Mijn laatste reactie nu dan nog.. Het gaat vooral om die opmerking over jullie "priveforum". Daarmee zeg je ontzettend veel. Zoals ik daarna ook schreef is dit (on)bewust het veroorzaken van een rel. Dus misschien heb je het zo niet bedoeld, vandaar mijn woordkeuze voor (on)bewust, maar zoals je ziet is het zo wel over gekomen.
No way... ik doe het niet af als 'zwangerschapshormonen'. Gezien je zegt dat jouw pb box niet knippert... ik heb jou idd. niets gestuurd. Dus het ging niet over jou. Over jou wist ik niet meer dan dat je er nog over nadacht wat je ging doen. Daarnaast vind ik dat je jezelf goed tegenspreekt. Nu schrijf je Dus... voor ieders ogen... dat heeft dus NIETS met prive te maken. Dus ik ben wel benieuwd hoe je dat prive dan bedoelde? Als het niet als stoken bedoeld is, dan ben ik benieuwd hoe wel. En tuurlijk mag je haar komen feliciteren. En natuurlijk mag je nog gewoon meelezen. Doe wat je niet laten kunt. Maar het lijkt er nu toch wel wat op of er wordt geprobeerd om de groep verder uit elkaar te rukken.
Tanya: Goed zo! Even beentjes omhoog en koel drankje erbij. Ik ga nu ook naar de thuiszorgwinkel en de stad, spullen voor de koffer kopen.. Tot straks!
Tot straks Kar! Lieve meiden, bedankt voor de berichtjes over mijn mams. Ik probeer mijn koppie omhoog te houden. De klap komt hard aan. Maar de artsen en mijn moeder zijn nog positief, dus dan moet ik het ook maar zijn vind ik.
Oké, zucht, gaan we weer (waarom blijf ik mezelf in godsnaam toch verdedigen?). Ik heb alleen gezegd dat ik je opmerking nogal raar vond over dat privé-forum. Ik heb niets gezegd over dat jij de gebeten hond bent, helemaal niet. Tuurlijk mag je Jekkia feliciteren, het zou wat zijn als we dat gaan verbieden. En ik dwing je niet om te reageren op berichten, ik heb alleen gezegd dat ik het leuk zou vinden als jij (en de anderen) af en toe iets laten horen over hoe het gaat met jullie. Pfff, ik weet niet goed hoe ik me moet verwoorden, ik hoop dat hier niet de volgende ruzie/rel uit voort komt. Het was alleen je opmerking die me even verkeerd viel, thats it. Ik hoop nu dat ik niet de gebeten hond ben nu, is absoluut niet mijn bedoeling (geweest). Met dat wel/niet reageren bedoelde ik jou niet mee, maar andere afwezigen.
Kar, Shop ze. Ik ga nu even lekker een terrasje pakken! Tot straks meiden en maak je niet te druk, daar is het veel te warm voor
Over die vluchttas, ik had het er met Marc over en ik wilde van die mini-flesjes gaan halen, dus mini-shampo, douchespul enzo (die ze nu overal in de aanbieding hebben, voor 1,-). En een nieuwe tandenborstel, tandpasta en dat soort dingen. Zodat ik op het moment dat ik die tas ineens nodig heb niet alles nog moet gaan zoeken. Hij vond het maar raar, hij vindt dat dubbelop. Maar zo gek is dat toch niet of wel? Liefs, Tanya
Karlijn Shop ze! Landa Hmmm een terrasje, lekker! Macdonalds Ik vind dat ze net als in Amerika hier maar een bezorgservice moeten hebben. Die lui zouden goud geld verdienen aan zwangere dames heb ik zo'n vermoeden! Liefs, Tanya
Evelieveling, ik wil niet dat je je energie nou hier allemaal in gaat stoppen. Maar ik zal mijn opmerking prive forum dan proberen uit te leggen voor degene die mij niet kunnen volgen. Ik lees hier de laatste tijd idd alleen maar. Vanmorgen kwamen dan ook de opmerkingen dat dat wrijving veroorzaakt bij mensen. Dus kwam dat bij mij over als dat er hier dingen geschreven worden die "prive" zijn en dus niet gelezen mogen worden door andere mensen. Vandaar het woordje prive forum. Omdat het bij mij over kwam dat er dingen tussen zouden staan die ik niet mag lezen en daar is dan toch de pb voor? Wil totaal niet stoken, helemaal niet, maar laat helaas ook niet over me heen lopen, dus wilde me wel even verdedigen.
Ik vind het niet raar. Weet je, die dingen koop je goedkoop en... het bederft niet. Daarnaast eet het geen brood, dus het kost je zolang je het in huis hebt ook geen geld meer. Dus als het niet met de bevalling opgaat, dan is het altijd reserve voor een andere keer. Ik heb hier eerder een nieuwe shampoo opengetrokken zodat de andere shampoo in mijn toilettas kon. Overigens, ik heb de vluchttas naast het kraampakket staan. Want als het een thuisbevalling wordt dan zit daar toch ook mijn 'bevalshirt' en de kleding voor ukkie in. Dus die tas komt toch wel van pas!
Evelieveling vanuit hier een hele dikke knuffel. waarom worden met dit weer de kindesr ook vervelend. jemig ze zit echt het bloed onder je nagels te halen ze "slaat" zelfs ,dan wel zachtjes maar toch. grrrr alles doen wat niet mag en vervolgens bleren. waar is mijn lief meisje gebleven.
TomenJerry: ze wordt een peutertje.. Die doorheeft dat mama met haar dikke buik niet meer zo snel etc. is! Ja ik ben er nog, Alex gaat eerst even Morris uitlaten. Hij had 3 voorbeelden van kaartjes bij zich! Moeilijk hoor.. Aan allemaal zit wel iets leuks en minder leuks. Zucht.
Oke, ik snap je punt Monique. Nee, het gaat er niet om dat mensen niet mogen lezen. Ik bedoel... ik neus zelf ook in het augustus forum en het juni forum. Maar het is zo raar dat mensen niet reageerden toen we vroegen hoe het met ze ging, wel opeens reageren op de bevalling van Jekkia, gisteren opeens een update en ik zie dat bepaalde pb's die ik heb verzonden wel worden gelezen en er wordt niet op gereageerd. Daarom had ik er echt zo'n naar smaakje bij. Jullie zijn niet verplicht terug te komen. Jullie zijn niet verplicht om te schrijven. Maar zie het ook van onze kant, wij mogen niet bij jullie komen of weten waar jullie zitten zodat wij ook mogen bijlezen omdat we ook graag op de hoogte willen blijven van jullie. Ik ben serieus door deze toestand terecht gekomen in een uit elkaar getrokken club waardoor ik echt mensen 'kwijt' ben met wie ik een leuk contact had. En ja... het is 'maar' internet. Maar wel in een hele belangrijke periode voor mij. Want... ik ben nooit meer nog een keer voor het eerst zwanger en vond het zo leuk om alles met jullie te delen! 'Maar internet...' maar toch... kan hier zo lekker mijn ei kwijt. Ik weet hoe erg ik jullie heb gemist toen ik geen internet had. Want soms wilde ik echt mijn ei kwijt en dat kon dan niet. Daarom was het heerlijk om brieven te schrijven met Karlijn. Heb nog 1 persoon een 'lange' brief geschreven, maar daar heb ik helaas nooit wat op terug ontvangen.
Idd. tomenjerry, peuterpubertijd! En mama is gevoeliger dan anders, is niet meer zo snel... dus waarom niet proberen om grenzen te verleggen. Geef haar eens ongelijk Karlijn, scan ze eens in en laat mij maar beslissen Ben verder niet nieuwsgierig hoor! Paris Hilton? WIE? Ik negeer die berichten. Wat een vaag gewauwel over dat mens!
Hihihi.. Het wordt ook heel erg echt zo, met die kaartjes met onze namen erop. Ook al is de naam van de baby nog fictief. Ik krijg een baby!
en ze zijn zo lieffff [size=0]als ze slapen [/size] hahaha moet zeggen ren er nog vrolijk achteraan. voel me op he moment totaal niet hoogzwanger ben zo fit als een hoentje alles weer los. ff afkloppen en nu ff Monique meid hoe gaat het? voel je je goed en loopt alles goed of hoor je ook bij een bejaardeclubbie ff voor een iedereen een knuffel om de gemoederen te sussen this warm en vermoeiend de laatste loodjes maar laten we toch een beetje feesten het merendeel is met verlof dus party tima