Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Huh Peeetje.... Ik heb je tekst 3 keer gelezen, maar wat bedoel je eigenlijk precies? Je gaat ons toch niet verlaten?

Er zijn genoeg meiden die juist aangeven dat jullie terug moeten komen! Het was hier zo gezellig!

Blijven, blijven, blijven!

Groetjes Miep

2. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    He Evelien,

Welkom terug.

Leuk dat je er weer bent!

Ik ga hier duimen voor je dat maandag alles goed is en je niet in het ziekenhuis hoeft te blijven!

Groetjes Monique

3. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Landa, toch nog op de valreep een nieuwe wagen, wel lekker toch?
    Die Buzz was niet duur, het is dat ik al een wagen heb, nog van Pepijn anders had ik hem wel willen kopen.

Ana, zo je bent door alle pagina’s heen.
    Nog een paar daagjes en dan heb je ook de tijd om hier lekker te kletsen.

Beebie, verlof!!!
    Je kan nu lekker op je gemak het kamertje doen.

Tanya, jij bent wel lekker in de weer met je gaatjes, hahaha.

Kar, mijn lichaam mooi in verhouding?
    Nou ik vind zelf mijn borsten niet zo mooi en zoooo groot, ik had ze liever kleiner gewild.

Evelieveling, welkom terug!!!
    Hou je de baby nog even binnen?

Zanoni, leuk dat er een auto en een fotograaf geregeld is.

Peeetje!!, ik neem aan dat je het niet meent want volgens mij waren er juist veel reacties dat ze het hier zo stil vonden.

Ik ga nu even naar de Zwarte Markt, mijn verhaal komt vanmiddag.

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ahum, beetje een late reactie maar sonya one love wat heb jij een mooie dochter zeg!!

Wat is ze gegroeid in die korte tijd, ben blij dat ze nu dichter bij jullie is

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Eeeeej Peeetje, je gaat dat toch niet menen dat je weggaat? Vond je berichtjes altijd zo gezellig en lekker gek! Werd er ook altijd een beetje vrolijker van! Zou het jammer vinden als je wegging hoor! Ik mis je nu al!

6. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Kar: fijn dat je er weer bent en het gezellig is geweest.

LAnda: dat is inderdaad balen. Hopelijk vind je vlug een gepaste oplossing....

Tanya: hihi, dat zit probleem herken ik wel. En ook opkomen uit de bank is tegenwoordig het 's avonds al een hele toer! Ik hoop dat alles goed was bij de huisarts en dat ie je anders iets mee heeft gegeven om de jeuk te verlichten!

jody: ik denk dat het heel goed is dat je met je vriend en ouders een gesprek gehad hebt. Jullie zijn straks een gezinnetje met eigen leven en daar draait het om. Jij en je vriend moeten samen sterk staan. Dingen uitpraten en verduidelijken hoort daarbij. Mijn vriendin en ik staan al jaren in so'n dubbele verhouding met mijn schoonouders, maar gelukkig draait het steeds wel weer bij en blijven wij op 1 lijn.

Sonya: o wat een heerlijk klein mooi lief poppetje hebben jullie. Kan me voorstellen hoe gelukkig jullie moeten zijn. Heerlijk dat de overplaatsing goed gegaan is.

Vissie: zo dat ziet er al knusjes en mooi uit. Fijn dat je lekker hebt geshopt.

Lexi: alvast succes bij je beoordelingsgesprek dinsdag...

Sterrekind: wat een ontzettend mooie foto's zeg! Ben er helemaal jaloers op... En inderdaad iets van een verlichting voor je schoonouders, dat de zorg ff ergens anders ligt. Hopelijk hersteld je schoonzus voorspoedig en heeft de Hepatitus C geen nare gevolgen..

Anna: wat fijn om weer ff van jou te horen!

Beebie: heerlijk dat je verlof hebt. En dat bijkomen, ach ik kom standaard alleen maar bij bij en bij. De gyno zegt steeds dat ik mooi groei! En tis inderdaad normaal dat wanneer je een kwetsuur hebt gehad in 1 van je gewrichten je daar meer vocht vasthoudt!

Elma: tjee, vervelend van je mannetje!

Evelien: meid je bent er weer! Doe maar lekker rustig aan met alles. Succes met je ctg's! Ik ben inmiddels al ruim 16 kilo aangekomen en onze kleine wordt niet als reus geschat, hihi.

Peetje: ik schrok heel erg van je berichtje. Meid, je mag niet vertrekken hoor, vind dat ontzettend naar idee....... please niet weggaan!

Zo. Hier geen problemen met kinderwagen en auto. We hebben gelukkig een grote stationwagon. Wel gaat mijn vriendin daar straks mee werken, dus ben ik gedoemd alles met de bus en te voet te doen, hihi. Ga me ook maar zo'n Bjorn draagzak aanschaffen!
    Verder voelt hier alles oke. Realiseerde me net dat we nu binnen 5 wkn al moeders zijn, ivm keizersnee! Pppfff, komt er vlug dichtbij nu...... spannend hoor....

Ga nu maar eens boodschapjes doen en dan lekker wat relaxen de rest van de dag. Ben uit mijn spijkerbroek gegroeid en overleg me nu of ik nog een nieuwe koop! Baal er wel van, maar hij zit gewoon niet meer lekker.....

twinny

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Peeetje, je weet het natuurlijk al, maar ik ben het helemaal met je eens.
    Er wordt gezegd, dat er veel te veel gekletst is over niets..maar kijk eens in het begin van dit topic, toen werd er door bepaalde mensen ook veel gekletst en daar is niks over gezegd, nooit.

De opmerkingen, die geplaatst zijn, komen ook raar over. Eerst is iedereen het er mee eens, het is te druk, maar als er dan opeens bijna niks meer geschreven wordt, is het jammer dat we weg zijn.

Gelukkig hebben we een nieuwe plek gevonden waar we lekker kunnen kletsen met een klein clubje!

Net als Peeetje wens ik jullie nog een fijne zwangerschap en Sonya geniet van je mooie meisje!

8. Niet meer actief

Marloes en Peetje, ik zou het heel jammer vinden als jullie weg bleven. Ik vond het niet erg dat er veel geschreven werd, ik heb alleen gezegd dat ik het dan jammer vond als er over andere berichtjes heen werd gelezen. Dat wat Kirby toen voorstelde om elke dag/week een samenvatting te maken vond ik een heel goed plan.
    Hè bah, ik voel me er nu gewoon een beetje rot onder...sorry...

9. Niet meer actief

Evelieveling Welkom terug! Ik ben ehm, nu 18 kilo afgevallen :oops: en onze uk loopt 2½ week voor op groei. Volgende week krijg ik weer een groeiecho.

Landa Wat fijn dat je nu een wagen gevonden hebt die past!

Ikke Wij hebben onwijs veel gekocht vandaag (tja, vakantiegeld binnen hè ;)). Vanmorgen eerst naar de Prenatal vanwege die vroege vogel actie. Nog wat dingetjes van Playgro gekocht, een extra boxkleed, letters voor aan de deur van de babykamer, oranje waskussenhoes (allemaal 20% korting). Dan naar de HEMA voor nog wat hydrofielluiers en washandjes, spuugdoekjes, kruikezakken, groene en witte waskussenhoes. Bij de Etos luiers, luierzakjes, verzorgingspullen, vaseline, sudocreme. Dan nog bij de baby-dump nog wat knuffels, witte rompertjes, 2 badcapes. En bij de Kwantum nog een leuke wasmand. En vast nog veel meer, maar dat weet ik zo gauw niet meer.

Liefs, Tanya

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ben je dan zo lekker wezen shoppen, Tanya?! Wij noemen dat altijd retail therapy: shoppen om jezelf blij te maken of uit een dip te helpen.

11. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Zo wij zijn weer terug.

Even over mijn controle van gister.
    Er is bij ons 1 verloskundige en hij doet heel erg amicaal, niet leuk.
    Zo ben ik absoluut niet preuts maar ik vond deze opmerking niet gepast als je mij niet kent.
    "Zo, al een aardige bal, zeg maar 3 grote ballen." Naar mijn borsten kijkend.

Nu hoef ik pas over 3 weken terug te komen (als ik 38 weken ben) en dan wordt ik getoucheerd en wordt er een datum geprikt.
    En hij zei toen misschien kom je dan weer bij mij.
    Nou ik dacht het niet, ik ga dinsdag bellen naar het ziekenhuis om te vertellen dat ik niet bij hem wil.

Wel weten en klein beetje de datum want ze hebben alleen op de maandag, dinsdag of donderdag plek.
    Dus het wordt 19, 21, 25, 26 of 28 Juni.

12. Niet meer actief

Lexi Sorry had nog veel meer in mijn berichtje willen zetten maar de buren stonden ineens voor de deur om te overleggen wat we nu precies als erfafscheiding wilde. Ik heb inderdaad lekker geshopt, we hebben het wel over de hele dag verspreid want anders trok ik het niet. Ben nu wel moe, maar wel heel voldaan! Maandag gaan we naar de woonboulevard in Breda, naar de BCC en Mediamarkt. Kijken voor een babyfoon en flessenwarmer.

Sterrekind Zo wat een botte verloskundige (las ik nou 'hij' en is het dus een man?), die zou je zelf grote ballen bezorgen door erin te trappen! Voor jou komt DE datum ook al dichterbij dan hè? Ik zou ook het ziekenhuis laten weten dat je dus hem niet wilt!

Mijn god, wat jeukt het daar van onder! En krabben maakt het alleen maar erger dus ik probeer niet te krabben. Die zalf helpt nog niet echt. Vannacht heb ik steeds met een koud nat washandje er tegenaan gezeten, een beetje verkoeling. Nu zei mijn moeder dat afspoelen na het plassen met afgekoeld gekookt water ook helpt tegen de jeuk. Nou, dat ga ik straks maar proberen dan, ik word er echt helemaal gestoord van...

Liefs, Tanya

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Oeh Tanya, sterkte met de jeuk... Ik heb het ook eens gehad, ik stond er gewoon van te janken zo erg was het. Gelukkig was ik toen nog niet zwanger, zou er nu helemaal ongelukkig van worden. Hoop maar dat die remedie van je moeder helpt, misschien nog een tip van mijn moeder: na het plassen afvegen van voor naar achteren ipv andersom. Hoop dat het gauw over is, je hebt er toch wel wat voor gekregen?

Wel fijn dat je zo druk bent met het shoppen. En af een toe een break nemen is toch niet erg? Heb ik laatst ook gedaan toen we een stoel gingen uitzoeken. Maar ja dat is ook nogal makkelijk he, als je in een meubelzaak bent?

Mn vriend heeft de biefstuk klaar! Met andijvie ;)

14. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Sterrekind: Jeetje wat een gedrag van die verloskundige. Ik zou er zeker melding van maken. Ik vind het gewoon sexuele intimidatie!
    Ik schrok wel even van de data die je op noemde... dat is echt al heel erg dichtbij!

Tanya Sterkte met je .... Ik hoop dat de tips van je moeder een beetje helpen. Lijkt me echt een heeeel vervelende plek om zo'n jeuk te hebben.

Peetje en Marloes jammer dat jullie besloten hebben niet meer mee te typen. Voel me wel schuldig aangezien ik ook opmerkingen gemaakt heb dat ik niet alles bij kon lezen omdat er zoveel getypt werd. Dit is echter nooit met de insteek geweest dat ik mensen wilde belemmeren in hun typen. Het was juist dat ik mezelf zo'n doos vond dat ik het allemaal niet bij kon houden. Was en ben zo jaloers op iedereen die altijd zo goed op alle berichtjes kunnen reageren. Door er een opmerking over te maken was juist bedoelt als verontschuldiging naar de meiden waarop ik vergat te reageren. Maar goed ieder natuurlijk zijn eigen keuze en interpretatie van hoe dingen geschreven worden. Nog een fijne zwangerschap en doe het rustig aan de laatste weken!

Mezelf Wij hebben vandaag de pretecho gehad en ooh wat is ons kleintje mooi. Deze keer wilde het wel mee werken en hebben we echt prachtfoto's meegekregen. Krijg ze alleen niet genoeg verkleind om ze te laten zien.
    Echt een super fijne man. Hebben 3 kwartier daar binnen gezeten en heel veel foto's gekregen. Hij had ook nog het kindje opgemeten dwz beentjes, hoofdje en ruggetje en het ligt op de dag precies goed op groei. Toeval?
    Ook weet ik nu dat mijn kindje helemaal is ingedaald. Waarschijnlijk is het dus het indalen geweest wat ik een paar dagen geleden voelde.
    Verder hebben we vandaag nog de nieuwe kinderwagen opgehaald. Ben er zo blij mee!
    [/b]

15. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Peet, Loes ben 't met jullie eens. Weet je wat het is met dit forum. De ene keer "zeg" je te veel de andere keer te weinig is het ook weer niet goed. Dan heb je d'r een paar die zijn dol blij dat je weg bent. Zeg nou eerlijk, d'r wordt nou niet bepaald met elkaar meegeleeft of wel. Je wordt totaal niet gemist, ook al ben je d'r weet ik hoelang niet geweest. Daar kan ik nou een sik van krijgen. Serieus tis te belachelijk voor worden. Hoe er soms gereageerd wordt of wat er gezegt wordt. Hoe zouden jullie je voelen bij sommige dingen die er gezegt worden? Hebben jullie daar al eens aangedacht. Pfff en zeker als je dan de hele dag thuis zit omdat dat MOET. Je enige aanspraak het forum is, en je krijgt dit soort ongein. Fijn toch dat je je ei ergens kwijt KON.

Het is gewoon waar dat het in het begin wel allemaal gewoon kon. Ik had in het begin ook wel zoiets van hallo hoeveel wordt er geschreven. Maar dan pas je je aan en doe je gewoon mee. Of wordt hier met 2 maten gemeten.

Ik vind het gewoon te simpel om alleen maar leed te delen terwijl ik genoeg lief heb om te delen. Zeker om alleen me ei kwijt te kunnen en vervolgens graag zielig gevonden wordt. Daar pas ik voor. Tuurlijk is niet alles leuk, zwanger zijn is zwaar. Er staan trouwens soms dingen en daar wordt zelfs nu nog overheen gelezen. Hallo in het tempo waar nu in geschreven wordt moet het toch te volgen zijn dacht ik zo.

Sorry Tanya en de rest die ons ECHT mist, wil je niet klote laten voelen. Jij kan er ook nix aan doen dat er gewoon een aantal zijn die het voor de rest verpesten.

16. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    He, wat lees ik nu.
    Heb wel iets gehoord dat het op een gegeven moment mega druk hier was, maar die momenten hebben we vaker gehad.

Ik denk dat we niemand weg willen jagen, maar goed, ik ben nog niet bijgelezen dus ik weet niet waar het precies over gaat.
    Ik ben zelf een schuldige want ik postte altijd heel veel.

Maar als je echt met zijn tweetjes bent en hier met zijn tweetjes gaat zitten kletsen, dan denk ik dat je beter msn of priveberichten kan sturen.
    Dat zijn mijn two points.

Ik zou niemand hier willen missen. Het idee van updates vind ik super, want inderdaad is er vaker over 'belangrijke' dingen heen gelezen. En ik denk dat we niemand tekort willen doen. Tuurlijk heb je met de een meer dan met de ander.

Ik zou het vreselijk jammer vinden om zo vlak voor de eindstreep vaste mensen te moeten gaan missen. We hebben elkaar nodig... weet je nog... lief en leed delen.

Je wil niet weten hoe vaak ik aan peetje heb gedacht en haar ventje. Ik weet nu nog niet hoe dat is afgelopen, met het hartje en het 'golfballetje'.
    Ik ben ook zeer verheugd dat kirby weer onder ons is, want daar ging het niet goed mee.
    En ik ben vreselijk blij dat alles goed gaat met het kindje van Sonya (overigens zijn de foto's erg mooi!).
    Ik heb met een ieder meegeleefd en ik hoop (en verwacht eigenlijk wel) dat een hoop van jullie dat ook bij mij hebben gedaan!

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ben weer aan het bijlezen, ben op pagina 594.
    Wil toch nog op wat dingen reageren.

Tantan, hoe is het nu met je ouders en schoonouders? Nog steeds geen interesse in hun kleinkind?

Ik krijg na meerdere aanmeldingen nog steeds geen WIJ. En heb dus ook geen bon om dat pakket af te halen. Heb nu dus een mailtje gestuurd vanaf de site. Ben immers wel een Nederlandse en ik wil ook gratis dingen.
    Ik heb wel de bon om bij het kruidvat mijn doos op te halen, dat wil ik dinsdag doen.

Verder heb ik mijn kraampakket binnen. Ik heb het Trias. Is op zich een leuk pakket. Zit een simpele luiertas bij, een badcape, een knuffeltje en alles zit in zo'n mooie plastic box met deksel die je daarna voor speelgoed of iets kan bewaren.

Goed, ik ga weer verder lezen!

18. Amle

Amle Niet meer actief

Hé ladies,

@Evelieveling: welkom terug. Succes verder met bijlezen!

Ik moet echt even reageren op Peeetje, Marloes en Koeky:
    wij hebben nooit gevraagd aan jullie om te stoppen met kletsen. Er zijn alleen een aantal meiden geweest (waaronder ik..) die hebben aangegeven de 30 pagina's per dag niet bij te kunenn houden en zo over bepaalde dingen heen lazen. Iedereen wil hier zijn lief en leed kwijt en ook graag reageren op dat van een ander. Ik mis jullie echt oprecht, het was hier altijd zo gezellig! Ik vind het gewoon heel erg jammer dat jullie allemaal nu ergens anders kletsen, hier niets meer laten horen en dan alleen een negatief bericht plaatst. Ik kan er enigszins inkomen hoe jullie het hebben ervaren, maar ik durf bijna wel zeker te zeggen dat we het niet op die manier gemeend hebben. Ik zou jullie hier toch graag weer terug zien! Aan jullie nu wat jullie sterker mee laten wegen: niet terugkomen vanwege een paar half misbegrepen opmerkingen of wel terugkomen en met de meiden die jullie echt wel missen verder kletsen!

Liefs Elma

19. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Heee LMA... 2 juni al terug verhuizen! Jeee, dat is snel! Super hoor.
    Volgend weekend al! Heerlijk.
    Ik zal straks je fotoalbum eens bekijken, eens kijken of ik er meer over zie...

20. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    jammer dat de groep nu zo vlak voor het einde uit elkaar dreigt te vallen. :(

Deel Deze Pagina