Kar... heb je hele heftige krampen gehad? Hoe was het bloed? Helder rood? Rozig? Bruin? Had je klonters? Anders gewoon alsnog bellen en zeggen dat je gisteren hebt gebloed Ik ga vandaag gewoon met mijn misselijke kop vast wat indische hapjes voor de verjaardag van het mannetje maken, dan is er morgen tijd om hem mee de stad in te sleuren. heeft ie gewoon niets te vertellen
o dat is jammer. Heb je de foto ingescand? Dan kun je hem toch al JPEG opslaan bij je afbeeldingen en dan uploaden in je fotoprogramma...... twinny
Jah, als ik mijn adres voor hyves niet geef, lukt het waarschijnlijk wel niet hé kirbyd.hyves.nl is het
kirby, je mag hem naar me mailen, dan zal ik hem omzetten voor je en naar je terug mailen! Mailadres is (mailadres haal ik zo weer weg om spam te voorkomen)
@Evelieveling: het begon met geel/bruine afscheiding, toen 1 avond bij afvegen helder roze. Ochtend daarna een veeg donkerbruin bloed en toen weer een paar dagen het geel/bruine. Dus... Misschien moet ik gewoon eens bellen om te vragen of er al een echo-afspraak gemaakt kan worden. Dan heb ik in ieder geva een datum!
Sorry Twinny, ff je vraag over het hoofd gezien, de foto's staan in bmp-formaat, die staan zo op een cd die de gyn heeft gemaakt, er staan drie foto's op en een filmpje van frummel. Frummel is trouwens nu al iets groter dan een cm. En Kar, als je echt die echo wil, bel dan en zeg idd gewoon dat je gisteren die bloeding had en je nu echt superongerust bent, dan kunnen ze gewoon niet meer weigeren. Liefs Kirby
Oeh... frummeltje van kirby ziet er lekker uit! Dat wordt een lekker ding! Fijn hoor dat je al zo'n gezond frummeltje hebt gezien!
o kirby, mooi hoor je foto......... leuk ook dat je de harttonen ziet....... volgende week donderdag ben ik zo benieuwd hoe groot onze minimuts is........ twinny
Denk dat Selma nog niks heeft laten weten... hoop dat alles ok is met haar beebje. De foto's van frummel staan in m'n album hoor! Special thx to Evelieveling Kirby
hi dames, hier weer een snel berichtje, zit op school. klas is een film over discriminatie aan het kijken, dan kan de juf lekker even bij lezen. zijn er nog meer juffen hier? Zo ja, leuk! hebben geluk met ons verlof, zomervakantie komt er extra bij...joehoeeee weet sinds gisteren dat er ook een collega zwanger is, ze is bijna 9 weken en iedereen weet het van haar en komt bezorgd aan mij vragen hoe ik me dan voel ivm de miskraam... lief.. Van binnen word ik dan weer helemaal blij... Mijn zusje en mijn moeder weten het sinds gisteren. Mijn zusje zit in de MMM en we zijn altijd gelijk ongi...dus 1 vraag en ze wist het... Mijn moeder vroeg toen we weggingen... en ben je al ongesteld..ik nee... en heb je een posi test.... JAAAA Kar; wees maar blij dat er geen oorzaak is dat je een vroege echo mag... Ik mag er wel een ivm de miskraam..en krijg nu de kriebels al als ik er aan denk. Hoe is het met de zieken hier? Ik heb echt bijna nergens last van; beetje vaker naar de wc en heb vroeger op de dag honger. that's it, hopelijk blijft dit zo.. Kirby: Gaaf, fijn dat je echo goed was! zo, ga nu weer even verder lezen... Groetjessss
@Kirby: wat een mooi mini-mensje heb je daar! Echt super gaaf. Geniet er nu maar lekker van hoor! @Marloes: fijn dat nu een aantal mensen iets weten! Bij mij weet de hele familie het, veel collega's ook al. Alleen mijn baas nog niet. Die is nu in het buitenland dus zodra die terug is moet die het van me horen, voordat iemand anders het hem vertelt. Ik zou wel willen bellen maar ik durf echt niet te liegen over dat bloedverlies. Stom he? Dan maar afwachten. De borsten & buik groeien, kwaaltjes zijn er ook nog, dus dat is een goed teken! Jemig, heb nu alweer ongelooflijke trek! Heb net 2 uur geleden brood op! Mijn maag doet er gewoon pijn van. Maar even iets van fruit eten dan. Hebben jullie dat ook? Zo ontzettend honger dat je maag pijn doet en je er misselijk van wordt?
Mogge Ladys, Zo Kirby, jij hebt je eerste portret van de kleine al hangen. Gaaf hoor. Laatje, ben je al thuis? Hoe was het? O ja, wat is hyver, of zo iets? Hier nog hetzelfde. Misselijke vlagen en moe. Moet er echt op letten niet te veel te doen op 1 dag. Vandaag heel de dag thuis. Zit nog lekker in mijn huispak. Kimmie, hoe gaat het met jou? Kan je al wat eten binnen houden.
[quote="Kar76 Jemig, heb nu alweer ongelooflijke trek! Heb net 2 uur geleden brood op! Mijn maag doet er gewoon pijn van. Maar even iets van fruit eten dan. Hebben jullie dat ook? Zo ontzettend honger dat je maag pijn doet en je er misselijk van wordt?[/quote] Dit klinkt heel bekend. Zat vanmorgen om 7 uur al een appel te eten. En het smaakte nog heerlijk ook.
Dit klinkt heel bekend. Zat vanmorgen om 7 uur al een appel te eten. En het smaakte nog heerlijk ook.[/quote] haha.. ik had net om half 11 pauze en al mijn brood is al weer op... hoezo herkenbaar
hihi ik probeer ook zoveel mogelijk fruit te eten en droge crackers als ik misselijk wordt. Merk dat warm eten niet zo lekker valt, helaas, maar daar kom ik wel over heen..... zit ook nog lekker in mijn ochtendjas. Gister heb ik gepoetst en vandaag een dagje voor mezelf..... twinny
hallo dames, ik ben monique kivits, de mama van kim kivits. kim heeft mij gevraag hier een bericht te zetten om jullie op de hoogte te houden. kim ligt sinds dinsdag in het ziekenhuis. ze was eerst naar de huisarts geweest en daar hadden ze urine nagekeken en daaruit bleek dat de urine teveel ketonen bevatte. dat is een slecht stof die vrijkomt als vitamines en mineralen niet meer opgenomen kunnen worden. dat is schadelijk voor moeder en kindje. daarna is ze metten opgenomen. ze ligt nu aan het infuus met glucose en zoutoplossing en krijgt 3 x per dag een zakje erbij met medicijnen tegen de misselijkheid. ze heeft ook eerst niet mogen eten om haar maag rust te geven. en ze mag niet teveel bezoek ontvangen omdat prikkels van buitenaf ook misselijkheid kunnen veroorzaken. gisteren heeft ze 3 boterhammetjes gegeten en vanochtend 2. die zijn gelukkig blijven zitten. ik krijg net een sms dat de urine die ze net hebben afgenomen weer schoon is van katonen. dus dat is goed nieuws! ze heeft ook dinsdag meteen een inwendige echo gehad en met de baby gaat het goed! het was precies 7 weken 3 dagen en het hartje klopte op zijn best! als ik iets meer weet zal ik jullie op de hoogte houden. veel liefs, een trotse oma