Lieve dame, Ik heb toch ook niet gezegt dat dat niet mag? ik geef een sugestie van niet teveel achter elkaar. immers anders moet een ander het begin zoeken. en dan ben je wel ff bezig. Tuurlijk kan je over van alles praten, dat is ook zeer zeker leuk. maar dat mensen stil worden is misschien omdat veel mensen al een band hebben en anderen niet, omdat die het onderwerp niet volgen of er niet bekend mee zijn, ik bedoel niets slecht ofzo. en praat over wat je wilt. maar geef andere mensen ook een kans om zich te mengen. of deel te nemen aan het gesprek. maar goed. einde onderwerp,
tantan nee ik ook niet hoor. ik doe niet aan rellen, verspilling van mijn energie en ja ik heb gezien dat je alles terug kan bladeren. en dat is dus ook mijn punt geweest dat veel dingen niet te volgen zijn als je pagina's terug moet. maar ja ik zal me er niet aan storen immers ik lees pas iets als ik iets geschreven heb naar de mensen toe. en verder volg ik de geboortes en druk ik gewoon de naam in. maar ja om een lang verhaal kort te maken relax einde onderwerp
Mooi dat dit dan ook weer uit de wereld is. Lady's welterusten. Morgen heb ik familiedag dus waarschijnlijk tot maandag!
Dat heeft mijn moeder ook gemaakt, een knipselboekje met wat er die dag in de krant en de tv gids stond. Maar volgens mij kan je de krant van die dag wel aanvragen bij de krant zelf? Gewoon even bellen of mailen? Succes!
Sorry hoor maar wij kleppen over alles wat ons tijdens de zwangerschap bezig houdt, en voor sommigen is dat de tuin, anderen de baan en weer anderen de kwaaltjes. Wat maken die paar foto's nou uit!
Ok beetje late reactie want er was nog wat na gepost... Heb je ervan als je vroeg gaat slapen. Dus sorry daarvoor, maar niet sorry voor het geven van mijn mening hieronder: Weet dat het onderwerp officieel al afgerond is maar toch wil ik nog even my two cents eraan toevoegen. Wat mij een beetje tegen de borst stuitte was dat iemand die hier niet echt een drukke poster is (dus eigenlijk een vrijwel onbekende) even op hoge poten komt melden wat zij vindt en wat er wel of niet mag hier. Vooral na de discussie over het prive forum vond ik dat nogal kras, en eerlijk gezegd de manier waarop het opgelost (? opgelost? excuses? ik zag ze niet echt, alleen weer een beet terug, maar misschien heb ik dat gemist) ook! Kom meelezen en posten of, als dat je keuze is, lees alleen en geef dan ook geen (negatief) commentaar. Maar niet je nooit laten zien en dan ineens zo hoog van de toren blazen, hoor!
En dan vergeet ik in alle consternatie ook nog eens op Tanya d'r tuin te reageren... Mens wat een lekkere hoop plek hebben jullie nu ineens! Weet je al wat je er mee gaat doen? Terrasje hier, bordertje daar, struikje, bloemetje, ornamentje? Zorg maar wel dat je lekker in de tuin kan zitten als straks in onze contreien de zon ook weer gaan schijnen. Wel prettig dat het hier niet zo heet was he? Was het bad nog lekker?
Als jij had gelezen had je gelezen dat ik brand heb gehad, dat kan ik niet plannen plannen volgens mij . Dus ja heb nu van de ene op de andere dag idd geen tijd meer ja! Ik had het er over waarom ik nu niet meer actief ben. Dat ik eerder niet actief was heb ik ook al uit gelegt. niet dan? nee.. zelfs de mod`s weten het niet. Nu zit ik bij mijn schoonouders en dan kan ik er makkelijker opkomen. dus ligt denk ik aan mijn pc`s ip nummer. beneden is bijna klaar, vandaag zijn ze een nieuw verlaagd plafond erin aan het gooien. verfen was te veel werk(eerts alles afsteken enzo). Het is echt veel werk.. al je (en ik heb wat hih) kleding opnieuw wassen. baby spullen,romy d`r kamer,knuffels.. we twijfelen of we het wel gaan redden @ik kan er niks aan doen maar mischien begrijpen jullie nu toen ik zei als ik wil komen om te lezen en ik lees dit allemaal. dat ik dan denk aaahhh ik heb hier geen zin in... ik probeer het echt
Goedemorgen dames, eindelijk kan ik eens goedemorgen zeggen, want IK HEB HEERLIJK GESLAPEN SINDS WEKEN! \/ , weliswaar met een slaappil, maar toch. Ik moest er wel een paar keer uit om te piesen, maar daarna weer gewoon door kunnen slapen. En ik ben er pas om 10.15 uitgerold! Heerlijk wat een goede nacht met een mens kan doen! Ik heb nu wel weer keelpijn want de ventilator heeft de hele nacht aangestaan (Twinny wij hebben ook ergens een timer liggen... ). En al dat spugen elke ochtend werkt natuurlijk ook niet mee... Landa, thanks voor je opbeurende woorden! En veel plezier vandaag op je familiedag! Misschien heb ik het gemist, maar waar woon je ergens? Ik gok op het noorden, omdat je gisteren zei dat het bij jullie nog steeds bloedheet was. Lexi Ja we weten al wat we willen doen. Er komt een verhoogde grote bloembak waar ook de vijver in komt aan de rechterkant. En aan de andere kant een grasveld. En een terras natuurlijk. Het wordt echt een kindvriendelijke tuin (met vijver waar we natuurlijk een rooster opleggen). Nu kan ik straks ook eindelijk weer plantjes kopen! Ja en het bad was heerlijk! We passen er nog steeds met zijn 2-en (3-en ) in, toen we vorig jaar de badkamer hebben gedaan hebben we een lekker groot bad van 1.80 bij 80 bij 45 diep geplaatst (ze noemen ons bad een 2-persoonsbad, dus je hebt 2 schuine gedeeltes zeg maar). Het weer hier Het ziet er bewolkt uit, maar het is droog en de temperatuur is heerlijk! Ik geloof dat het heerlijk poetsweer is hihihi, dus ik ga denk ik afmaken waar ik gisteren gebleven ben. Liefs, Tanya
Lieverd, toen ik vorige week vernam dat je brand had gehad schrok ik toch best wel. Het is jammer dat je hier niet in de buurt woont anders had ik Marc gestuurd om te komen helpen klussen, (en kunnen wij een bakkie doen). Ik hoop echt voor je dat je alles afkrijgt. Ik kan wel zeggen, kom op je hebt nog een paar weken, maar zo werkt het niet. Ik snap heel goed dat je daarmee zit, hier zat je niet op te wachten en je wilt genieten van je laatste weken. Ik wou dat ik een toverstafje had en kon toveren. Is het verder nog goed met jou en je ventje? Je zei (lang geleden) dat er met de 20 weken echo toen iets gevonden was met het hartje (verdikking?) en dat je dan zo'n 9 á 10 weken later een nieuwe echo zou krijgen. Wat is daar nu uitgekomen eigenlijk? En moet je nog elke week aan de CTG? Liefs, Tanya
Fijn dat je lekker geslapen hebt Tanya! En het weer is hier inderdaad goed voor poetsen en dat soort dingen, ik ben aan de was geslagen maar ga ook nog wel even de plee uitboenen enzo. Je tuin klinkt leuk! Volgens mij is-ie twee keer zo groot als die van ons maar gelukkig ziet die er al leuk uit. Slim van dat rooster over de vijver, want de beeb moet er strakkies natuurlijk niet invallen he! Maar een vijver is altijd gezellig. Je kan nog wel wat kikkers komen halen voor in de vijver, zitten er genoeg in de tuin hierzo, als je ze maar weet te vinden Bad hebben wij er dus juist uit gehaald toen we de badkamer gingen verbouwen, maar ja wij hebben dan ook een tamelijk kleine badkamer en nu hebben we tenminste een douche waar we met z'n 2en (3en ) in passen en dat is ook al heel wat. Ow en Peetje: sterkte met je geblakerde keuken. Hoe kwam dat nou eigenlijk? Als je niet hier wil posten mag je me ook wel PBen hoor! Lijkt me schrikken en zelfs wel gevaarlijk! Hoe is Romy eronder? Zeker ook wel geschrokken? Zo, ik ga strijken lieverds!
Goedemorgen dames. Eerst even een ego bericht: Hier een drama nacht gehad. Heb de halve nacht op de wc gezeten met ontzettende krampen. Het lijkt nu wat beter te gaan. Zometeen familiedag maar gelukkig is dat hier in de buurt dus mocht het niet gaan dan is Landa zo weer thuis! Tanya Super dat je een heerlijk geslapen hebt! Daar knapt een mens van op! Ik woon trouwens in Brabant. Buiten was het gister misschien niet super heet maar hier binnen geeft de meter nu al 30graden aan pfft. Lexi Het "probleem" is opgelost via de PB. (voor mij althans)
Ego maar lekker hoor, mag af en toe best. Had je iets verkeerds gegeten dat je de hele nacht op de wc hebt gezeten? Dat is altijd drama, maar 's nachts is zoiets alleen nog maar erger... Gaat het nu wel beter? Nou ja als je het niet trekt op je familiedag dan ga je dus gewoon lekker naar huis he?! Ok als het probleem is opgelost dan hou ik ook verder mijn mond. Ik heb tenslotte mijn zegje gedaan en dat was het enige dat ik wilde. Ik heb de laptop dus mee naar zolder genomen, voor degenen die zich afvroegen waarom ik niet aan het strijken ben. Bloesje ligt op de plank, heb al 3 zakdoeken en het tafelkleed gedaan en ga zo verder. Pc staat op de wasmachine maar daar zit nu een wasje in te centrifugeren, zit er op een krukje voor te tiepen nu en bocco vindt het geluid van die centrifugerende wasmachine volgens mij niet zo tof, zit in elk geval de hele tijd te bewegen. Wel leuk natuurlijk, weet ik in elk geval dat-ie er nog zit.
Lexi Mijn gyn zei dat als de kleine juist beweegt dat hij het dan wel leuk vindt. Ze zei ook dat veel baby's rustiger worden als ze het geluid van de wasmachine horen (als ze eenmaal geboren zijn dan hè). Het schrikeffect in de buik daargelaten, maar mijn gyn zei dat als hij juist stil is dat hij het dan niet zo fijn heeft (behalve als hij slaapt, kan je er nog wijs uit? ). Dus volgens mij vindt bocco het wel leuk! Liefs, Tanya
Lexi Hoezo computerverslaafd De laptop mee naar zolder nemen haha! Ik heb niks verkeerds gegeten... was dat maar dan wist ik waar het vandaan kwam.
Hahahah ow dan ga ik straks gewoon met m op zolder zitten als de wasmachine draait. En hij maar rustig slapen...! Hahahah ik zie het al helemaal voor me!
Volgens mij werkt dat met een wasmachine hetzelfde als autorijden. Daar worden baby's toch ook rustig van?
Is vooral zodat ik dan op zolder ook (internet)radio kan luistern hoor. Maar af en toe een break tijdens het strijken is dan ook wel weer ERG makkelijk... Balen van je darmen meid, ja als je een reden kon aanwijzen kon je dat voedsel vervolgens gewoon mijden. Maar ja die ingewanden leiden sowieso een eigen leven tijdens een zwangerschap volgens mij...
Het was ook maar een grapje! Ik heb de strijkplank maar naar beneden gehaald. Kan ik strijken, pauze, strijken, pauze zonder telkens weer naar beneden te hoeven sjouwen. Wij hebben namelijk de waslijn/strijkplank op zolder staan waar je alleen dmv een vlizotrap kan komen.
Ik strijk ook altijd beneden, vind ik sowieso gezelliger dan boven, TV of radio aan, af en toe even zitten, wat drinken. En is het boven bij jou op zolder wel uit houden met deze temp of niet? Idd Lexi, mijn ingewanden leiden in ieder geval een eigen leven... Liefs, Tanya