En dan heb je ook nog de mannen die denken dat vrouwen dat soort dingen niet (horen te) weten, zoals die bal gehakt op mijn werk!
Ik ga er ook vanuit dat ik gewoon na 1 of 2 dagen een berichtje kan plaatsen, dan zijn jullie ook weer op de hoogte. Handig toch die zeeman?
Ook ik wil me hier graag bij aansluiten, bij Evelien en Niva, en ook ik wil niet stoken maar toch wel even mijn bijdrage leveren. Mijn vriend moet het niet in zijn hoofd halen om er niet te zijn voor me, noch bij het huishouden noch bij de huilbuien! Maar gelukkig is hij zo'n beetje huishoudelijker dan ik, en zelfs al heeft hij geen tijd op het moment dat ik wil janken dan belt hij me bijna altijd daarna wel terug. Dus laat hem maar met een beter excuus komen hoor, Miep!
Nah, morgen denk ik dat ik mijn lot weet voor volgend jaar. De rector wilde dus met me praten en we hebben een afspraak voor morgen het tweede uur. Eerst schreef hij meteen de aanvangstijd van het tweede uur op, dus ik zeg maak daar maar 5-10 minuten later van want ik moet nog trappen op en misschien naar de wc, maar NIETS van een vraag over hoe het met me gaat...! Nou vraag ik je! Maar goed, als blijkt dat ze géén uren voor me hebben dan ga ik me dus echt niet uit de naad werken voor die herkansingen enzo, dan zoeken ze dat maar lekker zelf uit. Als ze wél uren hebben dan doe ik het wel, maar dan zal ik zeker niet nalaten om even in te wrijven hoe dienstbaar ik ben om dat in mijn verlof te doen!
Ehm, hadden we het hier over softy's en week worden? Jemig... hoe erg kan het worden. Je ligt op de bank en je kijkt een film... een dansfilm. Niets zieligs aan, alleen maar leuk enzo. En wat doe ik bij de einddans... ik ga janken! Tssss! Dus watjes... step up moet je niet kijken. Ga je bij janken! Dus ik ga vanavond maar een betere film kijken, eens zien of ik dan niet jank (shrek 3 is vanavond aan de beurt)
Grmbl grmbl... Net vast 50 geboortepostzegels gaan halen... staat die vrouw me raar aan te kijken. Zegt ze: 'Nu al?' Waarop ik zeg, sja, nog 5,5 week. Owwww, ik dacht dat je nog zo'n maand of 4 moest. Je bent niet echt dik! Tssssssssssssss
@loltsje; Ik vond het toch wel wat hoor dat als jij overstuur bent hij de benen neemt! Het is voor mannen vaak moeilijker om met emoties om te gaan, maar er zijn wel ergere dingen toch? Ik vind het wel eens moeilijk dat mijn man er vaak niet is, en dan ben je toch snel op jezelf aangewezen, maar gelukkig is mijn 'mem' ernog! @zeeman; ik heb er gewoon 2 heren t'shirts mt XL gekocht en bij de action 2 pyjama's, moet ik het mee kunnen redden dacht ik. @lexi; ik zou me denk ik ook eerst rustig houden tot volgende week, je weet het nooit natuurlijk. Zou jammer zijn dat je je eigen glazen ingooide. @niva; kun je het gewoon niet aangeven bij je hoofd? Als dagdiensten draaien de oplossing is, dan moet hij/zij daar toch aan willen meewerken? @kraamvisite; Ik zie wel wat er langs gaat komen, hoop niet op een stormloop van mensen. @oppas voor de hond; ik weet niet wie hier over begon, maar ik zit met helzelfde en kom er dus net achter Ik moet mijn ouders dan toch maar een belletje geven als het zover is. @twinny; lekker genieten van je verlof! Gr Jacquelien
Hé ladies, Alles goed hier dacht ik.... heb wel vluchtig gelezen; maar blijft weinig hangen . Vandaag een vrije dag om bij te komen van het verhuizen van afgelopen weekend. Deze week nog 3,5 dag werken en dan heerlijk verlof, kan echt niet wachten, ben er zo aan toe! - Over 2 weken heb ik pas de intake van de kraamzorg, zal allemaal wel goed zijn. - Vandaag weer APK goedgekeurd en over 2 weken maar weer eens zien.. - De adressen voor de kaartjes staan allemaal klaar in Excel. Deze week ff een uitdraai maken op etiketten en dan plakken. Zal volgende week wel worden, dan gelijk maar ff geboortezegels halen! - Kraamvisite: we zien wel hoe het gaat lopen.... zal vast eerst alleen goede vrienden en familie zijn. - Oppas voor de hond: ik ga er eigenlijk steeds vanuit dat dat niet nodig is , maar anders kunnen mijn ouders vast oppassen..? - De kleine is hier nog steeds overactief. Elke dag weer, bijna elk uur en dan af en toe gewoon tot pijnlijk aan toe. Fijn om te weten dat hij de ruimte nog heeft en het dus nog naar zijn zin heeft, maar af en toe mag het echt wel ff minder... - sms-buddy's moet inderdaad maar ff opnieuw.... Verder volgens mij geen nieuws.... of ik ben het alweer vergeten?! Morgen weer op het werk, dus kan ik beter op iedereen reageren en ik hoop binnen 2 weken internet thuis te hebben zodat ik niets meer hoef te missen! Liefs Elma
Zou ik persoonlijk liever hebben dan andersom! "Zo je bent er zeker bijna! Wat ben je al dik zeg! Duurt niet lang meer zeker?" Jij:"Uhm jawel, ik moet nog 4 maanden!" Ik krijg/kreeg ook regelmatig te horen dat mijn buik reuze mee valt/viel. Ik vind het niet erg. Toen ik op mijn werk vertelde dat ik zwanger was, met een week of 10, kreeg ik te horen dat ik vast mega dik zou worden. Dit vanwege mijn lengte en aanleg.
Hallo meiden, Ehh... ben net klaar met bijlezen en ben nu al vergeten op wie en wat ik wilde reageren. Sorry.. Vandaag een beetje egoistisch geloof ik. Ik ga zo wel even teruglezen en quoten anders.. De tweede was babyspullen is gedaan! En alle kleuren zijn nog hetzelfde gebleven. En ik heb de gordijntjes opgehaald vanmiddag. Echt leuk. Nu even het raam lappen en dan kunnen ze hangen. Ben als de dood dat ze meteen vies worden ofzo.. Vanmiddag de 'stad' in geweest: Heb een waterdichte molton gekocht voor over mijn matras ('ideaal voor zwangere vrouwen en incontinentie' staat er op de verpakking ). En een flesje. En stopcontact beveiligers. En MEGA-onderbroeken. Ik kon helaas geen leuke pyama met knoopjes vinden - zeg maar helemaal geen. Mag je nou echt niet meer sjouwen? Want ik loop eigenlijk nog heel wat af te tillen.. Vieze was, schone was, boodschappen, af en toe een hond (om 'm in de auto te zetten). Ik ga nu proberen even te reageren..!
Groot gelijk! Ik hoop dat je morgen een beetje beter nieuws krijgt. Die rector van jou lijkt me wel een lompe boer zeg.. Heeft hij zelf kinderen? Zo klinkt het niet namelijk.
Twinny Yes je hebt verlof! geniet ervan! Hoe was het bij de gyn? Verlof Ik zou in eerste instantie ook tot 4 weken door werken. Door de ZW is dit niet zo gegaan en ik moet zeggen dat ik er nu ook echt niet meer aan zou moeten denken om nog de hele dag tussen die patiënten rond te lopen. pfff Gelukkig heb ik na mijn verlof ook nog 3 weken vakantie dus komt helemaal goed dacht ik zo. Niva Ik kan me voorstellen dat slaapdiensten nu niet meer te doen zijn. Ik hoop voor je dat het lukt wat met je werkgever te regelen en zo niet dan zou ik er toch voor kiezen me ziek te melden. Volgens mij zijn de laatste weken echt super belangrijk voor jou en je kindje! Dus ga alsjeblieft niet alles op alles zetten om het te redden. Lexi Wat een gedoe is dat toch bij jou op het werk. Lijkt net alsof het geen mensen zijn, onbegrijpelijk! Hoop dat je morgen in ieder geval wat meer duidelijkheid hebt! Succes. Kleding/bevalling Ik zag net in het krantje van de Trekpleister dat ze daar van die bigshirts met Snoopy te koop hebben. Volgens mij voor 3,99 ofzo. oppas hond Heb het er net met m'n mannetje over gehad en wij hebben besloten pas te gaan bellen op het moment dat de hond te lang alleen dreigt te blijven. Normaal gesproken als wij gaan werken zit hij ook alleen. Enveloppen Ik hoef daar gelukkig niks aan te doen omdat onze kaartjes via internet gaan. Heb alleen alle adressen moeten invoeren. Elma Fijn dat alles weer goed was bij je Apk! Is alles gelukt met de verhuizing? Mezelf Ik heb de hele zwangerschap zowat een overactief kindje gehad maar vandaag voel ik het niet zo veel.. maak me een beetje zorgen. Heb morgen wel een afspraak voor m'n APK en dat is eigenlijk de eerste keer dat ik er echt naar uit kijk.
Wij gaan bierkratten gebruiken, met daaroverheen nog een plank voor extra stevigheid. Ons bed heeft namelijk niet 4 poten, maar een hoofd- en een voeteneinde zeg maar.. (Malm bed van Ikea). Klossen lijken me niet te passen dan.
Dat lijkt me handig, zo'n waterdichte molton; moet ik ook maar ff naar op zoek Niet meer sjouwen? dan doe ik iets niet goed, heb vandaag de boodschappen zelf het huis in lopen sjouwen (ja, nog zo'n nadeel dat je mannetje er niet is door de week!). Moet er toch om gaan denken, kon wel merken dat de kleine het er ook niet mee eens was
Maar je hebt het al wel gevoeld? Gelukkig kun je morgen weer even langs. Hartje horen.. Ben je zelf erg druk geweest vandaag misschien? Die van mij is pas net wakker geworden, toen ik zelf eindelijk ging zitten.
- Zo gaan wij het ook met de hond doen hoor, als ik naar het werk ben is de hond ook de hele dag alleen, dus hij is wel wat gewend. Als het echt niet gaat dan kunnen we mijn ouders bellen! - De verhuizing is soepel verlopen. Alles is over, uit de dozen en staat zelfs al op de juiste plaats. Het is nu nog wat detail-werk, maar voor de kleine is sowieso alles klaar! - Als je een overactief kindje hebt (zoals jij en ik) ben je gelijk angstig als je het ff minder voelt. Toch is dat niet erg, de ruimte wordt wel steeds kleiner (nou ja, de baby groter!). Toch geruststellend dat je morgen weer APK hebt; geeft extra zekerheid! Veel plezier morgen en het is vast allemaal prima
Morris is ook wel de hele dag alleen - behalve de laatste weken, hij begint een echt mama's kindje te worden nu - maar aangezien Alex gaat werken als de kraamhulp er is en zij de hond niet uit gaat laten, laat ik hem sowieso bij mijn ouders overdag. Ik zie mezelf niet ook nog de hond uit laten dan.. Als Alex weer thuis is komt Morris gewoon mee. Hij moet niet het idee hebben dat hij verstoten wordt omdat er een baby is.
Ik heb de kleine vanmorgen welgeteld 1 keer gevoeld. Lees ik nu op mijn zwangerschapskaart dat je het vanaf 28 weken minstens 10 keer moet voelen. Nou de dag is gelukkig nog niet voorbij maar blijf me wel zorgen maken. Ik heb vandaag eigenlijk maar weinig gedaan.. maak me vast zorgen om niks. Hond Hier wil de kraamhulp wel de hond uitlaten. Toen ik mijn intake had was het nog niet zeker dat mijn tante hier zou komen als kraamverzorgster. Ik heb ze toen gevraagd of de kraamverzorgster ook de hond wil uitlaten en volgens hun was dit helemaal geen probleem, mits het maar geen hele lange wandelingen zijn maar gewoon een simpel blokje om. De lange wandelingen kan m'n mannetje of familie dan doen.
Jawel maar het is een typische man-met-dikke-baan-van-een-zekere-leeftijd dus kinderen en alles wat daarbij hoort dat waren vast vrouwenzaken... Nou, wake up to the 21st century, hoor!