Ik heb laatst van mijn VK gehoord dat echte weeën alleen ONDER in de buik te voelen zijn. Ze zei me dat als vrouwen met klachten komen over buikpijn hoog, of over de gehele buik, dat vaak geen weeën zijn. Ik denk zelf dat het vergelijkbaar is met menstruatiepijn. Alleen dan 50 keer zo erg ofzo..
Oooh dat valt dan nog mee, ik heb een jaar geleden mijn eileiders laten doorspuiten en dat was ongeveer 100x zo erg als menstruatiepijn
Klopt, dat heb ik ook gehoord. Onderin de buik. Hooguit uitstralen naar bovenbenen en rug (dit komt door de banden waarmee de baarmoeder vastzit)
Jekkia: Wat een verhaal! Jeetje, net op het nippertje zo te horen. Jullie meisje is prachtig, met die volle haarbos. Past op de een of andere manier bij haar naam vind ik. Wat ik me nog afvroeg: als je baarmoeder gescheurd is, heeft dat nog gevolgen voor volgende zwangerschappen? En weten ze ook hoe dat gebeurd kan zijn? Kaartje: gefeliciteerd! Over de update: tja.. Ik was verbaasd hoe groot die groep eigenlijk is. Heb er wel de hele nacht over liggen denken eigenlijk. Eveline: Je doos harsen lijkt me heeeel pijnlijk! Kan Jerry niet wat trimmen ofzo? Ik vraag het Alex elke keer - vooral omdat HIJ zo graag wil dat het 'netjes' (lees: kaal) is. Maar tot nu toe niets. En zelf zie ik het echt niet meer. Wordt een beetje gevaarlijk met zo'n scherp mes daaronder. Tanya: Regen bij jou?! Ben jaloers! Hier is het strakblauw, bloedheet.. Ik wil die stof wel uit de lucht dus ik hoop dat het onweer nog komt. En ik zeg het weer tegen je: RUST NEMEN! Twinny: Je komt de laatste tijd zo vrolijk over, echt heel fijn! Is dat ook zo? Beebie: Heerlijk, weer gewoon douchen! Zeker met dit weer! Hoop voor je dat het gaat lukken dit weekend. Mesaana: Sterkte met je laatste dag! Trouwens, is het voor Elma niet ook de laatste werkdag? Lexi: Wat een gedoe met die urine van jou.. Hardnekkig zo'n ontsteking. Sterkte met je laatste klusjes en daarna jij ook gaan broeden he?! Kieteltje: Ik heb dat dus ook met de hik. Niet altijd, maar soms is het zo irritant. Ik vind het ook altijd sneu voor hem. Probeer hem dan op zijn rugje te kloppen ofzo. Geen idee of het helpt. Ikzelf heb vannacht een beetje beter geslapen. Maar 1 keer een hooikoorts-aanval. Wel een ontstoken oog nu. Ik ga zo maar eens beneden aan de poets. En daarna ook strijken. Vreemd genoeg vind ik dat echt leuk! In de babykamer, radio aan.. Ik vind het zo'n fijne ruimte om in te zijn.
Hey meiden, Ik ga jullie voor vandaag weer verlaten. Mijn werk zit er nu definitief op en ik heb thuis nog steeds geen internet. Ik hoop dat dit binnen 2 weken is opgelost. Tot die tijd ben ik vast af en toe bij mijn ouders online, maar ik zal dus minder vaak reageren! Geen rare dingen doen de komende tijd...! Succes en tot snel. Liefs Elma Ps. Ik zorg wel dat ik de lijst bijhoudt en tijdig plaats in geval van wijzigingen!
Over die vluchttas: Het enige wat ik heb gekocht, zijn van die mega-onderbroeken. Ik denk de hele tijd ach, dat komt nog wel.. Ben ik nou zo laat?! En nog een vraagje: gaan jullie aan de frambozenblad-thee om je baarmoeder te laten verweken? Ik heb van mijn schoonzusje ook tabletten van VSM doorgekregen die je kunt slikken om de boel te verspoedigen: caulofilum talactroide. Ooit van gehoord?
Elma... geniet van je verlof, jullie nieuwe huisje, doe rustig aan en ik hoop je snel weer hier te zien! Broed ze! Kar: fijn dat je beter hebt geslapen! Enne... mijn doos trimmen... ik vind die stoppeltjes ZO irritant. Het moet glad. Dus Jer zou dan om de dag aan het werk moeten. Dat lijkt me dus niets. Dus ik ga het gewoon harsen... (ik laat wel weten hoe erg de pijn was). Hier heeft het vannacht behoorlijk geonweerd en geregend. Nu is het bewolkt maar benauwd. Wat betreft Twinny heb je gelijk, die komt momenteel echt heel goed, vrolijk en super over. Ik hoop ook dat het geen masker is en dat ze zich echt zo voelt, maar ik heb zo'n vermoeden dat ze zich echt zo voelt, vooral omdat ze het goed vond dat ik hier gewoon zei wat me dwars zat. Dus ik denk niet dat ze een masker opdoet. Misschien dat het voor haar een opluchting is dat ze een datum heeft. Jer belde... hij is onderweg naar huis. had geen zin meer dus heeft een halve vrije dag genomen! Dus ik ga nog even snel wat in huis doen! Tot later!
Ik spam gewoon door hoor, hier. Maar ik wilde nog even trots vertellen dat iedereen mij gisteren bij die promotie (van mijn collega) zo mooi vond! En dat ik zo mooi draag... Mijn aio-coordinator (soort mentor) omhelsde me helemaal en zei tegen anderen dat ze zo trots op me was. Ik glom helemaal!
Jij bent laat Heb je al kratten in huis? Dat hoort vanaf deze week bij jou! Enne... nooit van gehoord, dat frambozenblad-thee. Ik denk dat ik alles op zijn beloop laat. Maar meiden... denk eraan... geen wonderolie gebruiken hoor! Hoe veel goede verhalen je ook hoort!
Hallo lieve dames, dank jullie wel voor alle felicitaties! Echt super dat jullie daaraan denken We gaan een lekker weekendje weg saampjes (helaas Lexi en Tan is het toch geen Zeeland geworden - was niks betaalbaars meer beschikbaar op zo'n korte termijn volgende keer beter - met z'n 3tjes hihi), we gaan nu naar een huisje op de Veluwe, heeeerlijk ontspannen! Na het weekend lees ik weer helemaal bij en kan ik weer meekletsen! Heel fijn weekend allemaal, doe rustig aan (standaard )! X Kaartje
Ik vond het al zo goed dat ik nu dat molton op bed heb liggen. Hmm die kratten moeten we maar eens gaan halen vanmiddag dan. En die tas.. Moet ik ook maar eens bij elkaar gaan zoeken. Even dat lijstje erbij halen.
Twinny is lief! En ik hoop (en denk) ook dat je echt vrolijk bent. Ik kan me voorstellen dat de toezegging van een keizersnee en het vaststellen van een datum heel veel opluchting geeft! Hier trouwens goed nieuws (voor veel van jullie misschien niet voor te stellen en iets wat al maanden achter je ligt, maar goed...): dinsdag wordt het kamertje bezorgd! Yeah, eindelijk een ledikantje en een commode en een box. Zijn we er straks echt klaar voor Laat nu die kraamzorgmevrouw maar komen (nog niks gehoord met 35 weken, zijn er daar meer van...?) Toch nog even wat reacties op de afwezigen-update-lijst, omdat ik het niet kan laten... Ik zag Monique27 ook op de lijst staan. Ze zei de laatste keer dat ze twijfelde of ze nog wel terug zou komen... Ik heb zo het gevoel dat dat een 'nee' geworden is, want je bent heel juni al niet meer hier geweest... Meid, we missen je! Kim, ik denk aan je.... Ik hoop dat je de laatste loodjes goed doorkomt, en dat het met Steven beter/goed gaat. Marloes, jij nog veel sterkte met het laatste beetje werk. Nog even en ook jij kunt thuis gaan genieten en je voor gaan bereiden! Peeetje, fijn dat je je beter gaat voelen, en erg vervelend van die oven. Hopelijk hoef je niet alle meubels te vervangen ofzo! Koeky, vervelend dat je zoveel klachten hebt... Ik prijs me elke dag gelukkig dat ik bijna klachtenloos ben. Ook ik heb geen nesteldrang trouwens, of maar heel af en toe. Komt vast nog wel! Kirby, het is voor jou bijna zo ver. Heel veel sterkte!!! En uiteraard ook nog reacties op de nog wel actieve meiden hier: Beebie, is het tegelen afgekomen vandaag? Of bijna af? Wat zal jij lekker douchen weer de eerste keer zeg.... Ik krijg er plaatsvervangend zin in voor jou Ana, hoe bevalt het niet-meer-werken? En is het met de hitte uit te houden daar in het Zuiden?! Kar, super dat je zoveel complimentjes kreeg. Natuurlijk zie je er geweldig uit: je wordt moeder! Evelieveling, poeh, dat harsen... jij liever dan ik. Ik kan het nu een week of twee ook niet meer goed zien, maar doe het toch nog zelf, op gevoel. Hoewel m'n vriend het graag voor me zou doen... Niva, beetje laat, maar gefeliciteerd met het rijbewijs van je vent! Kaartje, fijn weekend! Euhm.... Oh ja: Zanoni! Hoe was het, getrouwde vrouw?! Jody: veel plezier bij dat toernooi dit weekend! En nu is m'n geheugen echt leeg, ben ik bang... Sorry voor wie ik vergeten ben.
En Sterrekind, hoe is het met je?! Vluchttas: Nog niet de eerste aanzet tot een voorbereiding tot het klaarzetten ervan.... Zal wel komen als ik met verlof ben, ben ik bang. Of als ik samen met mijn moeder op pad ben as dinsdag! De klossen ophalen kan ik dan ook mooi doen. Laat ik daar maar een pro-actieve dag van maken!
He, mag ik dan toch even inbreken in jullie "prive" forum. Ik heb nl. Jekkia nog niet gefeliciteerd. Heb je verhaal net gelezen meis en potver wat hebben jullie geluk gehad. Fijn dat er een happy end aan het verhaal zit. Wat een mooi meisje , van harte gefeliciteerd! Groetjes Monique
Goedemiddag meiden! Kieteltje Volgens mij wil je moeder je verwennen door met je naar de Prenatal te gaan. Dat is nooit verkeerd lijkt me Fijn dat je APK ook weer goed was! Ik schreef dat over de hik. Eerlijk is eerlijk ik erger me daar soms nog steeds aan. Ik vind de schopjes etc heerlijk maar de hik is zo'n ritmisch zacht getik, ik kan me dan gewoon nergens anders meer op concentreren. Waarschijnlijk zal ik het over een paar weken juist gaan missen.. Sjaantje Haha as opa's & oma's.. hier wordt ook erg veel gebeld. Maar nog niet zo van de zenuwen maar gewoon om te vragen hoe het gaat. Gelukkig pff. Ach beter dan dat ze helemaal niks laten horen toch? Jody Wat een tekst op je bevallingsshirt. Haha. Marloes Bedankt voor de update. Zo te lezen gaat het over het algemeen goed met iedereen. Succes met de laatste loodjes meiden. Beebie Ook alweer APK goedgekeurd! Eigenlijk hoor ik over het algemeen alleen maar goede APK keuringen. We zijn voorbeeldige mama's. Het schiet nu echt op met je badkamer, Super! Jekkia Wat fijn dat je er bent! Wat een ontzettend heftig verhaal, word er echt even stil van. Jullie hebben wel heel veel engeltjes op jullie schouders gehad. Maar zo te horen gaat het zowel met jou als jullie kleine meisje erg goed! Tanya Neem je vannacht wel je pilletje in.. je hebt ze niet voor niks gekregen. En inderdaad probeer vanmiddag een uurtje te pitten, al lig je alleen maar dan heb je toch weer wat rust. Mesaana Geniet van je laatste werkdag meid. En volgende week lekker veel komen posten hier! Twinny Was het proberen waard om iets over je koffertje te vragen he? Weeën? geen idee hoe ze voelen. Iedereen zegt tegen me dat je zelf 100% zeker voelt wanneer het echte weeën zijn. Dus daar vertrouw ik op. Elma Vrij tot januari 2008?? zucht jaloers. Kar Fijn dat je vannacht iets beter hebt kunnen slapen. En die complimenten.. Heerlijk meid geniet ervan!
Jeetje wat ben ik toch een doos... Mijn zusje is een paar weken getrouwd, en ze hebben de gasten een CD gegeven met hun muziek erop, die ook bij de ceremonie en receptie gedraaid werd. Die heb ik opgezet tijdens het poetsen en ik loop me hier toch een potje te janken! Hun smaak ligt ook wel dicht bij de mijne, maar het zijn zulke lieve liedjes, en de teksten passen zo bij hen. Ze waren (en zijn) ook zoooo verliefd. Om jaloers op te worden.. (Dat is ook wel een deel van de tranen denk ik)