Juli 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door kimkivits, 28 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dag dames,

Ik ben kapot! Gelukkig was het niet zo bloedheet hier vandaag, ik denk een graadje of 21 en we hebben geen zon gezien. Vanmorgen heeft het hier veel geregend. De heg was er binnen 1 uur uit, dat mannetje had een speciale freesmachine waardoor er alles heel makkelijk uit ging. Ik heb foto's gemaakt, die zal ik er zo even opzetten, van voor en na.

Mijn vader heeft wat klusjes gedaan (en meer geouwehoerd eigenlijk, maar ach) en mijn moeder en ik hebben de hele keuken onder handen genomen, dus die is lekker schoon. Echt alles hebben we gepoetst, alle vaatwerk en doosjes en weet ik veel wat in de vaatwasser, de kastjes binnen en buitenkant, de oven, de koelkast, aanrecht, gasfornuis, elektrische apparaten, echt alles! Ook nog even alle ramen aan de binnenkant gezeemd (buiten ging niet vanwege de regen), de vloer goed gestofzuigd (echt alles aan de kant), geschuurd en gedweild. Ik heb de tafels en houten meubels onder handen genomen met Pledge. Ze zijn nu een uurtje weg (gelukkig, want ondanks dat ze het goed bedoelt hier komen poetsen is de combi ik en mijn moeder de hele dag niet echt een hele goede, voor mij dan ;) ). En ik heb nog steeds geen voldaan gevoel, ik wil nog veel meer gaan schoonmaken nu maar doe het echt niet. Mijn lichaam protesteert heftig namelijk. Dus ik ga op tijd naar bed, neem een slaaptablet en hoop dat ik nu eens meer als 5 uur aan 1 stuk kan slapen. Morgen weer een nieuwe dag hoor.

Peetje : Balen meid dat je er steeds moeilijk op komt, op dit forum. Ik hoop dat dat probleem gauw opgelost is. Is de rookschade al een beetje verdwenen na je ontplofte combi-oven?

Evelieveling Ja, ik ben 1 van diegene die zich gauw schuldig voelt, maar dat had je vast al gemerkt ;) . En dat is idd het moeilijke van internet, je kan iemands gezichtsuitdrukking niet zien als die wat typt.

Liefs, Tanya

2. Niet meer actief

Hallo Zwangere dames,

Gaat alles nog goed? Hier wel hoor
    die kleine heeft geen ruimte meer maar die kleine lijkt er niet mee te zitten.
    en ik moet zeggen ik ook niet heb namelijk niet zo grote buik.
    dus zit die buik me ook niet in de weg. alleen ja ik vraag me af hoe ze erin past haha.

maar alles gaat dus lekker hierzo, ik verheug me op me bevalling,
    wat ook leuk is is dat als me kleintje 19-6-2007 blijkt te komen in plaats van de uitgerekende datum 07-07-2007 dat ze dan op de dag van haar vader geboren word. leuk cadeau toch haha. nou ik hoop dat die kleine komt wanneer me kindje er klaar voor is, mij maakt de dag weinig uit, week 37 vind ik goed maar nog langer genieten van me zwangerschap ook immers als die kleine eruit is, is die kleine eruit he en zal ik dat bewegende mensje in me buik toch missen, dat gevoel, alleen dat bijzondere gevoel dat ze me aankijkt krijg ik er dan voor terug dus beetje dubbel allemaal. ik heb wel al voorweeen, en dan bedoel ik niet de harde buiken maar de echte voor weeen, dus ik vraag het me af, wanneer komt die kleine, ze noemden het losmaak weeen. :rolleyes:
    wat ik kan zeggen is ik hou van me kleine ukkie en uhm alle pijn heb ik er voor over om die kleine op te zien groeien,

Veel Liefs

Wij

3. Niet meer actief

Nou, hier komen de beloofde foto's.

Deze is gisteren genomen, dus de situatie voordat de heg eruit ging.
    Je ziet dat het achterste gedeelte wat dunner is, de heg dan. Die hadden we vorig jaar besproeid met round-up, we wilden proberen of die heg zo dood ging en er dus makkelijker uit zou gaan. Hij is wel dunner geworden, maar ging dus niet dood.
    (ohja, de zwarte kat op de linkerfoto is Mara, en op de rechter zie je Marc en Tygo). Tip: Let op de positie van de boom in de tuin ;)

4. Niet meer actief

Hier de situatie vanochtend:
    Eerst hebben Marc en Thomas (het mannetje wat dat zwart voor ons deed) de heg boevn de grond afgezaagd. Vervolgens ging hij met de freesmachine op de rechterfoto alles uitfrezen.

5. Niet meer actief

sorry hoor maar zou het hier niet gaan over zwangerschap in jul 2007 mensen kunnen dan amper reageren als je alle foto's van je tuin plaatst, geef ze dan je msn.

Groetjes wij

6. Niet meer actief

En de situatie nu:
    Links wás de heg, komen ze ophalen van de gemeente nadat we het bij elkaar gebonden hebben. En rechts de nieuwe situatie. Foto is een beetje donker (sorry), maar je ziet nu hoe het boompje middenin de tuin staat en wat voor ruimte we erbij gekregen hebben, terwijl de buren dezelfde breedte tuin houden (de heg stond net op ons gebied, hebben de vorige bewoners zo gedaan, stonden eerst 2 heggen tegen elkaar aan). Achter op de rechterfoto zie je nog een schutting staan, naast de regenpijp. Dat is de eigenlijke tuingrens.

Volgende week de nieuwe schutting, en dan kan Marc eindelijk aan de tuin beginnen zodat ik ook weer lekker buiten kan zitten!

Ik ga nu lekker bij Marc in bad zitten, even mijn lichaam ontspannen!

Liefs, Tanya

7. Niet meer actief

Ehhh pardon :confused: , dat maak ik zelf wel uit! De mensen waarmee ik hier klets wisten dat ik vandaag de tuin liet doen en vroegen er ook naar. Als het je stoort, lees er gewoon over heen en doe niet zo moeilijk joh. Er worden hier wel vaker foto's geplaatst die even niets met zwanger zijn te maken hebben, het gewone leven gaat ook door. En mensen kunnen gewoon blijven reageren hoor, ruimte zat in dit forum. Jee, waar maak je je druk om!

8. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Tanya je hebt Pb

9. Niet meer actief

Jij ook! :)

10. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Tanya, Jemig dat is echt een vooruitgang! Jullie hebben trouwens sowiezo al een flinke tuin of is dat gezichtsbedrog door de foto's ;) ?
    Badder ze!

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar de krant van donderdag 31 mei 2007.

Ik zou die heel graag willen zodat ik die kan bewaren voor later.

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

AMEN
    (mooie tuin trouwens, lekker groot)

13. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Kun je die niet bestellen via de krant zelf? Volgens mij heeft mijn schoonzusje dit gedaan na de geboorte van haar kleine.
    Met tijdschriften kan dit namelijk ook.

14. Niet meer actief

Jah je hoeft je niet aangevallen te voelen duidelijk heb je last van je hormonen. ik bedoelde zoiets van hou er rekening mee. ik heb ook iets geschreven en nu door jou, komen we meteen op een andere pagina. waardoor het voor andere onmogenlijk word om ergens op te reageren.
    ik zit er niet zo mee dat je je hele tuin wil plaatsen, het was een suggestie.
    blijkbaar kan je daar niet zo goed tegen, en vind je mij onredelijk, en dat mag je vinden prima. maar dat gesnauw is nergens voor nodig. ik kom zelf hier eens in de zoveel tijd, en dan wil ik ook lezen wat andere geschreven hebben, maar ja wat ik bedoel is als ik dan onzinnige dingen van je tuin te zien krijg had ik liever naar je kindje of je zwangerschaps buikje gekeken. en daar wat leuke dingen over gelezen. dus was niet beledigend bedoelt ofzo en btw nu ook niet,

15. Niet meer actief

jekkia en voor jou informatie, heb ik je hele bevalling gelezen en wou ik je eigenlijk complimenteren met je baby girl leuk dagboek ook.
    ben blij dat alles goed voor jullie tweetjes is afgelopen, en wat betreft die zware week, waarin er een hoop gebeurde, je waarschijnlijk echt een engeltje op je schouders had,

Wij

16. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Lieve Melissa,

Ik heb je een pb gestuurd omdat ik wilde voorkomen dat er een onzinnige discussie hier ontstaat. Ik kan het nu echter niet laten toch ook hier op je berichtje te reageren aangezien je nu weer zoiets schrijft.

Denk alsjeblieft goed na hoe en wat je schrijft hier op zo'n forum. Het juli 2007 mama forum is NIET alleen bedoeld om te praten over je zwangerschap. Je hebt een binding met elkaar omdat je allemaal in hetzelfde schuitje zit.. je bent namelijk allemaal in juli 2007 uitgerekend.
    Het is toch heerlijk om ook over allerlei andere zaken te kunnen kletsen met elkaar? Ik zou er niet aan moeten denken om hier dagelijks alleen maar over zwanger zijn te MOGEN praten. Pfft dan denk ik dat het hier heel snel heel stil wordt.

Ik hoop nog veel leuke berichtjes van je te lezen over allerhande zaken!

17. Niet meer actief

Ehh, ik heb geen last van hormonen hoor! (jij wel?)En heb je al eens gezien dat je door de afgelopen 1000+ pagina's kunt bladeren? Het is namelijk niet zo dat als er een pagina bijkomt je de andere niet meer kunt lezen, die kan je gewoon terugkijken als je dat wilt. En ik snauw niet hoor, vond je alleen onredelijk. Er zijn hier al een paar 'relletjes' geweest en daar had ik nu even weer geen zin in, dus reageerde ik meteen zo. En als je naar mijn kindje of buik wilt kijken, die foto's staan in mijn album, dus...

Jekkia
    Ik weet niet welke krant je bedoelt, maar net als Landa zegt, volgens mij kan jet het bij de desbetreffende krant opvragen. Wanneer krijg je de uitslag van je placenta?

Voor de rest: Slaap ze!

Liefs, Tanya

18. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Niva Wat een schande dat je ons nu niet laat meegenieten van je schitterende jurk ;)
    Hier is het vandaag nog steeds bloedheet pff.

Ik zou als ik jou was toch even je klachten in de gaten houden en als je het niet vertrouwd meteen de VK bellen. Ik heb nog even de verschijnselen van een zwangerschapsvergiftiging opgezocht en volgens mij voldoe je (helaas) wel aan wat kenmerken, maar goed ik ben geen expert:

De meest voorkomende klachten bij zwangerschapsvergiftiging en HELLP syndroom zijn:

hoofdpijn, misselijkheid en braken;
    pijn in de bovenbuik, bovenrug en schouderbladen;
    vermoeidheid en grieperig gevoel;
    wazig of vlekjes zien;
    tintelingen in de vingers;
    minder plassen en/of donkere urine;
    vocht vasthouden in voeten, handen en gezicht.

19. Niet meer actief

Oh, en de afmetingen van de tuin zijn 5,5 meter breed en 14 meter lang (voor de aanbouw was dit 17 meter), dus we hebben een behoorlijke tuin! Dus het is geen gezichtsbedrog hihihi

20. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Tanya, Heerlijk zo'n tuin.. Hoop dat wij dat binnenkort ook hebben. Ben jaloers :evil:

Deel Deze Pagina