Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    ja tis echt drama op tv he? Ik heb de radio maar aangezet en ben toch nog maar wat gaan nakijken. Vriend is er toch niet dus dan heb ik het maar af he?

2. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Vraagje, is er al iemand aan een lijstje begonnen voor de partner?

Ik ben zomaar wat dingen aan het opschrijven wat hij niet mag vergeten maar ik kan eigenlijk niet zo heel veel verzinnen. Heeft één van jullie al wat bedacht?

tot nu toe heb ik:
    - aangifte doen bij de gemeente
    - kaartjes bestellen
    - kaartjes ophalen
    - slingers ophangen thuis

meer kan ik niet bedenken...

3. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Ik heb tot nu toe alleen nog maar een lijstje gemaakt met wie hij moet bellen als ik bevallen ben. Ik hoop dat ik sommige mensen zelf kan bellen maar mocht dit niet lukken dan staat er in ieder geval wie hij allemaal moet bellen.

Ik ga er verder vanuit dat we het niet vergeten om de geboortekaartjes te versturen en aangifte te doen.
    Wel ga ik op een blaadje precies de namen uittypen zodat hij geen fout kan maken in de spelling tijdens de aangifte. Haha.

4. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Nee, we zullen de aangifte ook zeker niet vergeten hoor, en de kaartjes ook niet. Maar op dat lijstje staat dan openingstijden van de drukkerij en telefoonnummer en ook van de gemeente, en dat hij het erkenningspapier niet moet vergeten enzo. En ik dacht als ik dan een lijst aan het maken ben komt er vanzelf nog een hele riedel, maar dus niet. Nu is het dan ook een karig lijstje... haha. Beter zo dan dat hij een hele dag moet rennen en vliegen!

Lijstje met mensen die we gaan bellen is ook wel een goed idee!

5. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Ik heb op het bellijstje alleen de mensen staan die ECHT niet vergeten mogen worden. Zoals je ouders, broers en zusjes en peetoom/tante. De rest komt later wel.
    Wel slim trouwens om de openingstijden etc op te schrijven. Ga ik ook eens naar op zoek.

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Meiden, ik ga maffen. Zie jullie vast wel weer!

Landa, hopelijk kom je eruit met je auto ;)!

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Volgens mij moet je ook zo snel mogelijk je zorgverzekering op de hoogte stellen. Dus dat zou hij kunnen doen?
    Beschuit met muisjes kopen?

8. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Laat ik dat ook maar eens gaan doen, of in ieder geval alvast een boek lezen op bed.

En die auto, tja dat wordt nog een hele klus maar komt vast goed ;)

9. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik stuur de zorgverzekering gewoon een geboortekaartje, dat zal toch wel snel genoeg zijn denk ik?

Ik ga ook zo slapen, weltrusten!

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oeh.. ik zag yoghurt ijs voorbij komen! Mmm.. ik ben op dit moment aan de trekdrop verslaafd. Elke keer als mijn bloeddruk okee is denk ik, ach, drop mag dan wel.

Wij zijn net even wezen fietsen met de hond. Dacht dat dat hem wel uit zou putten. Niet dus. :( Hij is geobsedeerd door de katten van de buren, ligt de hele dag met zijn neus door de schutting te loeren tot ze verschijnen. Ik heb hem nu 'gedwongen' te gaan slapen.

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Trusten allemaal! Hopelijk een goede nacht. Ga zelf zo ook douchen en naar bed.

12. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

sorry voor mijn late reactie....de dag vliegt hier voor bij..
    lief dat jullie ook naar mijzelf vroegen :oops:
    want inderdaad ik zet mezelf op de achtergrond.
    het is echt waar wat ze zeggen als er een baby word geboren dat er tegelijk ook een moeder wordt geboren.
    ik heb me al die tijd sterk gehouden maar na het oogonderzoek maandag ben ik echt even ingestort...
    niets maar dan ook niets mag er gebeuren met mijn kleine meisje en zoiets als de gezondheid heb jezelf helaas niet in de hand en dat maakt het zo moelijk!
    ook is het allemaal zo snel en heftig gegaan dat ik nog niet aan de verwerking toe ben omdat je nog steeds in het ziekenhuis wereldtje zit vol onzekerheid.
    verder draait het om de 3 uur kolven. naar zhuis de melk brengen. je meisje verzorgen. naar huis eten, kolven ect ect
    mensen die bellen, bezoek dat wil komen. zelf ben ik een hormoonbom die op ontploffen staat :cry:
    en ja mijn mannetje...die doet zijn uiterste best omhier mee om te gaan, vind het verschrikkelijk om zijn kleintje zo te zien en dan ook nog zijn vrouwtje die 100 graden is verandert!
    laats zaten we voor het eerst samen op de bank tv te kijken en beseften we dat wij twee er ook nog zijn ...gek he dat je leven in een keer zo op zijn kop kan staan. maar ja we doen het voor een heel belangrijk doel en dat is chedella! dat hou ik ook steeds in mijn hoofd en daar put je je kracht en energie weer uit!
    sorry voor mijn lange verhaal he dames!
    maar wel fijn om te weten dat jullie ook naar mijzelf vragen :)
    jullie allemaal heel erg genieten nog van jullie wondertjes en denk maar zo...je kunt straks als je moeder bent HEEL de wereld aan!

13. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Sonya Zeg absoluut geen sorry voor je lange verhaal! Wij vinden het fijn om te lezen hoe het met je gaat en hoe je alles ervaart. Ik neem aan dat het voor jezelf ook wel even prettig is om het van je af te schrijven.
    Ik heb echt respect voor jullie hoe jullie je hier samen doorheen slaan. Chedella zal later vast trots op jullie zijn! Lijkt me echt heel heftig en zwaar als je kindje zo vroeg geboren wordt. Nogmaals heel veel sterkte en succes.

14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Sonya, ik ben het helemaal met Landa eens!

15. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hé Zanoni, wat doe jij hier zo vroeg op de ochtend?

Jij moet je voorbereiden en met hel andere dingen bezig zijn, haha!

Veel plezier vandaag!

16. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Sonya,

Ik ben het ook helemaal met Landa en Zanoni eens!

Jullie meisje zal later trots op jullie zijn!

17. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik ga weer een dagje werken...even aftellen....

Nog 8 dagen!

(pff veel te lang, ik ben het zóóó beu op mijn werk, allemaal zeurende en klagende mensen, bah! Nog even doorzetten)

18. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Nu lees ik verschillende dingen. De een zegt dat het qua hormonen wel meevalt voor de borstvoeding, maar dat de melk erdoor terug kan lopen.
    Ik wil het even vragen aan de huisarts/verloskundige.
    Want voor mij geldt hetzelfde, of de nuvaring of condooms!

19. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb een stomme vraag... wanneer is iets spoed en wanneer niet?
    Ik wil de vlos bellen i.v.m. wat problemen. Maar moet ik tot half 10 wachten of is het spoed? Dat weet ik dus niet.

Ik ben al dagen op de parecetamol aan het leven i.v.m. koppijn, weinig licht kunnen verdragen.
    Ik dacht aan migraine.
    Nu klaag ik al dagen van pijn rechts onder mijn ribben.
    Verder heb ik veel slapende handen en beginnen mijn enkels toch wel steeds erger op te zetten.

Ik dacht eigenlijk dat het allemaal onschuldig was, tot mijn schoonzus gisteren zei 'plas je wel genoeg'.
    En toen viel het kwartje pas dat ik dat ook een stuk minder doe. Komt dat omdat uk is ingedaald?

Maar alle klachten kunnen ook wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Dus eigenlijk wil ik wat zekerheid...

20. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Iets waar je niet aan wil denken maar wat wel belangrijk is. z.s.m. een begrafenispolis regelen of junior er bij jou bij laten zetten.
    Want stel dat het mis gaat, als uk eenmaal heeft geleefd is het een volwaardig mensje, en dan is ie niet verzekerd en de kosten kunnen behoorlijk oplopen...

Deel Deze Pagina