Hallo, Mijn mannetje is nu de radiator aan het schilderen en dan is ons kamertje af. Ik ga zo eerst eens naar de winkel bellen dat ze de spulletjes kunnen komen leveren. Even heel wat anders: Een tijdje geleden hadden we het over No Claim van de ziektekostenverz. Bij mij waren mijn echo's en bloedonderzoek er af gehaald, maar dankzij dit forum kwam ik er achter dat dat niet de bedoeling was. Na een telefoontje bleek ik die bedragen alsnog betaald te krijgen. Maar nu nog steeds niks te zien. Ik weet niet meer wie van jullie dit ook had? Hebben jullie al iets gezien?
Nu je het zegt: Bij mij hadden ze het ook fout gedaan en ze zouden het in april regelen. Nog niets gezien. Ga maar eens bellen...
Net gebeld. Ze zijn er nog mee bezig. Kan wel juli worden zei ze.... Ach, gelukkig zit ik niet te springen om het geld nu en kan ik dus nog even rustig afwachten. Leuk extra voor als die kleine er straks is.
Oké, nou dan wacht ik nog wel effe met bellen. Het maakt mij ook niet zoveel uit hoor, wanneer áls het maar een keer komt. Bedankt voor het bellen Jody . (Jij zat toch ook bij zilveren kruis?)
Ze zeggen ook dat rectaal de temp opnemen ook goed is om de darmpjes te stimuleren om te gaan poepen, tenminste dat had ik ergens gehoord. Liefs, Tanya
Ehm, geen eendebek gezien hier. Ze ging zo hup met d'r hand erin (oké, 2 vingers dan). Ik vond het wel een beetje pijnlijk/gevoelig, en mijn buik reageerde er ook heftig op. Liefs, Tanya
Hoi hoi hoooooi Hier ben ik weer Net terug thuis van de gyn Alles prima in orde met mij en de kleine babymeid Nouja klein Het wordt een hele flinke meid... ze weegt nu al 2kg200! Mijn bandje gaat er af op 20 juni dus aan een goeie 37 weken, tenminste als ik voordien geen weeën meer krijg. Vind het eigenlijk helemaal niet erg dat het dan pas is, zolang alles maar goed met haar is. Hoe langer ze blijft zitten hoe groter de kans dat ik ze meteen mag meenemen naar huis. En nog nieuws: ik moet niet meer de hele dag platliggen! Ik moet natuurlijk nog heel veel rusten enz, maar het mag nu ook al zittend en ik mag ook al een keertje meer rondlopen. Volgende week mag ik zelfs een keertje naar een babywinkel, zolang ik maar voorzichtig doe en ga liggen zodra ik iets voel Meiden ik ben echt zooooooooooooooooooooo gelukkig Ik kijk zo uit naar mijn kleine meid, wil mijn dochtertje knuffelen en het feit dat ze het goed doet in m'n buik geeft me altijd zoveel moed! Oja, ons meisje was gedraaid, maar niet de goeie kant op Ze ligt dus nog steeds in stuit... maar dat geeft niks want ze doet het helemaal goed! Donderdag 31 mei om 14u40 moet ik terug! Jeeeeeeeeuuuuuj! Liefs Kirby Kom later terug om op jullie berichten te reageren, eerst ff gewoon blij zijn!
Hallo! Kirby: Wat een geweldig nieuws allemaal! Wat heerlijk dat je wat rond mag lopen en zelfs mag shoppen! En dat je meid het zo goed doet! Echt super! Tanya: Voor jou ook zulk goed nieuws! En 27 juni al...Het onderzoek viel je dus wel een beetje mee? En op zich klinkt het goed, die weeënkamer ook, dat je daar rustig met zijn tweeën kan 'wachten', en dat je je kindje gewoon op je buik mag houden. Heerlijk. Dat van die kinderarts, dat is inderdaad rot, dat is in elk ziekenhuis zo geloof ik. Maar moet je blijven, dan heeft Marc tijd om het hele huis te versieren natuurlijk, voor je thuis komt! Niva: Had helemaal niet op jouw ellende met de bouwvakkers gereageerd.. sorry! Het lijkt me inderdaad zo dubbel, je wil een mooie wc (en de rest) maar de hele dag van die mannen over de vloer en om je huis als je hoogzwanger en/of net bevallen bent, nee. Klaag maar lekker hier hoor! Twinny: Wat fijn dat bij jou ook alles goed was. Opluchting..! Heerlijk zo'n druktemakertje. Ben benieuwd hoe ze straks zijn, onze baby's. Of ze dan ook zo druk of juist rustig zijn. Jeetje, vandaag ben ik de stad in geweest, ik ben gebroken! Pfff.. Maar heb wel een legging gekocht EN nog een jurkje! Een hele hippe, retro-stijl. Bij de Douglas kreeg ik een gratis proefmonstertje gezichtscreme met beschermingsfactor 30... Omdat ze mijn zwangerschapsmasker had gezien. Wel lief hoor, ik vond het niet erg. Het kan me op dit moment echt niet meer boeien hoe ik eruit zie eigenlijk. Wel heerlijk rustig, bijna voor het eerst in mijn leven! Ik had eigenlijk spullen voor de baby willen kopen, maar Alex heeft nog een week vakantie dus dat komt wel goed. Wie weet krijg ik ook nog een kraamzorglijstje maandag als ik de intake heb. Morgen gaan we weer aan de slag in de babykamer, en dan 's middags weer naar Den Bosch - rondvaart en uit eten. Druk druk druk.. Maar de tijd gaat wel lekker snel zo! Het aftellen is hier echt begonnen hoor. Meiden, alvast een fijn weekend! Tot snel!
Zo daar ben ik ook weer, dagje uit geweest met de familie. Geweldig nieuws voor je Kirby, ik hoop echt dat je lekker kan shoppen! En ga dan op een rustig moment van de dag, dan kan je overal goed rondkijken en lekker veel in één keer kopen! En ook goed voor jou, Tanya, alles weer in orde toch zo? Wij zijn vandaag de 60e verjaardagen van mijn beide ouders wezen vieren met de familie. Nou ja, dat zijn niet zo heel veel mensen: mijn ouders dus (gescheiden maar intussen wel weer bevriend), mijn vriend en ik, mijn zussen en de vriend van de ene zus. Maar ook met ons zevenen was het heel gezellig hoor. We hadden een arrangement bij een tuin in Zuid Holland waar je dan eerst koffie kreeg, dan met een boot een rondleiding over de Nieuwkoopse plassen ging met een schipper/gids, en daarna nog high tea had en door de tuinen kon. Was echt super relaxed en heel gezellig! Tijdens de rondvaart zagen we allerlei mooie flora en fauna, zelfs een fuut met jongen waarvan eentje op haar rug! En mijn moeder had de wieg meegenomen, want die was af! Zodra we 'm in elkaar hebben gezet dan maak ik wel een foto en zet ik 'm in mijn album, maar ik kan alvast wel zeggen dat ie erg mooi is geworden! Ook had ze lakentjes genaaid omdat ze toch stof over had, en had ze nog kleertjes en dingetjes. Ik ben wel moe maar het was echt wel een leuke dag zo hoor! Mocht je interesse hebben in dat arrangement en waar dat kan, pb dan maar even, het is absoluut de moeite waard en zeer relaxed voor een bollie ook!
Kirby, geweldig meid! Wat een goed nieuws. Het is te hopen dat ze nog een beetje draait. Wat héérlijk om een keer te gaan babyshoppen! Veel plezier en wees maar lekker blij. Kar, jij hebt inderdaad een drukke dag voor de boeg, pas je wel een beete op jezelf? Lexi, fijn hoor zo'n relaxte dag en ik ben heel benieuwd naar je wieg. Mijn schoonmoeder heeft ook de familiewieg bekleed, en die is dus ook bijna klaar. Nou goed nieuws over het kamertje, want ze komen hem morgenochtend al leveren, samen met de box, de wagen en de maxi cosi...! Spannend!
hallo dames....allemaal nog lekker aan het genieten..... hier het laatste nieuws.... ons meisje weegt vandaag 1405 gram... ze drinkt nu 21 cc per voeding en heeft vandaag voor het eerst 7 cc uit mijn borst gedronken! de zuster wilde dit even uitproberen maar omdat ze nog zo klein is hoefde ze eigelijk niets te doen..maar nee dacht ons kleine meisje ik zal jullie eens wat laten zien.....ze liet mijn tepel niet meer los echt een mooi gevoel. ik kan het niet omschrijven maar er staat jullie nog iets moois te verwachten. echt waar . verder is ze vandaag ook van het zuurstof brilletje gehaalt om te kijken hoe ze nu zelf ademt. Ze is met alles heel erg snel en we zijn elke dag weer verast wat ze voor ons in petto heeft! veel groetjes en een fijn weekend van een overgelukkige sonya
Hé meiden, HOe gaat het met jullie? Allemaal een fijn lang weekend gehad? Wij zijn nu ff bij mijn ouders, vandaar dat ik op internet kan. We zijn druk bezig in ons tijdelijke huisje. Ben weer helemaal vrolijk; de kinderkamer wordt prachtig. Als het af is zal ik gelijk foto's plaatsen, ben nu zo trots! Vandaag nog ff mijn schoonfamilie en opa op visite gehad, heerlijk in de tuin kunnen zitten met dit mooie weer. Verder weinig gedaan. @Sonya: wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat met jullie en de kleine meid! Wordt steeds weer vrolijk als ik je berichtjes lees. Geniet er verder van. Spreek jullie verder maandag weer. Liefs Elma
Awww Sonya wat een goede berichten allemaal! Ik denk dat wij stiekem wel een beetje jaloers zijn dat jij al zover bent met borstvoeding en dat soort dingen, IK in elk geval wel! Maar goed, ik hou mijn gemak nog wel eventjes
Ik ben er ook wel elke dag, hoor..maar heb gewoon weinig te vertellen. Geen nieuws is goed nieuws, toch? De kamers zijn gestuct en in één kamer ligt al laminaat. Verder moeten we gewoon nog wachten totdat de muren droog zijn, dan pas kunnen we schilderen. Wordt waarschijnlijk dan volgende week donderdag. Met een beetje geluk kunnen Maura en Myron met pinksteren voor het eerst in hun nieuwe kamer slapen. Sonya, wat fijn om te horen dat alles goed gaat met chedella en ze zo flink al groeit!
Goedemorgen meiden! Sonya, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie kleine meid! Vissie, hoe zijn de spulletjes? Foto's? Sterrekind, geniet maar lekker van je verlof!
Wat gaaf sonya om te horen dat jullie zo'n dapper meisje hebben, gelukkig lijkt alles nog steeds goed te gaan..jullie kunnen inmiddels ook af en toe wat beter ademhalen en meer van haar genieten denk ik (?) LMA fijn zeg dat je zo gelukkig bent nu, scheelt wel enorm he waar je woont en hoe je je dan voelt. Ben echt blij voor jullie dat je nog mooi op tijd een ander plekkie hebt gevonden. Ben ook erg nieuwsgierig naar de foto's. Melanie, hoe gaat het met de uk van je vriendin? En hoe gaat het met je vriendin en haar moeder? (dat was toch jouw vriendin?of ben ik in de war?) Weten jullie inmiddels iets van kim, peeetje,pienie, marilyn, monique, tomenjerry, ana, jody, kieteltje en al die anderen die van de aardbodem verdwenen lijken te zijn? Vind het wel vreemd dat er ineens sinds een maandje ofzo een stuk minder meiden actief zijn hier, ik zou ook graag weten waarom dat is..Misschien kunnen we er iets aan doen, misschien ook niet, maar dit is niet echt prettig zo (je gaat je toch zorgen maken of schuldig voelen aan iets waarvan je niet weet wat, of...ga zo maar door) Wij gaan morgen een midweekje weg..heerlijk, ik kijk er erg naar uit. Ik kan tegenwoordig weinig meer met mijn handen/ vingers..vandaar dat ik zelf wat minder actief ben..typen kost me erg veel pijn en moeite (door dat carpaal tunnel syndroom) Ook blijft mijn HB volgens mij erg laag ondanks de staalpilltjes want ik kan nog steeds amper mijn armen optillen..erg vervelende kwaaltjes dus. In mijn buik gaat alles volgens mij wel prima, ik voel beepje zeer vaak en regelmatig dus dat lijkt me wel positief. Hoest verder met jullie? Oeps en zanoni. Gefeliciteerd nog met jullie ondertrouw! *schaam schaam*
hallo meiden Kirby: fijn dat het allemaal goed gaat. Kan me voorstellen dat je je erg gelukkig bent. Alvast veel plezier in de winkel, hihi... Kar: je hebt het inderdaad lekker druk. Ach zolang het allemaal gaat, waarom niet hè! Geniet maar lekker ervan en veel plezier alvast met spulletjes kopen en het afmaken van de kinderkamer. Lexy: dat klinkt heerlijk ontspannen en gezellig. Nog gefeliciteerd met je ouders en ben benieuwd naar de wieg hoor... Vissie: spannend hoor, ben benieuwd of het super geweldig mooi is geworden, want jullie zullen het vast snel opzetten, hihi.. Sonja: wat fijn om te horen dat chedella zo heerlijk vooruit gaat. Het wat mooi dat ze al uit je borst wilde drinken, lijkt me heel speciaal..... Elma: fijn dat je je na lange tijd weer gelukkig voelt. En ben heel benieuwd hoor naar de kinderkamer.... Sterrekind: o je hebt morgen je eerste echte verlofdag, ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Aangezien ik alleen maar maandagmorgen en vrijdagmiddag werk, ga ik denk ik nog ff door... Hier gaat verder alles zijn gangetje. Minimuts is erg druk en je merkt duidelijk dat er steeds minder ruimte is in huize baarmoeder! MOrgen hebben we een groeicontrole echo, ben benieuwd of ze nu meer op schema ligt en in iedergeval geen verdere achterstand heeft opgelopen... Ga nu maar eens op bezoek bij mijn oma.... twinny
hoi niva die meiden komen zo nu en dan nog wel langs hoor. Er is een tijdje geleden een opmerking geplaats dat er teveel gequote werd en gekletst en dat andere het dan weer niet meer bij konden houden met teruglezen en er overdachten te stoppen bij het forum. TOen hebben een aantal meiden besloten om dan maar te gaan msnen, zodat ze lekker met elkaar konden kletsen zonder hier dagelijks 20 pagina's vol te schrijven. Tis natuurlijk nooit onze bedoeling geweest ze hier weg te jagen, helaas.... twinny