Oei oei slimmm dat uitspelen hihi Vind het persoonlijk wel raar hoor dat je er zomaar geld af kunt 'bietsen'als je maar brutaal genoeg bent..vind dat een vreemde manier van werken. Dus de mensen die dat niet durven of gewoon betalen wat er gevraagd wordt zijn dus eigenlijk gewoon dom?...Maar jullie hebben het iig slim aangepakt Ik vind de set ook errrrug mooi trouwens, prachtige kleur! (in combi met dat hele zachte roze is het trouwens ook heel erg mooi!) Verder LMA: Wat super voor jullie! ik sta gewoon een klein-mini-want-ik-ben-dik-en -moet-dus-voorzichtig-aan-doen-dansje te dansen voor jullie Wel prettig voor jullie dat het nu niet zulk lekker weer is, hoef je niet in de warmte te ploeteren ! (ik denk effe aan je man, want jij gaat natúúrlijk niet ploeteren) Ik hoop dat je dan snel je plekje zult vinden.. Wat is er trouwens weinig gepost zeg..Waar is iedereen toch?
Hahahahaha ik zie je zo dansen Niva! Ik ga zometeen de brief voor de schoolleiding in hun postvakjes doen en dan maar zien of ik een nieuw gesprek krijg. Heb vannacht weer gedroomd dat een van hun me af zat te zeiken over iets stoms. Na ja, dan vindt-ie me maar arrogant, kan mij het schelen als ik de dingen toch ook écht kan?! Ik ga pleite, eindelijk weer werken Maar nog maar een paar weekjes he!
Haha, ik zie je al voorzichtig dansen Thanx! Gelukkig helpen mijn ouders veel en willen we eigenlijk niets klussen. Het is maar voor 6 maanden en alles is nog in redelijke staat en in neutrale kleuren. Waarschijnlijk gaan we alleen de kinderkamer opnieuw behangen!
Kieteltje, heel erg mooi de meubeltjes. Lma, heerlijk eindelijk kunnen jullie aan de slag. Ik ben bezig om wat af te spreken met en fotograaf die een high-key serie maakt, zie hier: http://gallery.zoom.nl/album/26408/high ... oject.html Of hij van mijn zwangere lichaam ook zo'n foto wilt maken.
Dankje Wij zijn er ook erg blij mee! Wat is een high-key serie precies....? De foto's op die site zijn mooi!
Tja, een high-key is een foto met heel veel wit tonen maar dat je wel nog schaduw ziet, dus zoals zijn foto's. Is erg moeilijk om zo'n foto goed te maken.
Ah, ok. Ik vond ze inderdaad al heel licht Cool hoor, ik hoop dat jij ook mag poseren en ben benieuwd of het net zo mooi wordt als die foto's op die site! Trouwens... Je zit onder de 50 dagen! Wat gaat het nu snel... Hoe gaat het met je maagzuur trouwens?
Het heette aubergine, maar ik vind het toch wel gewoon donkergrijs/zwart. Geen rode gloed ofzo kunnen zien. Roze gaan we niet gebruiken aangezien we een zoon krijgen Misschien wel fel rood ofzo, er kan wel veel mee gecombineerd worden. Tja, de babyplanet had ons gratis bezorging aangeboden (ook al kochten we niet de hele set (met kast dus)) maar daar wilden ze bij de Prenatal niet aan. Toen we zeiden dat we bij de bijna-buren wel gratis bezorging kregen en dat we nog twijfelden tussen twee kamertjes, vertelde ze ineens dat er over 2 weken (za 26 mei) vroege vogelkorting is van 20% op het gehele assortiment (sowieso voor velen hier handig om te weten, lijkt me) en dat we het nu vast konden bestellen en dan terug komen om af te rekenen. We hebben gewoon niet zoveel geld te besteden, dus het proberen was het sowieso waard. En met succes! Volgens mij zijn de winstmarges bij dat soort kamertjes zoooooo groot, en bovendien zijn de prijzen overal gewoon precies gelijk (box rocco is OVERAL 139 euro). Dan moeten ze het wel hebben van acties of van individuele aanbiedingen. Anders gaan wij gewoon ergens anders heen en krijgen ze helemaal niks! We hadden natuurlijk mazzel wel met de levertijden, anders hadden we toch nog naar iets anders op zoek gemoeten...
Kieteltje, dat hebben jullie slim aangepakt. Ik laat me tegenwoordig ook niet zomaar afzetten. Wij hebben het hele kamertje voor 450 euries. Wel leuke kleuren, dat aubergine. Kan je idd veel kanten mee uit. Elma, super dat je al gauw de sleutel krijgt. En behangetje hoeft niet duur te zijn. Hebben jullie ook een Kwantum in de buurt? Lexi, succes morgen met de uitslag. Hopelijk valt het allemaal mee. Kim, jij had ook goede uitslagen. Houden zo he. Kiespijn, vreselijk, vannacht weer steeds wakker en kon gelukkig vanmorgen al terecht. De meeste pijn had ik toch wel 's nachts, dus de tandarts dacht dat ik lag te knarsen. Zou best kunnen. Hij heeft van die zere kies een randje gevijld en nu moet het als het goed is over zijn. Laten we het hopen.
Ik hoop dat je je snel beter voelt, kiespijn is één van de ergste pijnen die je kunt hebben (vind ik). Er zit geen Kwantum bij ons in de buurt, maar wel een Karwei en Gamma. Daar hebben ze de rolgordijnen en behang op de folder staan, dus met Hemelvaart maar ff shoppen!
Lma wat heeerlijk dat jullie de sleutel al zo snel krijgen! Je geduld wordt echt beloond he! Kieteltje, supergave meubeltjes! Inderdaad prachtig met een pastel kleur erbij (of juist een lekker fel kleurtje?), top dat je dat nog zo snel kon regelen Peetje hoe gaat het met je? En Kirby, hou je het nog vol meid?
hoi meiden Lexi: had zo heel mooi keihard van voren gebeten, haha.. Koekensopie: ben ook met een man getrouwd geweest, maar volgens mij komen partners standaard van andere planeten af, hahaha....... Nee weet niet of zo anders is eigenlijk. Je verwacht wel eerder dat ze je begrijpen,maar in de praktijk is toch vaak niet zo! Tanya: wat een super fotoos en wat een schitterend buikje heb je! Geniet er maar lekker van meid. Adine: hoop dat het vlug beter gaat met de kies...... en de pijn. Sterrekind: ik heb gedurende de hele 24 uur last van maagzuur en oprispingen, maar kan er nog mee door een deur. Hoop niet dat het erger wordt. Misschien moet je je HA eens vragen? Elma: mooie buik en mooie website heb jij. Zo heb het ff druk gehad. Gister moederdag en heb een ontbijtje bezorgt gekregen. Was super lekker en lief. Vandaag gewerkt, maar begin toch last te krijgen met achter het bureau zitten. VOlgens mij is mijn bovenlijf gewoon echt te kort! Gister gebaald, want had me versproken met onze meisjes naam. Had me babynichtje op de arm en onze muts was maar aan het schoppen en toen zei ik perongeluk onze meiden naam ipv FEmke! Tong is goed geheeld, zit alleen nog een bobbel op! En nu ga ik denk ik ff een dutje doen, haha! Twinny
lexi, wouw had je ff mazzel met je stoel! en wat lief van je vader dat hij je nog een kaartje had gestuurd! koekensopie, dat kaartje vd c1000 heb ik vd week ook meegenomen! wat grappig, ik stond nml te kopieeren en toen zag ik het dus mooi ligge. ik d8 ook meteen meenemen de hap hahaha nog succes met verven! kar, wat fijn dat evelien ons kaartje leuk vond! weten ze al meer over haar zwangerschapssuiker? sterrekind, dat maagzuur........... pfff al vanaf week 16 ben ik verslaafd aan antagel hahaha elke anderhalve week gaan we braaf weer zo'n fles halen. maar dat helpt echt het beste! en niet vet eten werkt ook goed en geen (!) prik drinken elma, wat is je buik gegroeid! zo mooi zeg, jij hbet net als ik ook zo'n streep. bij mij zit hij er pas sinds vorige week hahaha en idd een supergave tuinset, dat was het tweede wat me opvel hahaha kieteltje, wat een mooie kamer zeg! mooie kleur ook vind ik, heel apart. en een bosje bloemen is altijd leuk! wat heb jij ook een lief mannetje adine, wat vervelend dat je kiespijn niet weg gaat! en van knarsen kun je idd erg veel last krijgen, misschien te veel stress op het moment waardoor je in je slaap gaat knarsen..? twinny, woeps versproken met de naam! heeft iemand het gehoord? naast je babynichtje dan hé zo! nu ikke ik ben heeeeeeeeel blij WANT we hebben het gisteren uitgebreid over de naam gehad! en we zijn alweer een stuk verder! we hebben nu concreet meer namen als eerst enzelfs al een paar combinaties! dus we gaan de goede kant op. nu laat ik het ff rusten en over een paar dagen gaan we weer opnieuw kijken en brainstormen hahaha er staan NIEUWE buikfoto's in mijn album. net als elma begin ik ook zo'n mooie streep te krijgen hihihi maar zie mijn buik niet superhard groeien. hebben jullie ook zoveel opvliegers? niet normaal, het lijkt wel of ik in de overgang zit! leon moet donderdag weer een wedstrijd spelen en als ze winnen zijn ze door naar de volgende ronde. maarrrr dan wil de trainer DIE nacht nog op kamp gaan met de jongens tot zondag, en als ze dan weer winnen wordt dat kamp ook verlengd tot woensdag. maar dat vind ik niet leuk want die maandag daarop gaan ze ook al met het hele team op vakantie naar kreta 5 dagen dat betekend dus dat ik mijn menneke dan al 3 weken niet of zo goed als niet heb gezien *snik*
Opvliegers? Uhm, weet niet eigenlijk. Wel dat ik het gauw warm heb, telt dat ook? Wel balen dat je je mannetje dan niet ziet, Kim, dat is echt matig! Kan je daar niet wat aan doen, dat hij niet met alle kampen meegaat ofzo? Ah geweldig van die namen ook, want de uk moet straks toch een naam hebben he? Slim dat je dan een stukje bespreekt en dan een soortje pauze inlast voor je het onderwerp weer aansnijdt. Misschien is dat de manier om zoiets met mannen te behandelen? Handige tip in elk geval, want de mijne is ook niet zo besprekerig... Thanks dus! Nu weer even lekker op m'n gat op de bank hangen. Vandaag in elk geval mijn verlof geregeld: 6 juni laatste werkdag op school, daarna één dag thuis werken met nakijken en één dag compensatie voor dat ik met de rapportvergaderingen weer naar school kom, en dan per 11 juni gaat het verlof officieel in. Dat leek mij wel zo eerlijk, en gelukkig waren ze het ermee eens
Goed, mijn bloeddruk was weer gewoon 130/ 80 . Ik had nu een andere vk en die denkt dat ze vorige keer niet zo heel goed heeft kunnen luisteren. vandaar toen die hoge onderdruk. Over 2 weken terug komen.
Kieteltje, heel slim dat jullie ze tegen elkaar uit hebben gespeeld. Twinny, en hoeveel weten nu de naam? Kim, mooie buik! Zit Leon in de nacompetitie? Want mijn zwager moet ook nog steeds spelen en die zit in de nacompetitie mijn zusje is er erg blij mee, not! Ik zou hem niet zo lang laten gaan, hij gaat maar niet naar dat kamp! Lexi, lekker he! Dat het verlof inzicht is, ik moet alleen nog vrijdag en zaterdag. Kirby en Peeetje, kunnen jullie je niet iedere dag even melden want jullie zijn wel 2 aparte gevalletjes. Misschien een idee om van 37 weken om de dag melden verplicht te stellen voor iedereen. Maagzuur, ik ga ook maar zon fles Antagel halen. Erkennen, een beetje laat maar 25 Mei gaan we erkennen. Kinderopvang, vandaag een offerte aangevraagd voor 1 dag in de week bij een gastouder en 1 dag in de week oma als gastouder. Voor wie dit nog niet weet. Je kan oppas-subidie krijgen als b.v. je moeder of een vriendin oppas. Je kan dit door en gastouder-centrale laten berekenen of het financieel gunstig is.
kimmie: maar tis wel een mooi buikje hoor en de rest van je figuur is ook zo mooi gebleven! Mijn schoonzusje heeft de naam gehoord en die zal hem dan wel doorvertellen aan haar man en haar moeder. Ach......... kunnen ze alvast wennen, want ze vinden het vast niets, hihi....... Mijn therapeut heeft met me gyno gesproken en een keizersnee is geindiceerd, als ik dat nog altijd wil.....pppffffff....... twinny
@kieteltje; mooie meubeltjes hoor! Ikvind de kleur erg apart en mooi! @elma/kim; mooie buien hoor, kunt goed zien dat ze gegroeid zijn. @maagzuur; ik heb er gelukkig geen last van. @kinderopvang; ik heb wat info aangevraagd over gastouderopvang. Mijn moeder en schoonmoeder gaan oppassen maar laat het wel registreren zodat we voor kinderopvangtoeslag in aanmerking komen. Ik zal nog even uitzoeken hoeveel uren ik nodig heb. Ik heb vandaag de ramen van buiten en binnen maar weer eens gedaan, en de keuken is weer netjes. Ga morgen de boel boven maar eens soppen. Verder geen gekke dingen hier. Gr Jacquelien