Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Je hebt antwoord ;)

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Zo weer eens flink bijlezen! Maar hier gaat 'ie dan!

Peet ik ben gekomen bij je 'afscheid'. Ik hoop verderop nog te lezen dat je besluit wel te blijven posten. Iedereen die het niet leuk vind om te lezen kan toch zelf kiezen om weg te blijven of om bij te lezen? Ik zou het echt jammer vinden als iemand zich niet langer welkom voelt op een forum. Daar gaat het toch juist om kwijt kunnen wat je wilt?

Sterrekind Ja ik ga inderdaad genieten van het inrichten van het kamertje. Het moet welliswaar nog geschilderd worden voor de meubelen naar boven kunnen, maar dat is een kwestie van tijd. Belangrijker is dat morgen de tegelzetter begint in de badkamer! Dat gaat ook ergens op lijken!

Marloes jij ook... dit klinkt serieus!

Sterrekind die opmerking kan ECHT niet! Sjeee hoe kan zo'n man een dergelijke opmerking maken!? Ik kan me helemaal voorstellen dat je niet bij hem wilt bevallen! En wat weer een mooie foto's in je album! Zo'n silhouette (??) foto zou ik ook graag willen!

tantan de jeuk bij een schimmel wordt in veel gevallen veroorzaakt door beschadigingen van de huid. Wat verlichting kan geven is na het wassen of spoelen een ouderwets laagje uierzalf. (jaja een Klazien uut Zalk tip) En wat Lexi zegt over van voor naar achteren afvegen moet iedereen doen. Dat is, zeker als je erover nadenkt, veel schoner.

Landa jeetje dat die kleine al is ingedaald!! Dat is lekker op tijd! En volgens mij gaat de discussie tussen "zij en wij" helemaal niet over jou. Ik heb alles gelezen en gevolgd en kan me niet voorstellen dat jij iets van dit alles hebt veroorzaakt, maak je niet druk.

Koeky ook weg?? Sjee... De boodschap is trouwens wel erg duidelijk en zeer begrijpelijk.

Evelien Fijn dat je er weer bent! Nog gefeliciteerd met je huwelijk! Wel schrikken dat je al 'zover' bent dat je moet rusten. Geeft je inderdaad de gelegenheid om alles eens te lezen. Prachtige nieuwe foto in je album! Erg mooi! Over het slechte slapen daar heb ik totaal geen last van! Alleen is het balen dat ik er iedere nacht uit moet om te plassen. En op het moment is onze badkamer nog in aanbouw dus moet ik een trap af. Beetje jammer... Weet je ook waardoor je zo slecht slaapt? Is het pijn of rusteloosheid of teveel rust overdag??

Twinny dat je door de hele situatie niet langer het gevoel hebt je thuis te voelen op dit forum.

En pagina 980 heb ik gehad....

3. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Zo... het kaartje is gemaakt!
    We hebben het nu samen ontworpen en ik heb 1 voorbeeld opgevraagd.
    We gaan voor de kruidvat actie, 100 foto's voor 10 euro.
    Dus ik heb een plaatje gemaakt in photoshop en deze laten we dan afdrukken. Want aan kaartjes en printerinkt zijn we meer kwijt dan aan 100 van die foto afdrukken.

Dan heb ik stickers besteld in het formaat 10 x 15.
    Daarop printen we de tekst. Dan gaan deze stickers achterop de foto's.

Niet duur, wel origineel ontwerp en wel zo makkelijk.
    Wij zien het zelf niet zitten om honderden euro's uit te geven voor kaartjes die bij de meeste mensen toch worden weggegooid.

4. Amle

Amle Niet meer actief

Hello,

Tanya: wat een schitterend kamertje en ook heel leuk; het terugkerende thema van Playgro. Heel leuk gedaan. Vind vooral je laatste foto heel mooi, met het beertje; hier hebben wij beddegoed en enkele accesoires van!
    Evelieveling: ben benieuwd hoe jullie kaartje eruit gaat zien. Vind het knap dat je het zelf gaat maken!

Over seks: wat is dat? :confused: :oops: Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nooit overdreven veel behoefte aan heb gehad, maar mijn hubbie wel! Helaas voor hem hebben we bijna geen seks meer tijdens de zwangerschap. Ik voel me er niet prettig/sexy bij! Ik heb hem al beloofd om het na de bevalling (en nadat ik ben hersteld!) goed te maken...!

Ik beloof om ergens deze week ook foto's van ons kamertje te plaatsen. Vandaag de laatste dingetjes gedaan (tuurlijk, de finishing touch moet nog, maar het is zo goed als klaar!). Ben ook benieuwd wat jullie ervan vinden!

Tot snel.

Liefs Elma

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    jij ook! :)

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee bij mij doet het geen pijn. Rond 4 maanden inderdaad wel eventjes. Maar stug doorgezet ( ;) ) en het was maar tijdelijk. Hahaha.
    (Voel me wel een beetje vreemd, dat wij het zo vaak doen.. :()

Elma ben heel benieuwd naar je kamertje! Dat hebben jullie echt snel gedaan zeg! Knap hoor.

Eveline: ben ook benieuwd naar je kaartje. Groot gelijk dat je het goedkoop houdt hoor.

7. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Neeeeeee kar, niet doen...
    Neeeeeee, niet doen!
    Ik wil hem best laten zien... maar niet aan jou!
    Want jij weet dat je hem door de bus ontvangt.
    Mag toch nog wel iets als verrassing houden voor je ;)

sex... soms wel... soms niet.
    Ene keer veel, andere keer opeens echt een paar dagen niet.
    Ene keer flink genieten, andere keer pijnlijk en weet ik niet in welke houding.
    Terwijl we er allebei verslaafd aan zijn.
    Maar met mijn mond en handjes kan ik nog genoeg en hij ook...

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nu ben ik ook wel benieuwd, Lexi en Miep! ;)

Jeetje, junior is de hele avond al wakker!
    Worden jullie ook zo naar als je op je rug in bed ligt, of onderuit op de bank? Ik krijg het echt benauwd dan, heel naar.

9. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik proef mijn eten dan standaard een tweede keer.
    Voelt echt vreselijk!

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Eveline hou hem maar lekker geheim! Doe ik ook..

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nou niet iedereen hoor! Hier ook nog een camping gast in eigen huis! ;) Maar naast het feit dat jij aan het camperen bent in eigen huis en hoogzwanger bent, heb je ook nog eens 3 kinderen rondlopen! En dan ook nog volleyballen! Ernstig onder de indruk!

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ik lig niet meer op mijn rug, dan heb ik namelijk het gevoel dat er een 10-kilo aardappelzak op mijn buik ligt!
    Hangen op de bank, ja, maar.....hoe er dan weer uit komen!
    Voel me soms net zo'n mestkever die op zijn rug is gevallen en wanhoopig probeert weer op zijn beentjes terecht te komen...

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Hahaha dan moet je PBen! Doen wij ook al een paar berichtjes heen en weer ;)

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja, ik krijg ook halverwege elke maaltijd het gevoel dat ik ga overgeven. Maar ik eet gewoon door. :(

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heb er wel over gedacht maar dus niet gedaan. Manlief heeft er niets mee, maar wie weet bedenk ik me nog wel. Ik heb het ook eens gezien, bij de Pfaffs! ;) En als die mutsen het kunnen! :)

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Op het juni-forum hebben er ook een paar het gedaan; Manuela79 heet ze geloof ik. Maar weet niet hoe.
    Mezelf kennende, zou hier alles onder het gips komen te zitten. Maandenlang!

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Hahahah mestkever? Zijn er geen charmantere vergelijkingen te vinden? Een lieveheersbeestje? Of een schildpad?

Ik geloof toch dat ik ook al last heb van indalen want we gingen vanavond naar de italiaan en van de auto naar het resto lopen was echt geen pretje terwijl ik tot afgelopen zaterdag heb kunnen lopen als een kievit :(

18. Amle

Amle Niet meer actief

Waar zijn we benieuwd naar? Heb ik (weer) iets gemist?

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Het gaat over seks.. Lexi wil er alleen over vertellen in een PB-tje. Dus als je ook benieuwd bent.. ;)

20. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam

Hahahah mestkever? Zijn er geen charmantere vergelijkingen te vinden? Een lieveheersbeestje? Of een schildpad?

quote]

voel me qua omvang meer een mestkever dan een lieveheersbeestje, hoor....Kijk maar in mijn album, zo'n toeter kun je toch moeilijk met zo'n klein kevertje vergelijken?

Deel Deze Pagina