@Kirby: spannend, ik duim voor je. Ik snap dat je hier nerveus voor bent. Zelf moet ik over 9 dagen voor de termijnecho en ik ben er nu al zenuwachtig voor. We [-o< dat alles goed zit! Liefs Elma
Wij hebben hier ook al namen klaar liggen. Maar wie weet, welke naam er nog bij komt. Wij gaan wel voor de hollandse namen. Gaat er iemand nog zijn kindje vernoemen? Kirby, succes vanmiddag. Ben heel benieuwd hoor.
Zo zo, dat was weer even behoorlijk bijlezen. Gisteren de eerste echo gehad. Alles goed en precies zo ver als ik dacht. Alleen de VK was er niet helemaal zeker van en wilde het even laten bekijken. Het hartje klopte! Dat was wel heeeeel mooi om te zien. Verder zie je eigenlijk nog niets. Het is 4.1 mm (dat staat tenminste onderaan de echo) of zou het iets anders betekenen? Over 4 weken terugkomen, dan zien we vast meer. We waren zo zenuwachtig. Echt niet normaal, maar nu wel opgelucht. Ik voel me vandaag echt slecht. Ben verkouden en dat helpt ook niet echt. Verder misselijk en moe. Ga zo even in bed liggen. Het lijkt wel alsof 'ze' het voelen, want ik wordt ernorm gemats op t werk. Ik geef gymlessen en normaal gesproken sta ik dus 7 of 8 uur achter elkaar les te geven en het is de hele week al feest met uitval, dus hoef ik maar 3 uurtjes ofzo. Zo kan ik het wel aan. Hoop me snel weer kiplekker te voelen. Ga nu mijn bedje in. Moet om half 3 nog 2 uurtjes en dan weer rust. Hé meiden, succes allemaal! Liefs Jody
@Adine: ik ben al bijna een jaar bezig met leuke namen opschrijven. Ik heb dus ondertussen een hele lijst, maar echt een besluit hebben we nog niet genomen (is ook nog niet nodig!). Wel wil ik ook graag nog wat namenboeken doorpluizen; lijkt me gewoon leuk. Wij gaan waarschijnlijk wel voor de meer Amerikaanse namen die wat aparter zijn... en indien mogelijk gaan we de 2e naam vernoemen; maar dit alleen als het bij de 1e roepnaam past. We maken dan een mengeling van de namen van onze ouders. Liefs Elma
Ik ben zelf niet voor vernoemen maar manlief wel. Hij is de 5e in rij en zou het geweldig vinden deze traditie voort te zetten als we een zoontje zouden krijgen. Tja... dilemma dus. Ik vind het gewoon helemaal niets, want het is dan ook nog eens de bedoeling om dezelfde roepnaam te hebben! Hij weet hoe ik er over denk en ik ga er vanuit dat hij me niet gaat dwingen ons kind een naam te geven waar ik niet achter sta.
idd het is nu alleen maar darmen die een andere weg gaan vinden maar als je meerdere keren zw. bent geweest is je baar moeder eerder al opgezet. Vooral bij de dames die al kinderen hebben zullen meestal eerder een buik hebben. DAt zei ieder geval mijn gyni.. ik was bij mijn dochter al bang dat het er veeeel meer in zat aangezien mijn buik al zo groot was bij haar. ik zal zo proberen om een foto te plaatsten eerst zo even eten! bleehh voel me niet zo!
Ik begin het een heeeeel klein beetje te zien, maar vooral te voelen als ik voorover buig in mijn stoel. Dat er 'iets' zit zeg maar. Wel leuk! Wij gaan voor de scandinavische namen waarschijnlijk; meisjesnaam is al vrij duidelijk maar de jongensnamen zijn nog moeilijk! Willen jullie weten wat het wordt? Bij de 20 weken echo?
Bebbie; Oe dat wordt moeilijk! Maar goed ik neem aan dat als jij dat echt niet wil, je maanetje het wel accepteert, toch? Kar; Wij weten nog niet of we het willen weten bij de 20 weken echo. En jij? X Neia
Ik weet het niet, dacht altijd van niet, maar nu ik eenmaal zwanger ben... Mijn vriend wil het wel heel graag weten. Vindt hij 'praktischer'. Dus afwachten nog hoe ik me bij die echo voel denk ik!
heb een fotootje gemaakt niet echt duidelijk en zit er eigenlijk raar uit hihi Maar mijn meissie loop ook in het rond dus moet ff snel snel.. zij weet van niks.. pas na 4 mnd gaan we het haar vertellen. maar zeg eerlijk zo`n buik om 13.00 1 boterham en 1 bak thee.. je moet eens zien hoe ie er sàvonds uit ziet!
Ik vind het een mooie buik hoor peeetje! Misschien wel je darmen, maar toch... Wees er maar trots op!
Hoi allemaal, Nou ik ga me hier ook toevoegen...ben namelijk zwanger! Nog heel pril, maar de testen liegen er niet om. Ik heb wel wat verschijnselen, maar niet bijzonder veel. Pijnlijke borsten(vooral 's avonds), beetje misselijk, onrustig 's nachts, kouwelijk. Verder hebben we zo een termijnecho! Super spannend, ik werk nl in het ziekenhuis waar we regelmatig curretages doen i.v.m. leeg vruchtzakje e.d. Ik kan dat nu maar niet loslaten. Zijn jullie daar ook zo bang voor? Nou eerst vanmiddag maar eens afwachten. Liefs en genieten allemaal!
gefeliciteerd selma! kar76 idd wel me darmen maar net boven mijn schaambotje is nu zo dik dat mijn broeken niet normaal dicht kan. Heel eerlijk gezegt ik vind het leuk een beginnend buikje. Maar ik wil het voor mijn omg. graag nog even geheim houden! en als hun dit zien zien ze het gelijk hoor, als je normaal geen buik heb.
Dat vind ik ook niks. Iedere eerste de naam van man, opa, grootvader enz. Heeft mijn nicht wel gedaan en dat is nu ouwe Jan, Jonge Jan en kleine Jan. Vind ik persoonlijk helemaal niks.
Selma, van harte gefliciteerd en welkom. Ik ben vandaag ook niet zo erg in mijn hum. Erg misselijk en nu al moe. Komt zeker omdat ik gisteren te veel heb gedaan.
minder leuk voor jou miss maar wel makkelijker als je het geheim wilt houden. bij mijn dochter wou ik iedereen verassen.. als ze dan zelf al komen oww je bent zw. he? dan is het echt niet leuk! maar ja we klagen altijd he.. buik te klein,te groot,te dik, te dun.. nou ik teminste wel hihi