Daar ben ik het dus helemaal mee eens! Vandaar ook mijn opmerking dat men hier met verschillende verwachtingen komt. Wil ook zekers niet zeggen dat mensen hun mond moeten houden. Heb toen ook gereageerd ofdat er dan geen tussenoplossing was. Helaas zijn er hier toch wat mensen vertrokken.
middag dames gaat hier weer beter hoor beetje hoofdpijn af en toe nog maar nog steeds gek van de hitte drijf mijn bed uit en slaap naakt zonder dekens en nog drijfnat oja raam ook wagenwijd open. lief voor het vragen net bij de vlos geweest. netjes maar 1 kilo gegroeid kan ook niet anders he na een griep en uk ligt er inzovere klaar voor mooi aan het indalen. moest het vooral nog binnen houden zeker tot 37 week we zijn benieuwd over 2 weekjes terug komen. knuffel Wietske
Lekker k*t dus. Balen. Maar goed, je bent door je lief uit je dip gepraat. Laat het los. Nog een paar dagen, dan ga je genieten van verlof. En ondertussen je licht laten schijnen op allerlei leuke nieuwe banen. Dat gaat vast helemaal goed komen! Ehm, als ik het zou kunnen, dan zou ik beginnen met die op mijn bovenbenen/heupen. Ze zijn niet rood, maar van die mooie witte. Maar ik zal eens oefenen of ik het ook in het echt kan! Sja, zo voelde het gewoon na de inwendige onderzoeken of er ontsluiting was. Weet inmiddels dat zoiets helemaal niet leuk voelt!
je mag leverpastei eten maar met mate 2 plakjes geen probleem geniet ervan. je doet het toch niet iedere dag 7 x per week
Jaaaaaaa, ik ga gelijk een boterham met leverpastei pakken! Tnx ladies. Ik ga nu mijn laatste woorden 'vuil' maken aan hetgeen wat er is gebeurd toen ik er niet was. Heb de bewuste pagina's nog niet bereikt met het bijlezen, dus ik praat in principe voor mijn beurt. Maar we hebben het hier wel vaker gehad, dat we opeens een paar dagen hadden met heeeeel veel pagina's en dan weer een paar dagen met niets. Peetje en ik maakten ons behoorlijk schuldig. Adine deed ook goed mee en zo waren er toen meerderen. Dus ik gok zomaar dat het op die dagen ook zo erg was. Het was destijds vooral 'geinen'. Ik weet niet hoe het nu was. Maar ik kreeg het gevoel dat het echt om 'onderlinge gesprekken' ging die ook via mail, msn of pb hadden gekund. En dan irriteren mensen zich als ze zoveel moeten lezen. Want het logische gevolg is dat ze dan bepaalde berichten gaan overslaan om geen uren te moeten lezen, maar ze zijn toch bang om 'echte' dingen te missen. Dus min of meer voel je jezelf verplicht om toch goed te lezen. Ik weet van mezelf dat ik veel klets hier op het forum, kijk nu maar, ik lees wat bij, quote wat en reageer wat. Ik had het ook allemaal in 1 bericht kunnen doen. Dan zijn het minder berichten, maar is het wel 1 lang bericht. Dus het getypte blijft hetzelfde alleen het aantal pagina's blijft dan minder. Ik denk dat we de echte ditjes en datjes over priveberichten, msn en mail moeten doen en de leuke gezellige gesprekken hier moeten houden! Het is 'maar' internet. Maar ik was afgesloten van internet en dan is het niet 'maar' internet. Heb bepaalde mensen echt gemist. Wilde weten hoe het met iedereen was. Maar als er echt mensen afhaken... dan is het hun keus. Lullig gezegd, maar ik zou er niet minder om slapen (slaap toch al slecht ) Met de mensen met wie je echt wat hebt hou je toch wel contact. Dus... laten we het nu gewoon echt een keer rusten en laten we gewoon verder gaan. Als iemand zich aan mij irriteert... zeg het dan gewoon... spreek het uit. Dan is het aan mij of ik het wil veranderen of niet. Ik zal er niet gelijk om wegblijven. De ander is zijn irritatie kwijt. Als ik het niet verander dan weet die persoon dat ie om me heen kan lezen, als ik het wel verander, dan is het voor die persoon mooi meegenomen. Zo.... en dat wilde ik nog ff kwijt! Hoe zit het nu met de cake?
Evelieveling: Heb je nog wat extra centjes kunnen verdienen? Hey das gemeen, ik heb ook net de kruidvatdoos opgehaald, maar er zit bij mij geen speentje in..... Mooi dat de weegschaal vandaag lief voor je was! Ik durf er al 2-3 weken niet meer op te staan.... Wat is je bloeddruk laag zeg, nou ja, als de vk maar tevreden is toch. Kar: Mooi dat je weer APK gekeurd bent! 2,5 kilo per 2 weken, hmmm dan gaat het wel snel he, das zo'n 10 kilo per maand.... Ach als het vocht is gaat het vanzelf weer weg joh. Hihi, ik zie mijn mannetje ook al bij de kassa staan met een pak pampers, reuze-maandverband en een kant en klaar maaltijd. En natuurlijk helemaal trots met een lach op zijn gezicht.... kersverse papa. By the way, heb je nog een stukkie vulkaan-cake over? Tanya: Ik vind je buik zo op de foto wel erg mooi hoor! Kieteltje: 2 uur en 3 kwartier in de rij gestaan? Sodemieters! Tot waar stond die rij dan wel niet? Stond de rij mensen zeker ook al buiten? Elma: Ook bij mij lijkt het alsof junior mijn ribben bijna doormidden getrapt heeft, junior is zooo beweeglijk! En soms schiet ik omhoog van een trap tegen mijn ribben. Hihi, ik kan dan nog wel op mijn beide zijden slapen, gelukkig maar want mijn heup doet ook al zeer als ik een paar uur op de ene zij heb gelegen. Ohhh, pffffffff, wat hebben we het zwaar met zijn allen zeg! hihi Lexi: Vind het sneu voor je dat het gesprek zo gelopen is.... Weet eigenlijk niet zoveel te zeggen nu... Maar mooi dat je mannetje je toch weer wat op kon fleuren. Monique: Mooi dat je weer even van je laat horen, maar nu weten we nog steeds niet hoe het met jou gaat... Vissie en Adine: Mooi dat jullie er lekker even tussenuit zijn geweest! Wietske: Ook jij weer APK goedgekeurd, mooi zo! Ik heb de laatste 3 weken toch zo'n erge pijn in mijn schaambot! Echt vreselijk! Morgen moet ik naar de VK en ga het maar eens even noemen.... Wat zou dat toch zijn? 's Ochtends moet ik echt even op gang komen en loop ik zo mank als wat. Overdag gaat het ietsje beter, maar 'normaal' lopen kan ik echt niet. En dan de pijn die ik in mijn linkerkuit heb! Ik had zondagochtend kramp, zo erg dat ik ook daar nu nog mank van loop. Vreselijk zeg! Hebben jullie dat ook dat je er dan nog dagen last van hebt? Zo erg als zondag heb ik het nog niet eerder gehad....
Ja waar blijft die cake? Dan ga ik maar appelsap drinken. En een paar röstirondjes denk ik. Geen zin om te koken. Helemaal nergens zin in eigenlijk... Fut is er een beetje uit: heb gewerkt, shitgesprek gehad, was gestreken en opgevouwen en opgeborgen, een toets in elkaar gezet en nu heb ik dus gewoon GEEN ZIN MEER!
Misschien kan ik je een beetje opvrolijken met een paar slagroomsoesjes? Doe ik gezellig met je mee.... Ik heb namelijk ook geen zin om te koken en ben het ook niet van plan te doen. Ik zoek wel wat makkelijks. Heb nog wel hamburgers in de vriezer en broodjes in de kast....
Joehoe, mannetje en ik zijn het vandaag eens geworden over het gedichtje wat op het geboortekaartje komt! Eindelijk! De kaartjes zijn al besteld en zijn donderdag of vrijdag klaar. Dan moeten we de tekst doorgeven en kan dat alvast gedrukt worden. De enveloppen krijg ik dan ook alvast mee naar huis. Nu moeten we het nog eens worden over de namen.... pffieeuwww, zooo moeilijk.... Groetjes Miep
Waar is iedereen gebleven? Vanmiddag waren er zoveel online en nu ik er ben zitten jullie zeker met zijn allen onder de vensterbank.....
Heb altijd een lage bloeddruk gehad, dus ik maak me er niet druk om. En de vlos ook niet. Ben er niet duizelig door, dus laat maar gaan. Beter laag dan te hoog. Raar dat jij geen speentje had. Zat er geen lijstje bij met wat erin moest zitten? Daar stond ie bij mij ook op! Ik ben Kar wel niet, maar jij rekent wel erg raar. 2,5 per 2 weken is volgens mij nog altijd 5 in een maand. Jij wil ons helemaal dik en vet hebben! Dat kan het indalen zijn....
Shit... je hebt me door Neeeee, was iemand aan het terugmailen. Iemand die fototips wilde. Misschien ken je die persoon...
Oopsie, haha, 10 kilo per maand, whahaha, foutje..... Kan het indalen zo lang duren? Wekenlang? En trouwens ik voel nu nog steeds dat junior alle kanten opdraait, wanneer zou ie dan klaar zijn met indalen? Bij mij stond er geloof ik geen speentje op het lijstje.... snik snik.
Nou inderdaad, de tijd vliegt voorbij... Nog even en er zijn alweer juli-2008 mama's..... En dat zou betekenen dat de juli-2007 mama's allemaal al hun ukkie in hun armen hebben kunnen sluiten... jaaaa
Hallo! Nou de cake is uiteindelijk supergoed gelukt! En errug lekker. Alleen vind ik hem erg machtig, met die chocola. Volgende keer weer appelcake. Wij gaan vanavond naar de voorlichting over bevallen in het ziekenhuis. 2 van mijn yoga-genoten komen ook. Ben erg benieuwd. Al heb ik de keus wel gemaakt eigenlijk. Ga 'het' daar doen, niet thuis. Over eten (leverpastei etc.): ik ben er ook makkelijker in, de laatste weken. Drink weer regelmatig cola light, met mate. Maar nog geen rood vlees, gerookte zalm etc. Maar ik merk dat ik iets makkelijker word. Ook omdat ik hem natuurlijk voel bewegen heb ik het idee 'dat komt wel goed'. Al moet ik niet te vaak cake bakken en de kom uit willen likken natuurlijk...