Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Ik ben als een van de laatste (misschien zelfs wel als laatste) bij jullie op het forum gekomen. Ik had het idee dat er voor mijn komst niets aan de hand was aangezien er toen nog volop gekletst werd door de meiden die nu afhaken...
    Nou wil ik totaal niet zielig doen maar heb bijna het idee dat ik dan de schuldige ben?
    Ik wil me totaal niet mengen in jullie groepje wanneer dit problemen oplevert dus misschien dat ik er dan maar beter mee kan stoppen. Ik ga er maar eens een nachtje over slapen.
    Er word nu ineens heel negatief geschreven hier en mensen worden aangevallen, daar heb ik geen zin in...
    Zoals ik in mijn intro toen ik op dit forum kwam al zei.... Ik kom hier omdat ik het leuk vind met mensen te kletsen die in precies hetzelfde schuitje zitten: Zwanger en in juli uitgeteld. Niet meer en niet minder!
    Het begint hier nu bijna op een ordinaire ruzie te lijken. Misschien een idee dat degene die "problemen" met elkaar hebben, dit via de PB aan elkaar kenbaar maken? Ik zou het in ieder geval wel prettig vinden dat degene die dit evt. met mij heeft doet. Dan kan dit forum gebruikt worden voor degene die wel met elkaar willen schrijven en daarbij lief en leed met elkaar willen delen.

Weltrusten.

2. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    @Koeky: Nog een laatste berichtje. Misschien ben ik niet degene geweest die gevraagd heeft waar jullie waren of hoe het met jullie ging maar.. ik heb wel degelijk meerdere malen gelezen dat er gevraagd werd waar jullie waren, ze zich ongerust maakten om jullie en hoe het met jullie ging!

Kom meiden lief zijn voor elkaar! De laatste loodjes.............

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Landa, voel je alsjeblieft niet aangevallen. Blijf lekker hiero kletsen.

Dit is het laatste wat ik hierover ga zeggen. Lig nu al een paar uur na te denken, over waarom het zo moet gaan. Ik bedoel jullie uiten je frustratie over het feit dat er veel werdt gekletst. En heb er verder geen woorden aan vuil gemaakt.

Frustraties zijn er om geuit te worden dat heb ik gedaan. Ik heb al die tijd gewoon meegelezen en gereageerd. Al dan niet op alles, maar niet iedereen weet hoe die op alles moet reageren. Ik had het ook leuk gevonden als we gewoon elkaar op de hoogte kunnen houden. Maar 't is ook niet leuk om totaal niet gemist te worden. Of dat er helemaal niet naar je gevraagt wordt. Ook al ben je d'r gewoon. Hoeft natuurlijk niet elke dag, maar soms vragen is wel leuk. Verder is het ook niet leuk als dit steeds wordt opgerakeld, en er weer opmerkingen over geplaatst worden.

We weten het, 30 pagina's op 1 dag bijlezen is veel. Doen we toch ook niet meer.

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dus Koeky... je blijft gewoon ;)

Slapen jullie ook zo gruwelijk slecht?
    Ik word er gek van.
    Maar goed, dat geeft me wel de gelegenheid om weer verder bij te lezen. Ben al ergens bij 605, dus ehm, nog maar 372 pagina's te gaan!
    Wat nou... 30 is veel ;) :p

5. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Op 1 april schreef Jody het volgende...
    :rolleyes:
    Dat kun je wel zeggen! Maar ik ben trouw, lees toch nog alles, maar reageer niet meer op alles hoor, denk dat dat weinig nut heeft!

6. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Klinkt erg gezellig in ieder geval.
    Geweldig dat je ouders nog wat voor jullie organiseren!
    Geniet van de dag, ondanks dat het weinig verandert aan jullie samenzijn ;)

Wij zijn gewoon vergeten om foto's te maken op de dag zelf. Waarschijnlijk komt dit omdat ik normaal altijd de fotograaf ben! :rolleyes:

Als ik het niet vergeet dan zal ik jullie vlak van te voren nog een fijne dag toewensen!

7. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Lieve allemaal, ik ben bij pagina 610. Ik lees nog steeds bij, maar ik vind het te belachelijk voor woorden als ik na bijna 2 maanden hier nog overal op ga reageren terwijl waarschijnlijk alles pagina's later nog wordt besproken.
    Dus ik heb besloten het reageren via priveberichten te doen. Dan heb ik gelijk met zo'n beetje iedereen weer even contact, lees ik toch alles etc.

+ dan hoeven jullie hier niet eerst allerlei berichten van mij te lezen over dingen die jullie allang besproken hebben.

Overigens, dit gaat over de persoonlijke dingen. Als ik zelf vraagjes heb over dingen dan stel ik ze gewoon, ook al zijn ze al uitgebreid besproken!
    Zo ben ik dan ook wel weer :p

8. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Gelukkig Evelieveling, anders moeten we heel wat pagina's met alleen maar berichtjes van jou lezen. ;)

9. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Zo, mijn lover is wakker, we hebben wat gegeten en gaan nu de kast opbouwen van de babykamer. Lees later wel weer bij!
    KUS

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Hahaha geef je het nu al op? Ik begon er net aan te wennen dat de helft van de berichtjes van jou waren, met een update hoe ver je was bijgelezen (wat ik overigens enorm knap vind, dat tempo van jou!).

Wij gaan straks ook boven aan de slag. Niet zozeer opbouwen maar ik ga kleertjes en shit uitzoeken en mijn vriend gaat een beetje rotzooi opruimen, dus kan best gezellig worden.

Lees jullie laterzzz!
    Lex.

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hello allemaal,

Ben weer terug en we hebben het heerlijk gehad!
    Gister nog een nieuwe bank gekocht, deze wordt vrijdag bezorgd.

Ik moet zeggen dat ik begréép dat koeky, peeetje, marloes en/of anderen zich op een gegeven moment effe 'op hun plek gezet voelden" toen er in het begin een groot misverstand dreigde te ontstaan en sommigen aangaven het té veel te vinden.

Wat ik niet begrijp: Er zijn nadien meerdere malen opmerkingen / vragen/ hulpkreten enzo geplaatst waar ze nou toch bleven en volgens mij wordt er al sinds het vertrek van sommige dames gezegd dat dit zo jammer is en dat dat niet de bedoeling was.
    Om dan op msn te gaan kletsen is prima, maar ook dat had jullie gewoon even hier kunnen melden dames! het is te gemakkelijk om de zwarte piet toe te spelen aan de meiden die hier achter bleven.
    Ik voel me dan ook totaal niet schuldig, omdat ik weet dat er al weken wordt gezegd dat jullie worden gemist, dat het niet de bedoeling was jullie weg te jagen of de mond te snoeren etc etc.

Wat koeky zegt over reageren op dingen of vragen naar mensen als die een tijdje weg zijn..Ik begrijp daar helemaal niks van, er is zeer regelmatig naar verschillende mensen gevraagd, maar weet je: ik blijf niet elke week naar iedereen vragen die zich lange tijd niet meldt hier.
    Voor mijn idee zijn er van beide kanten geen kwade bedoelingen geweest en ook eigenlijk geen dingen fout gedaan..Ik had het alleen prettig gevonden als mensen niet meteen waren afgetaaid en nu gezamenlijk een 'boos' afscheidsberichtje komen plaatsen. Er zijn genoeg mensen hier die zich wél zorgen om jullie maakten, naar jullie vroegen etc etc (waaronder ik) en ik voel me op mijn beurt dan dáárin totaal niet serieus genomen en gehoord door de mensen die nu klagen dat er te weinig aandacht aan ze is besteedt.
    Ik zou als ik jullie was nog eens teruglezen!

Evelien..fijn dat je 'af en toe'weer even post :p
    En wat een mooie foto heb je in je album.

Wie had er ook alweer laatst nog een pretecho gehad? Ik las dat dat erg mooi was..gelukkig maar en fijn dat alles goed leek. Dat indalen kan een rot gevoel zijn he? Maar goed, het is voor de goede zaak. Wel fijn dat die man er drie kwartioer voor uitgetrokken had..Konden jullie al duidelijk het gezichtje zien zoals de beep er uit gaat zien straks?

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    beste koeky, peetje en marloes.
    Ga jullie nu waarschijnlijk heel hard voor de schenen trappen, maar ik ben kwaad geworden om jullie berichtjes!
    We hebben/hadden hier een gezellige club waar zowel lief als leed intens met elkaar gedeeld wordt/werd/.Jullie laten het nu overkomen alsof jullie de slachtoffers zijn, weggepest zijn etc. Het enige wat destijds gevraagd is, is of er wat minder gequot kon worden, waardoor het bijlezen vlotter en overzichtelijk bleef. Jullie hebben toen besloten om op msn verder te gaan en je daarbij zo geod als van hier weggetrokken. Dat is door een heel aantal, oa mezelf als jammer ervaren, omdat we ook meeleven met jullie zwangerschapsperikelen.
    Nu zijn wij hier dus de boemannen en dat is niet fair.Er is wel degelijk naar iedereen gevraagd die ff niet postte.....

Ik voel me zwaar klote onder deze situatie , maar wijd het maar aan mijn en jullie zwangerschapshormonen. Wens jullie nog een fijne zwangerschap en straks heerlijke kindjes, maar dan kom hier ook niet meer terug met dit soort berichtjes!

Lieve allemaal
    Voel me gefrustreerd, maar dat is mijn probleem. Denk dat dit maar gewoon mijn laatste berichtje is, want wil niet de hele club van mensen die me na aan het hard gaan/gingen over me heen hebbeb.....

dag allemaal
    Twinny

13. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Twinny, ga jij hier nu ook weg?
    Nee, toch?

Kom op dames, waar hebben we het over?
    Een weekje veel berichtjes en wat meningen daarover.
    We lopen allemaal naar het einde en zijn dus allemaal een beetje zwangerschapsmoe en sneller geprikkeld door de hormonen.
    Kunnen we het nou niet gewoon gezellig houden?
    Dan dat iedereen zich aangevallen gaat voelen en vertrekt.

De meiden die hebben besloten om weg te gaan, veel sterkte met de laatste loodjes en zometeen lekker genieten!
    De meiden die blijven, zullen we gewoon weer gezellig verder gaan met het lief en leed delen?

14. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Is dit niet van muggen olifanten maken?
    Het lijkt me leuk als we allemaal blijven. Maar om eerlijk te zijn... als het eigen keuze is om weg te gaan en om zelf een groepje op te richten... prima.
    Dat is het leven gewoon... komen en gaan van mensen. En dat is het op internet toch wel.

Het lijkt mij op zich logisch dat als iemand zegt 'ik kom niet meer' dat er hier ook niet meer wordt gevraagd naar die persoon. Die persoon komt immers toch niet meer, dus die leest ook niet wat er wordt gevraagd.
    Of roepen we 'ik kom niet meer' in de hoop dat iedereen gilt 'ahhhh blijf nou'.

Heel eerlijk... persoonlijk hou ik toch wel contact met de personen met wie ik contact wil houden.
    Heb tijdens mijn internet afwezigheid met 1 iemand intensief contact gehouden, met 1 iemand een briefje uitgewisseld. Een ander iemand kon me zo bereiken maar vond dat ook niet nodig. No hard feelings... that's life.
    De een ligt je meer dan de ander!

Dus... gewoon niet zo raar doen... blijven of gaan, maar niet van die drama dingen hier gillen en anderen tegen de zwangere schenen vol hormonen schoppen!

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Tja wat kan ik hier nu nog op zeggen?!
    Als er iemand is die zich schuldig zou moeten voelen ben ik het wel, denk ik zo. Ik heb het allemaal aangezwengeld... En nogmaals: dit was dus echt niet de bedoeling.

Ik ga niet reageren op de berichten van Peetje, Marloes en Koeky. Ik wil alleen zeggen dat ik het oprecht jammer vind dat jullie weg willen hier. Ik mis jullie en ik was/ben bezorgd over jullie, ik zou graag op de hoogte blijven hoe het met jullie en jullie kindjes gaat. Heel veel sterkte (en toch ook nog plezier) met de rest van jullie zwangerschappen en straks met jullie kindjes.

Landa: jij hoeft je absoluut niet schuldig te voelen! Het heeft totaal niets met jou te maken, dat moet je geloven hoor! Ik vind het juist gezellig dat je er nog zo laat bij bent gekomen. Klets maar lekker verder.

Twinny: Meisje toch.. Ik denk echt niet dat men over je heen gaat vallen nu. Blijven hoor! Ik ben zo benieuwd hoe het jou bevalt over 5 weken al moeder te zijn!

Eveline: WELKOM TERUG! :) :) Super dat je er weer bent. Gezellig ook.

Tot zover even de reacties - de rest volgt nog. Dit had even prioriteit vond ik... (Wel fijn te lezen dat het met iedereen nog goed gaat - of redelijk goed ;) )

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    De juni-moeders hebben al 5 baby's! :) Over een maandje zitten wij ook zo, meiden...

En er zijn alweer februari-mama's!

Ik ga even lezen of tv kijken en suikerpinda's eten.. Gisteren op de markt een heel pond gekocht. Had er opeens zo'n zin in! :oops: En mezelf maar afvragen waarom ik zoveel aankom...
    Ik zal me dinsdag weer wegen - dan weer naar de VK. Tussendoor weiger ik te weten hoeveel ik weeg. ;)
    Tot straks!

17. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik mag amper helpen met het kamertje. Ik moet me rustig houden van Hubbie.
    Maar goed, ik mag nu even naar Den Helder om naar de appie heijn te gaan.
    Gisteren hebben we geen boodschappen kunnen doen en ja... er moet toch eten op tafel komen.
    Ja ik weet het... het is zondag en pinksteren. Maar er zijn in Den Helder 2 verschillende appie heijns open.
    Normaal op zondag zijn bijna alle supermarkten hier open. Dat is toch het makkelijke van Den Helder (en Julianadorp). Toeristisch... dus veel open.

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    :( Ik ga ook maar niet (meer) reageren op de boze berichtjes. Heb ik volgens mij al gedaan op sommige mensen zelf, en bovendien heb ik toch altijd de neiging om de verkeerde dingen te zeggen.

Heb net de hele commode met de daarin wachtende zakken vol spullen uitgezocht en er liggen nog 4 bergen was in de badkamer en er zit er 1 in de machine nu. Heb lekker recalcitrant de lakentjes (die nog eens erg duur waren ook!) die op de handwas moesten tóch in de machine erbij gedaan, maar dan wel op het voorzichtig wassen programma (zo recalcitrant ben ik dan toch ook weer niet misschien).
    Ben erachter gekomen dat we toch wel genoeg rompertjes maatje 50-56 hebben dus daar koop ik niks meer van, dan gaat bocco eerst maar groeien en krijgt ie weer nieuwe als ie een maat groter past ;)
    Ook de spullen van mijn moeder uitgezocht en de paar dingen die nog wel acceptabel waren er tussenuit gehaald. De rest gaat toch maar weer gewoon terug in de zak en wordt opgeborgen, dan verzin ik wanneer het nodig is wel een manier om haar te zeggen dat we het niet willen hebben/gebruiken.

Ow ja, nog een (typische juli-mama) vraag. Elke keer als Evelien iets gepost heeft zie ik weer dat woordje 'pinda' staan, en dan krijg ik op de een of andere manier zin in pinda soep (ja sorry ik ben een beetje raar). Mijn vraag nu: heeft iemand toevallig een recept van pindasoep?

19. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Huh, al 5 baby's? En het is nog geeneens juni! Zitten die meiden een beetje een potje vals te spelen ;)!

(Betekent natuurlijk ook dat Sonya lekker vals speelt, maar ja dat had je vast ook anders gewild he meid? Niet getreurd, het gaat toch goed nu?)

20. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ow enne, hoe voelt dat indalen dan eigenlijk? En vanaf wanneer kan je daar last van krijgen? Wanneer hoort dat te gebeuren?

Deel Deze Pagina