Hahaha ik vind dat het wel kan, maar ja ik hou dan ook wel van lekker bot van tijd tot tijd. Ik zou het er gewoon lekker op zetten, als jij vindt dat het kan dan past het vast bij jullie, dus gewoon doen!
Oke... als jullie hem bot en heftig vinden... dan past ie bij jerry en mij! Dan is alles nu geregeld voor de kaartjes. Alleen de geboortedatum, geboortetijd, lengte en gewicht er nog op en dan is ie klaar! Yeah!
Tanya, Sorry ik had niet begrepen dat het om de bevalling ging! Ik dacht als jullie voor een gewone afspraak naar het ziekenhuis gaan. Hier heb ik ook iemand geregelt die mocht het nodig zijn op de hond komt passen. Fijn weekend.
@Melanie en de vraag van je zoontje over kinderdag: Check deze link van wikipedia ( http://en.wikipedia.org/wiki/Children%27s_Day ): ik denk dat je ventje gewoon moet verhuizen!
Kleertjes: Ik zit net even in de kast te neuzen wat we allemaal aan kleertjes hebben en zie dat ik eigenlijk in maatje 50/56 alleen kleertjes heb met lange mouw. Moet ik ook nog kleertjes met korte mouwen aanschaffen voor in het begin?
Ik hoorde dat baby's die een beetje normaal groeien ongeveer een maatje per maand groeien en als de zomer weer net zo warm wordt dan draagt je beeb die kleertjes dus in juli/augustus zeg maar. Maar zodra hij/zij de eigen temperatuur een beetje kan regelen kan ie misschien ook gewoon in rompertjes ipv hele pakjes? Maar ja wat weet ik nou helemaal voor mij ook de eerste keer. Zucht ik ben enorm MOE maar ik moet nog een uur lesgeven...
Zo twijfel ik over het mutsje... Hoe lang hebben ze dat op in het begin? Ik heb er wel 1, maar die staat echt niet leuk bij ieder pakje. Moet ik nog een neutrale kopen? En een vestje/jasje... heb ik dat nog nodig? Ik twijfel gewoon over van alles...
Dan hoeven we niet ver....gewoon back to good old Germany En wat toevallig, in heel veel landen is kinderdag VANDAAG! Zal het 'm zo vertellen als ie uit school komt!
Nou dat twijfelen begint bij mij nu ook heel erg. Heb net via internet toch maar 2 shirtjes besteld met korte mouw. En een mutsje.. ik heb 2 van die simpele dingen van de Hema. Vestje/jasje, een dun vestje heb ik maar ik ga geen echt jasje aanschaffen, vind ik zo'n gedoe voor zo'n kleintje.
Bijna vergeten, apk was goed, bloeddruk 120/60 ijzer 7.1 en de kleine blijkt al ingedaald met zijn hoofdje naar beneden.... Ze wilde me over 2 weken weer zien, maar over 3 weken vond ik wel voldoende, dus 19 juni moet ik weer.. He, en dames, maak je nou nik gek of je wel genoeg mutsjes en jasjes e.d hebt. De eerste 1-2 weken blijf je toch binnen en mocht je dan een jasje nodig hebben dan kun je dat altijd nog halen.
Melanie, Fijn dat alles goed was bij de APK! Ik weet goed dat ik me niet druk moet maken om alles maar weet je wat het eigenlijk nu gewoon is.. Alles is af voor de kleine en dan ga je zoeken naar dingetjes die je evt. nog zou kunnen kopen. Tenminste als ik stiekem mezelf eerlijk te rade ga is dat wel zo
Whahaha ik vind hem geweldig! En waarschijnlijk past het bij jullie en denk ik dat je je niet moet weerhouden door wat andere mensen wel eens zouden kunnen vinden!
Ik heb van beide wat. Het kan namelijk best fris zijn, zeker in de nacht. Dus ik heb wel van alles wat. Zelfs een toffe romper wat een soort van badpak lijkt, met pijpjes. Mocht het heel hot zijn dan zal het ook niet lekker zijn voor uk. En een jasje heb ik niet. Mocht het koud zijn dan krijgt die kleine een dekentje over of we gaan niet naar buiten! Maar ene mini jasje vind ik niet nodig. Misschien dat ik me nog laat verleiden tot het kopen van een vestje. Maar het is wel iets persoonlijks. Zo hebben wij ook geen voetenzak en anderen weer wel.
Mutsje heb ik sowieso wel. Ik heb een witte, maar koop waarschijnlijk ook nog wel een andere kleur. Daar vind ik de Hema geweldig voor, want het kost geen kont! Met bijpassende pantoffeltjes! Al is het alleen maar voor het schattige!
Wat een mooie bloeddruk heb jij zeg! En liever over 3 weken dan over 2? Ik vind iedere controle geweldig en ben blij dat ik nu iedere 2 weken mag. Wat betreft indalen; is het nou juist zo dat een 2e (of 3e of 4e) kind eerder ingedaald moet zijn dan een 1e kind? Of was het nou juist andersom? En zegt het iets over mogelijk bevallen voor de uitgerekende datum? Over dat binnen blijven de eerste week of twee. Als het prachtig weer is, hoef je toch niet binnen te blijven? Als die kleine de temperatuur zelf kan regelen kan ut toch gewoon ook naar buiten in de kinderwagen? In de schaduw, uit de wind? Of ben ik nou heel naïef?