Ik zou het niet weten. Maar ontstekingen zijn toch niet echt goed? Ik zou er even een telefoontje aan wagen naar de huisarts denk ik.
Zo Lexi is weer thuis. Mannetje zit beneden en we gaan zo lunchen, er zit al een was in de machine en ik moet ook nog even stofzuigen boven want de doos van de kraamzorg komt ons straks 'inspecteren'. Maar dat is vast niet wat jullie willen weten. Goed. Gesprek op school dus. Ik was gisteren dus duidelijk erg atta atta en dat heeft mijn buik geen goed gedaan. Ow word net gebeld dat KZ doos NU al komt want andere mevrouw was er niet, ga dus straks wel verder!
Awwwwwww beebie ik heb je filmpje bekeken..wat ontroerend zeg...zo zielig en lief en ontroerend en sneu en verdrietig en alles tegelijk..dat kleine beestje..zóóó lief.
hoi meiden Mooie buik hoor miep. Onrustigheid herken ik sterk, mijn ben en en armen wiebelen ook....... Lexi: we blijven in spanning wachten.... Niva: fijn dat de diensten gunstig geruild zijn... Kar: ja ik ga valsspelen, hahaha......... twinny
hoi meiden Mooie buik hoor miep. Onrustigheid herken ik sterk, mijn ben en en armen wiebelen ook....... Lexi: we blijven in spanning wachten.... Niva: fijn dat de diensten gunstig geruild zijn... Kar: ja ik ga valsspelen, hahaha......... twinny
Twinny: Vind je mijn buik zoooo mooi dat je het 2 keer moet zeggen? hihihi (grapje hoor) Maar eh, ik had ruzie met mijn mail, dus ik zet de foto's wel gewoon in mijn album. Dus voor iedereen die nieuwsgierig is..... kijkuhhh! Eerst wacht ik nog even op Eef tot zij ze bewerkt en verkleind heeft (SMAK voor Evelien!) Groetjes Miep
Twinny, weet jij er iets tegen? (die onrust) Mieppppp ik vind die eerste al super! kannie wachten op de rest..Evelien schiet es op, kmoet over een uur weg
Dankje Niva! (typt ze trots en met een lach op haar gezicht...) Beebie: Van een moderne (ahum kuch kuch) badkamer naar een supermooie badkamer zo te zien. Dat bad lijkt me heeeeerlijk! Bob de Bouwer doet goed zijn best en heeft wel een bakkie thee verdiend....
haha miep, nee joh, dat was alvast de reactie op die nieuwe foto die je geplaatst had.... Niva: nee helaas hier nog geen oplossing gevonden!
Sjonge jonge, een mens mag niet eens rustig eten! Tssss Maar goed, de tweede foto heeft Miep ook al in haar mailbox liggen als het goed is!
erg mooi je foto's! mag je heel erg trots op zijn! vriendjelief en ikke gaan het in het weekend eens proberen..al baal ik van de striae wat me dan weer onzekerder maakt. Maar dat wilde evelien wel weg fotoshoppen dusssss (of ze zou me er een progje voor sturen, maar dat is ze denk ik vergeten omdat ze het heel druk heeft ) Ik ga me nu voorbereiden voor te werken..fijne dag jullie en tot morgen ofzo..
Neee, niet vergeten! Ik heb de software vanmorgen voor mezelf gebrand. Is wel te groot om naar je te mailen. Dus als je via pb je adresgegevens bekend wil maken, dan brand ik het cd'tje ook voor jou, dan krijg je hem in de bus. Enne, ik wil het nog steeds wel voor je weg fotoshoppen als het jou niet lukt!
Mooi! Vooral die waarin je in die witte blouse staat vind ik erg mooi! En de kleuren... en de belichting... ja i'm impressed!