Oké, ik heb ooit geroepen dat jullie geen blote buiken foto's van mij zouden zien, omdat ik helemaal geen mooie buik heb. Gisteren hebben we weer buikfoto's gemaakt en daar zit een halve blote buik foto bij. Deze dus: Liefs, Tanya
Oh, gemeen ben ik hè? Hij was express zo klein ! Nee, nu even weer serieus, ze staan in mijn album, evenals wat foto's van de kinderkamer die ik gisteren ook hier geplaatst had. Liefs, Tanya
Oh en wat je ziet op de linkerfoto boven de broekrand is een combi van straie en een operatie-litteken. Tijdens een galblaasoperatie hadden ze een slagader geraakt waardoor mijn buik met spoed open moest en hebben ze helaas ook daar straie veroorzaakt. En het moest echt snel gebeuren want ik had binnen 1 minuut al 1½ liter bloed verloren. Liefs, Tanya
Ik stond in de rij bij de Prenatal.... Heb er 2 uur en 3 kwartier gestaan, niet normaal. Maar wel bijna 250 euro bespaard door van alles (incl ledikant en commode) te kopen met 20% korting. Als het goed is worden de meubels volgende week geleverd. Verder alles ok hier. Ik lees alles mee en volg alle discussies, maar heb niet zoveel behoefte om overal op te reageren. Dat heb ik eerder al gedaan, en heb mijn best gedaan om altijd naar iedereen te vragen die er een tijdje niet was. Vind het jammer dat een aantal mensen ons toch hebben verlaten. Ik ben er trouwens vaak een tijdje niet, in ieder geval niet qua berichten, maar ik lees wel regelmatig alles bij. Leuk dat Ana weer terug is! Kar, die benauwdheid komt me heeeeeel erg bekend voor. Loop soms een kwartier diep te ademen om maar aan genoeg zuurstof te komen (voor mijn gevoel dan)...
Twinny Jij bent toch met Hemelvaart als ik het goed had naar het ziekenhuis geweest vanwege je vochtverlies? Toen hebben ze wat afscheiding van jou op kweek gezet. Heb je daar al de uitslag van? Zanoni Ben je lekker aan het genieten van je verlof? Ik heb net gekeken voor het weerbericht voor 7 juni, het wordt 20 graden maar wel regen. Kan altijd nog veranderen natuurlijk. Kieteltje Ben jij afgelopen zaterdag naar de Prenatal geweest? Wij ook, hebben ook veel gekocht vanwege die 20% korting. Zo en nu ga ik weer eens spugen, blegh...voel me weer eens hartstikke misselijk... Liefs, Tanya
Hebben jullie al luiers in huis? Hoeveel moet je in het begin in huis halen? Welk merk hebben jullie? Ik heb nu 2 pakken. 1 van de schlecker en 1 van het kruidvat. Verder heb ik net de kruidvatbox opgehaald. Die valt tegen, zit niet zo veel bijzonders in. Een bewaarbus voor frisiomelk, maar dat ga ik toch niet gebruiken. Snoetenpoetsers, een speentje van difrax, klein monstertje van borstencreme, klein monstertje met 1 of ander badgebeuren voor uk, 2 luiertjes en wat bonnen. Maar goed... die luiers, dat speentje en die snoetenpoetsers zijn altijd leuk...
Ik heb ook al luiertjes gehaald..gewoon omdat ik dat zo schattig vond Heb van pampers newborn gehaald, maar wil ook inderdaad DA of schlecker ofzo proberen..effe tegen die tijd kijken welke t beste bevalt. je hebt pb trouwens... Verder is het hier weer eens erg rustig.. Bah Ben zo moe, maar ik zit te wachten op die tapijtmannen en vanmiddag heb ik slaapdienst dus dat wordt niet meer slapen vóór 23,00 uur vanavond en dat terwijl ik nu al niet kan stoppen met gaaaaaaaaaaaaaaapen ( ben benieuwd of jullie nu ook zitten te gapen..aangezien het vaak zo werkt met dat woord gapen, dat je ook gaat gapen als je dat woord gapen leest of iemand ziet gapen of hoort gapen..gnagna)
Iedereen bedankt voor de lieve woordjes over het kamertje. Ben er ook echt blij mee. Ach... het perfecte lichaam kan niemand meer hebben, dat heb ik al Dat zingen, dat schijnt echt te werken. En dat moet ie straks zeker blijven doen. Op verschillende toonhoogtes, met verschillende gelaatstrekken erbij. Zing maar over wat je aan het doen bent bij je ukkie, luier verschonen etc. Dat schijnt goed te werken....
Yep het zit er hopelijk weer op voor vandaag... Ja wij hebben zaterdag nog 2 pakken New born pampers gehaald, dus hebben we nu 3 pakken van 28 stuks. We hebben ook een heleboel proefluiers, van de C1000, de Kruidvat, Huggies, VGZ, de Etos). Voor de eerste dagen wel genoeg denk ik. Ook willen we nog een blik flesvoeding gaan halen omdat niet zeker is of ik borstvoeding kan geven ivm een eerdere borstverkleining. We weten alleen nog niet welk merk, je hebt zoveel tegenwoordig. Dames, hadden jullie mijn buikfoto nou al gezien of niet? Ik ga zo even naar buiten, even mijn urine inleveren bij de SHL-post, kan die ook meteen op kweek. Liefs, Tanya
Mooie buik tantan. Je gaat er ook echt voor staan.. hihi. Grappig dat jouw buik ook 'plat' is. Bij je navel loopt het een stukje plat i.p.v. rond. Dat heb ik ook!
oeps helemaal vergeten te zeggen tanya Bij deze om het goed te maken: Tantan wat een geweldige grote buik heb jij al zeg Ik vind die van mij steeds (gevoelsmatig) zo meevallen, maar de omgeving doet niks anders dan roepen: "zoo jij hoeft ook niet lang meer zeker..en zo" Heb jij dat ook zo erg dan, want volgens mij is jouw buik echt veeeel groter dan de mijne..(of ik ben gek..)
Mijn buik blijft zo 'bescheiden'. Hallo... IK BEN HOOGZWANGER! Maar als ik zou zeggen dat het 4 maanden is dan geloven ze het volgens mij ook. En dan zeggen ze 'je bent helemaal niet dik'. Voor mijn doen heb ik echt dikkere enkels, dikkere armen, een bollere toet en een mega kont! En dan zwijg ik over mijn heupen en dijen! Heb overigens tijdens mijn afwezigheid hier ook nog mijn haar gekortwiekt. Ik kon er niets meer mee, het hing alleen maar. En ik had geen zin iedere dag met een fohn te klooien om er nog iets van model en volume in te krijgen. En straks na de geboorte al helemaal niet. Dus ik heb de lange lokken eraf gehaald en heb nu een 'tussenin' kapsel. Na de zwangerschap nog 1 keer dit model en dan laat ik het wel weer groeien. Hoop dat het haaruitval me een beetje bespaard blijft na de zwangerschap!
Niva, dat valt wel mee hoor. De ene keer zeggen ze tegen mij dat ik een grote buik heb en de andere keer weer niet. Nu moet ik zeggen dat dat bij mij ook per dag verschilt. Ik heb meteen in je album gespiekt maar kon geen recente buikfoto van je vinden. Dus of jouw buik nu groter of kleiner is als die van mij kan ik dus niet zeggen. (HINT HINT ) Evelieveling Ja ik ging er echt voor staan hè? Tja, dat platte, ik denk ook dat dat te maken heeft met de ligging van ukkie ofzo. Ik heb in ieder geval geen ronde buik zoals de meesten. Liefs, Tanya
Goed, ik kruip op de fiets en ik ga richting de vlos. Tot later! Ben er pas laat weer... heb straks een vriendin van wie ik foto's moet maken! But I'll be back!
Hint begrepen, opdracht voltooid Heb effe wat nieuwe foto's geplaatst..één van muh buik, een van de boxxxX , Twee van mijn allerliefste (en enige) nichtje die dit jaar in juli een jaar wordt, en éen van onz super coole wipstoeltje waar ik erg trots op ben
Tanya: je buikfoto is gewoon mooi! Niets om je voor te schamen Eveline: have fun bij de VK! Pampers: heb 2 pakken New born en voor de rest ook veel probeerverpakkingen. Striae: alleen een beetje op de bovenbenen, verder gelukkig nog geen last van (afkloppen!). We zullen zien of dit zo blijft. Het schijnt enigszins erfelijk te zijn en mijn moeder heeft het wel!
Heupen, billen, benen, onderkinnen, dijen, wangen en buiken -> check (same here) maareh mogen we wat vergelijkingsmateriaal van je kapsel..hoe had je het eerst? En je hebt het nu zoals op die mooie foto in je album? Vindt dat niet 'kortgewiekt' hoor..is nog steeds redelijk lang. ik begrijp trouwens wel ineens wrom mama's hun haar afknippen..sjeez mn nichtje hangt er elke kans die ze krijgt in vastgeklemd als een aapje. Zodra ze een klein plukje haar voorbij ziet schuiven trekt ze er al aan.. *hmpfz* als ze maar niet denken dat ik het afknip daarvoor!!*
FF snel, ik moet eigenlijk boodschappen doen willen we eten op tafel hebben staan om 14:30 : Vissie: wat zien ik nou? Was even aan het terugbladeren en albums aan het spieken, zie ik vrijwel EXACT dezelfde wieg die ik ook heb!! Is die van jou ook van vroeger?? (ik en m'n 2 oudste broers hebben er ingelegen, ik geloof dat die uit '63 is ofzo) of worden ze nog zo verkocht??¿¿ Dát is nou grappig! M'n schoonvader is er kleine pootjes en wieltjes onder aan het zetten want het komt in onze slaapkamer waar we schuindak hebben (we hebben een zolderetage) en ik wil het dan op bed-hoogte hebben zodat ik zittend de kleine er in en uit kan doen. En ik wil het bekleden met ongebleekt katoen en een muskietennet als hemeltje... ooooh, ik ben helemaal niet zo "popperig" maar ik vind 'm zó schattig! (zwijmel) (niva: ook goeie fotos! ik vind je commode écht heel erg mooi, zou ook wel zoiets willen maar we gaan waarschijnlijk gewoon een plank op schragen zetten met een halfgaar kastje ernaast die we uitgeruimd hebben)('t is hier maar behelpen, haha).