Juli 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by kimkivits, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Oh en hier zeg ik het wel hoor, ik ben erachter dat toch niemand meeleest uit mijn omgeving.

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Sjonge jonge jonge jonge jonge (moet ik nog doorgaan of is het duidelijk zo?)

Ik weet mijn god niet wat die man kwam doen.

Of ie een kopie van het proces verbaal mocht hebben. Ehm... het origineel ligt al 1,5 maand op het verzekeringskantoor. Maar goed, ik kopieer mijn ding wel weer.
    Of ik mijn verhaal wilde vertellen... ja natuurlijk.
    Daarna leest ie het proces verbaal.
    Ow, dat is hetzelfde verhaal. Ja duh... het is ook zo gegaan. En als ik de boel belazer dan had ik het verhaal wel eerst goed in mijn hoofd gestampt.

Of ik de aankoopbonnen had. Nee, die liggen pas 1,5 maand bij de verzekeringsmaatschappij.

Dus zijn enige concrete vraag was of dat ik nalatend ben geweest.
    Of ik niet met mijn dikke buik achter de scooter aan had moeten rennen en de rest van mijn apparatuur daar had moeten laten staan zodat dat ook gejat kon worden.

SJONGE JONGE JONGE JONGE JONGE.

En hij wilde niet eens koffie, was binnen 10 minuten weg en daarvoor was ik om 8 uur al 'aanspreekbaar' aangekleed etc.
    SJONGE JONGE JONGE JONGE

(ik zal zo verder bijlezen, moest ff mijn frustratie over deze eikel in pak kwijt)

3. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Jemig, ik weet me toch wel fijnere manieren om wakker te worden. Marianne Weber... :rolleyes:

Melk is goed voor elk....
    En jij hebt gelijk je monitor weer schoongemaakt, dus ook nog wat nuttigs gedaan vandaag!

Super! Dat klinkt als 4 dagen KEIHARD werken... NOT ;)
    Fijn dat ze wilden meewerken!

Jemig... een gangbang van bosnegers van een paar uur?
    Jeeeee.
    Maar goed, je bent op die manier wel goed voorbewerkt voor de bevalling :)
    Ik denk het indalen...

4. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik sluit me hierbij aan. Ik ben ook benieuwd.
    VERTEL....

ook hier sluit ik me bij aan... ik had echt geen vreselijk slecht beeld van je vent. En daarbij... het is jouw man, niet de mijne. Maar wilde je toch de tip geven om eens goed te gaan praten!

Knikt ja... zie verhaal hier boven ergens.

Plassen doet ook pijn als uk aan het indalen is. Dus ik hoop voor je dat dat het is.
    Hou wel die vlekken in de gaten. Want het kan natuurlijk ook allemaal duiden op zwangerschapsvergiftiging.
    Enne... harde buiken gehad? Want dan is je buikvlies geprikkeld en dat kan dus inderdaad het overgeven verklaren...

5. Niet meer actief

Die vlekken had ik voor de zwangerschap ook wel eens, en vaak volgde er dan een mega koppijn aanval. Ik heb gisteren inderdaad wel harde buiken gehad, maar kan zo gauw niet even terughalen of dat voor, tijdens of na het spugen was. Ik denk zelf dat het met de vermoeidheid te maken heeft, dat ik nu gewoon errug moe aan het worden ben. Nu gaat het nog steeds wat beter vandaag, heb nog maar 1x gespuugd.

Tjee, en die verzekeringsman! Dat had hij dus net zo goed telefonisch kunnen doen! Ik hoop echt voor je dat er nu schot in de zaak komt en dat je je geld gauw terug krijgt.

Over geld gesproken, zijn er hier nog meer mensen die tot op heden ook nog niets hebben terug gehad van de belasting?

Liefs, Tanya

6. Amle

Amle Niet meer actief

Test

Ik ben de 'bevallingslijst aan het 'opleuken', dus vandaar ff deze test... sorry!

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nou gezellig zeg Evelien, zo'n verzekeringsman aan je deur!

Tanya: Hier ook nog geen geld van de belastingdienst gezien. Mijn vriend moest trouwens terug betalen en ik krijg 84 euro ofzo. Maar nog niks van gehoord.

Ik heb weer een nieuwe buikfoto in mijn album. Pfff vergeleken met een maand geleden is mijn buik enorm gegroeid.

Evelien: Ik heb al een aantal foto's van onze fotosessie (hihihi) op de computer staan, maar de foto's zijn rond de 1 MB per stuk. Hoe kan ik ze het beste naar je toe sturen?

Groetjes Miep

8. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik kan tot 8 mb per mail zonder problemen ontvangen, dus je mag ze wat mij betreft gewoon mailen.

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    oke, zal ff aan de slag......

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Thanks voor het compliment!

Enne... wat knap dat je niet verteld wanneer de keizersnee zal plaatsvinden. Je weet wel dat wanneer je hier nu een dag niet komt er meteen gedachten zullen zijn dat je onder het mes ligt!? :)

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Sjeeeemig! Kun je je toch bijna niet voorstellen!? 7 maanden! Ik vind 20 weken al veel, maar 7 maanden! Ik ben best een beetje jaloers! Over een paar dagen is het al zover. Ik kan me voorstellen dat je de motivatie van ver moet halen!

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Oooh wat lekker; 4 slaapdiensten inruilen voor 4 dagdiensten! Een slaapdienst duurde bij ons altijd 16 uur, dus eigenlijk waren het 2 diensten. En dan begint je dagdienst 's middags? Goed geregeld! Van hoe laat tot hoe laat is het dan? puur nieuwsgierigheid

Ik heb die steken ook gehad! Erg pijnlijk! Bij mij was het duidelijk een teken dat ik teveel deed/had gedaan. De eerste keer was nadat ik een (soort van) sprintje trok. :( Volgens de vlos komt het omdat alles wat weker wordt. Je kunt gewoon niet meer alles wat je voorheen wel kon.

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Goedemorgen/middag!

Ik heb weer mooie buiken voorbij zien komen! Beebie en Miep! Prachtig hoor. Zo'n keurig formaat ook nog. Ik zal Alex vragen vandaag eentje van die van mij te maken. Eens kijken of er verschil is met 2 weken geleden.

Eveline: hopelijk is het nu snel geregeld met je geld. Wat een gez**k altijd he?!

Lexi: Alles okee? Ben benieuwd hoe het gegaan is...

Tanya: goed je weer te zien. Dacht gisteren al, die blijft lang weg.. Klinkt als migraine-aanvallen die je hebt. En inderdaad, je zult ondertussen wel enorm moe zijn. Probeer je rust te pakken, zo te horen heb je alles zo goed als voor elkaar voor de baby thuis.

Twinny: Wat spannend! Dat je een datum hebt! Dat lijkt me zo'n raar idee.. Dat je precies weet wanneer je met zijn drieën zult zijn.. Jeetje. Wel San hier laten melden als je bevallen bent hoor! Word je wel een juli-mama of ga je ook vals spelen? ;)

Met mij gaat het wel. Slecht geslapen, snurkend vriendje.. :( Teveel gestaan/gelopen gisteren dus zere benen. En hooikoorts.. Ik word er gek van!

Ik ga zo de babykamer soppen, gordijntjes ophangen, strijken en wat spullen van onze kamer naar zijn kamertje verhuizen (kleine dingen hoor, knuffels enzo). Stukje bij beetje wordt het wel iets.. Zal ook een foto van de gordijnen maken. Ik vind ze zelf zo leuk!

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Je buik is echt flink gegroeid! Maar zeker mooi!

15. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ben ik het mee eens! Wat heerlijk voor je! En leuke diensten ook nog, zo te horen. Goed geregeld meis.

16. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik realiseer me net...

Vandaag over 1 maand ben ik uitgerekend! :confused: :confused:

17. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Inderdaad zijn de slaapdiensten dubbele diensten (16 uren)
    Ik moet nu twee diensten (waaronder vanmiddag) van half drie tot half tien. Een dienst van half 9 tot half 5 en nog een dienst van 12 tot 20.00
    Dus allemaal rond de 8 uren. Moet wel te doen zijn..en zo niet dan ga ik eerder naar huis, ik wil die pijn van gister niet weer.

Ik denk idd dat ik teveel had gedaan, want eerst had ik nergens last van. pas toen ik boodschappen ging doen enzo kreeg ik ineens in de winkel die steken..en die zijn niet meer weggegaan tot ik sliep.

Evelien: wat een loser die verzekeringsman..Zo komen die mensen dus aan hun salaris. (euhm..ik ging niet shoppen met een cliente hoor vanmiddag..grinz)

Tanya wat rot die hoofdpijn/migraine. En dat terwijl jullie net zo'nheerlijk weekend achter de rug hadden. Hopen dat je je snel wat beter voelt.

Miep: mogen wij die foto's niet zien? damn! :( ;)

Vinden jullie het ook zo spannend worden nu?

En zijn jullie ook zo onrustig van binnen? Ik word niet goed van die onrust..mijn benen, mijn handen, heen en weer wiebelen, misselijk (ineens..hele zwangerschap niet geweest) en maar weer anders zitten, staan, lopen...(sorry ik klaag wel veel he?)

18. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Kar... jij realiseert je wat ik net naar je wilde typen!
    Super he!

Enne... doe je wel rustig aan met het uitsoppen.
    Slecht slapen, moeie benen... denk aan jezelf hoor!

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heeft niemand het filmpje bekeken die ik had gepost? Niet daar het moet maar ik was er zo door geraakt dat ik het wilde delen. (oooh dat heb je die mouchie Chan weer :( )

Ik zag gisteren ook nog de buik van Marilyn voorbij komen in het foto album voor de buiken. Zij blijft ook een mooie buik houden zeg! Jammer dat ze zich hier nooit meer meldt.

Come to think of it... er zijn aardig wat afvallers onder de juli mama's. En dan reken ik het groepje dat vertrokken is met redelijk wat gezeik niet mee.

Aankomende zondag ga ik samen met mijn zus een 'dikke buik' foto shoot houden. Ik ben heel benieuwd! Ik hoop op een mooie foto van mij en Chris samen voor in de kamer van uk. (mocht het nou dikke prut zijn wat wij er van bakken dan maak ik alsnog graag gebruik van jouw aanbod Eveline :D ) Ik zal dan ook kijken of ik wat foto's in mijn album hier kan plaatsen.

20. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren

*glk* :confused: :confused: :confused: :x :confused: :x :x :confused:

Share This Page