Hier nog zo'n treuzelaar als hij de kans krijgt. Het is een echte reu. Kan prima los lopen totdat hij een andere hond ziet. Ik ben altijd jaloers op de mensen waarvan de hond perfect mee loopt en luistert. De mijne begint dit nu buiten ook wel te doen maar goed hij is tenslotte pas net 1 jaar.
Hmm die van mij is 6 jaar. Maar een terrier, dus daar kan het ook aan liggen. Ik vind het al heel wat dat hij los kan lopen! Ik ga weer op de bank zitten, mijn bil doet zeer.. Tot (misschien) later!
Kar, Bank ze! De mijne is trouwens ook een kruising met iets van een terriër. Hij heeft de tekeningen van een jack alleen zijn lichaamsverhoudingen zijn normaal.
Awww ik lees weer dingen over IJS. Vorige keer ben ik dat vergeten maar ik denk dat ik dit keer maar lekker mee ga doen met jullie. Er staat volgens mij nog roomijs met bosvruchten in de vriezer, ik ga me daar dan maar eens op storten
Overigens: al dat gekwebbel over honden... ik doe dan ook maar even een duit in het zakje over mijn kat. Die is gisteren ook weer APK goedgekeurd door de vet, moest er weer heen voor zijn jaarlijkse shotjes en controle. En wat hebben we zitten lachen en zitten mee-mauwen terwijl hij in zijn mandje mee in de auto moest. Wat zijn wij toch gemeen he. We zagen het al helemaal voor ons om dan straks met Bocco in de maxicosi en Darcy in zijn mandje 'gezellig' te gaan rijden (NOT!) Morgen zelf voor de APK keuring, ben benieuwd of ik ook geen beestjes in mijn oren heb en zo'n mooi glanzende vacht
Lexi, haha af en toe over wat anders praten dan zwangerschap en werk is nooit verkeerd he Juist leuk om straks ook met de kat te gaan toeren.. Kan die mooi je kleintje bezig houden met zijn gemiauw. Maar fijn dat alles weer goed was.
Hahaha wij gaan dus echt niet rijden met da poetie als dat niet hoeft hoor, drama om beest in mandje te krijgen en drama tijdens de autorit. Gelukkig hoeft het maar 1x per jaar dus dat scheelt. Hooguit dus volgend jaar juni, maar dan denk ik eerder dat één van ons gaat met beest en de ander bij bocco blijft.
Dat is beter dan die dubbel likker van mij Ik loop weer te tobben over de voorletters van de kleine.. Dit heb ik nog maar 1000x gedaan en kom er blijkbaar toch niet helemaal uit.
He gelukkig maar! Zijn wij trouwens de enigen nog hier? Tis nu net een soortje pingpong met die berichtjes tussen ons
Lexi, Je hebt PB. Is misschien ook beter voor de andere dames dan dit gepingpong. Anders staan er dadelijk tig pagina's bij en daar wordt niemand vrolijk van.
Evelien, vervelend hoor dat slechte slapen. Ik heb daar gelukkig geen last van. Ja ik ben wel een paar keer per nacht wakker, maar ik val redelijk snel erug in slaap. haha, dr Phil, ja dat doe je wel goed moet ik zeggen! Zanoni, ik wens je een hele mooie dag dag morgen! Heel veel plezier, geniet ervan en van het weekend en we horen je na het weekend wel weer als de vrouw van... Twinny, proficiat met jullie 9 jarig jubileum! Tanya, kl*te meid, gooi het er maar gewoon allemaal effe uit! Wij zijn er om tegen te klagen. En alle klusjes die vandaag niet lukken komen morgen wel weer... Kar, ik ben blij dat het weer wat beter met je gaat! Fijn dat de apk weer top was. En dat indalen dat komt wel hoor! ik heb bij mezelf geen flauw idee, daar is nog niet over gesproken, maar dat zal wel niet dan... hé Mesaana, goed om te horen dat alles goed gaat! Volhouden hè? Ook hier af en toe de kriebels hoor. Niva, super dat je mannetje zijn rijbewijs heeft gehaald, ik kan me voorstellen dat je er helemaal blij van wordt! Heerlijk hoor! Kaartje, ja bij mij meet ze dat ook iedere keer op, ik zit nu op 34 cm bij 34 weken. Ze heeft een curve gemaakt en schat de beeb op 3600 indien een meisje en 3800 indien een jongen. Maar ja, het zijn ook maar schattingen. we zullen wel zien. Jody, heerlijk hoor, zo'n pakketje! Lief dat ze daar aan denken. Lexi, hier nog een van de noverkant....haha! Of nee eigenlijk kom jij van de derekant... en inderdaad NIET naar Terneuzen gaan Kaartje, niks te beleven. Tanya, wat zijn jullie toch creatief. Wat een mooi geboortebord. En de letters gezaagd en al, en dan die kraamcadeau's en de enveloppen ook al klaar! Pfff. Petje af hoor! Landa, ja hoor iedere keer weer op de weegschaaal, wat ik in het begin vreselijk vond (ik heb zelf gen weegschaal en me al heel lang niet gewogen) maar nu vind ik het wel grappig omdat ik amper aankom. 3,7 tot nu toe. kan ik eindelijk eens zeggen dat ik trots ben als ik van de weegschaal afstap. Zo, Lexi en Landa, nu hebben jullie weer even wat anders te lezen....
Volgens mij is Landa m alweer gesmeerd naar interessantere oorden, ze is namelijk ineens heel stil. Terwijl ik dus net zit te wachten op aanspraak want er is echt RUK op tv...
Er is inderdaad geen klap op tv... Of is dat misschien alleen hierin Zeeland...haha! Ik ben de juni mama's aan het lezen. Vind het wel gek dat wij de volgende maand aan de beurt zijn....
Vissie, Haha bedankt voor wat nieuw leesvoer. Ik verveel me vanavond echt dood. Niks op tv of in ieder geval niets dat me genoeg kan boeien om te kijken. En verder heb ik eigenlijk nergens zin in dan een beetje computeren.