaad hahaha ow ja mooie buikfoto ook en een leuk truitje heb je aan!

miep, dus de poetshormonen hebben jou huisje ook bereikt? hahaha fijn is dat he! elke dag het huis van boven tot onder schoonmaken gna gna gna. ach ja meid dan slaapt het kindje straks wel in een lekker schoon huisje!

vissie, wat leuk dat je buik eindelijk gaat groeien! en wat grappig dat je echt over een geslacht droomt!

jekkia, gefeliciteerd met de verhuizing!

adine, wat vervelend zeg die kiespijn. ik heb wel tijdens mijn zwangerschap veel last van doorkomende verstandskiezen maar het zet zeg maar niet helemaal door dus heb nu 2 half doorgekomen kiezen hahaha

monique, vanwaar dat feestje! in elk geval vel plezier! (ow bedenk me net dat het moederdag is *schaam*)

nou dames, wat lief dat jullie wel aan me denken! wordt er helemaal warm van :) wel goed nieuws...
    de kweek was goed! er was geen bacterie meer gevonden :) dus ben nu blaasontsteking vrij! ben alleen nog steeds erg moe en barst vd koppijn. drink veel maar plas zo goed als niet dus dat moeten we ff in de gaten houden.

heb ook een moederdagkadoo gekregen! was zo blij! ineens stond hij voor mijn neus met kadootjes! nooit verwacht maar zo lief! ben helemaal happy dus

zo ga nu lekker bij mijn mama chinees eten JAMMIE

18. Kaartje

Kaartje Actief lid

Dec 5, 2006
    195
    0
    0
    Tanja, ik vind je foto's helemaal geweldig! Dat heeft die kleine echt driedubbel en dwars goedgemaakt joh! Zo aandoenlijk hoe je ze ziet bewegen, zooo schattig..

Miep, ik herken het helemaal met dat motorrijden, ik moet eerlijk zeggen dat dat het enige is wat ik stiekum toch wel een beetje mis - voor de rest met dingen die je niet mag/beter niet kan doen heb ik totaal geen moeite maar dat? Mensen vragen ook weleens of ik m'n motor dat weg ga doen als de kleine er is :confused: hoezo dan? :D

Sjee Kirby, ik wist niet dat zo'n witte paard infectie (zoals Peetje dat ooit noemde hihi) ook invloed heeft op je vliezen! Tis inmiddels verholpen gelukkig door een spulletje van de ha...
    En alsjeblieft Kirby, blijf lekker jezelf en blijf vooral kletsen!

Kim eetze straks (mmm chinezen!), ik zie nu pas aan jouw berichtje dat het al zo laat is - de dag vliegt echt voorbij! :D

Fijne avond nog allemaal!
    Groetjes, Kaar

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hey meiden, daar ben ik ook weer even!
    Geen moederdag dingen als ontbijt en kadootjes voor mij, hoewel mijn vader gisteren wel een leuke ecard stuurde voor moederdag, dus dat is dan wel weer lief en attent van hem, toch?
    We zijn net terug van de Morres Meubel in Hulst, alwaar wij een prachtige rode stoel hebben gekocht voor in onze rood/witte kamer van bocco. En het fijne was ook nog eens dat het het showmodel was dus die ging voor 40% korting weg, dus nog eens 100 euris eraf! Kijk, daar laat je zo'n ding toch niet voor staan, wel?

Kimmie, geweldig van je bacterievrijheid ;)

Monique: welkom bij de hoogzwangeredozenclub (is dat een woord? nu wel!) ;)

Melanie: klinkt leuk daar bij de marechaussee. Geinig ook dat Maura daar meteen bij wil, leuk om zoiets aan te moedigen toch?

Ok, ga ik weer, misschien nog even op mijn nieuwe stoel zitten. O nee, over een kwartier begint er een programma op national geographic (is al eens geweest maar toch): in the womb, dat met al die echobeelden en 3d animaties over hoe kindertjes groeien. Ga ik toch maar even kijken. Stoel gaat nergens heen.

20. Kaartje

Kaartje Actief lid

Dec 5, 2006
    195
    0
    0
    Monique gefeliciteerd met je 'hoogzwangerheid'!
    :whistle:

Share This Page