Leuke foto's Melanie! Daar zat ik op te wachten, hihi. Grappig dat jullie jongste zoontje zulk blond haar heeft en de andere kids donker. Pffff, jij hebt echt een enorme toeter zeg! Super! Ik heb nog steeds geen brownies van Tanya gekregen, mag ik een paar cakejes van jou Melanie?
Helaas, de cakejes zijn al op! Mario was als kind ook zo blond, maar idd iedereen vraagt ernaar. Maura werdt met pikzwart haar geboren (net als ik trouwens). Het enige wat we dus nog missen is rood Maar dat hoeft niet per se van mij....vind ik meestal bij jongetjes niet zo leuk....
Hallo! Eveline: blij dat je ontsluiting niet erger is geworden en dat je gewoon weer lekker thuis bent! En wat een prachtig kamertje wordt het! Leuk ook dat jullie al zoveel knuffels etc hebben. Bij ons is het nog erg kaal... Moet ook nog eerst alles eens goed schoonmaken (bedje & commode) voor ik er dingen in wil leggen. Maar we hebben ook niet zo gek veel gekregen eigenlijk. Melanie: mooie buik! En groooot! Prachtig hoor. Leuke kinderen ook, mooie koppies. Ik heb vandaag een strijkplank gekocht - de eerste van mijn leven. Nu moet het echt gebeuren vrees ik. Mijn baas belde me vandaag! Ik schrok er helemaal van. Had niets meer gehoord na mijn eerste week 'ziekte'. Maar het was wel een leuk gesprek, hij was heel vriendelijk en geïnteresseerd. Heb toch ruim 20 minuten met hem gepraat.
He, dat is positief nieuws Kar, dat het zowaar 'gezellig' was met je baas! Heb van mijn ouders al heel wat knuffels gekregen voor uk, van mijn schoonouders 2, van mijn zus iets, dan nog van de broers van jerry... Dus zo kom je wel aan je spullen. Enne... tnx voor de complimenten over het kamertje! Bah, dat rustig aan doen bevalt me nu al niet meer...
Hahaha, nee saai is het he?! Gelukkig heb ik de energie er niet voor om veel te doen. Maar anders was ik ook allang gek geworden hier.
Ik heb weer een nieuwe uitdaging... We zijn begonnen met het kaartje... En ik geloof dat ik dat wel oke vind om te doen. Jer kwam net boven met een idee... dus ik kan weer iets doen. Eigenlijk moet ik nog een laptop regelen zodat ik onderuit op de bank kan i.p.v. hier achter de pc! He maar leuk Kar... een nieuwe hobby... strijken
Ana Lijkt me leuk om elkaar eens te ontmoeten in Roosendaal! Haha, ik moest wel lachen om jou tekst, elkaar binnensmonds vervloeken hihihi... Ik wacht rustig je PBtje af! Evelieveling Wel rustig aan doen hè meid, anders lig je straks de laatste weken in het ziekenhuis. Ik wist niet dat je van stofzuigen en dweilen je baarmoeder aanspant. Ook ik heb last van veel harde buiken, en ik merkte wel dat na het stofzuigen ik toch echt even bij moest komen. Idem dito met douchen, ook daarna even bijkomen op bed. Ik snap goed dat je even boos was op Jerry. Hoe is het nu? En je hebt al een heel mooi kamertje hoor! Loltsje Mijn gyn zei dat als je uk druk is in de buik dat ie het dan enorm naar de zin heeft. Nou, dan is tie van mij enorm aan het feestvieren daarbinnen ! Vaak merk ik wel als ik zelf druk bezig ben dat het mij niet opvalt dat hij schopt, tenzij het zo'n echte karatetrap is natuurlijk. Of als ik weer eens een harde buik heb dan voel ik ook iedere beweging. Straie/streepjescodes had ik al, doordat ik veel en veel zwaarder geweest ben. Nu worden ze alleen maar breder en roder Enne, ik was niet diegene die brownies had gemaakt, dat was Twinny... Melanie's buik Waar ga je met Melanie naar toe : Maar het is wel een hele mooie buik! Karlijn Heb je al wel een strijkbout dan? En ach, strijken voor de kleine is leuker dan strijken voor jezelf (vind ik dan, heb gisteren ook weer veel gestreken voor ukkie). Fijn dat je 'gezellig' met je baas hebt gepraat! De hik Hoe voelen jullie dat de kleine de hik heeft? Ik voel wel vaak ritmische bewegingkjes, en ook laag in de buik (uk ligt al vanaf het begin met het hoofd naar beneden), maar ik weet dus niet of dat de hik is. Indalen Geen idee of onze uk dat al doet. Vanmiddag was ik wel aan het wachten in de BCC en toen had ik zoiets van nog 1 trap/armstoot en ik zie iets verschijnen tussen mijn benen . Het waren best venijnige scheuten down there. Ik moet donderdag toch weer naar de gyn toe en ik krijg ook weer een groeiecho, kunnen ze meteen kijken of hij al aan het indalen is. Bij de vorige echo 4 weken geleden bleek al wel dat hij erg laag lag. Oh, en bij mij hebben ze gezegd dat het een groot kind was aan de hand van de vele groeiecho's die ik gehad heb. Ik zal donderdag eens vragen op welk gewicht ze ukkie schatten als hij 38 weken is. Blaasontsteking Zoals jullie wel weten heb ik blaasontsteking. Nu moest ik vrijdag naar mijn huisarts toe voor die schimmelinfectie en ze heeft ook meteen mijn urine weer gecontroleerd. Daar bleek dus nog ontstekingsmateriaal in te zitten. Nu wordt morgen mijn urine op kweek gezet om te kijken of ik resistent ben tegen amoxyiline. Mijn kuur was zaterdag afgelopen. Ik heb geen nieuw recept meegekregen. Nu weet ik dus niet of ik nu nog steeds blaasontsteking heb. Zal ik morgen weer de HA bellen of wachten totdat ik donderdag naar de gyn ga? Kinderkamer Oké, ik ga zo foto's maken van de kinderkamer en dan zal ik ze ein-de-lijk eens plaatsen hier! Zal ik ook meteen wat fotó's maken van mijn buik. Liefs, Tanya
Melanie: wat een heerlijke familie heb je zeg! Ben ik stiekum toch een beetje jaloers op, heb ook altijd een groot gezin willen hebben maar dát gaat me denk ik niet meer lukken, hihi (kom zelf ook uit een gezin van 4 kids en ik ook de enige meid). Mbt tot striae, had een puntgaaf perzikhuidje tot vorige week, toen ben ik wezen zwemmen en voelde rare tintelingen aan m'n zijkanten en nu heb ik aan beide zijden (handig! lekker stroef op de flanken, zegt m'n vent) wat verdacht veel op striae lijkt. Goed, ik wist dat ik er aanleg voor had (heb ze op m'n heupen vd puberteit) dus het verbaast me niets, blijf gewoon smeren en masseren, vind de kleine ook lekker. heb trouwens ook weer nieuwe buikfotos, die zijn alleen wel van een paar weken geleden (bijna 4 weken alweer zie ik! Brrrr, wat gaat de tijd nu toch snel verdorie!). Heb een beetje een "biafra-buikje", van achteren zie je niets, en verder aan m'n lichaam ook niets, alleen die toeter die er opeens uitspringt, je ziet m'n ribben gewoon zitten... Heb in verhouding een heel smal bovenlijf (ribbenkast dus) en denk dat daarom de kleine er niet onder kan, kan alleen maar naar voren, ik heb dan ook niet zo'n last van maagzuur of klem zitten ofzo. Zal volgende week weer nieuwe maken, dan zal ik ook eens aan de kamer, wassen vd kleertjes, wieg, ed. beginnen, ik loop op een vreselijke manier achter mezelf aan maar goed, ik ga er voorlopig vanuit dat ze niet te vroeg komt Evelieverd: wil ook zelf het kaartje gaan knutselen, ben benieuwd wat je maakt! Ben zelf met een foto van een bloem bezig en de rest tipografisch, als ik 'm af heb dan laat ik 'm wel zien (kan dat via pb ofzo? om het nu open en bloot op internet te zetten...).
Oh en Evelieveling, ben blij om te lezen dat je ontsluiting is blijven hangen op 1 cm. En van dat 's nachts beppen hier zie ik wel zitten hoor, vind ik beter dat sjacherijnig in mijn bed liggen en te proberen om weer te slapen en je ondertussen te ergeren aan alles wat je hoort (snurkende man, vrolijk fluitende vogels buiten) Liefs, Tanya
Oh, we hebben trouwens vandaag bij de BCC een babyfoon gekocht (Philips scd487, zie voor info http://www.aktie-online.nl/product_info.php?manufacturers_id=39&products_id=1344). De Prenatal zat daarnaast dus daar moesten we natuurlijk ook even naar binnen. Hebben meteen een flessenwarmer gekocht en nog een T-shirtje en een broekje. Toen werd er omgeroepen dat ze gingen sluiten dus moesten we helaas al gaan afrekenen... Liefs, Tanya
Tantan: afgesproken! Als we overkomen dat geef ik je een gil via de pb, leuk! (succes met alle kwalen trouwens, ik heb er nog niets over gezegd maar het moet toch erg frustrerend zijn om én zwanger én in de lappenmand te zitten, hoop dat het snel over is)(de kwalen bedoel ik, de zwangerschap moet maar over zijn als het tijd ervoor is, niet eerder!). De hik voel ik als ritmische klopjes op de zelfde plek, geen bepaald punt maar een iets groter gebied, leg je hand erop en het voelt een beetje als het tikken vd secondenwijzer van een klok (de tijdbom!) soms beweegt ze er ook nog bij maar het tikken is (althans voor mij) onmiskenbaar, let maar eens op.
oh, zie net dat ik precies een jaar lid ben vandaag! Ik wordt een beetje duizelig van de snelheid waarmee de tijd verstrijkt...
Oké, ben ik weer. Ik zou zeggen ga lekker zitten, neem de tijd, pak een lekker kopje thee of koffie erbij en geniet WANT hier komen 10 berichtjes met foto's van de kinderkamer! Overzicht kamertje
Knuffeltjes op de kast en je ziet hier meteen hoe we de saaie verwarmingsbuizen weggewerkt hebben (onder dat oranje zit isolatiemateriaal)