Sonya Goed om te lezen dat het zo goed gaat met jullie meisje. Succes met de uitkomst van het verdere onderzoek! Hoewel je het wel weet met premature kinderen is het toch schrikken lijkt me als het je eigen betreft. Ik hoop voor jullie (en voor haar) dat het allemaal meevalt. Zanoni Ik wil je een heel fijne dag wensen!! Ik zal wel lezen hoe het was en hoop ook dat je foto's van de dag in je album zult zetten. kraambed Ik heb zojuist een kraambed besteld bij het distributiecentrum. Komen ze volgende week donderdag brengen. Die vrijdag ben ik 37 weken en vanaf dan mag ik dus thuis bevallen. Jaja, tenzij ze weten hoe mijn huis erbij staat! (zal tegen die tijd beter zijn hoop ik) Lexi Veel 'plezier' met de laatste lesdag. Ik weet dat het er nog niet helemaal opzit voor je maar het grootste gedeelte toch wel! En de laatste uurtjes lesgeven is héél anders omdat ze de laatste zijn! Rust voor jou is in zicht! gewicht Ik heb me al 2 weken niet gewogen en voel me echt een varken! Ik ben gewoon bang voor wat de weegschaal morgen zal aangeven. De vorige keer stond ik op +14 kilo. Ik wil zo niet op mijn flikker krijgen dat ik te veel ben aangekomen! Maar ik vind alles zo lekker!! En ik hou me echt wel in! Echt! Misschien valt het mee... maar ik durf er niet vanuit te gaan. Eigenlijk moet ik me even thuis wegen maar ik weet niet waar de schaal staat. Misschien is die uit angst voor mij weggerend!
Kar, heerlijk dat het weer wat beter met je gaat! Ben er vreselijk blij om! Ik heb Sonya een privebericht gestuurd met de vraag hoe het met haar gaat. We gaan hier nu zo hard, kan me niet voorstellen dat ze alles gaat teruglezen om te zien of er nog vragen voor haar zijn. Kus!
Handig! Ik vind het al heel wat dat ze ons zo geregeld op de hoogte houdt. Ik hoop ook snel weer iets van Jekkia te lezen. Aan de andere kant; die heeft haar hoofd waarschijnlijk niet bij de juli mama's, maar bij hun kleintje! En terecht!
Karlijn Fijn dat je APK goed was en dat je met Alex hebt kunnen praten! Wat gaat er gebeuren als ukkie niet ingedaald is? Ik voel me lichamelijk iets beter nu. Ik heb net (eindelijk!) weer kunnen poepen, het was wel een hele bevalling (AU!) maar het lucht zo op! Ik kan het wel aan Marc vragen of hij de was wil doen en wil stofzuigen enzo. Eerst volgt er dan een diepe zucht, en dan nog 1, dan moet ik het nog 6x vragen, weer een zucht en dan heel misschien doet hij het dan. En dan nog met een franse slag waardoor ik zoiets heb van dan kan ik het net zo goed zelf doen... En die vriend die straks komt, hij bedoelt het vast goed, maar het komt af en toe zo rot zijn strot uit . Hij kan dan opmerkingen plaatsen waarvan hij niet weet hoe die dan overkomen op mij. Hij denkt ook vaak dat ik fluitend de zwangerschap door ga. Zo stelde hij voor dat ik naar hem toe kwam in plaats van hij naar mij. En ik moet dan elke week weer zeggen, nee Ger, die afstand kan ik niet meer lopen! Verder is hij een goede vriend hoor, alleen erg direct en af en toe erg lomp in zijn uitspraken... Hehe, de zon begint hier eindelijk te schijnen, wordt ik zelf ook altijd weer een beetje vrolijker van! Jullie zijn allemaal zo lief voor me, heb het al vaker gezegd en ik blijf het zeggen! Thanks! Een dikke ! ! ! Liefs, Tanya
Vind overigens dat een hoop mensen zich al een tijd niet hebben gemeld. Hoe zou het met ze zijn? Deze vraag geldt natuurlijk ook voor de mensen die echt afgehaakt hebben, maar ik weet dat een aantal nog wel lezen. Ik zou het zo leuk vinden als iedereen nog even terug zou komen voor de laatste loodjes en we alles nog kunnen delen. Kom op dames, in het heetst van de strijd zijn er misschien dingen gezegd, maar kom op... we hebben allemaal last van hormonen, zijn weleens botter of juist gevoeliger dan we willen. Ahhh toe... kom terug... Ahhhhh
Lieve lieve schat... Hoeveel weet jouw Marc al over zwangerschap en bevallen? Wordt het zijn eerste kind? Een man kan het zich zo slecht voorstellen. En mannen kunnen al helemaal niets ruiken. Dus... leg het hem nog een keer uit. Vertel het rugzak verhaal. Je draagt al maanden een extra rugzak mee. Deze rugzak wordt steeds zwaarder en is niet eens goed ingedeeld. Dan ligt ie links, dan rechts, dan onder, dan boven. En nu moet je de inhoud van de rugzak ook nog een keer je lichaam uit werken. Daarvoor worden je banden nu een stuk slapper, dus je krijgt last van je bekken, onderrug en heupen. Tillen mag je niet i.v.m. buikspieren die opzij gaan staan en teveel kracht zetten op je borstplaat en dat kan daardoor scheuren. Dus... of ie alsjeblieft zijn steentje wil bijdragen. Het is JULLIE huis en JULLIE kind. Jij draagt het al en je doet je best om er zoveel mogelijk bij te doen. En... klaag niet als ie schoonmaakt en het is niet naar je zin. Hij doet het al met tegenzin. Als je dan gelijk gaat klagen, dan denkt ie ook 'waar doe ik het voor'. Laat zien dat je blij bent en dat je zijn inzet waardeert. Het is net een klein kind. Geef hem een sticker, snoepje en schouderklopje en hij is tevreden. Na een paar keer kan je dan 'voorzichtig' vertellen dat er ergens nog stof ligt, zonde... want normaal doe je het zo goed! Positief blijven, want tegen kritiek kunnen ze niet. Tot zo ver Dr. Phil
Ik ben op zoek naar de gouden tip! Voor de geboortekaart wil ik natuurlijk iets anders dan een standaard kaart! Niet handig! Maar goed... zoals jullie misschien weten mag je een plaatje ergens vandaan niet zomaar gebruiken voor je eigen kaart ivm copyright. Je mag het plaatje wel veranderen. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar de makkelijkste manier, buiten zelf tekenen om, want dat kan ik niet. Heeft iemand een idee? Of weet iemand misschien een site met plaatjes die je wel zo mag gebruiken?
mail het mij eens. Wie weet kan ik het met photoshop wat voor je aanpassen.... mailadres escipio apenstaartje fotografie-eveline punt nl
Hahahahaha Evelieveling, ik ben een van de lezers maar niet posters en het heeft nix te maken met opmerkingen ofzo, hoor! Meer met het feit dat ik vaak op mijn werk lees en ik werk al niet zoveel meer. . Als ik dan ook nog ga posten komt er helemaal niets meer van! Maar de laatste loodjes, ja, dat ken ik heel goed. En dan vooral aan de ene kant dat je denkt: HELLUP, over twee weken lig ik misschien al thuis te bevallen! en aan de andere kant: Pfoe, het kan nog 7 weken duren!
Jaaaa dat heb ik ook! Zo raar eigenlijk! Over 6 weken is uk er in ieder geval, in het uiterste geval! Raar idee toch!? En voor hetzelfde geldt heb ik morgen ander nieuws! (ik hoop het niet hoor)
Heee Mesaana! Leuk dat je jezelf even komt melden. Gaat het allemaal goed met je? Hoe doe je dat als je straks verlof hebt? Kom je ons dan updaten vanaf huis? Want we kunnen niet zonder je hoor
jA ik dacht ook meteen aan photoshop, of anders firefox daar kun je ook veel dingen mee. Paar kleine aanpasinkjes (je kan hier en daar een bloemetje weghalen, een wolkje nét iets breder maken en een gezichtje veranderen en dan is het al klaar) Maar ik heb een ander nieuwetje: MANWEZEN IS GESLAAGD VOOR ZIJN RIJBEWIJS! wieeeeeeeeeeeeeeeuwwwww ik ben zó zó zóóóóóóó ontzettend gruwelijk walgelijk idioot blij! We hebben nooit de financiele ruimte gehad om hem te laten lessen. Hij kwam uit rotjeknor dus eigenlijk in de stad geen rijbewijs nodig. Komt ie in friesland wonen, tja..daar ben je nergens zonder rijbewijs. Dus al die tijd afhankelijk geweest van mij wat betreft ergens heen gaan (ja of de fiets en openbaar vervoer maar dan nog ben je nergens hier) Toen we te horen kregen dat ik zwanger was, zaten we net in de laatste maand van "dieptrieste financiele situatie"en stapten we over naar "beter en trooskleuriger toekomstbeeld" Omdat hij een jaar eerder eindelijk een vaste baan had gevonden hier (vantevoren allemaal uitzendklusjes, 4 jaar lang, waardoor de financiele situatie uiteindleijk zwaar K*T geworden is..in combinatie met mijn 'ziekte'waardoor ik alleen maar parttime kon werken en geen aanvullende uitkering kreeg) We hebben toen een jaar lang geworsteld om uit de shit te komen, en 8 maanden geleden is dat eindelijk gelukt. En nu zijn we dus langzaam aan het opbouwen..en hadden we een regeling getroffen met een rijschool. (anders konden we t nóg niet betalen,...we betalen nu iets langer door) Meneer kon dus beginnen met lessen, in maart. En hij kon dus vandaag al afrijden..en is geslaagd! Wieuwwwwwww..Dat betekend vrijheid voor hem, voor mij (hij is minder afhankelijk van mij qua vervoer) en natuurlijk dat hij straks kan rijden als ik moet bevallen in het ziekenhuis of hoogzwanger ben of als de beebie er straks is! (hoef ik niet altijd naar de oppas te rijden maar dan kan hij ook) Owwww we zijn echt zó blij! (stom he, voel me net een kind )
Gefeliciteerd Niva! Kan me voorstellen wat een opluchting dat moet zijn! Weten jullie trouwens waar ik heel benieuwd naar ben? Naar alle namen die wij voor onze beebs kiezen! Ik heb gewoon zin om de lijst straks te zien. Misschien zijn er wel dubbele namen of walgelijke namen! Oké tot later meiden! Ga lunchen met Bob de Bouwer.
hihi ik zie mzelf al gaan lunchen met de bob's hier Whahahaha het hele huis vol woningbouwschilders en klussers en tuinmannen ...*my god*
Alles gaat helemaal goed met me! Alleen zie ik eruit als een Michelin-mannetje, vooral mijn voeten zien er niet uit! En daarboven heb ik echte "kenkels". M'n meisje is lekker druk in mijn buik, maar zit toch al tot aan haar kruin in mijn bekken! Ik heb vanaf volgende weekverlof en nog geen idee hoeveel ik dan achter de PC zit, meestal wel veel, maar dan ben ik aan het gamen. (Ben namelijk een verwoed Civilization en WoW speler). Maar ik ben wel benieuwd naar wie straks wanneer bevalt, dus ik zal echt wel even komen spieken, hoor!
Niet alleen spieken hoor. We willen ook alle ins & outs van jou horen! Niva, gefeliciteerd met je vent! Ik heb hier eindelijk de bon voor de blije doos. Dus die gaan we zaterdag maar eens ophalen!
Niva: ik kan heel goed begrijpen hoe blij je bent. Gefeliciteerd!!! Beebie: ik ben ook zo nieuwsgierig naar de namen. Dubbelingen, namen waar je zelf nooit voor zou kiezen of namen die heel apart zijn.... Wij hebben de juiste naam al vrij snel gevonden maar houden hem wel voor ons, maar dat is moeilijk hoor. Ben zo benieuwd wat mensen er van vinden... Mesaana: goed om weer van je te horen. Wel blijven spieken tijdens je verlof hoor en ons natuurlijk op de hoogte houden van vorderingen zodat ik de gegevens bij kan werken in de 'bevallingslijst'! Liefs Elma
Twinny, wat spannend; jij weet nu gewoon wanneer het gaat gebeuren. Niva: wat goed dat het is aangepast. Fijn voor je! AFTELLEN! Kar: OOK AFTELLEN! Dat is schrikken van Alex zijn werk. Hoe zit het met zijn contract? Miep: Mooie foto's! Lexie: Jammer dat er geen uren zijn. Over het verlof: dat kost ze niets hoor, dus dat kunnen ze makkelijk beloven. Zanoni: Heel veel plezier voor morgen! Elma: 10.5 kg is toch heel netjes? Ik ben voor precies hetzelfde bang.... Gisteren bij VK geweest: Kleine is helemaal ingedaald. Wordt geschat op 36 weken. Ze zei dat ze heel benieuwd was wanneer het zou komen (IK OOK!). Over tillen: Ik doe nog aan bodypump. Dat is wel meer dan 7 kilo die je een uur lang optilt, en nog nergens last van moet ik zeggen. Voel me echt lekkerder na zo'n uurtje.