Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ja vreselijk he!? Die badkamer zat er al vanaf de jaren 80 in! En wat je niet eens ziet zijn de zwanen die op de muur zaten! :confused: Echt muy ugly! Dus toen ik hier kwam wonen heb ik vrij snel aangegeven dat de badkamer toch écht anders moest! (net als zoveel wat ik hier al heb aangepast sinds ik hier woon! :D )

Zo nu even naar de drukkerij... weer iets gedaan....

2. Amle

Amle Niet meer actief

Zo te zien gaat het nu een prachtige badkamer worden.
    Vind de tegels op de muur echt schitterend!
    (FF dom misschien: maar hebben jullie een eigen woning of huren?)

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dank jullie wel voor de reacties! Er komen nog meer foto's bij hoor....

Met dank aan Evelien natuurlijk! Die zorgt voor de finishing touch!

Groetjes Miep

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Die finishing touch stelt niet zoveel voor hoor.
    De foto's waren al erg mooi!

Ik ga nu aan de laatste beginnen. En dan even plat, veel last van mijn ribben vandaag...

5. Amle

Amle Niet meer actief

aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Sorry, dat moest er echt ff uit.
    Ben het ff helemaal zat. Doe niets nuttigs meer op mijn werk en zit hier eigenlijk een beetje voor spek en bonen (en op het forum natuurlijk ;) ). De buik zit ook nog eens gruwelijk in de weg en ik kan niet meer lekker zitten hier.....

Gelukkig nog maar 2,5 dag :(

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ohoh, Elma heeft een opkikker nodig! Kom op Elma! Zoals je zegt, nog maar 2,5 dagen.... Dat red je heus nog wel. Leuk toch dat je wel aanwezig bent maar niet veel hoeft te doen. Wij zorgen er hier wel voor dat jij je vermaakt!
    Ennuh, die buik die in de weg zit, moet je trots op zijn! Daar zit je ukkie in!

Groetjes Miep

(die nu echt weg moet, maar veel te nieuwsgierig is naar de laatste foto!)

7. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Goedemiddag juli-mama's. Ga eerst even een ego berichtje plaatsen en daarna eens bijlezen en reageren.

Vanmorgen bij de VK geweest. Alles was volgens het boekje. Bloeddruk blijft mooi laag. Wat betreft het bewegen, gelukkig heeft de kleine het vannacht meer dan goed gemaakt. 19 juni mogen we weer terug komen.

8. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Landaaaaa, ik zie dat je online bent!
    Hoe is het met je?
    Voel je beebje vandaag wat beter?
    Ik hoop het!

9. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    hahaha... je was sneller dan dat ik was.
    Tnx voor je ego berichtje.

Was je gisteren zelf te druk geweest waardoor je uk niet hebt gevoeld?
    Dat je er gewoon niet op hebt gelet of omdat uk door jouw bewegingen heerlijk lag te slapen en toen jij eenmaal stil lag uk begon te bewegen...

Ben blij dat het goed gaat!

10. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Beebie Ik wilde net je filmpje gaan bekijken maar na je intro erover ga ik t toch maar niet doen. Sorry. Ik ben al zo vreselijk emo mbt dieren en nu tijdens mijn zwangerschap kan ik werkelijk om alles dat ik zielig vind nog uren lopen janken.

Kar Buikloop moet je nu wel even extra in de gaten houden hoor. En dan ook nog die ontstekingen. Anders misschien toch even langs de HA?

Niva Super dat je diensten geregelt zijn. Lijkt me een ontzettende opluchting. Geniet van je laatste paar relaxte (zo te horen/lezen) diensten.

Loltsje Wat een prachtige foto's! Vooral die met die witte blouse, echt schitterend.

Evelieveling Ik denk dat ik ook maar verzekeringsman ga worden... slapend rijk worden. Ongelofelijk zeg! Maar goed nu maar hopen dat alles goed geregelt wordt.

Twinny Wow datum bekend, super! Jij wordt vast de 3e juli mama.

Volgens mij heb ik nu zo'n beetje alles gelezen. Mocht ik iemand vergeten zijn...... Sorry.

11. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Ik was gister eigenlijk helemaal niet druk geweest.. Misschien was dit gewoon de eerste keer dat ik me bewust bezig heb gehouden met het bewegen van de kleine. Normaal let ik er eigenlijk helemaal niet op omdat ik het toch zo vaak voel.

12. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hey dames hier is ik weer even ben even te moe om alles bij te lezen ben even druk geweest, mijn ouders hebben gister een junior bed meegnomen van de ikea voor Eva-loraina en die ligt er nu lekker in te slapen. wel even gedonder omdat ze er zelf uit kan en dus gaat spelen in haar kamertje maar uiteindelijk toch gaan slapen, nou ze gaat haar gang maar. met mijzelf gaat het goed voel me goed en geen klachten mag zo doorgaan. nou iedereen knuffel en tot later

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Fijn dat het goed gaat TomenJerry!
    Ik hou het er gewoon op dat geen nieuws, goed nieuws is.
    Leuk dat je jezelf even kwam melden.
    Doe rustig aan, voor zover dat gaat met een kleine in de buurt.
    Alhoewel... klein. Stoer hoor, zo'n juniorbed.
    Extra werk voor papa en mama om haar erin te houden... hihi!

Goed, ik ga nu even plat! Tot later!

(ow... enne Kar... moest jij vandaag niet voor APK? Laat even weten hoe het ging. En een bezoekje aan de huisarts lijkt me geen overbodige luxe voor jou!)

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Dag meiden!

Miep Wat een PRACHTIGE foto's! Echt super.. Jij kijkt ook al zo lief en trots! En wat een lichaam zeg.. Om jaloers op te worden - nee wacht, dat ben ik al. ;)

Beebie: Zo te zien wordt die badkamer ook om jaloers op te worden.. Heerlijk zo'n bad, en leuk bij het raam. Heb je een beetje leuk uitzicht daar? Of ziet iedereen jou ook als je daar ligt te badderen?

Elma: Nog eventjes! Volhouden hoor.. Je kunt het! En daarna lekker 7 maanden thuis.

Landa: fijn dat alles goed was! En dat je kindje zichzelf gisteren weer gemeld heeft.

Tanya: Bedankt voor de tip.. Als het echt erg wordt ga ik bij mijn ouders in de tuin vissen! ;)

Eveline Nee ik moet morgenochtend pas naar de VK. Dan leg ik mijn klachten ook wel even voor.

Het kamertje wordt echt al iets! Ik heb alleen geprobeerd het bedje op te maken.. :( Het lijkt nergens naar! Alles is veel te groot! Dat leert de kraamzorg je toch wel? Hoe je dat mooi en comfortabel kunt doen?

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo, sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden hoor. Was niet de bedoeling maar ja die doos belde dus of ze even voor mocht en daarna gingen we lunchen dus nu ben ik er weer.

Gesprek, ach ik was dus gisteren heel atta atta maar vandaag (na het nachtelijke gesprek met mijn mannetje) had ik zoiets van: ik laat het maar over me heen komen, heb straks toch andere prioriteiten en ze hebben toch al een voorbedachte mening over me die ik niet schijn te kunnen wijzigen, dus laat maar gaan.
    Er zijn geen uren voor me, maar vind ik op dit moment niet echt erg dus. Wel (en dát vind ik dan wel weer netjes van ze!) gaan ze me doorbetalen niet tot mijn contract afloopt per 31 augustus maar tot het einde van mijn verlof!
    En als ik wil (heb ik nog een week voor om over na te denken) dan mag ik het zwangerschapsverlof van een collega (baan van ca 0,3) vervangen, dus dat zou iets van vier maanden zijn na de herfstvakantie. Moet ik nog even over nadenken want het is de helft van wat ik nu heb en als ik dan daarna bij het uwv terecht kom dan heb ik helemaal niks meer. Maar goed, daar heb ik nog een week voor.

Ik heb in elk geval me gehouden aan het motto van mijn vriend (kalmte kan je redden) dus ik heb geen dingen teruggezegd en het gewoon laten komen zoals het kwam (haha vast beetje voorbereiding op de bevalling ;)) Het komt vast allemaal wel in orde en ik kom zeker wel op mijn pootjes terecht.

16. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    TomenJerry Geen nieuws is goed nieuws! Fijn. Die junior bedjes vind ik zo ontzettend schattig. Nu word ze al een echte grote meid. Haha.

Evelieveling Slaap lekker! Ga ik zo denk ik ook even doen. Voelt eigenlijk wel goed om legaal 's middags even plat te gaan.

Vraagje Heb het ook even aan de VK hier op het forum gesteld maar misschien weet een van jullie het ook wel. Op mijn zwangerschapskaart staat onder het kopje indalen de afkorting seg. Kan nergens vinden wat dit betekent.
    En aangezien ik altijd alles wil weten (zeker als het met mezelf te maken heeft) kan ik er absoluut niet tegen dat ik het nu niet kan vinden :oops:

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Lexi, jammer van die uren, maar op zich wel positief dat ze doorbetalen! Even goed nadenken of je dat wil, die uren vervangen. Wordt je WW dan gebaseerd op alleen die uren?
    Ik weet ook zeker dat jij op je pootjes terecht komt!

Alles okee met de kraamzorg trouwens?

18. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hmmm.. nee, geen idee? Misschien 'gedeeltelijk' (segment?)? Hoop dat de VK je snel antwoord geeft.

19. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Elma, Knap van je dat je uiteindelijk op deze manier het gesprek in bent gegaan!
    Ik verbaas me naar alles wat ik over je werkgever gelezen heb wel over het feit dat ze je langer gaan doorbetalen. Super nieuws toch?!
    Als ik jou was zou ik wel even nagaan of je die uren die ze je nu wel aanbieden kan weigeren mbt het UWV.
    Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij is het zo dat wanneer je deze niet aanneemt ze je alsnog kunnen korten bij het UWV, mocht je daar terecht komen.

20. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Ik heb wel de volgende afkorting en uitleg gevonden: c.kl.seg. :hoofd is ingedaald.
    Zou het misschien een afkorting van een afkorting zijn?
    Ik had ook al de uitleg gedeeltelijk gegeven aan seg. Maar dat zou ik erg vreemd vinden aangezien het kindje de vorige keer ingedaald was en dan zou het nu betekenen: Gedeeltelijk ingedaald? Beetje vreemd.
    Moet er maar niet te veel over nadenken en hopen dat de VK op het forum snel antwoord.

Deel Deze Pagina