Hallo, ben ik ook nog eventjes.. Laat op dus laat naar bed. Sonya: Wat een mooi meisje! Dat kinnetje, met dat kuiltje erin... *smelt* En wat groeit ze goed! Elma: Mooi kamertje! Echt heel leuk behang! En al zo helemaal af, in zo'n korte tijd! Goed hoor.. Bij ons is het nog echt on-ingericht. En wat is jouw buik alweer gegroeid! En veranderd ook, in die paar weken. Andere vorm gekregen, weer veel meer naar voren! Niva: Ja, ik bedoelde jou, met die wasdroger. Belachelijk toch.. Sommige mannen. Tanya: Wat een doos, met die inwendige echo. Gelukkig ging het de 2e keer beter. En dat hij een groot hoofdje heeft, ach, hij is gewoon heel slim! Veel hersenen! Op mijn werk was het heel gezellig, heb er 3 uur gezeten! Iedereen vond me zo enorm 'dik' geworden (buik) en ze dachten allemaal dat ik weer kwam werken. Ehh nee, ik moet nog maar 5 weken.. Er was niets veranderd, en dat is ook wel geruststellend altijd. Zal over 3 maanden dus nog wel hetzelfde zijn. Kaartje wordt druk aan gewerkt, denk dat we volgende week wel iets te zien krijgen! Baby heeft nu weeeer de hik, ik vind het soms ook irritant hoor. Maar ook wel weer schattig eigenlijk.. Ga maar eens richting bed. Hopelijk wil mijn heup vannacht een beetje meewerken. Morgen maar eens kussentjes kopen. Trusten!
Ik zag dat er alweer juni-baby's bij zijn gekomen! 3 deze keer (waarvan 1 tweeling)! Ben zooo benieuwd wanneer (en wie) de 2e bij ons begint! Nu ga ik echt slapen..
IK HEB VERLOF! En natuurlijk was ik om 5.15u wakker.... Fijn dat jullie de vraag van de fte's al hebben beantwoord. Rest mij nog het verjaardagsmisterie op te lossen; het is mijn vent die vandaag 30 wordt! Ik ga m nu uit zijn bedje halen. Arme jongen. Tot na het weekend!
Ja ik ben benieuwd naar het kaartje! Ons bed slaapt heerlijk. Ik ben wel 2 keer wakker geworden, maar na een wc-bezoekje weer keurig in slaap gevallen. Dus dat viel wel mee. Sorry meiden ik had gsteren geen tijd meer om te reageren en vanavond moet ik uit eten. Ook morgen staat de dag al volgepland (pff ik wordt al moet als ik er aan denk) Dus het zal even duren eer ik weer on line ben... Tanya, fijn dat je apk goed was! Evelien, ik snap dat je je veulentje mist. Nog even volhouden hoor! Nou ik ga weer een dagje werken! Doeiiiiii
Jody Balen dat je zo vroeg wakker was (hier ook...) enne GEFELICITEERD MET JE MAN VANDAAG! Karlijn hoe heb je geslapen vannacht meid? Nog veel last gehad van je heupen? Enne, ons kind zal inderdaad veel hersenen hebben , wat wil je ook met 2 zulke slimme ouders ? (*kuch*kuch*) Lexi Als ukkie geboren wordt in juni blijf ik wel een juli-mama hoor! Ik voel me hier helemaal thuis! (jullie zijn allemaal zo lief) Lma Heb meteen op je site gespiekt en een mooie buik heb je hoor. En je kamertje is super! (leuke fotolijstjes ook) Sterrekind Dat lint is gewoon cadeaulint wat je eigenlijk overal kan halen. We hebben nu felgroen en feloranje gekocht (lag bij de Xenos samen met felroze en felblauw voor 1,-) We weten niet zeker of we dit lint gaan gebruiken uiteindelijk, we gaan proberen wat het mooiste is. Stoffen lintjes vind ik ook heel mooi, die kan halen bij hobby-zaken of de fourniturenkraam op de markt. Nu snap ik waarom zwangeren altijd honger hebben 's nachts. Die liggen zo te draaien en te woelen in bed dat je veel energie gebruikt. Ik had me toch een honger vannacht! Heb wat gegeten maar ga zo toch weer een offer brengen aan DE POT. Zo, heb een heel lijstje what-to-do gemaakt voor vanochtend, want vanmiddag vertrekken we naar de Veluwe. Marc is gaan werken tot 12 uur, dus ik leg alles klaar boven, haal de laatste dingen in huis, maak het nog een beetje schoon hier en dan kunnen we weg! Liefs, Tanya
Goedemorgen! Daar ben ik weer. Ik voel me top vandaag. Heb vreselijk goed geslapen. Goh, dat doet een mens goed! Iedereen bedankt voor de lieve woordjes over mijn veulen! Jody, gefeliciteerd met je vent! Karlijn, fijn dat het goed ging op het werk. Wel jammer, ze hebben je gemist, ze vonden het fijn dat je er was, maar in die weken dat je thuiszat hebben ze niets van zich laten horen. Is toch vaak zo op bedrijven. Jammer dat er vaak niet meer persoonlijke betrokkenheid is! Wij hadden gisteren pufcursus met de mannen. Het was wel gezellig, maar ik vond het vooral een hoop blabla. Volgende week de laatste les, dan komt er een lactatiedeskundige. Sja... ik zit daar niet op te wachten, leer liever nog meer ontspanningsoefeningen. Want de week erna heb ik zelf een infodag met een lactatiekundige (volgens mij dezelfde). Persoonlijk vond ik de algehele cursus best tegenvallen. Het is gezellig met de meiden, maar wat je er leert is minimaal. Het thee drinken neemt de meeste tijd in beslag. Nee, een volgende zwangerschap doe ik geen cursus meer. Het is dat het nu vergoed is door de ziektenkostenverzekering. Ik betaal alleen 30 euro voor het kidwalk gebeuren wat ik na de zwangerschap heb. Maar om eerlijk te zijn zie ik daar nu al tegenop. Ik ga bijna liever zelf met ukkie wandelen, maar goed, ik ga wel.
oke... vraagje... kan dit of is dit te grof... Wilt u mij komen bewonderen, Kom ons dan niet overdonderen. Laat het ons even weten, Dan lig ik er schoon bij lig en niet volgescheten! Dat wil ik er op de kaart bij hebben zodat we de kraamvisite kunnen plannen. Ik wilde geen standaard rijmpje, maar zo komt de boodschap toch ook over?
Sonya, wat fijn dat alles goed gaat met jullie meisje! Het is echt zon schatje! Tanya, je hoeft je geen zorgen te maken over je cervixlengte hoor die van mij was maar 3,3cm meer toen ik pas 21 weken was! Woon je ver van het ziekenhuis misschien dat je zon schrik hebt dat het eerder begint? Ik weet dat je medicatie neemt, maar als je vertrekt naar het ziekenhuis van als je een beetje weeën voelt, moet je toch nog ruim op tijd zijn dacht ik? Jody, gefeli met je mannetjes verjaardag! Evelieveling, was ff geschrokken dat je naar het ziekenhuis moest met bloedverlies enz! Gelukkig is alles nog ok! Ik ben gisteren ook bij de gyn geweest het gaat uitstekend met ons mini-meisje! Ze weegt nu ruim 2700 gram! Het wordt wel hoogstwaarschijnlijk een keizersnede, want de eigenwijze dame ligt weer met haar hoofdje onder mijn ribben maar dat geeft eigenlijk niet maakt me niet meer uit hoe ze eruit komt, zolang ze maar gezond is! Ik moet volgende donderdag terug en dan gaan we de exacte datum afspreken wanneer ze gehaald wordt dit zal waarschijnlijk 12 of 19 juni zijn. Best raar dat je op voorhand weet wanneer mini komt vind ik
Nee, ik woon niet ver van het ziekenhuis af (10 minuutjes), maar ik zit met die bloedverdunners. Die moet ik minimaal 48 uur van te voren stoppen, anders heb je kans dat ik teveel bloed verlies, vandaar. Als de bevalling spontaan begint duurt het waarschijnlijk geen 48 uur meer voordat de kleine geboren wordt, al heb je natuurlijk kans dat het wel een lange bevalling wordt. Liefs, Tanya
Tantan, spreek je deze angst wel voldoende uit bij je gyn? Ze heeft in principe gelijk, het kan nu ook wel gebeuren. Alhoewel je cervixlengte op zich nog meevalt hoor. Het is nog niet helemaal verstreken en dat is toch nodig voor er ontsluiting komt. Ik snap je angst wel, maar probeer vertrouwen te hebben in de artsen. Er zijn ook mensen die geen bloedverdunners hebben die heftig nabloeden en die lappen ze ook goed op! Dus ook bij jou komt het helemaal goed! Kirby... ik gok zomaar dat jij dus de 2e juli mama wordt!
Hoi meiden Hihi, grappig dat jullie het over 2 mnd tegaan hebben, ik hoef nog maar kleine 4 wkn! Bij mij pakt de haarverf prima. Eigenlijk moet ik het nog 1x laten verven voor de bevalling, maar weet niet of ik het geduld heb zolang bij de kapper te zitten! Niva: nee, ik vind het niet echt eng, wel heel spannend. Ik ben zo benieuwd hoe onze minimuts eruit ziet! Sonya: hier zeker een belangstellende! O wat een heerlijk poppetje hebben jullie toch en wat fijn dat ze het zo goed doet. Meid, jullie moeten toch wel beretrots zijn! Telling: bij mij vragen ze ook hoelang nog en als ik dan zeg 4 wkn zeggen ze: tjee, ook geen grote buik! Nee, inderdaad van voor niet, maar van opzij! Zal dadelijk mijn nieuwe (naakt)fotootjes plaatsen Tanya: tjee vervelend dat jullie zo'n onervaren iemand troffen. K dat het pijn deed, maar wel goed dat ie nog eens liet meten door een ervaren iemand. De beeb ligt wel mooi op schema zeg..... Lexi: vrees dat ik sowieso vals ga spelen, haha! KAr: fijn dat het zo gezellig was op je werk, moet toch ook een geruststellend gevoel geven... Kirby: fijn dat alles goed gaat en zo mini is ze niet meer! Spanennd hoor volgende week....... Evelien: vind het gedichtje eigenlijk heel goed bij je passen, zoals ik je hier heb leren kennen. Je moet alleen het tweede lig in de laatste zin weglaten, anders klopt het niet! Zo ik ga dadelijk voor de laatste keer op vrijdag werken. WErk altijd op vrijdag en maandag, dus nu van de vrijdag mensen afscheid nemen en maandag van die van maandag, haha! Ergens vind ik het wel jammer, want voel me nog top. Maar heb de komende vrijdagen en maandag allemaal controles gepland staan dus moest ik dan toch afzeggen op werk! Heb nieuwe foto's in album gezet, ze zijn zwart/wit en naakt! twinny
Twinny.... wat is je buik mooi! En groot! Maar mooi groot! Super hoor. Nog een paar weekjes en dan komt minimuts buiten spelen! Heerlijk hoor! Tnx voor de opmerking over die 2e lig. Ik had er zelf idd. overheen gelezen. Heb het net aan Jerry voorgelezen via de telefoon en die vond het ook echt iets wat bij ons past!
Heel erg bedankt voor de tip. Ik ben gisteren meteen aan de slag gegaan... Ik kon niet wachten tot vaderdag, dus heb 'm gisteravond toen m'n vriend thuiskwam gegeven en hij vond 't geweldig! (Eerst had ik nog niet gezegd dat ik 't zelf was (hoofd stond er niet op en hij keek maar 1 seconde) en om 'n complimentje te maken zei hij nog dat ik er wel beter uit zie dan die mevrouw ) Maar hij was echt onder de indruk en het was zeker een groot succes! Helaas dames, de foto is privé, maar ik kan het iedereen aanraden. Zo'n laken voor het raam is zo opgehangen en het (snelle) resultaat is echt de (kleine) moeite waard!
Goedemiddag lady's Vandaag is officieel mijn verlof ingegaan . Aangezien ik al lange tijd thuis zit zal dit waarschijnlijk niet veel uit maken maar het voelt wel goed moet ik zeggen. Tanya Bedankt voor je uitleg over de cervixlengte.. weer wat geleerd. Trouwens kan Tygo niet alleen blijven? aangezien je ouders dan moeten komen? Lijkt me inderdaad een heel gedoe om alles te regelen. ennuh ik heb gelukkig een hele lieve schoonmoeder dus een bezoekje is niet erg. Al moet ik wel zeggen dat ik liever bezoek krijg wanneer ik weet dat iemand komt. Alvast heel veel plezier op de Veluwe! Elma Wat een mooie buik en vooral die overduidelijke streep! Schitterend kamertje trouwens, lekker hip. Ik vind trouwens dat ik hier erg veel mooie kamertjes voorbij zie komen en vooral zo verschillend. Niet meer zoals vroeger waar iedereen ongeveer hetzelfde babykamertje had. Lexi Haha misschien had je weervrouw moeten worden. Kar Fijn dat het zo leuk was op je werk. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet meer ben geweest sinds ik thuis zit. Misschien slecht maar goed heb er ook niet zo'n behoefte aan. Vanuit hun hoor ik ook niet zoveel dus.. komt over een paar maandjes wel weer. Heb je trouwens een voedingskussen, misschien dat dat helpt met slapen. Ik slaap er al een tijdje mee en zou het niet meer kunnen missen. Jody Gefeliciteerd met je vent!! Vissie Lees ik nou vanavond MOET ik uit eten? Ik doe zowat een moord om redenen te bedenken waarom we lekker uit eten moeten gaan. Ik kan daar normaal al zo van genieten maar nu ik zwanger ben zou ik de menukaart er wel bij op willen vreten. Evelieveling Je tekst voor op het kaartje kan zeker al moet ik eerlijk zeggen dat ik er zelf niet voor zou kiezen. Voor mij misschien toch iets te heftig geschreven.. Kirby Leuk dat je er bent! En voor jou komt het nu wel echt heel erg dichtbij 12 of 19 juni. Je bent misschien over 11 dagen al bevallen!! Jezus Mina! Wel fijn dat alles goed was. Twinny Bij jou schiet het nu inderdaad ook flink op. Lekker he? Wow die buik van jou schiet al aardig op. Weet je wat ik me trouwens net bedenk.. Je typt dat de foto's naakt zijn, eigenlijk valt me dat helemaal niet op bij foto's van zwangere vrouwen, ik zie alleen maar schitterende buiken.
Heb ook maar weer eens een paar buikfoto's geplaatst in mijn album. Moet eerlijk zeggen dat ik de laatste weken niet meer zoveel verschil zie..
Thanks dames voor de geruststellende woorden! Een dikke voor jullie allemaal! Landa Tygo kan op zich wel alleen blijven maar aangezien we van voor tot eind in het ziekenhuis zijn (voordat de weeën beginnen) kan het best lang duren (1 dag, 2 dagen???). En dat beestje heeft dan vast in de gaten dat er iets aan de hand is. Marc kan moeilijk elke keer tegen me zeggen van Schat, ik ben even weg, hou jij deze wee even tegen dan ga ik even de hond uitlaten (en dat dan 5x per dag). Tygo zou dat helemaal niet snappen dat baasje hem elke keer komt uitlaten en dan elke keer weggaat, snappie? Dames, alles is ingepakt. Marc is Tygo even aan het uitlaten en dan gaan we! Liefs, Tanya
Oja, aan de hand van een tip in "gratis en aanbiedingen" heb ik het volgende gemaakt en besteld voor Marc, voor vaderdag. Deze gids wordt 15 of 16 juni geleverd, dus vandaar de 2 weken... Ik heb het adres even zwartgemaakt Liefs, Tanya