Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ana: mooie buik hoor! Zal nu nog wel veel groter zijn, het gaat zo hard de laatste weken vind ik...

Tanya: de foto's die ik tot nu toe gezien heb vind ik super! Gezellig kamertje hoor. Lekker veel speeltjes en prachtig, die donkere muur!
    Die babyfoon, projecteert die ook sterretjes? Want dan hebben we dezelfde!

Hier nog geen striae op mijn buik; wel op mijn heupen heb ik ontdekt. Had ik al een beetje maar wordt nu erger. Bah. En ik had al van die mooie heupen.. :(

Ik snap niet dat Alex me nog mooi vindt.

:oops: Was ik nog heel benieuwd naar: hoe zit het met de seks bij jullie? Still going strong of maar even niet? Hier is sprake van het eerste.. :oops:

2. Niet meer actief

Heel duur klokje boven de deur (NOT, hij kostte €1,49 bij de blokker)

3. Niet meer actief

Voor sommige al bekend, onze zelfgemaakte lamp aan de hand van de bloem van Playgro Amazing Garden.

4. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Heee dat klokje zou bij ons ook leuk staan! En dat idee van die buizen vind ik ook leuk. Bij mij lopen ze ook over de muur, een heel eind, en ze zijn zo lelijk onafgewerkt. Niet eens wit. Echt een foutje van de architect. :(

5. Niet meer actief

En last but not least, mijn meesterwerkje (ahum). Ik heb hier dat donkere behang in de lijst opgeplakt en daarna de tekst, sterretjes en beertje zelf geschilderd!

Liefs, Tanya

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Tanya, ik vind het echt een schattig kamertje! En ook een kamertje waar je uk na zijn babytijd heel tevreden in kan zijn. Wat ik ook zo leuk vind is dat jullie zo creatief zijn, zoveel zelf gemaakt hebben!

Wij moeten het geboortekaartje ook nog maken. :( Een collega van Alex (dtp-er) gaat het ontwerpen aan de hand van kaartjes die wij mooi vinden. Dus ben benieuwd... Het is volgens mij het laatste wat nog ECHT moet.

7. Niet meer actief

Yep!
    Ehm, hier maar even niet... :oops: :oops: :oops: , nu met die schimmel al helemaal niet maar daarvoor ook heel sporadisch...heb er even geen behoefte aan :oops: :oops: . Ik doe wel 'hand-en mondwerk' zeg maar...(zo wat een openbaring! :oops: :oops: )

Hier waren ze ook wit, Marc heeft er van dat grijze isolatiemateriaal omgedaan en die stof had ik nog over van het hemeltje.

Liefs, Tanya

8. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hihihi.. Gelukkig is het rustig hier nu! ;)
    Ik kan gewoon niet zonder, echt erg.. Het wordt ook gewoon niet minder, de hele zwangerschap niet! Misschien omdat we elkaar nog zo kort kennen...? (Ruim anderhalf jaar) Ach, zolang het geen pijn doet..

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ana: Prachtige buik, ben benieuwd hoe ie er dan nu uitziet? Vast nog groter!

Tanya: Prachtig kamertje! Echt heel erg leuk. Huh, ik zie geen babyfoon? Wat voor eentje hebben jullie? Ik vind die verwarmingsbuizen ook prachtig opgefleurd! En die echo-foto's ook super! Wat een leuk idee zeg. Smelt smelt....

Kar: Al een aantal maanden eigenlijk geen seks meer hier..... Heel soms 'mondwerk' door mij, zoals jij dat zo mooi noemt. Ik schaam me er niet voor hoor, ik heb geen behoefte aan sekx en mannetje wel en dat snap ik wel dus ik doe mijn best voor hem, haha.

10. Niet meer actief

Ehm, het doet bij mij wel pijn helaas. Makt niet uit hoelang je bij elkaar bent denk ik, aanstaande donderdag zijn Marc en ik alweer 16 jaar ( :) :confused: ) bij elkaar, hij was mijn eerste liefde en die heb ik nooit meer laten gaan!

Oja, nog iets wat ik zelf gemaakt heb, het dekbedovertrekje en de gordijnen heb ik ook zelf gemaakt...

Liefs, Tanya

11. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    In het begin had mijn mannetje er moeite mee dat ik geen zin in seks meer had, maar nu vraagt ie er ook nooit meer om ofzo. Hij heeft er nu wel begrip voor. Verwennen jullie jezelf wel eens? (nu ik dit typ heb ik wel rode schaam-wangetjes)

Groetjes Miep

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Hihihi.. Ja hoor. :oops: Ook dat doet geen zeer. En het ontspant zo heerlijk.. Bovendien wil ik vaker dan Alex (ook hier rode wangetjes nu..).

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik ga even Grey's Anatomy kijken, kom straks nog wel terug denk ik!

14. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ennuh.... als jullie tot een hoogtepunt komen zeg maar, ahum.... (schaam schaam) Doet dit dan niet zeer? Ik heb 1 keer gehad dat ik lekker in bad lag en klaar kwam en toen deed mijn baarmoeder zo gek en pijn! Was toen ik 4 maanden zwanger was ofzo. En na die tijd hoeft seks en mezelf verwennerij niet meer. Ben zo bang dat het nog zeer doet om klaar te komen. Hoe is dit bij jullie?

15. Niet meer actief

*antwoord met dezelfde rode schaamwangetjes terug*
    Heel af en toe maar klaarkomen doet best wel zeer... :oops:

Wij hebben deze
    en als je op deze link klikt krijg je de bijbehorende info
    http://www.aktie-online.nl/product_info.php?manufacturers_id=39&products_id=1344

16. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    zo, Tanya, wat ben jij een crea-bea! Echt mooi die kamer.....Ik dacht altijd bruin en oranje, dat hoeft voor mij niet meer (jaren 70 kind, he), maar dit is echt superleuk!

17. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    :-k Sex, wat is dat?

18. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hahaha ik ga me maar niet uitlaten over mijn sexleven, ik weet dat er soms mensen meelezen met wie ik dat niet hoef te delen. Wil iemand het toch weten dan PB je maar ;)

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    je hebt PB lexi

20. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    jij wilt ook echt alles weten, he... ;) Grapje!

Share This Page