Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Yeah...
    Nadat ik heb geklaagd bij de verzekering en heb gezegd dat ik al mijn verzekeringen ga verhuizen (kan nog precies, mag deze maand nog opzeggen) komt er morgen EINDELIJK iemand om te controleren hoe het zit met de gestolen goederen van mijn camera.

Deze man wil de strandopgang zien waar het gebeurd is, of ik inderdaad de camera heb waar ik zeg dat het om gaat.

Dus wie weet gaan ze dan eindelijk uitkeren zodat ik nog precies op tijd nieuwe spullen kan kopen voordat ukkie wordt geboren.
    Hoop dat ik het volledige bedrag krijg gezien alles nog geen jaar oud was.

Maar wel triest dat het dik 1,5 maand duurt en je steeds zelf contact moet opnemen. Ze lopen 'wat' achter.
    Tssss

2. landa78

landa78 Bekend lid

Mar 1, 2007
    559
    0
    0
    Waarom kan het nooit eens normaal gaan met verzekeringen? Je wordt daar zo gek van en moet altijd dreigen om bij ze weg te gaan etc.
    Nou meid, hoop voor je dat alles morgen goed komt en je zometeen schitterende foto's kan gaan maken van je Ukkie!

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Huh ben ik dan de hele avond gaan zingen en heeft er niemand geforumd? Ook jammer! Nou ja, dan ga ik ook maar slapen. Heb toch buikpijn en stress en al die dingen. Zie jullie morgen vast wel weer...

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Lexi niet stressen voor morgen! Het komt vast goed! Je hebt je ergens al voorbereid op het ergste, dus het kan niet tegenvallen! Lekker slapen straks en fit uit de veren morgen! Heel veel succes!

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik wilde nog even iets met jullie delen. Gisteren een filmpje gezien, echt zo bijzonder! Wel megazielig, maar goed. Wees bij deze gewaarschuwd dat de waterlanders zullen vloeien!

Ik zet de link even in het bericht. Sowieso wel een grappige site! Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Houd de zakdoeken bij de hand!

http://www.glumbert.com/media/predatorprey

En... ik heb dan ook eindelijk een buikfoto geplaatst! Ik moest eigenlijk de 29ste alweer een foto gemaakt hebben, maar dat vergeet ik steeds. Morgenochtend misschien maar even. Anyway... zo kan ik met een gerust hart blijven spieken bij een ander zonder dat ik mijn eigen verstop!

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi allemaal, ben ik ook weer..

ff bijlezen, loop alweer 10 pagina's achter :(

Myron's tand: het is dus idd een voortand, maar dan onderin. Hij heeft zijn tand onder het kussen gelegd en ff later kon ie m niet meer vinden. En toen maakte ik dus een gigantische pedagogische blunder :oops: door te zeggen, dat dat toch de mama's zijn die geld eronder leggen......Dikke tranen natuurlijk en weer een illusie armer. Tja, wist ik veel. In Sinterklaas geloofd hij toch ook niet meer.....

Po: nooit gehad...Ging gewoon altijd naar de wc. Maar nu schiet me net nog een handige tip te binnen...Koop een luchtbandje, gewoon zo eentje waarmee kinderen zwemmen. Als je namelijk gehecht moet worden zit dat niet echt lekker en kun je wel makkelijker op zo'n luchtband zitten. Op gegeven moment moet je dan wel overgaan naar gewoon op een stoel zitten ook al is het nog pijnlijk, maar zo voor de eerste paar dagen is het wel zo prettig.

Verlof: Jody, volgens mij ben ik de laatste die met verlof gaat...Namelijk officieel 4 juli. Maar 5 juli hebben we nog revisievergadering en 6 juli afscheid van collega's die volgend schooljaar weg gaan. Dus pas vanaf 7 juli heb ik geen werk meer....Althans, mijn werk als auteur bij Wolters-Noordhoff voor een nieuwe lesmethode gaat wel gewoon door, want dat is thuiswerk...
    Dus, Kieteltje, ik ben dus een van degene die doorwerken tot 4 weken van tevoren...

Lexi: ik zou denk ik allang de moeite niet meer hebben genomen om mijn best te doen voor die school...als ik naar al die verhalen van jou kijk....

Familie: Mijn moeder komt één week voor de uitgerekende datum en zal dus bij de bevalling aanwezig zijn. Verder eventueel mijn beste vriendin, mits ze dan niet al op vakantie is. De rest van de familie en vrienden wordt dan in de loop van de week ingelicht. Hier loopt het toch niet zo'n storm met de kraamvisite omdat mijn familie in Duitsland woont en die van Mario in Zeeland en bovendien is het zomervakantie en dus sowieso iedereen weg.....

Klagen: nou, hier ook genoeg redenen om te klagen, drukste week van het jaar is begonnen. Avondvierdaagse, toneelweek, Myron jarig, kraamzorg op visite, 3 lesdagen van half 9 tot 4.......en dan heb ik het nog niet over opruimen, wassen, strijken, boodschappen doen, duo-lezen in Myron's klas, traktatie maken voor Myron's klas enz........

Landa, de kleine al weer gevoeld vandaag? Misschien neemt ie ook ff een rustdagje?

Zo, dat was 't ff van mijn kant.
    Oh ja, aangezien ik toch de laatste ben die uitgerekend is, wil ik ook wel sms-buddy zijn voor wie wil. Stuur me maar een pb, dan stuur ik je mijn 06...

Groetjes, Melanie

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hallo meiden!

Bedankt voor jullie berichtjes! Dat ene voorbeeld wat ik hier typte was ook wel een extreem voorbeeld natuurlijk. Heb het zelf ook (gelukkig) nog niet eerder meegemaakt dat hij wegging als ik moest huilen. Meestal probeert ie me wel te troosten, alleen moet het niet te lang duren want hij weet volgens mij niet goed om te gaan met huilende vrouwen.... Dus na een paar bemoedigende woorden moet ik weer 'beter' zijn...
    Natuurlijk heeft ie ook heel veel lieve/goede eigenschappen! Ik geloof dat ik jullie wel een heel negatief beeld heb gegeven van mijn mannetje... Hij is wel lief hoor, maar kan gewoon heel hard zijn en bot reageren.... Maar goed, dat weet ik natuurlijk al jaaaren. Toch hou ik van hem hoor!

Ik ga nu op bed, morgen reageer ik weer op jullie. Wilde dit gewoon even melden want ik wil niet dat jullie medelijden met mij krijgen, hihi.

Trusten!
    Groetjes Miep

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh ja, dit MOET ik nog ff melden: Na vandaag hoef ik nog maar 6 dagen te werken! (Verdeeld over 2 weken... dus best te doen!)

9. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    Nou, gelukkig maar Miep.
    Lexie: heel veel succes vandaag. Houd je ons op de hoogte? Ik hoop dat er uren voor je zijn en ik zou de belangrijkste mededelingen voor de vergadering doormailen aan de voorzitter van die vergadering. Niemand die het je kwalijk neemt dat je daar niet bij gaat zitten tijdens je verlof. Dat zijn al niet de leukste vergaderingen en meestal zit je er voor spek en bonen (heb ik ervaren tenminste), dus gewoon een paar regeltjes op papier en dan heb je gedaan wat je kon.
    Ik hoor waarschijnlijk pas op mijn kraambed of er nog uren zijn. Ik ga maar uit van niet, dan kan het alleen nog maar meevallen.

Zometeen naar de VK. Ruud moet werken, dus mijn moeder gaat mee. Ik had vannacht trouwens een paar keer heftige krampen, maar nu niets meer. Indalen ofzo?

10. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Lexi, idd veel succes.
    Aan de ene kant hoop ik dat er uren voor je zijn. Aan de andere kant hoop ik van niet. Dan kan je tenminste je gal spuwen en daarna op zoek naar een baan waar ze je wel op waarde weten te schatten!

Ik ga wachten op de verzekeringsman. Lekker ruim begrip, ben er tussen 8 en 12 uur!
    Snap ook niet wat die man komt doen. De nieuwprijzen van de artikelen kan ie allemaal zo opzoeken (had ik ook al doorgegeven), kijken naar spullen die gestolen zijn lijkt me ook wat moeilijk...
    Hij zal wel gewoon koffie willen!

11. Amle

Amle Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Jody: veel plezier bij de VK!
    Eveline: veel plezier met de verzekeringsman/koffiedrinker...!
    Miep: lekker gevoel, nog maar 6 dagen werken!

Hier sinds gisten niets nieuws te melden.
    Ben aan de laatste werkweek begonnen en de motivatie is ver te zoeken!
    Ook wel een beetje een raar idee; na deze week kom ik 7 maanden niet meer op mijn werkplek terug...

12. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

Niva: hoop dat het gelukt is met het omzetten van de diensten. En je maakt geen drama, ze kunnen blij zijn dat je het zo lang bent blijven doen!

Berichtje plaatsen: ik zal in iedergeval zo snel mogelijk wat laten weten..

Lexi: tweede uur zal u wel zijn. DEnk aan je meid. je hebt gelijk wat die herkansingen betreft, zou ik dan ook niet doen!

Evelien: blinde vrouw hoor, je hebt een super mooie buik!

Kar: volgens mij is sjouwen alleen maar niet goed voor de rug, omdat alles aan het verweke is en je er dan vlugger last van krijgt. Dus bij geen last dan lijkt me beetje sjouwen heus geen drama!

Landa: heb hier ook een overactieve, maar soms gaat het zo liggen dat ik niet veel voel. Kwam erachter dan me palcenta is doorgegroeid tot een soort zijflap links en als ie daar ligt voel je dus minder! Succes vandaag bij de vk

Waterdichte molton: geloof verkrijgbaar bij de Hema

Beebie: mooi buik heb jij, ziet er zo gaaf uit..

Melanie: klaag maar lekker hoor..... Enne tja moeders kunnen nu eenmaal niet perfect zijn hihi.....

Jody: misschien wat oefen weeen of het waren je darmen...?

Gister bij de gyna geweest. Bloeddruk was prima, was maar 1 kg bijgekomen in 2wkn! Verder is de afspraak voor de keizersnee gemaakt, maar ga ik lekker niet vertellen! Vind het wel heel erg spannend worden nu hoor!
    Ze heeft heel lang voor mijn gevoel aan mijn buik gevoeld. Toen kwam ze tot de conclusie dat minimuts torenhoog ligt en nog lang niet met indalen bezig is! Maar tja, voel haar ook overal, dus had ik al verwacht!
    Volgende week weer controle afspraak en ben eens benieuwd hoe ze dan ligt, hihi!

Vandaag gaan we op kraamvisite bij vriendin van ons. Ze heeft 26 mie een dochtertje gekregen, Vera. Ben eens benieuwd...

TWinny

13. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    waterdichte molton: bij het kruidvat hebben ze die dingen voor het ledikantje, niet duur.
    Heb er gisteren ook nog wat hydrofiele luiers en een luiertas gekocht.

14. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    GRMBL...
    Dat vind ik gemeen.
    Hoe kunnen we dan met je meeleven!
    Tssss
    Maar vertel... word jij de derde juli mama of laat het nog even op zich wachten?

Enne... ik ben het even kwijt. Waarom krijg jij op voorhand al een keizersnede?

15. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    *proest* :D

16. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    en goeiemorgen..ook ik ben wakker :)
    Dat was ik trouwens al om kwart over 7 toen er weer een nieuwe lichting bouwvakkers een hele grote stellage tegen de voorkant van ons huis aan het bouwen was. Normala gesproken sprint ik dan van schrik uit bed (vind het ook niet netjes om te blijven liggen en kan dan nooit meer slapen) Dit keer nam ik me voor: Ze bekijken het maar lekker, ik probeer tóch te slapen. Na een half uur toch in slaap gevallen en pas heerlijk om half tien door Marianne Weber gewekt (ze hebben zo'n k*t-radiootje die wel erg hard stond nu)

Eenmaal beneden heeft onze zeeeer bange poes (die is als de dood voor bouwvakkers) op onze nieuwe bank gekotst. Dat dus eerst maar uitgeboend, ook al weigeren mijn vingers dienst.

Vervolgens een half glas melk over de monitor gesproeid toen ik las wat de verzekeringsman bij evelien komt doen..en nu zit ik hier.

Ik heb de diensten kunnen ruilen, zijn nu veranderd in 4 dagdiensten. Vanmiddag de eerste: het aftellen kan beginnnnnen!
    (vanmiddag lekker shoppen met een cliente, in mijn volgende dienst dandjes oefenen voor collega die gata trouwen) dienst daarop is zondag dus dat wordt lekker niksdoen en de dienst daarop is mijn laatste..Zijn dus allemaal niks-aan-de-hand-dagen :)

Ik had gister trouwens zeer pijnlijke 'steken'of 'aanvallen'onder in mijn buik en kruis. schrok er wel wat van. Iemand hier ervaring mee? (toch indalen dan?) Heeft best een paar uren geduurt.

17. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    twinny wat spannend dat je het al weet!

LexXxXuz, hoest gegaan?

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Lexi: Succes vandaag! We horen het wel he...

Jody: Veel plezier bij de VK! En die krampen zouden volgens mij best het indalen kunnen betekenen.... Je kan de VK altijd es vragen toch.

Evelieveling: Al bezoek gehad van die koffieleut?

Elma: Heeeeerlijk, je laatste werkweek. Lijkt mij ook een vreemd idee dat je dan zo lang niet meer op je werk komt (bij mij maar 16 weken, maar bij jou bijna 2 keer zo lang!). Straks ga je je werk nog missen, hihi.

Twinny: Nu je de datum weet wordt het wel heeeel definitief he. Geef es een tipje van de sluier, hoe lang duurt het nog ongeveer?

Niva: Mooi dat je slaapdiensten nu zijn veranderd en helemaal mooi dat het niks aan de hand dagen zijn. Lekker genieten van je laatste werkdaagjes dus. En die steken in je buik en kruis zou inderdaad het indalen kunnen zijn. Ik heb het al veel vaker gehoord dat je dat dan zo voelt.

Groetjes Miep

19. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    oke dank je miep

20. Niet meer actief

Mogge,

Lexi Hoe is/was je gesprek gegaan? Ben benieuwd of ze nog wat voor je hebben.

Loltsje Ik had niet zo'n negatief beeld van je man (alhoewel weglopen...). Als ik boven boos lig te huilen durft Marc gerust ook beneden te blijven zitten. Hij zegt dan elke keer, van ik laat je even alleen. Terwijl ik dan juist wil dat hij me achterna komt.

Evelieveling Is de verzekerings-meneer al op de koffie geweest?

Twinny Flauw dat je de datum niet wilt zeggen! Nee hoor, kan het ergens wel begrijpen. Ik ga het niet in mijn omgeving zeggen (alleen de wederzijdse ouders), want anders krijg je steeds te horen, nog even hè? Ben je al zenuwachtig, dat soort dingen. Als mensen aan me vragen hoe lang ik nog moet zeg ik gewoon 5 weken (dus totaan de 40 weken), weten hun veel dat het eerder komt hihihi). Jij had toch ook een groeiecho? Hoe was het nu met de kleine qua groei?

Karlijn Je mag geloof ik niet te veel boven de 7 kilo tillen.

SMS-buddy's Ik heb de nummers van Zanoni, Koeky en Jekkia (en hun de mijne).

Kraamvisite Marc gaat een agenda aanleggen voor de kraamvisite. De meesten moeten allemaal van ver komen, dus dat moet wel te plannen zijn lijkt me. Ik ben zelf ook niet zo'n held in wegsturen, dus dat laat ik de kraamverzorgster en Marc lekker doen als ik geen visite wil.

Klossen Wij kunnen zie hier gratis gebruiken van de Thuiszorg/Kraamzorg, dat is dezelfde organisatie, is lekker makkelijk.

Ikke Gisteren had ik echt een hele slechte dag. Eerst liep ik echt de hele ochtend te spugen (normaal maar 1 of 2 keer ofzo). Rond 12 uur kreeg ik allemaal wazige vlekken voor mijn ogen wat meestal aankomende hoofdpijn betekent. Dus gauw een paracetamol ingenomen, gauw Tygo uitgelaten (was heel dizzy tijdens het uitlaten) en daarna maar naar bed gegaan. Dat hielp niet echt, want de hoofdpijn kwam mega doorzetten, ik werd ook weer misselijk. En dat bleeg zo de hele dag. 's Avonds kreeg ik ook nog eens enorm last van maagzuur erbij, en vannacht weer slecht geslapen. Ik heb het idee dat mijn blaasontsteking nooit weg is gegaan want als ik moet plassen doen het zeer in mijn buik. Maar of dat van die kleine komt of van een ontsteking, geen idee. Donderdag moet ik weer terug naar de gyn, en dan krijg ik als het goed is ook de uitslag van de kweek.

Liefs, Tanya

Share This Page