Ik heb die afkorting nog nooit gezien.. Bij mij tekent ze hoe de baby ligt (zo'n kriebelding) en dan de afkorting bbbi. Totaal niet ingedaald dus.. Ben benieuwd hoe het morgen is. Ik ga nu even op de bank zitten, kan bijna niet meer bewegen.. Toch weer teveel gedaan!
Ja die uren moet ik dus even over nadenken inderdaad. Maar ik heb nog een week, ga misschien wel even vragen bij het uwv, dat zit toch om de hoek bij de vk en daar ga ik donderdag toch heen. Kraamzorg was prima, huis is goedgekeurd en als we het matras van ons bed in de hoogste stand takelen dan is dat ook weer in orde. Was wel een beetje een drukke doos zeg, die vk meid, heel erg in overtreffende trap aan het praten steeds en alles was mooi en prachtig en geweldig. Beetje vermoeiend maar ach.
Een koopwoning. In een huurwoning zou ik nooit zoiets groots gaan doen! Investering voor de verhuurder, beetje zonde lijkt me.
In principe geeft de dakkapel uitzicht op onze tuin en die grenst aan een tuin. Theoretisch zouden mensen me kunnen zien als ik op de verhoging sta. Maar we hebben een screen voor de ramen die we kunnen laten zakken om inkijk te verkomen. Succes morgen bij je APK!
Zanoni Morgen of overmorgen is toch de grote dag? Weet het even niet precies meer en kan het zo snel ook niet terug vinden. Ben je al zenuwachtig? In ieder geval alvast veel plezier en geniet ervan maar dat moet vast lukken als het zo'n weer blijft!
Oh ja dat is ook zo! Volgens mij was het 7 Juni! Zanoni: Alvast een geweldige dag toegewenst! (voor als ik je niet meer spreek van te voren) Groetjes Miep
Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar je weet maar nooit wat voor geweldige woningstichting er bestaat? Zanoni: inderdaad alvast een hele fijne dag toegewenst. Het weer ziet er veelbelovend uit, dus geniet ervan!
Ben niet naar de borstvoedings-voorlichting geweest vanavond.. Alex wilde op 't laatste moment niet mee, en toen kreeg ik een huilbui. Ik vond het opeens zo zielig voor de baby dat hij mij als moeder kreeg... Bovendien had ik enorme hoofdpijn. En hoe meer ik lees/hoor over borstvoeding, hoe onzekerder ik word. Dus ik wacht het allemaal wel af, zal nog eens hier en daar op internet kijken. En vertrouwen op mezelf en de baby. Maar ja, echt goed voel ik me er niet over.
Hallo meiden, Oef, ik heb iets te veel gedaan vandaag op mijn laatste roostervrije dag... Deze week nog 3 dagen en dan nog een volle week van 5 dagen en nog een maandag en dan heb ook ik verlof. Ja ik werk ook tot 4 weken voor D-day! Maar ik had zóóóveel plannen voor vandaag, waarvan er dus ook een heleboel zijn uitgevoerd... Maar het was iets teveel van het goede. En ik had nóg zoveel te doen... Maar goed, vanavond verder geen plannen meer dus ik doe vandaag dan ook niks meer. Nou ja niks, ik wil wel even bijlezen natuurlijk... O ja, ik ben weer bij de huisarts geweest, ik was 1 ons aangekomen, haha! Verder heb ik mijn kaart nu meegekregen, voor de zekerheid en moet ik over een weekje weer terug. Over 2 weken doet ze nog een inwendig onderzoek, hmmm dat vind ik iets minder fijn, geloof ik. Nou ja, we zien wel...
Kar, volgens de zw.gym van Mensendiieck is het sjouwen vooral voor je buikspieren niet goed, deze hebben nu de ruimte nodig en mogen niet te veel getraind worden, anders gaan ze wat uit elkaar staan ofzo. Niet dat dat nu heel erg is, maar het was echt beter van niet. Ik sjouw ook best nog veel, maar als het effe kan laat ik mijn mannetje dat doen. Twinny, spannend meid, de datum is vastgesteld, nee natuurlijk ga je dat hier niet vertellen, laat ons maar lekker in spanning hoor. Fijn dat je apk in orde was verder! Niva, o wat fijn dat je je diensten hebt kunnen ruilen, gelukkig maar! en ik zou echt gek worden hoor van die bouwvakkers, ook al weet je waarvoor je het doet, dan nog...petje af! Tanya, vervelend dat je je nog zo beroerd voelt, het is wel te hopen dat de blaasontsteking nu over is. Beterschap hoor! Evelien, zit je daar met je koffie.... haha, ik hoop voor je dat je nu wel snel alles terugkrijgt. Elma, mooie lijst! Ik zou iedereen er ook gewoon op laten staan hoor, de meesten laten af en toe wel eens iets horen. Er is niks zo vervelend als ineens van en lijst gemikt te worden omdat je niet veel post, maar misschien wel trouw meeleest... Beebie, wow wat een verandering die badkamer! Nu wordt het wel supermooi zeg, wat een bad! landa, fijn dat je apk weer goed was! Gelukkig heeft 'ie vannacht weer lekker bewogen. Ik blijf het ook leuk vinden dat schoppen, maar ik heb niet echt een druktemaker, of ik voel het gewoon niet zo goed... dat kan ook. Tomenjerry, knuf terug! Fijn dat het goed gaat met je Lexi, knap dat je je toch rustig hebt weten te houden. Het is hoe dan ook altijd moeilijk. waar doe je goed aan. Jezelf eens even helemaal laten gaan en de waarheid zeggen. Lucht wel lekker op, maar heeft het effect? Of rustig afwachten wat er komt... Blijft lastig, maar fijn dat ze je blijven betalen tot na je verlof!
Vissie, Fijn dat je weer apk goedgekeurd bent. Waarom doen ze bij jou trouwens over 2 weken inwendig onderzoek als ik het vragen mag? Kar, Gaat het weer een beetje meid? Kan me voorstellen dat je een huilbui krijgt als je mannetje op het laatst afhaakt. Mannen Zeker omdat je zo onzeker bent over de borstvoeding en deze voorlichting misschien juist erg goed voor je onzekerheid zou zijn.
kar, wijffie toch... *knuffel geeft* Lieve schat, ik kan zo veel naar je schrijven, maar ik weet dat als een mens zo in zijn/haar vel zit dat je het toch naast je neerlegt, het is nu eenmaal een gevoel wat je jezelf voor nu even hebt aangepraat. Maar ik weet zeker dat je alles met de beste bedoelingen voor je ventje zal doen! En met de allerbeste intenties. Dus je mannetje krijgt een prachtmama! Enne... met of zonder borstvoeding... het komt allemaal goed! KUS
Dankje, dankje! Ik ben er ook helemaal trots op! Nu staan er nog wat meer oranje spulletjes in en issie nog mooier. De wieg wordt nog bekleed hoor vanbinnen (wit). Het is een oude familiewieg, mijn mannetje heeft er zelf ook nog in gelegen.
ik lees snel dat het met iedereen goed gaat..en ik zie fotos van hele mooie grote buiken jaloers jaloers hahha raar om te denken dat vandaag ook eigelijk mijn laatste werkdag zou zijn. nu even snel het laatste nieuws. chedella weegt nu 2000kg Hoera! en alles gaat goed met haar. zie nieuwe fotos in mijn album. verder heeft ze een oogonderzoek gehad ROP noemen ze dat en helaas hebben ze daar een kleine afwijking gevonden maandag moet het verder onderzocht worden. deze afwijking komt vaker voor bij prematuren en de afloop er van is nog heel onduidelijk. kan alleen blijven bij een lui oogje. brilletje maar ook blind worden! je snapt wel hier de mama helemaal in de stress. maar goed we moeten een weekje afwachten dan weten we meer.. dus tot die tijd bidden dat alles goed komt! zo hier even het laatste nieuws...iedereen hou jullie goed he!
Klopt helemaal hoor, placenta ligt van voor en ik heb een behoorlijke buikwand... Dus ik maak me ook helemaal geen zorgen. Ik voel iedere dag wel een paar keer iets en ik vind het nog steeds heel leuk om schoppen te krijgen! Waarom ik over 2 weken een inwendig onderzoek krijg... Ik vermoed omdat ik ooit mijn stuitje heb gebroken en dat is een klein beetje scheef aangegroeid, ik vermoed dat ze even wil controleren of dat niet in de weg zit zeg maar...